Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla te naiset koette miehen joka ei tupakoi ja käytä alkoholia ollenkaan?

Vierailija
11.10.2022 |

Kuinka iso plussa tämä on, olen itse ollut jo pitkään raittiina enkä myöskään tupakoi. En ole oikeastaan ikinä kysynyt asiasta seurustelukumppaneilta tai naisilta joita tapailen. En ole koskaan tapaillut naisia jotka käyttäisivät paljon alkoholia ja tupakoivia naisiakin ei niihinkään enää hirveästi törmää. Senverran haluan sanoa, että en ole mikään raivoraitis ja terveysintoilija joka tuputtaa omia elintapojaan muille, jokainen eläkööt sellaista elämää jonka kokee itselleen parhaaksi, niin minäkin olen tehnyt.

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin otan juovan miehen kun juon itsekin. Tuskin jaksaisit katsoa kännäämistäni.

Vierailija
22/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hienoa jos pystyy käyttämään alkoholia sivistyneesti, valitettavasti itse huomaan kuinka useimpien tyyli on vetää aivan tolkuttomat perskännit. Ei suinkaan otin yhden oluen palanpainikkeeksi, kun kavereiden viinan vetämistä katsoo. Joten kun puhutaan alkoholin käytöstä, niin minulle tulee lähinnä mieleen tuo, ei suinkaan saunaoluen tai viinilasin juominen. Eli yhden saunakaljan tai viinilasin juominen eroa raittiudesta oikeastaan ollenkaan.

Tämä kertoo enemmän sinun kaveripiiristäsi kuin jostain yleisestä tavasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi ehdoton ei.

Alkoholin juonti on ok, jos se on pari kertaa vuodessa 3-5 juomaa ja juhlapäivinä lasi viiniä ruokajuomana. 

Aikamoinen kyttääminen tuossa sinulla. Pysytkö varmasti laskuissa?

Vierailija
24/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsimys!

Vierailija
25/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti positiivisia asioita miehessä, mutta muut ominaisuudet ratkaisee tirtysti todellisen kiinnostuksen.

Vierailija
26/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyviä ominaisuuksia!

Vierailija
27/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kiva että ei tupakoi! Ja yhtä kiva ettei käytä alkoholiakaan. Positiivisina piirteinä ja terveinä elintapoina  mä ainakin näen nämä.

Mutta jos noiden seikkojen kylkiäisinä tulisi tuputus omista elintavoista (mitä ap sulla ei sanomasi mukaan onneksi tulekaan) tai muu änkytys ja vääntäminen muiden kanssa tai se että kieltäytyisi menemästä paikkoihin tai seuraan joissa näitä mainittuja asioita käytetään, niin sitten se olisi vain raivostuttavaa. (okei poislukien jotkut ahdistavat tilanteet rapajuopon juhlissa tai jotain, ymmärrätte varmaan) Itsekään en polta enkä juo ja omasta mielestäni suhtaudun näihin asioihin luonnollisina ja neutraaleina asioina, eikä mua haittaa jos muut niin tekee vaikka bileissä tai keikalla yms. Myös ruoan suhteen olen hieman erilainen kuin ns. suuri yleisö, mutta annan muiden syödä mitä lystäävät enkä tee omista syömisistäni numeroa, en nosta puheenaiheeksikaan (ellei tietty erikseen kysytä). Eli semmoinen rennon kasuaali suhtautuminen omaan raittiuteen on tosi hyvä juttu mun mielestä! 

Kutsutaanko sinua koskaan syömään? Vaikutat aika painajaismaiselta vieraalta. Kyllä sitä yleensä kutsujana toivoo että voisi menulla miellyttää kaikkia vieraita ja sitten kun siellä on se yksi joka syö vain kurkkua, vaikka kuinkakin kohteliaasti, niin kyllä se on jotenkin ikävää.

Vierailija
28/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei vissiin ole illalliskutsuja kaveriporukalla?

Vierailija
29/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen osaa käyttää alkoholia kohtuudella en koe, että elämäntavoissamme on paljonkaan eroa. Se on taas eri asia, jos lähes joka viikonloppu ollaan aivan tolkuttomasssa kunnossa, 2pv maataan kuin hylkeet sohvalla krapulassa. En vain itse jaksaisi katsoa tuollaista viinan vetämistä nykyään.

Ap

Vierailija
30/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole itselleni plussa lainkaan. Juon ja tupakoin, ja haluan juoda myös miehen seurassa ja pitää yhdessä hauskaa hiprakassa.

Mutta monelle varmaan iso plussa.

Vierailija
31/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen ihmeen olen tavannut ja hyväksi todennut. Ilmoitti minulle ettei juo alkoholia yhtään, asia sillä selvä minunkin puolestani, vaikken täysraitis olekaan. Hän saa tehdä tai olla tekemättä yhtään mitään, kunhan kohtelee minua ja muita huomaavaisesti, eikä syyttele ketään huonoista tavoista. Plussana vielä tällä kaverilla terve järkikin hyvän huumorin kera.

Vierailija
32/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huolisi tupakoivaa miestä mutta en myöskään täysraitista ellei hän oikeasti ole tosi rento tyyppi, jonka kanssa voi mennä minne tahansa (myös baariin, keikoille, laivalle jne). Seurustelin täysraittiin kanssa, joka ei lähtenyt juuri minnekään, missä käytetään alkoholia, ja jos lähti niin murisi mielessään koko ajan muiden juomisesta. Huom. ei minun, koska minäkään en käyttänyt alkoholia koko sinä aikansa, minkä olimme yhdessä.

Ehkä sinun tosiaan kannattaa ottaa mielummin mies, jolle alkoholi on ystävä.

Vierailija
33/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava lähtökohta. Ihan hirveän moni tapailumies on paljastunut alkoholistiksi, mitään stressiä ei siedetä ilman kaljaa ja moni vetää perjantaisin kännit. Kohtuukäyttöä joo :D Tupakointi myös ehdoton turn off.

Vierailija
34/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kiva että ei tupakoi! Ja yhtä kiva ettei käytä alkoholiakaan. Positiivisina piirteinä ja terveinä elintapoina  mä ainakin näen nämä.

Mutta jos noiden seikkojen kylkiäisinä tulisi tuputus omista elintavoista (mitä ap sulla ei sanomasi mukaan onneksi tulekaan) tai muu änkytys ja vääntäminen muiden kanssa tai se että kieltäytyisi menemästä paikkoihin tai seuraan joissa näitä mainittuja asioita käytetään, niin sitten se olisi vain raivostuttavaa. (okei poislukien jotkut ahdistavat tilanteet rapajuopon juhlissa tai jotain, ymmärrätte varmaan) Itsekään en polta enkä juo ja omasta mielestäni suhtaudun näihin asioihin luonnollisina ja neutraaleina asioina, eikä mua haittaa jos muut niin tekee vaikka bileissä tai keikalla yms. Myös ruoan suhteen olen hieman erilainen kuin ns. suuri yleisö, mutta annan muiden syödä mitä lystäävät enkä tee omista syömisistäni numeroa, en nosta puheenaiheeksikaan (ellei tietty erikseen kysytä). Eli semmoinen rennon kasuaali suhtautuminen omaan raittiuteen on tosi hyvä juttu mun mielestä! 

Kutsutaanko sinua koskaan syömään? Vaikutat aika painajaismaiselta vieraalta. Kyllä sitä yleensä kutsujana toivoo että voisi menulla miellyttää kaikkia vieraita ja sitten kun siellä on se yksi joka syö vain kurkkua, vaikka kuinkakin kohteliaasti, niin kyllä se on jotenkin ikävää.

Kutsuttaessa ja tarjottaessa syön ihan kaikkea jos ei ole etukäteen toivomuksia tiedusteltu, koska ei ole allergioista kuitenkaan kyse (vatsakipujen välttämiseksi jätän kyllä raa'an sipulin lautasen reunalle enkä valitse myöskään paprikaa jos mahdollista). Yli 99% elämästäni on kuitenkin ns. omissa käsissäni ja se mulle riittää. Mutta muuten menee kyllä kaikki. Mielestäni vaikutat painajaismaiselta kutsujen järjestäjältä, jos vieraista on sinulle jo lähtökohtaisesti vaivaa ja ikävyyttä.

Vierailija
35/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole itselleni plussa lainkaan. Juon ja tupakoin, ja haluan juoda myös miehen seurassa ja pitää yhdessä hauskaa hiprakassa.

Hauskanpito hiprakassa? Kuulostaa aika masentavalta ja yksinkertaisten ihmisten jutulta. Etkö osaa pitää hauskaa ilman alkoholihiprakkaa?

Vierailija
36/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin raitis mies on minulle se ainoa oikea.

Olen itsekin täysin raitis nainen. Meillä on hyvä ja onnellinen avioliitto jo 20 vuotta. Raittiin ei kannata mennä yhteen alkoholia käyttävän kanssa, ongelmien välttämiseksi. Seurusteluaikana on todella tärkeätä tehdä havaintoja toisen (juoma) tavoista, ettei tule myöhemmin pettymyksiä.

Vierailija
37/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla katosi ahdistus ja paniikkihäiriön oireet kun lopetin alkoholinkäytön. Alkoholinkäyttö oli sekoittanut pääni niin pahasti, että oireet tulivat jo arkeenkin kun oli selvinpäin. Kuinkahan moni syö pillereitä sentakia koska saa kaikenlaisia oireita ja mt-ongelmia alkoholista ja niitä sitten korjaillaan pillereillä, vaikka oikeasti pitäisi vähentää alkoholin käyttöä josta kaikki johtuu.

Vierailija
38/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskanpito hiprakassa? Kuulostaa aika masentavalta ja yksinkertaisten ihmisten jutulta. Etkö osaa pitää hauskaa ilman alkoholihiprakkaa?

Totta kai osaan, mutta hiprakassakin on kiva välillä olla. Ja oman miehen kanssa hauskinta.

Vierailija
39/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele se lukukongruenssi, ja pistä pölliä huuleen rohkeasti senkin alalauteillaistuja. Eli jokainen eläkööN... ei jokainen eläkööt. Mesolimbinenjärjestelmäni ei ole vapauttanut hetkeen dopamiinia, joten lähdenpä sauhuille. Morjens.

Vierailija
40/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoimattomuus plussaa. Juomattomuus voi toimia, jos mies jaksaa katsoa kun itse ryyppään maks. kerran kuussa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi