Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22814)
Katkonainen yöuni, vähän väliä syömässä ja röökillä. Ei mitään eikä ketään, nyt eikä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko nähnyt leffan Hevimpi reisu?
En tiedä tuosta, mutta meen ensiviikolla katsomaan Hevimpi reissu elokuvan. Eka elokuva tuosta oli mielestäni hauska, joten samaa odotan tästäkin. Babymetal sai mielenkiintoni tuohon jatko-osaan.
Teksasin moottorisahamurhaaja on nyt juhlajulkaistu 4k-restauroituna versiona. Senkin ajattelin käydä katsomassa elokuvateatterissa. En edes tiedä minkälainen kuvanlaatu 4k:ssa on, mutta odotan hienoa.
Kotoa irtaantuminen joihinkin tapahtumiin on aika mieltä piristävää. Kannattaa tarkistaa netistä lähiseudun tapahtumatarjontaa.
Tästä aion kohta lähteä ihmistenilmoille.
Aamukahvi 8.15, sit kattelin tv kunnes poika heräsi, hän söi aamiaisen ja lähti äsken kotiinsa, oli kiva kun oli viikon kylässä. Iltapäivällä lähden kauppaan ja vien 90v äidille ruokia, Olen iltaan asti siellä.
Ahdistaa monet asiat. Ihmiset ei ymmärrä, et niin on.
Tuntuu nyt siltä, että olen vaan tiellä kaikkialla ja huomaamaton kolmas pyörä. Kaunis ruska, sitä on ihana katsella ja kuvata.
Paistopisteellä oli joulutorttuja. Ihan pakko oli ostaa. Mikähän niissä houkuttaa. Kun on pelkkää voitaikinaa ja luumuhilloa. Ehkä perinteet ja muistot merkkaa. Söin kahvin kanssa pari. Kalorimääriä en kestä edes ajatella.
Olen aina uskonut, että hyvä voittaa lopulta, mutta nyt en enää tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämmöinen mietintä? Vai haluatko avata?
Ostin Cittarista tänään kolme Aino jäätelöä kympillä. Huippu tarjous, kun tavallisesti yksittäinen purkki maksaa ainakin 6e.
Tuli pyörittyä kaupoilla tänään ja menipä siellä aikaa. Kolme tuntia meni kaupoilla pyörimisissä. Huh huh, se oli paljon minulle, enkä edes löytänyt ihan tavallisia laadukkaita lenkkareita kaupoilta.
Rentoa päivää olen muuten viettänyt.
Käärijä - Sex = Money
Tänään vähän ihmeellinen päivä. Piti olla kaunis ilma, mutta satoikin paljon. Kävelin silti pitkät lenkit. Ulkoilu kuitenkin piristää, vaikka aurinkoa kaipaan. Istutin myös ostamani ruusun pihaani. Oli vaan vaikea istuttaa, kun maassa niin paljon kiviä ja ikävästi joku tässä asunut on vielä jotain tiileä maahan kaivanut. Ehkä peittänyt jotain ylimääräisiä ja kaivanut ne maahan. Tietysti minä päätin aluksi kaivaa juuri siitä kohdasta. Jouduin muuttamaan paikkaa neljä kertaa ja meni kauan tässä kaikessa. Toivon, että tuo työ palkitaan ja ruusu selviytyisi talvesta.
Hirvestäjiä oli myös liikkeellä paljon. Juuri niissä paikoissa missä olen hirviä itsekin nähnyt. Muuten kylmä alkaa asunnossa olla. Pitäisi nuohooja saada ja takkaa päästä lämmittämään. Liiankin vetoisa talo näinkin uudeksi. Huomenna lähden varmaan käymään äitini kanssa isäni luona. Tehdään lyhyt reissu ja hoidetaan samalla koirani ja isovanhempien haudat kuntoon talvea varten. Samalla ehkä vähän ostoksia. Lähinnä ruokapuolta ja ehkä jotain muutakin. Ihan hyvä päivä ollut.
Midnite Eve - We Don't Need No Hero (Acoustic in studio)
Pieniä sukkia aloitin taas neulomaan - vielä mahtuu parit pakkauslaatikkoon ja ehdin ne neuloa ennenkuin keräys alkaa.
Pannukakku kera lakkahillon maistui päiväkahvilla.
Kävin pienen pyörälenkin tekemässä, hirvenmetsästäjät olivat liikkeellä.
Huomenna on taas maanantai ja uuden viikon alku. Minusta tuntuu, että aina on joko maanantai tai perjantai.
Toivottavasti teidän jokaisen viikkoon mahtuu jotakin mukavaa ja ilahduttavaa!
Vierailija kirjoitti:
Lopulta voi olla joskus pitkä aika. Jos ajattelee diktaattoreita, kaikki ovat lopulta kukistuneet. Areenassa taitaa olla dokumentteja.
Aamulla tuli ulkoiltua luonnossa. Ihanan raikas ja lämmin sää.
Lössinä mentiin sitten kirpputoreille kiertelee ja tuli sitten ostettua 20 euron edestä jäätelöä. Aino jäätelötarjoukseen tartuin 😉
Täällä kotona sitten juotiin kahvit ja syötiin jäätelöä.
Taas lähden ulkoilemaan näillä hetkillä. Niin viihtyisää on nyt ulkona.
Lepäillen tämä päivä menee. Pohkeesta veti suonta kun heräsin. Munkkikahvit äsken join.
Viime joululomalla olen nähnyt lapsenlapsiani viimeksi, mutta huomenna he tulevat! Asuvat niin kaukana, että nähdään harvoin. Olen jo leiponut, ottanut leluja esiin ja lämmittänyt vieraskamaria. Maltankohan nukkuakaan?
Vierailija kirjoitti:
Viime joululomalla olen nähnyt lapsenlapsiani viimeksi, mutta huomenna he tulevat! Asuvat niin kaukana, että nähdään harvoin. Olen jo leiponut, ottanut leluja esiin ja lämmittänyt vieraskamaria. Maltankohan nukkuakaan?
🤗
Vierailija kirjoitti:
Ihana viesti, toivotaan mukavia hetkiä
Soiteltiin ystävän kanssa ja sovittiin tapaamisesta. Toisen ystävän kanssa kierrettiin luontopolku. Kaikki on kauniin keltaista.
En ole nähnyt. Oliko hyvä?
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/