Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain esimieheltä palautetta "käytöksestäni"

Vierailija
13.10.2022 |

Lähiesimiehen mukaan HR-päällikkö ja ylin esimies ovat antaneet palautetta käytöksestäni. Olen käyttäytynyt huonosti seuraavilla tavoilla:
1) tervehtinyt aamulla väärällä tavalla
2) katsonut HR-päällikköä silmiin liian vähän aikaa ja tervehtinyt liian lyhyesti ohittaessani hänet toimistolla
3) jonain aamuna ohittaessani ylimmän esimiehen huoneen, en ole tervehtinyt häntä ohimennessäni
Tämä tuli esille kehityskeskustelussa siellä negatiivisten asioiden puolella. Työsuorituksesta ei ollut mitään negatiivista kommentoitavaan, kollegoilta tai tältä lähiesimieheltä ei ole myöskään tullut negatiivista tai edes neutraalia palautetta.

Mitähän tähän nyt pitäisi sitten sanoa..? Täytynee alkaa katsella uutta duunia.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä 1800-luvun valtionlaitoksessa olet töissä?

Olisinkin valtiolla tai hoitoalalla niin ehkä ymmärätäisin tätä jotenkin. Olen pk-yrityksessä töissä, eli ihan yksityisellä työnantajalla, miesvaltainen ala, olen itse nainen. AP

Miesvaltainen ala niin erikoista että ollaan noin herkillä.  Naisvaltaisessa olisi ihan peruskauraa. 

Miesvaltaiset alat on just tollasia. Akat on sentään avoimen mulkkuja toisilleen, miehet hymyilee edessäpäin ja selän takana jauhavat just tämäntyyppistä ihme sontaa. Kukkotappelua ja kusemiskilpailuja, paitsi että yritysmaailman pelisäännöillä. 

Vierailija
102/102 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies ei voi määrätä miten työpaikalla tervehditään. Kaikki saavat tervehtiä omalla tyylillä. Minäkin olen nähnyt nykyajan työpaikoissa hulluja ja kaikki ovat olleet naisia, eli sekaisin päästään. Minä en ala hyppimään minkään pikkusieluisen pomon tai kenenkään muunkaan mukaan. Ei kiitos. Sinulla on sairas työyhteisö, lähde pois sieltä. Aikuisten työpaikassa ihmiset saavat olla sellaisia kuin ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi