Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22738)

Vierailija
7061/22738 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin minäkin kertoa syyni kirjoittaa tänne. Itselle tämä on kiva ketju keskustella muiden kanssa. Olen yksinäinen ihminen ja näin pystyn kuitenkin kirjoittamaan kuulumiseni edes joillekin ja voin samalla lukea muiden elämästä. Samalla ehkä tämä helpottaa yksinäisyyttä ja on kiva asia, että voin edes joillekin kertoa päivistäni. Tykkään muutenkin tälläisestä paikoista missä pystyy anonyymisti kirjoittamaan. Se on ehkä joillekin vaikeaa kuvitella jos ei ole ketään kenelle oikein kertoa päivistään.

Vanhempani taas elävät elämäänsä omalla tavallaan. He ovat samaa ikäluokkaa kuin jotkut tässäkin ketjussa, mutta melko hiljaista elämää kaikin tavoin elävät. Eivät katso elokuvia, kuuntele musiikkia tai lue kirjoja. Tai äitini luki jotain, mutta nyt sekin on jäänyt. Eivät seuraa maailman tapahtumia yms. Näin keskustelun aiheet ovat melko suppeita. Samalla itse taas pidän monien elämää täällä jo aktiivisena jos vertaa esim vanh

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Mukava kuulla, että tänne kirjoittaminen helpottaa yksinäisyyttäsi.

Vierailija
7062/22738 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan tänne, koska se on kivaa. On erittäin antoisaa lukea toisten kuulumisia ja kommentoidakin joskus.

Täällä on yleensä fiksuja kirjoituksia, sairaita tsempataan ja päivänsankareita onnitellaan yms

Tykkään tästä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7063/22738 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, mutta jos ei kuulu hyvää, niin silloin tämä palsta vastta kutsuukin.

Tuntuu, että edes joku välittää. Välittämisen tunne on niin tärkeä joillekin, että mikä tahansa feikki välittäminenkin riittää. 

En oikein ymmärrä, miksi välittäminen on nykyään niin harvinaista tietyissä piireissä, kuten yksinäisten keskuudessa. Eihän elämä silloin tunnu mielekkäälle.  

Jos tämä palsta pelastaa ihmishenkiä, niin kiitos kaunis ketjun aloittajalle. Hän on varmaan ihana Ihminen.

En minä ainakaan koe, että sitä "feikiksi" Jos joku esim asiallisesti vastaa viestiini ja kirjoittaa jotain mukavaa yms. Kyllä minä pidän sitä ihan normaalina tapana välittää toisesta.

Samoin meillä yksinäisillä harvoin välttämättä on ketään läheisiä tai sitten on joitakin. Itse silti, vaikka olenkin yksinäinen niin välitän silti omalla tavallani ja monesti esim surullisena luen muiden elämästä jos ovat vaikeuksia kokeneet. Näin yksinäisyys ei ole omaa välittämistäni vienyt. Pikemmin lisännyt sitä. Voi olla etten kunnolla ymmärtänyt silti mitä viestilläsi tarkoitit. 

Vierailija
7064/22738 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut tänään koulussa töissä. Sen jälkeen olen tehnyt kotitöitä ja samalla kuunnellut M/S Mystery Podcastia. Kohta menen ulkosaunaan, jonka mieheni laittoi lämpiämään. Kenties yksi jakso Lehmän vuodesta ja sitten nukkumaan, koska aamulla taasen töitä.

Hyvää alkavaa vuotta kaikille!

Vierailija
7065/22738 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalan tylsää näyttää olevan kuulumisten kertojien elämä

Kummallista minusta, jos joku haluaa lukea "kamalan tylsää ketjua" ja vielä kommentoida sitä... kun vois vaan pysyä pois, ellei kiinnosta...

Meitä on niin moneen junaan... ja vielä ne asemalle jääneet... :)

Minuapa kiinnostaa. Onko elämäsi tosiaan niin tylsää kuin miltä se tässä ketjussa näyttää? Miten jaksat sitä?

Jokaisen pitää vaan yrittää  jaksaa elämäänsä. Ei kai sille mitään muuta voi. Joko jaksaa hyvin tai sitten huonosti. Mitäpä sille voi. Moni ei tietysti meinaa jaksakaan. Ei se helppoa itsellenikään aina ole. Tietysti muutosta voi hakea ja yrittää elämäänsä parantaa. Sivusta tämä. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kerrohan piristävät omat kuulumisesi :)

Jaa tänne :D

Älä unta nää :DD

No entäs tänne? Tuohan tehtiin ihan sitä varten, kun tässä ketjussa on niin tylsiä kuulumisia. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5894282/ravakat-kuulumiset

Ahaa. Selaan nyt kuitenkin tätä ketjua, niin en ota kantaa muihin.

Kirjoitatko itse aktiivisesti tuossa suosittelemassasi ketjussa?

En kirjoita, koska tämä ketju on mulle ihan sopiva. Tänne kun saa kirjoittaa tylsiäkin kuulumisiaan. Sinne toiseen pitäisi kirjoittaa räväköitä eli ei-tylsiä kuulumisia ja sellaisia kuulumisia mulla taas ei ole. 

Vierailija
7067/22738 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kerrohan piristävät omat kuulumisesi :)

Jaa tänne :D

Älä unta nää :DD

No entäs tänne? Tuohan tehtiin ihan sitä varten, kun tässä ketjussa on niin tylsiä kuulumisia. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5894282/ravakat-kuulumiset

Ahaa. Selaan nyt kuitenkin tätä ketjua, niin en ota kantaa muihin.

Kirjoitatko itse aktiivisesti tuossa suosittelemassasi ketjussa?

En kirjoita, koska tämä ketju on mulle ihan sopiva. Tänne kun saa kirjoittaa tylsiäkin kuulumisiaan. Sinne toiseen pi

Sulla taisi se 'oma loma' mennä sivu suun. Toivottavasti tämä uusi projekti on kiinnostava. Kiva jos voit tehdä osaviikkoa, saat siitä kuitenkin vapautta

Vierailija
7068/22738 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista minusta, jos joku haluaa lukea "kamalan tylsää ketjua" ja vielä kommentoida sitä... kun vois vaan pysyä pois, ellei kiinnosta...

Meitä on niin moneen junaan... ja vielä ne asemalle jääneet... :)

Minuapa kiinnostaa. Onko elämäsi tosiaan niin tylsää kuin miltä se tässä ketjussa näyttää? Miten jaksat sitä?

Jokaisen pitää vaan yrittää  jaksaa elämäänsä. Ei kai sille mitään muuta voi. Joko jaksaa hyvin tai sitten huonosti. Mitäpä sille voi. Moni ei tietysti meinaa jaksakaan. Ei se helppoa itsellenikään aina ole. Tietysti muutosta voi hakea ja yrittää elämäänsä parantaa. Sivusta tämä. 

Sivusta tämäkin. Tuo utelias kiinnostunut 'niputtaa' meidän eri ihmisten kuulumiset yhdeksi 'kamalan tylsäksi' nipuksi. Tai siltä vaikuttaa...Meitähän on monta eri kirjoittajaa ja vain osan päivän kuulumisista tänne kukakin sepustaa.

Ja ikäkin voi vaikuttaa, nuoremmilla erilaisia tapahtumia, ikääntyessä taas voi itse paljonkin vaikuttaa päiväänsä, vakuutan, kautta kiven ja kannon: Minulla ei tylsää päivää ole.

Vierailija
7069/22738 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos sä oot menny nukkumaan, joka heräsit 14.30?

Vierailija
7070/22738 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut tänään koulussa töissä. Sen jälkeen olen tehnyt kotitöitä ja samalla kuunnellut M/S Mystery Podcastia. Kohta menen ulkosaunaan, jonka mieheni laittoi lämpiämään. Kenties yksi jakso Lehmän vuodesta ja sitten nukkumaan, koska aamulla taasen töitä.

Hyvää alkavaa vuotta kaikille!

Oioi onks teillä kynttilät ja lyhdyt? Meil oli savusauna, rohkeimmat kävi avannossa. Oli ihana tunnelma, lyhdyt ulkona, kynttilät saunassa, lempeät löylyt

Näytä aiemmat lainaukset

Nro 7066: "Sulla taisi se 'oma loma' mennä sivu suun. Toivottavasti tämä uusi projekti on kiinnostava. Kiva jos voit tehdä osaviikkoa, saat siitä kuitenkin vapautta"

joo, siltä vaikuttaa, että meni. Ei tosin juuri nyt haittaa, koska se uusi työhomma on mun lempipuuhaa. Pidän sitten ehkä myöhemmin keväällä ylimääräisen loman, jos silloin onnistuu. Osaviikkoahan (3-päiväistä työviikkoa) mä olen tehnytkin jo 2 vuotta, mutta tähän asti niin, että olen aina ma-ti vapaalla ja ke-pe töissä. Eli 3 töitä ja 4 vapaata. Mutta jos vaihtaisi noita joka toinen viikko, niin olisi joka toinen viikko keskiviikko, torstai ja perjanta töitä, lauantai ja sunnuntai vapaata, sitten taas maanantai, tiista ja keskiviikko töitä ja torstai, perjantai, lauantai, sunnuntai, maanantai ja tiistai vapaata. 3-päiväinen työviikko edelleen, mutta joka otinen viikonlppu 2 päivää ja joka toinen viikonloppu 6 päivää. 

Vierailija
7072/22738 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon niin, että äitini huominen lääkärikäynti menisi hyvin ja saisi nyt jalkaansa sitten apua. Alkaa väsyä itsekin siihen kaikkeen ja valittaa sitten minulle. Helposti hän on vaan sellainen ihminen, että jos ei heti apua saa niin jättää kaiken kesken. Senkin vuoksi hyvää alkua tähän asiaan toivon ja että olisi tämä ensimmäinen käynti myönteinen. 

Vierailija
7073/22738 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmän vuosi, Uutiset ja Unta Kaaliin

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon niin, että äitini huominen lääkärikäynti menisi hyvin ja saisi nyt jalkaansa sitten apua. Alkaa väsyä itsekin siihen kaikkeen ja valittaa sitten minulle. Helposti hän on vaan sellainen ihminen, että jos ei heti apua saa niin jättää kaiken kesken. Senkin vuoksi hyvää alkua tähän asiaan toivon ja että olisi tämä ensimmäinen käynti myönteinen. 

Loistavaa, että sait vihdoin äitisi suostumaan lääkärissäkäyntiin. Ei kipujen kanssa eläminen mitään herkkua ole. Varsinkin, jos joutuu käymään töissä.

Vierailija
7075/22738 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän peukkua :)

Vierailija
7076/22738 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä 😴

Vierailija
7077/22738 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisi ollutkin kynttilöitä ja lyhtyjä, mutta oli vain sähkövalo. Löylyt oli tällä kertaa melko lämpöiset, välillä piti jäähdytellä ulkosalla.

Talvi- iltaisin on muuten hienoa kävellä ulkosaunasta sisälle tumman tähtitaivaan alla ja miettiä maailmankaikkeuden äärettömyyttä. Näihin kuviin ja tunnelmiin 💫

Vierailija
7078/22738 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alamaissa. Läheinen kuoli joulukuussa; on saatettu haudan lepoon. Elämä tällä hetkellä huolien täyttämää; itse asiassa ollut jo pitkään. Odotan, milloin alkaisi näkyä valoa tunnelin päässä ja voisi olla murehtimatta asioita.

Vierailija
7079/22738 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alamaissa. Läheinen kuoli joulukuussa; on saatettu haudan lepoon. Elämä tällä hetkellä huolien täyttämää; itse asiassa ollut jo pitkään. Odotan, milloin alkaisi näkyä valoa tunnelin päässä ja voisi olla murehtimatta asioita.

Jaksamista Sinulle ja parempaa Uutta Vuotta

Vierailija
7080/22738 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi! Yksi laite, mitä tarvitsen yhdessä projektissani, meni rikki ja varaosan saamisen aikataulusta ei tiedä yhtään. Se vähän harmittaa, kun jo innostuin ajatuksesta, että saan yhden oman mukavan homman tehtyä. 

No, ehkäpä se on sitten tarkoitettu, etten hötkyile liikoja, vaan jatkan maltillisen rauhallista (ei tylsää 😂) elämistä ainakin nyt alkuvuoden. 

Kirjoitin joskus syksyllä siitä, että läheiseni sairastui vakavasti. Julkisen puolen hoitoon pääsy on kyllä ollut armottoman hidasta. Tuntuu, että nuorikin ihminen saa jäädä kaikessa rauhassa kitumaan, ketään ei kiinnosta. Vasta tässä kuussa läheiseni pääsee varsinaiseen hoitoon. Ihan älytön tilanne! 

Mutta sitten iloisempiin asioihin. Puolisoni on elämänsä aikana tehnyt ruokaa aika vähän. Mutta nyt olosuhteiden muututtua hänellä on aikaa ja haluakin kokkailla. Pääsin valmiiseen pöytään enkä ole koskaan syönyt niin hyvää keittoa kuin nyt! Tätä kannatti odottaa! 

Ja ai että, nuorimman lapsenlapseni sanavarasto on kasvanut kohisten. Voi miten ihana on höpötellä hänen kanssaan, kun jo saa selkeästi selvää, mitä pieni mummin kulta tarkoittaa. Ja jos en heti ymmärrä, niin siitä seuraa topakka "mummiiiii"! 

Pienistä iloista koostuu onnellisuuden virta. Elämä on tällä hetkellä hyvää. Sitä samaa toivon teillekin! 

50+ Mummeli 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi