Parhaat edulliset murukahvit ja kahvit
Kertokaa parhaat murukahvit ja suodatinkahvit.
Kahvin hinta on noussut taas ja nyt kiinnostaisi alkaa testailemaan edullisimpiakin vaihtoehtoja. Samaa täytyy tehdä monen muunkin asian ja tuotteen kohdalla, en halua maksaa paskasta.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Nescafe ja siitä sellainen iso maitopurkin kokoinen purkki.
Mistä kaupasta tämä iso purkki? Onko sekin riittoisaa kuitenkin vai miten on?
Itse ostanut ihan Prismasta. Siinä isossa purkissa on 4:n pienen purkin verran pikakahvia.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostanut ihan Prismasta. Siinä isossa purkissa on 4:n pienen purkin verran pikakahvia.
IHAN Prismasta? Miksi tuota ihan-sanaa survotaan joka paikkaan? Esim. olen ihan töissä käydä ihminen.
Kuule, olen juonut monta vuotta Pirkan murukahvia. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, olen juonut monta vuotta Pirkan murukahvia. Suosittelen.
Minkä hintaista on ja minkä kokoinen se purkki on?
Vierailija kirjoitti:
On murukahveista paras mielestäni ja takuulla parempaa kuin monet suodatinkahvit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On murukahveista paras mielestäni ja takuulla parempaa kuin monet suodatinkahvit
Minkä hintainen on se iso purkki?
Lidlin pikakahvi isossa purkissa. Ulkomaalaisia ruokia myyvästä kaupasta löytyi myös halvalla iso purkki pikakahvia
Lidlin Hieno Mokka tumma paahto. Siinä on kahvi minun makuun. Toki makuja on monia. Kesähelteellä sitten Nescafeta jäälattena.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin pikakahvi isossa purkissa. Ulkomaalaisia ruokia myyvästä kaupasta löytyi myös halvalla iso purkki pikakahvia
Melko hyvä sekin, mutta minusta Nescafe vielä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä hintainen on se iso purkki?
En tiedä, mutta on hyvää