Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22738)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalan tylsää näyttää olevan kuulumisten kertojien elämä
No, kerrohan piristävät omat kuulumisesi :)
Jaa tänne :D
Älä unta nää :DD
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sinut kirjoittamaan elämästäsi kaiken kansan luettavaksi?
No se on vähän niinku tämän ketjun idea. Muissa ketjuissa voi sitten kirjoitella muista aiheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sinut ihmettelemään asiaa?
No juuri se halua jakaa kuulumisiaan koko Suomelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs tänne? Tuohan tehtiin ihan sitä varten, kun tässä ketjussa on niin tylsiä kuulumisia.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5894282/ravakat-kuulumiset
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entäs tänne? Tuohan tehtiin ihan sitä varten, kun tässä ketjussa on niin tylsiä kuulumisia.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5894282/ravakat-kuulumiset
Ahaa. Selaan nyt kuitenkin tätä ketjua, niin en ota kantaa muihin.
Kirjoitatko itse aktiivisesti tuossa suosittelemassasi ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jakaa kuulumisia avoimesti, jos niissä ei ole mitään salattavaa. Sellaista se on ihmisen elämä muiden ihmisten kanssa.
Tein tuon mainitun ketjun se takia juuri, kun täällä valittiin tämän ketjun tylsyydestä sekä ikävästi valitettiin muiden viesteistä yms. Näin mietin, että jos teen toisen ketjun niin ehkä se rauhoittaa tätä ketjua. En tehnyt siis tuota ketjua sen vuoksi, että olisin itse kyllästynyt tähän ketjuun. Pitää vielä se todeta. Muuten minulle riittää hyvin tämä ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jakaa kuulumisia avoimesti, jos niissä ei ole mitään salattavaa. Sellaista se on ihmisen elämä muiden ihmisten kanssa.
Minua kiinnostaa, miksi haluat jakaa kuulumisesi koko Suomelle. En usko, että kukaan tänne salaisuuksiaan jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa, miksi haluat jakaa kuulumisesi koko Suomelle. En usko, että kukaan tänne salaisuuksiaan jakaa.
Siksi, että tänne on helppo kirjoittaa, voi valita, mitä haluaa itsestään muille kertoa, kun voi kuitenkin pysyä anonyymina. Lisäksi se, että yhteyden saaminen muihin ihmisiin on mukavaa, ihan näin nettimaailmassakin 🤓 sinunkin kanssa on täs mukava rupatella.
Kiitos asiallisesta vastauksesta, kysyin ihan tosissani, vaikka tiedän, että monia tämä triggeröi (mitä se heistä kertookaan?). Mukava kuulla, että koet saavasi yhteyden muihin ihmisiin tänne kirjoittelemalla.
(Lainaus ei toimi, mutta vastaus siis Siksi, että tänne on helppo kirjoittaa... viestiin)
Vierailija kirjoitti:
Kummallista minusta, jos joku haluaa lukea "kamalan tylsää ketjua" ja vielä kommentoida sitä... kun vois vaan pysyä pois, ellei kiinnosta...
Meitä on niin moneen junaan... ja vielä ne asemalle jääneet... :)
Vierailija kirjoitti:
Tein tuon mainitun ketjun se takia juuri, kun täällä valittiin tämän ketjun tylsyydestä sekä ikävästi valitettiin muiden viesteistä yms. Näin mietin, että jos teen toisen ketjun niin ehkä se rauhoittaa tätä ketjua. En tehnyt siis tuota ketjua sen vuoksi, että olisin itse kyllästynyt tähän ketjuun. Pitää vielä se todeta. Muuten minulle riittää hyvin tämä ketju.
K i i t o s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kuitenkin olet, koska...
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista minusta, jos joku haluaa lukea "kamalan tylsää ketjua" ja vielä kommentoida sitä... kun vois vaan pysyä pois, ellei kiinnosta...
Minuapa kiinnostaa. Onko elämäsi tosiaan niin tylsää kuin miltä se tässä ketjussa näyttää? Miten jaksat sitä?
Miksikö tänne kirjoitellaan?
Koska hän, joka avaa ketjun, haluaa vastata ja kertoilla. Minä ainakin availen vain kivoja otsikoita, en tylsiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuapa kiinnostaa. Onko elämäsi tosiaan niin tylsää kuin miltä se tässä ketjussa näyttää? Miten jaksat sitä?
Ystävä hyvä, jokainen voi kirjoittaa sen minkä haluaa. Minun elämäni ei ole tylsää. En toki kaikkea tänne kerro, välin enemmän, välin vähemmän.
Eri
Voin minäkin kertoa syyni kirjoittaa tänne. Itselle tämä on kiva ketju keskustella muiden kanssa. Olen yksinäinen ihminen ja näin pystyn kuitenkin kirjoittamaan kuulumiseni edes joillekin ja voin samalla lukea muiden elämästä. Samalla ehkä tämä helpottaa yksinäisyyttä ja on kiva asia, että voin edes joillekin kertoa päivistäni. Tykkään muutenkin tälläisestä paikoista missä pystyy anonyymisti kirjoittamaan. Se on ehkä joillekin vaikeaa kuvitella jos ei ole ketään kenelle oikein kertoa päivistään.
Vanhempani taas elävät elämäänsä omalla tavallaan. He ovat samaa ikäluokkaa kuin jotkut tässäkin ketjussa, mutta melko hiljaista elämää kaikin tavoin elävät. Eivät katso elokuvia, kuuntele musiikkia tai lue kirjoja. Tai äitini luki jotain, mutta nyt sekin on jäänyt. Eivät seuraa maailman tapahtumia yms. Näin keskustelun aiheet ovat melko suppeita. Samalla itse taas pidän monien elämää täällä jo aktiivisena jos vertaa esim vanhempiini. Samalla en kirjoita tätä ilkeästi ja ei omakaan elämäni mitään vilkasta ole.
Voisin silti keskustella monesta asiasta mistä ei nyt tällä hetkellä voi kenenkään kanssa ns oikeassa elämässä puhua. Ja pitkästi kirjoitan, kun ehkäpä olisi välillä paljon sanottavaa. Liiankin paljon. Ei minulle sovi aina hyvin tälläinen elämä jossa en voi jutella muiden kanssa. Samalla minulla ei ole pelkoa, että joku tunnistaisi minut yms kun eihän minulla ole elämässä edes sellaisia ihmisiä. Sivusta tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan vaikea ymmärtää yllä olevaa...
Hassua, mutta jos ei kuulu hyvää, niin silloin tämä palsta vastta kutsuukin.
Tuntuu, että edes joku välittää. Välittämisen tunne on niin tärkeä joillekin, että mikä tahansa feikki välittäminenkin riittää.
En oikein ymmärrä, miksi välittäminen on nykyään niin harvinaista tietyissä piireissä, kuten yksinäisten keskuudessa. Eihän elämä silloin tunnu mielekkäälle.
Jos tämä palsta pelastaa ihmishenkiä, niin kiitos kaunis ketjun aloittajalle. Hän on varmaan ihana Ihminen.
Huomasin äsken, että yhdessä viestissä lainaamani biisi on poistettu youtubesta. Tai oikeastaan cover versio siitä, jota olen kuunnellut paljon viime aikoina. Vähän surullista ja ehkäpä tekijänoikeudet yms syynä. Niin paljon harmitti se, että piti ensimmäinen youtube kommenttini kirjoittaa ja kysellä heiltä yhden toisen biisin yhteydessä, että mihin se versio on hävinnyt. Toivon, että kirjoitin edes oikein ja saa nähdä vastaavatko mitään. Ei saisi kiintyä mihinkään biisiin liikaa.
Muuten olen nyt katsellut elokuvia. Jotain sellaisia ns omakustanteita ja melko tuntemattomia. Elokuva nimeltä Aino (2018) kuvaa sota-aikaa ja kertoo tositarinan. Ihan harrastajapohjalta kuvattu. Melko hyvä minusta, kun ajattelee lähtökohtia. Toinen elokuva taas Jonain päivänä (2023), joka kuvaa nuorten elämää ja vaikeuksia. Ehkä vähän typerä elokuva, mutta silti koskettava ja minusta ihan hyvin tehty. Pääosaa esittävä mies muistutti paljon yhden bändin jäsentä. Jotenkin pysäyttävää lukea tämän kuolleen bändin jäsenen elämästä ja sitten katsoa sattumalta heti sen jälkeen elokuva missä henkilö on ihan samannäköinen.
Minunkin pitäisi mennä hammaslääkäriin. Ikävästi on ehkä pakko valita nyt se missä olin viimeksi. Ei ollut kovin hyvä kokemus, mutta en voi odottaa, että pääsisin muualle. Ikävää on se jos hammaslääkäri on jotenkin välinpitämätön ja ei oikein puhu mitään.