Sain esimieheltä palautetta "käytöksestäni"
Lähiesimiehen mukaan HR-päällikkö ja ylin esimies ovat antaneet palautetta käytöksestäni. Olen käyttäytynyt huonosti seuraavilla tavoilla:
1) tervehtinyt aamulla väärällä tavalla
2) katsonut HR-päällikköä silmiin liian vähän aikaa ja tervehtinyt liian lyhyesti ohittaessani hänet toimistolla
3) jonain aamuna ohittaessani ylimmän esimiehen huoneen, en ole tervehtinyt häntä ohimennessäni
Tämä tuli esille kehityskeskustelussa siellä negatiivisten asioiden puolella. Työsuorituksesta ei ollut mitään negatiivista kommentoitavaan, kollegoilta tai tältä lähiesimieheltä ei ole myöskään tullut negatiivista tai edes neutraalia palautetta.
Mitähän tähän nyt pitäisi sitten sanoa..? Täytynee alkaa katsella uutta duunia.
Kommentit (102)
Esimies ei voi määrätä miten työpaikalla tervehditään. Kaikki saavat tervehtiä omalla tyylillä. Minäkin olen nähnyt nykyajan työpaikoissa hulluja ja kaikki ovat olleet naisia, eli sekaisin päästään. Minä en ala hyppimään minkään pikkusieluisen pomon tai kenenkään muunkaan mukaan. Ei kiitos. Sinulla on sairas työyhteisö, lähde pois sieltä. Aikuisten työpaikassa ihmiset saavat olla sellaisia kuin ovat.
Miesvaltaiset alat on just tollasia. Akat on sentään avoimen mulkkuja toisilleen, miehet hymyilee edessäpäin ja selän takana jauhavat just tämäntyyppistä ihme sontaa. Kukkotappelua ja kusemiskilpailuja, paitsi että yritysmaailman pelisäännöillä.