Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (19504)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei anonyymiä tai anonyymeja voi maalittaa. Tarkkuutta kielenkäyttöön.
Monessa solvauksessa viitataan ap:n hahmoon. Varo kirjoituksiasi!
Aphän on anonyymi. Ei häneen voi kohdistaa mitään. Hän ei ole edes ketjussa enää. Näin on itse sanonut. Eiku....
Täällähän hän elää jatkuvasti sinun ihailijapostissasi, kateutesi on myrkynvihreää.
Kävin pyöräilemässä, vesisade "yllätti", niin tein vähän lyhyemmän lenkin.
Luumuja poimin puista. Viime syksynä pakkanen yllätti, meni osa luumuista pilalle. Tänä syksynä ei käy niin.
Loppuviikkoa jo odottelen, kivoja tapaamisia tiedossa.
Nyt alkoi myrsky ja rankkasade. Kuvaa tätä ketjua :) hah. Onneksi ei ole pakollisia menoja, ja eiliset pyykit oli kuivia ja tallessa, kun eilen hain ulkoa. Vois vaikka silittää. Ruokaa on valmiina, muisteltiin miehen kanssa lempiruokia alakoulussa. Samoja olivst, js myös se epämieluisin: kaalikeitto. Tilliliha, stroganoff ja makaronilaatikko - nam. Kalaruokia ei muistettu, olisko joskus harvoin ollut kalakeittoa.
Trump varoitti Parasetamolista. totta, minulla on kaksi autistista lasta, söin myön lakua ja salmiakkia, niistäkin varoitetaan raskaana olevia .
Kyynel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei anonyymiä tai anonyymeja voi maalittaa. Tarkkuutta kielenkäyttöön.
Monessa solvauksessa viitataan ap:n hahmoon. Varo kirjoituksiasi!
Aphän on anonyymi. Ei häneen voi kohdistaa mitään. Hän ei ole edes ketjussa enää. Näin on itse sanonut. Eiku....
Täällähän hän elää jatkuvasti sinun ihailijapostissasi, kateutesi on myrkynvihreää.
Tää oli hauska, kuka tietää kertoa/kuvailla väriä 'myrkynvihreä' ? Monenlaista vihreää tiedän, mutta tätä en. Ja miksi kateutta kuvataan vihreäksi? Mistä on sanonta peräisin? Ketään äikänopea paikalla?
Kiva, kai, että trollijankkari uskoo itse satuihinsa, kukaan muu ei tosin uskokaan :) toteaa faktana omia raapustuksiaan, rakastaa varmaan kirjoituksiaan yli kaiken. Naurattaa tää aikuisten väittely täällä. Jopa rivien välistä kaivellaan sellaista, mitä siellä ei ole. Eikä ymmärretä selkeää kirjoitettua riviä. Jankataan taas uudella sivulla samat asiat, mistä on edellisellä selkoa tehty.
No ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu!
Muuten tuo kateus: kadehtivaa harmittaa, sapettaa. Siksi on kateudesta vihreä, kun sappi kiehuu (vihreänä). Jotenkin näin muistan.
Vierailija kirjoitti:
Ketjuja on monenlaisia. Jokainen voi halutessaan osallistua kunkin ketjun keskusteluun, lukea niitä tai ohittaa. Suurin osa ketjuista ei herätä minussa mitään mielenkiintoa. Siispä jätän ne avaamatta. Tätä ketjua lukiessa tulee mielikuva, että joku/jotkut käy moittimassa usein, jopa päivittäin monta kertaa noissa kaikissa itselleen epämieluisissa ketjuissa. Miten aika riittää? Joillekin 'vauva' tuntuu olevan iso osa elämää. Ihmettelen. On helppo löytää mukavat ketjut, yhtä helppo ohittaa ne, mistä ei tykkää. Niin aikaa jää kaikkeen 'oikeaan elämään'
Mietiskelin vaan tämmöistä näin aamutuimaan. Sumuiseen aamuun heräsimme. Ohjelmassa monenmoista tänään ja mies keksii varmaan lisää :)
Mukavaa päivää
Tässä on asiaa. Jokainen voi itse päättää, miten päivänsä käyttää. Jos on unelmapäivä kirjoitella johonkin random-ketjuun, ok! Kai. Monella on toisenlainen unelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, kai, että trollijankkari uskoo itse satuihinsa, kukaan muu ei tosin uskokaan :) toteaa faktana omia raapustuksiaan, rakastaa varmaan kirjoituksiaan yli kaiken. Naurattaa tää aikuisten väittely täällä. Jopa rivien välistä kaivellaan sellaista, mitä siellä ei ole. Eikä ymmärretä selkeää kirjoitettua riviä. Jankataan taas uudella sivulla samat asiat, mistä on edellisellä selkoa tehty.
No ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu!
Muuten tuo kateus: kadehtivaa harmittaa, sapettaa. Siksi on kateudesta vihreä, kun sappi kiehuu (vihreänä). Jotenkin näin muistan.
Älä laita tähän luetun ymmärtämisestä mitään. Eräs Einstein suuttui kovasti ja poisti monta kertaa viestin, jossa osoitettiin hänen luetun ymmärtämisen tasonsa. Jotkut on niin herkkiä.
Syön perunaa ja kanaa.
Jos itse et ymmärrä vertausta, jonka muut kyllä tajuivat heti, niin älä jankkaa siitä viikkotolkulla ja nimittele.
Osoittaa taas vain sen, miten herkkään paikkaan tuo viesti osui ja miten totta on.
Kuume nousee, äsken yli 38. Otan päiväunet ruoan jälkeen. Olkaahan ihmisiksi :) jos osaatte...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Uudisraivaajia' kymmenittäin ? Millä mitattu? Jankkareita ehkä yksi. Tavallisten kuulumisten kirjoittelijoita suurin osa, luulen näin. Olis kiva kyllä tietää absoluuttinen totuus.
Modehan voisi kerätä ip osoitteiden perusteella tilaston, vpn käyttäjiä ei tietenkään laskettaisi mukaan, heillähän taitaa olla muutakin salattavaa.
Tää olis hyvä. Turha vänkääminen loppuis. Vedettäis skaala alusta tähän päivään. * miettii: mielenkiintoista :)
Tää oli hyvä ehdotus. Pitäiskö laittaa mode töihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti ekana vuonna, kun Ap oikein harvennustekstillä korosti, että tämä on HÄNEN ketjunsa, jossa on HÄNEN SÄÄNNÖT . Nauratti jo silloin että onpas siinä päällikkö.
Ketju on kirjoittajien. Ei aloittajan.
Oho. Mä en ole ollut alusta lähtien. Erikoinen suuruuskuvitelma. Ketju on vauvapalstan, jossa on vauvapalstan säännöt. Napoleonsyndrooma? Pätemisen kanava? Itsekäs ihminen? Syitä käytökseen voi olla monia.
Hyvin nukuin. Oli viileä herätä. Nyt tulet hellaan ja kamiinaan. Sitten hautoja laittamaan talvikuntoon.
Nyt on äidin, isän ja lapsenlapseni haudat laitettu nätisti, enää lumentuloa vailla. Juttelen aina heille siellä käydessäni. Itku tulee enää pienen haudalla. Niin lyhyt elämä. Nyt ruuan laittoon.
Istun täällä nojatuolissa kirjaimellisesti koirien ympäröimänä, kun omien karvalapsien lisäksi hoitokoira on jumiutunut syliin. Yksi koira nukkuu nukkuu sohvan selkänojalla, toinen lattialla jalkojen vieressä.
Asioille pitäisi lähteä. On tullut pari vaatepakettia noutopisteeseen, kirjastoon varauksia, apteekkiin ja ruokakauppaan olisi myös asiaa. Illemmalla opintoihin liittyvä etäluento.
Ruuaksi tänään laiskasti valmista maksalaatikkoa. Sitä en tee koskaan itse. Puolukat siihen sentään omin kätösin poimittu. Tästä tulikin mieleen, että maksakastikekin maistuisi, en ole vuosiin sitä tehnyt kun kokonaisen maksan käsittely on niin niljakasta. Äiti kyllä neuvoi, että kannattaa laittaa hetkeksi pakastimeen niin kohmeista maksaa on helpompi pilkkoa. Silti.
Joskus ravintolassa otan maksa-annoksen, mitä kanssasyöjät ihmettelevät. Hyvin laitettuna se on mielestäni herkkua.
Minä tilaan joskus ravintolassa ahventa. Tätä myös ihmetellään. Toisille arkiruoka, jos itse kalastavat. Voissa paistettu ahven, toki muukin kala on herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti ekana vuonna, kun Ap oikein harvennustekstillä korosti, että tämä on HÄNEN ketjunsa, jossa on HÄNEN SÄÄNNÖT . Nauratti jo silloin että onpas siinä päällikkö.
Oho. Mä en ole ollut alusta lähtien. Erikoinen suuruuskuvitelma. Ketju on vauvapalstan, jossa on vauvapalstan säännöt. Napoleonsyndrooma? Pätemisen kanava? Itsekäs ihminen? Syitä käytökseen voi olla monia.
Hyvin nukuin. Oli viileä herätä. Nyt tulet hellaan ja kamiinaan. Sitten hautoja laittamaan talvikuntoon.
Nyt on äidin, isän ja lapsenlapseni haudat laitettu nätisti, enää lumentuloa vailla. Juttelen aina heille siellä käydessäni. Itku tulee enää pienen haudalla. Niin lyhyt elämä. Nyt ruuan laittoon.
Hautausmaat on tunteellisia paikkoja. Itku tulee vuosienkin jälkeen. Ei haittaa. Suru läheisen menettämisestä osoittaa hänen tärkeytensä ja yhdessä koettujen hetkien merkityksen. Vanhojen ihmistenkin haudalla itken ikävää, mutta nuorena kuoleminen on jotenkin niin epäreilua, käsittämätöntä. Kai joku tarkoitus on, sitä on kyllä vaikea ymmärtää.
Täällä näköjään on jatkuvaa riitelyä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin myös vanhempieni haudalle kanervat ja havut mutta ilkeän tätini haudalle en käynyt kun kohteli alentavasti siskonsa perhettä.
Koskahan eduskunta ja kansanedustajat auttavat Suomen taloutta leikkaamalla omasta isosta palkastaan.
Pilvinen kolea päivä taas. Aurinkoa kaipaan.
Ihan ok. Mietin miten voisi työpäivän aikana olla täysin vapaa; koska koko tää maanpäällinen elämä on yks illuusio. Ja siksi ei ole niin tärkeää miten siellä töissä pärjää. Että vaikka on kiire niin oikeesti ei ole, vois vaan lauleskella ja ottaa rennosti,
Korjaus: En ole yksin ollut eri mieltä. Pyydä ihmeessä, niin huomaat paljonko meitä on. Kerro sitten täällä julkisesti tutkimuksen tulos.