Sain esimieheltä palautetta "käytöksestäni"
Lähiesimiehen mukaan HR-päällikkö ja ylin esimies ovat antaneet palautetta käytöksestäni. Olen käyttäytynyt huonosti seuraavilla tavoilla:
1) tervehtinyt aamulla väärällä tavalla
2) katsonut HR-päällikköä silmiin liian vähän aikaa ja tervehtinyt liian lyhyesti ohittaessani hänet toimistolla
3) jonain aamuna ohittaessani ylimmän esimiehen huoneen, en ole tervehtinyt häntä ohimennessäni
Tämä tuli esille kehityskeskustelussa siellä negatiivisten asioiden puolella. Työsuorituksesta ei ollut mitään negatiivista kommentoitavaan, kollegoilta tai tältä lähiesimieheltä ei ole myöskään tullut negatiivista tai edes neutraalia palautetta.
Mitähän tähän nyt pitäisi sitten sanoa..? Täytynee alkaa katsella uutta duunia.
Kommentit (102)
Käytös ja "käytös" ovat kaksi eri asiaa, ihan aiheesta sinulle on huomautettu.
Keksitkö ihan itse. Vai otit mallia jostain toisesta ketjusta.
Olitko duunissa alokkaana armeijassa?
Lapsellinen trolli.
Ja miten muka ap:lla on aikaa väsätä tälläistä p#skaa töissä?
No mikset tervehdi kuten on ohjeistettu? Ja jos nyt vastaat, ei ole ohjeistettu, niin kyllähän tuon keskustelun päätteeksi lähiesihenkilösi on sinua ohjeistanut.
Onko tää trolli vai onko pomosi hullu?
Typerä trol li mutta kaipa sitä voidaan hetken leikkiä.
Provoko? Miksi HR-päällikkö ja ylin esimies antaisivat palautetta?
Jospa eivät keksineet muuta kritiikkiä mutta eivät halua maksaa sinulle lisiä. Sinun täytyy parantaa käytöstäsi.
Egoistiset pomot ainakin tekivät selväksi, että he eivät ole tuttujasi vaan sinun työhösi kuuluu käyttäytyä tasan niin kuin he haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Missä 1800-luvun valtionlaitoksessa olet töissä?
Olisinkin valtiolla tai hoitoalalla niin ehkä ymmärätäisin tätä jotenkin. Olen pk-yrityksessä töissä, eli ihan yksityisellä työnantajalla, miesvaltainen ala, olen itse nainen. AP
Vierailija kirjoitti:
Käytös ja "käytös" ovat kaksi eri asiaa, ihan aiheesta sinulle on huomautettu.
Hmm. Olen aamulla tervehtinyt kaikkia yleisesti sanomalla "huomenta" tässä avokonttorissa. Vain HR-pomo on tästä jotenkin onnistunut vetämään herneet nenään. Miten olisi pitänyt tervehtiä? AP
Sun pitää pyytää esimieheltä kirjallinen ohjeistus noista tervehdyssäännöistä.
Vierailija kirjoitti:
Keksitkö ihan itse. Vai otit mallia jostain toisesta ketjusta.
Mistä toisesta ketjusta? Kohdellaanko jotakuta toista yhtä huonosti? Voitko linkata, löytyisi ehkä kohtalotovereita. AP
Vierailija kirjoitti:
Olitko duunissa alokkaana armeijassa?
Heh, olisinkin, sittenhän tässä ei olisi mitään epäselvää. Olen yksityisyrityksessä töissä. AP
Vierailija kirjoitti:
No mikset tervehdi kuten on ohjeistettu? Ja jos nyt vastaat, ei ole ohjeistettu, niin kyllähän tuon keskustelun päätteeksi lähiesihenkilösi on sinua ohjeistanut.
Olen tehnyt kuten kaikki muutkin täällä: sanonut yleisesti "huomenta" tai "hyvää huomenta" kun saavun avokonttoriin. Niin tekevät muutkin, eikä kukaan muu ole saanut asiasta palautetta. AP
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää pyytää esimieheltä kirjallinen ohjeistus noista tervehdyssäännöistä.
Kyllä se on käyty viimeistään kyseisessä keskustelussa läpi.
Mä olin puhelinmyyjänä ja mun pomoni piti mun ainoana vikana sitä etten polta tupakkaa. Hän käski pakkaseen ulos,kun muut poltti. Silti se ei kuulemma ollut hyvä asia,kun ei ollut samaa fiilistä,kun muut poltti.
Olet AP täysin oikeassa. Katso uusi duunipaikka ja todella nopeasti.
Olet niin sanotusti "merkitty". Sitä tuo indikoi. Edessä ei ole enää mitään muuta kuin jäätynyt hel...
Äkkiä pois alta.
Tämä on fakta.
Näytä niille huomenaamulla persettä ja pierase kovaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt kuten kaikki muutkin täällä: sanonut yleisesti "huomenta" tai "hyvää huomenta" kun saavun avokonttoriin. Niin tekevät muutkin, eikä kukaan muu ole saanut asiasta palautetta. AP
Voi höpö kun vaan jatkat, ap.
Miten lähi esihenkilö ohjeisti?
Missä 1800-luvun valtionlaitoksessa olet töissä?