Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22742)
Kirjoitan tässä nimpparikorttia, ensi viikolla postiin.
Kaunis on, itsekin ilahtuisin. Oli kiva saada monta joulukorttiakin
Vierailija kirjoitti:
Opetetaanko koulussa enää kaunokirjoitusta? Kuka tietää?
Vain vapaaehtoisena jossain kerhossa tai kuvistunnilla tai historian tunnilla ihmetellään, mutta ei enää kaikille opeteta. Tekstauskirjaimilla kirjoitetaan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän biisi:
J.Karjalainen Doris
Mulla: jotain Edu Kettusta
Varasimme matkan, kotimaan reissua. Yks läheinen on Lapissa hiihtoreissussa, yöt teltassa tai autiomajoissa... toivottavasti tarkenevat.
Aamut valostuu yhä varhemmin, kevättä kohti.
Paskat valostumista vielä huomaa. Aurinko laskee ja nousee vielä miltei samaan aikaan kuin ennen joulua. Heti muka talvipäivän seisauksen jälkeen joku luulee päivän pitenevän.
Voi sua, etkö tiedä ettei tässä ketjussa saa olla eri mieltä kenenkään kanssa mistään asiasta? Kaikki vaan hymisevät kuorossa ja kuoroa johtaa...
Voi sinua, paljon mukavampaa on lukea kaunista kieltä. Eri mieltä saa olla ja ollaan oltukin. Mutta sanomansa pystyy sanomaan muita loukkaamatta. Äitini sanoin: -Jos et voi sanoa jostakin kauniisti ja loukkaamatta, älä sano mitään. Turhaa riidanhaastamista ja pahan mielen levittämistähän tämä kinastelu on. Aikuiset ihmiset. Käyttäydytään kuten aikuiset ihmiset. En ole AP.
Yksinäisyyttä, kukaan ei kaipaa minua, minulla ei ole merkitystä kenellekkään. No, huoltomies kävi korjaamassa ovenkahvan, siinä oli tämän päivän ihmiskontakti. N 61v
Kävin aamupäivällä labrassa verikokeissa ja sydänfilmissä. Ravinnotta piti olla ja kyllä se vaan niin on, että kun on tottunut juomaan aamulla kahvia, niin aika äkäinen on ennenkuin saa kahvinsa :D Mun päiväni pelasti kuitenkin bussikuski, joka päästi mut matkustamaan ilman matkalippua. Aamulla katson HSL:n sivuilta, paljonko mun kortillani on vielä arvoa, mutta eihän siellä näy se tieto enää ollenkaan. Eikä voi ladata lisääkään arvoa. No niin sitten kävi, ettei se saldo riittänyt, mutta bussikuski päästi mut kuitenkin bussiin. Labrassa odottaessani googletin, missä saan ladattua matkakorttiini lisää arvoa. Prisman infopiste oli yksi paikka, joten kokeiden jälkeen sitten sinne. Ensin olin ajatellut mennä kauppakeskukseen kahville, mutta tein vain nopeasti ostokset ja tulin kotiin. Kahvia ja pari paahtoleipää . Sitten alkoikin ropista viestejä sähköpostiin, että Maisassa on uusia tutkimustuloksia. Nivelkipujani lukuunottamatta taidan olla terve kuin pukki.
Eilen vilkaisin työsähköpostini ja vaikuttaa siltä, että asiakas tulee tilaamaan sen yhden homman. Pyysivät multa työmääräarviota, jonka lupasin tehdä huomenna. On kuitenkin sen verran kiva työhomma, että taidan tehdä sen ensin ja pitää ylimääräistä lomaa/sapattivapaata vasta sen jälkeen. Huomenna tosin vasta selviää, onko ko sapattivapaa ollenkaan mahdollinen. Jos ei ole eikä ylimääräinen lomakaan, sitten varmaan rupean tekemään töitä niin, että joka toinen viikko olen töissä ma-ke ja joka toinen to-pe. Näin joka toinen viikonloppu on 2-päiväinen ja joka toinen 6-päiväinen.
Arvatkaa harmittaako, nousin klo 14.30 päivä pilalla 😟
Kävin aamulla suuhygienistillä hammaskiven poistattamassa; ei onneksi paljoa ollutkaan ja ikenetkin olivat kunnossa. Kerran vuodessa käyn.
Kauppa-asiat hoidettiin samalla reissulla ja jätin kirjeystävälle menevän kirjeen postilaatikkoon.
Polkaisin lenkin kuntopyörällä, "Kokki-Kolmonen", mieheni siis, teki ruoaksi pyttipannua. Raastesalaattia kaveriksi.
Postinjakaja toi pari lehteä, lukemisen ja telkkarin katsomisen merkeissä menee loppupäivä.
Mukavaa viikon jatkoa itsekullekin!
Voi apua! Nousin ylös vasta 14.30
Vierailija kirjoitti:
Pakastin sulatettu, pihalla oli niin kiva pakkanen, että onnistuu hyvin.
Mä sulatan pakastimen usein vasta keväällä. Länttään pakasteet kasaan ja peitteitä päälle. Puhdistan pakastimen ja sitten lajittelen säilytettävät hyllyille. Mun tapa. Eivät ehdi sulaa, kun ovat samassa kasassa. Joskus muinoin otin stressiä tästä, kyttäsin sopivia pakkasia jne. Ei mulla ole kotipakastimen suhteen niin nuukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän biisi:
J.Karjalainen Doris
Mulla: jotain Edu Kettusta
Varasimme matkan, kotimaan reissua. Yks läheinen on Lapissa hiihtoreissussa, yöt teltassa tai autiomajoissa... toivottavasti tarkenevat.
Aamut valostuu yhä varhemmin, kevättä kohti.
Paskat valostumista vielä huomaa. Aurinko laskee ja nousee vielä miltei samaan aikaan kuin ennen joulua. Heti muka talvipäivän seisauksen jälkeen joku luulee päivän pitenevän.
Voi sua, etkö tiedä ettei tässä ketjussa saa olla eri mieltä kenenkään kanssa mistään asiasta? Kaikki vaan hymisevät kuorossa ja kuoroa johtaa...
Hymnnnnnnnn hymnnnnnnn Doo ree mii faa soo laa tii dooooooooo
Do on pyöreä kuin kuu, Rellä naurava on suu, Mi on hento, hiljainen, Fa taas vilkas, kujeinen, So se leikkii mahtavaa, Lata aina naurattaa, Ti on joukon viimeinen, vielä Do, jo tunnet sen ....🎶
Nonni, nyt sait mulle laulun mieleen 😉
Alet alkoi, haluaisin uudet housut, ei löytynyt mukavia. Oli kyl hurjat %
Kamalan tylsää näyttää olevan kuulumisten kertojien elämä
Mikä saa sinut kirjoittamaan elämästäsi kaiken kansan luettavaksi?
Kirjastossa viettäisin vaikka koko päivän
Vierailija kirjoitti:
Kamalan tylsää näyttää olevan kuulumisten kertojien elämä
No, kerrohan piristävät omat kuulumisesi :)
Hylly täynnä kirjoja, jospa joskus ehtis lukemaan. Viikot hujahtaa nopsaan, ulkoillakin pitäis enemmän.
Tylsäähän se on tai miten sen nyt ottaa. Voi valita oman asenteensa kaiken keskellä. Jos kuuntelee esim tutun selostuksia matkoistaan, kun tuli juuri ulkomailta niin voi alkaa ahdistaa, kun itsellä ei meinaa rahat riittää edes ruokaan kunnolla ja silti tahtoisi itsekin päästä jonnekin. Se on toinen asia antaako sen sitten tuottaa surua vai hyväksyykö sen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sinut kirjoittamaan elämästäsi kaiken kansan luettavaksi?
Mikä saa sinut ihmettelemään asiaa?
Opetetaanko koulussa enää kaunokirjoitusta? Kuka tietää?