Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (19510)

Vierailija
19381/19510 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna kahville ystävän kanssa. Juhlistamme hänen onnenpotkuaan.

Vierailija
19382/19510 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tähtitaivas. Muutama kirkkaasti tuikkii, en laittanutkaan tänään kausivaloja. Huomenna sit taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19383/19510 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan täällä aiotaan jankata ap:stä? Kertokaa toki. Tiedän, ehkä, palata ketjuun sen jälkeen. Kai kuukausiin hän ei ole täällä ollut, mutta jankkari jatkaa vaan kyllästymiseen asti. Rakkaudesta se hevonenkin potkii :)

Lähden yöksi töihin, toivotaan rauhallista vuoroa. Palataan asiaan aamulla.

Ap:sta jankataan vielä kolme kuukautta. Heipat siihen asti!

Kunnes hän oikeasti poistuu. Sitä odotellessa!🥱

Vierailija
19384/19510 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt että pitäisin yhden saikkupäivän kun tuntuu että ei vaan jaksa tehdä töitä. Aina samat työt viikosta toiseen. En halua huolestuttaa ta:ta jos jään pois töistä.

Vierailija
19385/19510 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin Hiljaiset sillat kirjan taas. On ihana kirjana ja leffana. Syksy on kyllä lukemisen aikaa. Katselin netistä villalankoja, on kyllä upeita uutuusvärejä syksylle. Pitäis ostaa puikotkin, istuin yks ilta hämärissä neuletyön päälle, hiukan vääntyi puikot.

Huomenna haen callunat ulos, ehkä jotain vihreääkin sekaan. Puista on jo lehdet putoillu, haravahommia vielä riittää. 

Vierailija
19386/19510 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt nätisti kaikki, niin voidan saada  3-vuotissynttärit ketjulle. Sallitaan muiden mielipiteet, ohitetaan itseä kiinnostamattomat, ollaa ihmisiä toisillemme. Armollisia ja sallivia. Ei poistella mitään, ettei taas lukita.

Jo päiväkodissa opetetaan, ettei kaikista tarvitse tykätä, mutta kaikkien kanssa täytyy tehdä hommia. Opetellaan istumaan jokaisen vieressä. 🧸

Mulle on herttaisen yhdentekevää, kuinka vanha ketju on. Kirjoitan kuulumisiani silloin kun sille päälle satun. Ihmettelen, miksi joillekin tuntuu olevan äärimmäisen tärkeää keskusteluketjun pituus? Kyllähän täällä on kymmenien tuhansien viestien ketjuja joistain älyttömistä tosi-tv-ohjelmista ym. Ovatko ne jotenkin ansiokkaampia ketjuja kuin lyhyemmät mutta asiapitoiset, koska viestejä on enemmän?

Vierailija
19387/19510 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse vänkäätte ja pilaatte kivan ketjun.

Tämä ketju ei ole kivaa nähnytkään. Falski ja päsmäröivä ap on pilannut alusta asti ilmapiiriä passiivisaggressiivisella muka-empatiallaan. Niin läpinäkyvää! 

Vierailija
19388/19510 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse vänkäätte ja pilaatte kivan ketjun.

Tämä ketju ei ole kivaa nähnytkään. Falski ja päsmäröivä ap on pilannut alusta asti ilmapiiriä passiivisaggressiivisella muka-empatiallaan. Niin läpinäkyvää! 

Onpa hyvä että joku sanoo tämän ääneen. Olen vain satunnaisesti pistäytynyt keskustelussa viime kuukausina, koska minua alkoi nyppiä aloittajan asenne. 

Vierailija
19389/19510 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on se ja sama, millainen ketju mikäkin on. Muutama tuttu aihe tulee aina vastaan, niitä käyn vilkaisemassa, joskus kommentoinkin. Useinmiten selailen vaan bussissa tai iltaisin nettiä muuten vaan, tämä vauva.fi tulee esille kesken uutisselauksen.

Enpä ole tätä pitkälle lukenut, joku riita kai menossa. Palaan takaisin yhteen ohjelmaketjuun, on jännät hetket menossa.

Vierailija
19390/19510 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonu taas keskustelee ittensä kanssa, niin läpinäkyvää :(

Hyvää yötä

Vierailija
19391/19510 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonu taas keskustelee ittensä kanssa, niin läpinäkyvää :(

Hyvää yötä

* joku

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna vaihdan syysverhot. Kesäiset kukkaverhot väistyy. Etsin myös paksumpia takkeja naulakkoon, talvikengät - missäköhän? Ensi yöksi ehkä hallaa, alavilla mailla. Villapaidat, lapaset kaivan ylähyllystä näkyville.

Mä ostin Irlannista aivan ihanan villatakin. Paikallista käsityötä ja 100% villaa. Pitäisi kans itsekin alkaa laittaa kesävaatteet säilöön ja kaivaa talvivaatteita esiin. Tosin vielä täällä Etelä-Suomessa on niin lämmintä, ettei kovin paljoa tarvitse pukea päälleen. Mutta kohta tarvitsee. 

Syysverhot kun mainitsit, niin aiemmin mulla oli tapana vaihtaa olohuoneeseen vuodenaikojen mukaan verhot. Sen vesivahingon (2023)  jälkeen olen sitten pitänyt noi yhdet ja samat. Pitäisiköhän vaihtaa?

Vierailija
19393/19510 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis jaksaa vielä tänään kauppaan lähteä.

Hyvin jaksoin käydäkin kahdessa kaupassa. Kävelin vielä matkat oli niin kiva syysilta.

Vierailija
19394/19510 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä syysillat on kyllä jotain erityistä. Illalla oli tuli takassa ja lämmitti kun kylmä tuuli viilensi päivällä pihatöissä. Sain haravoitua pihatieltä oksia ym. pois ja hankin ison kanervan ulko-oven viereen ilahduttamaan kulkijoita. Kohta unten maille. Hyvää yötä.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä syysillat on kyllä jotain erityistä. Illalla oli tuli takassa ja lämmitti kun kylmä tuuli viilensi päivällä pihatöissä. Sain haravoitua pihatieltä oksia ym. pois ja hankin ison kanervan ulko-oven viereen ilahduttamaan kulkijoita. Kohta unten maille. Hyvää yötä.

Mä kävin tänään illalla lähikaupassa ja siellä oli iso ruukku jotain kukkaa, josta ei hajuakaan, mikä se oli. Keväällä ostin etupihalle ison hortensian, mutta se on nyt sitten jo menneen talven lumia. Monta kertaa kaupassa palasin takaisin sen kukkajutun luokse ja mietin, miten ihmeessä saisin sen kotiin asti. Kun piti tehdä muutkin ostokset. Sitten kauppaan tuli viiden noin 15-17v pojan porukka. Kuuluivat juttelevat sujuvalla suomen kielellä toisilleen. Ajattelin, että no ehkäpä kysäisen noilta, voisivatko kantaa sen ison ruukun mulle kotiin ja jos eivät, sitten ei auta muuta kuin soittaa taksi. Kassalla olivat mun edelläni ja siinä kysäisin, niin heti olivat avuliaita. Mitään eivä olisi halunneet palkaksi, mutta pihassa tuikkasin kuitenkin heille käteen setelin. Kivoja nuoria <3 Vanhenemisessa on se hyvä puoli, että kehtaa ja uskaltaa pyytää jeesiä nuorilta. 

Hyvää yötä myös sinulle!

Vierailija
19396/19510 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä :)

Vierailija
19397/19510 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut vuosia useita ketjuja, mm. pätkäpaastoa. Yhdessäkään ei aloittaja tuo itseään mitenkään esille. Olenkin miettinyt, mikä tämän ketjun tekee niin omituseksi, lapsellisen tarrautuvaksi ja feikiksi. Nyt tajuan, että täällä aloittaja esiintyy omistajana ja juontajana. Ei näin!

Vierailija
19398/19510 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nauratti ekana vuonna, kun Ap oikein  harvennustekstillä korosti, että tämä on HÄNEN ketjunsa, jossa on HÄNEN SÄÄNNÖT . Nauratti jo silloin että onpas siinä päällikkö.

Ketju on kirjoittajien.  Ei aloittajan.

Oho. Mä en ole ollut alusta lähtien. Erikoinen suuruuskuvitelma. Ketju on vauvapalstan, jossa on vauvapalstan säännöt. Napoleonsyndrooma? Pätemisen kanava? Itsekäs ihminen? Syitä käytökseen voi olla monia. 

Hyvin nukuin. Oli viileä herätä. Nyt tulet hellaan ja kamiinaan. Sitten hautoja laittamaan talvikuntoon. 

Vierailija
19399/19510 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli 65.v täyteen , korkkaan oluen ja katsotaan sitten päivänjatkoa mitä tässä alkaisi tekemään.

Vierailija
19400/19510 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli 65.v täyteen , korkkaan oluen ja katsotaan sitten päivänjatkoa mitä tässä alkaisi tekemään.

Onnittelut 💫🎂🍺💫

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan