Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Vierailija kirjoitti:
Sain hetki sitten kuulla että jos kaikki menee hyvin niin minusta tulee taas mummo ensi keväänä :) Olen ihan pöllästynyt, asia on vielä salassapidettävä. Kukaan muu ei tiedä kuin vanhemmat ja minä :) Ihan alussa raskaus
Mä olen varmaan jotenkin epänormaali, en pidä vauvoista, lapsista. AInokaiseni on jo aikuinen eikä hänkään pidä lapsista, joten tuskin minusta mummoa koskaan tulee - eikä se harmita yhtään.
Mielestäni kissan- ja koiranpennut on ihanampia.
Olin kirpparikierroksella. Löysin mustan mokkanahkaisen stetsonin joka istuu päähäni kuin käsi hansikkaaseen. Peilikuvaani ihaillessani totesin että tuollainen hattu päästäni on aina puuttunutkin. 65+ hyvä lisä asuun festarille.
Joskus on ihan paikallaan olla tyytyväinen kun peilikuva näyttää kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Olin kirpparikierroksella. Löysin mustan mokkanahkaisen stetsonin joka istuu päähäni kuin käsi hansikkaaseen. Peilikuvaani ihaillessani totesin että tuollainen hattu päästäni on aina puuttunutkin. 65+ hyvä lisä asuun festarille.
Joskus on ihan paikallaan olla tyytyväinen kun peilikuva näyttää kivalta.
Onnistunut kirpparikierros sulla, aina ei löydy mitään ja sitten taas joskus osuu nappiin.
Tänään sain kuulla lähipiirin ihminen elämänsä loppusuoralla. Syöpä. Eikä ihminen ole edes vanha. Päivistä ehkä kyse. Toivoin niin että kaikki muuttuisi, mutta nämä eivät ole meidän vallassa. Ystävämme on menossa Jeesuksen luokse.
Herra auta että voitimme elää päivämme oikein.
Vierailija kirjoitti:
Tänään sain kuulla lähipiirin ihminen elämänsä loppusuoralla. Syöpä. Eikä ihminen ole edes vanha. Päivistä ehkä kyse. Toivoin niin että kaikki muuttuisi, mutta nämä eivät ole meidän vallassa. Ystävämme on menossa Jeesuksen luokse.
Herra auta että voitimme elää päivämme oikein.
Myötätuntoa sinulle
En tiedä mitä tekisin. Väsyttää vain. Söin nyt epäterveellisen pakastepitsan kotikärpäsen kanssa. Katselin syödessäni sen touhuja, kun olin nostanut jalapenoja lautasen reunalle. Sille näytti maistuvan ne, tai pikemminkin istui niiden päällä ja tökki imukärsällään niiden leikkauskohtia. Mahtoi olla tulista.
Täytyy alkaa vaikka viemään roskat.
Löysin kesäheilan! 🥰 Pari ihanaa päivää, nyt sadetta ja puhdistavaa tuulta.
Väsyttää. Loma ja syöpähoidot alkoi. Taas sairaala määrittää kesäni aikataulun. Ärsyttää, tämä on jo neljäs kesä putkeen.
Eilinen meni ihan nukkuessa. Tänään jaksoin hädin tuskin purkittaa avomaankurkuista tekemäni maustekurkut. Puolisoani halusin niillä ilahduttaa, itse en mistään etikkasäilykkeistä välitä. Oman maan satoa, ensimmäiset kuusi kurkkua säilöin. Kolme purkkia tuli, eli ei mikään hirveä urakka ollut.
Äiti soitti juuri ja lupasi hakea punaherukat, kun omat voimat ei riitä niiden mehustamiseen. Keväällä vielä uskoin tämän kesän olevan helpompi, ja innostuin viljelemään vaikka mitä. Ja kaikki tuntuu kasvavan erityisen hyvin nyt, kun sadonkorjuuseen ja säilöntään ei ole voimia. Vain kirsikkasato jäi vaatimattomaksi. Niistä vähistä tappelemme kotiharakan kanssa.
Teen keikkatöitä,niitä on nyt huonosti..makaan sohvalla.mietin mennyttä elämääni ja itken.olen yksin, tuskin.jaksan enää uskoa tulevaan.kuolen pian.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää. Loma ja syöpähoidot alkoi. Taas sairaala määrittää kesäni aikataulun. Ärsyttää, tämä on jo neljäs kesä putkeen.
Eilinen meni ihan nukkuessa. Tänään jaksoin hädin tuskin purkittaa avomaankurkuista tekemäni maustekurkut. Puolisoani halusin niillä ilahduttaa, itse en mistään etikkasäilykkeistä välitä. Oman maan satoa, ensimmäiset kuusi kurkkua säilöin. Kolme purkkia tuli, eli ei mikään hirveä urakka ollut.
Äiti soitti juuri ja lupasi hakea punaherukat, kun omat voimat ei riitä niiden mehustamiseen. Keväällä vielä uskoin tämän kesän olevan helpompi, ja innostuin viljelemään vaikka mitä. Ja kaikki tuntuu kasvavan erityisen hyvin nyt, kun sadonkorjuuseen ja säilöntään ei ole voimia. Vain kirsikkasato jäi vaatimattomaksi. Niistä vähistä tappelemme kotiharakan kanssa.
Voimia sinulle <3
Vierailija kirjoitti:
Teen keikkatöitä,niitä on nyt huonosti..makaan sohvalla.mietin mennyttä elämääni ja itken.olen yksin, tuskin.jaksan enää uskoa tulevaan.kuolen pian.
Sulla on vielä elämä, ei kannata itkeä pitkään eikä jäädä jumittaan tilanteeseen. MIeti mitä voisit tehdä/miten toimia että nouset murheen suosta. Todennäköisesti et koe heti valaistumista, mutta tee sille tietä - anna mahdollisuus aläkä näytä sille ovea menneisyyteesi vedoten. Ei ole mitään järkeä miettiä mennyttä elämää, vaan sitä tulevaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes niitä keikkatöitä mitä tekis, ei ole mitään eikä ketään. Mennyttä on turha minunkaan vatvoa, en näe kyllä minkäälaista tulevaisuutta itselläni, tiadan käydä kohta nukkumaan, huomenna päivä uusi.
Vierailija kirjoitti:
Sain hetki sitten kuulla että jos kaikki menee hyvin niin minusta tulee taas mummo ensi keväänä :) Olen ihan pöllästynyt, asia on vielä salassapidettävä. Kukaan muu ei tiedä kuin vanhemmat ja minä :) Ihan alussa raskaus
Monesko pieni pirpana kyseessä? Onnea paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vielä elämä, ei kannata itkeä pitkään eikä jäädä jumittaan tilanteeseen. MIeti mitä voisit tehdä/miten toimia että nouset murheen suosta. Todennäköisesti et koe heti valaistumista, mutta tee sille tietä - anna mahdollisuus aläkä näytä sille ovea menneisyyteesi vedoten. Ei ole mitään järkeä miettiä mennyttä elämää, vaan sitä tulevaa.
Kiitos,tämä kosketti.Otan sanoistasi vaarin.Hyvää kesää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole edes niitä keikkatöitä mitä tekis, ei ole mitään eikä ketään. Mennyttä on turha minunkaan vatvoa, en näe kyllä minkäälaista tulevaisuutta itselläni, tiadan käydä kohta nukkumaan, huomenna päivä uusi.
Pidän kädestäsi kiinni.
Kyllä helle alkaa väsyttää vaikka ei ole vielä alkanut ärsyttää koska ei ole pakollisia menoja kun vain kaupassa käynti, ostan kerralla enemmän ettei tarvi usein käydä. Suomen kesäaika on kuitenkin lyhyt vuodessa.
Ei satanut, eikä ukkostanut. Menin kuuntelemaan musiikkia. Mahtipontista elokuvamusiikkia orkesterin soittamana ja solistina joku...
Mä tunnen olevani kovin hikinen, vaikka ulkona oli sopivan viileän lämmintä. Olihan siellä uhkana sateiden tulevan, mutta selvisin kastumatta. Onneksi tällä kertaa ennusteet eivät pitäneet paikkaansa.
Huolsin hetki sitten pyöränikin, vaikka sillä hetkellä oli hyvin synkät pilvet yläpuolellani. Ei silti tahtonut sataa, vaikka siltä näytti hyvin vahvasti. Oli aihettakin huoltaa pyörä, sillä satula oli lähes irti.