Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22814)
Vierailija kirjoitti:
Tv:stä on voinut nähdä elokuvan Hevi reissu. Nyt elokuvateattereissa pyörii Hevimpi reissu, joka on jatkumoa Hevi reissulle.
Tämä tiedoksi tuolle pitkästi kirjoittavalle.
Korjaankin, että tarkoitin juuri tuota Hevi reissu elokuvaa. Eli sen olen nähnyt. Meni nimet sekaisin.
Aamupäivällä kävimme kahdessa maastossa etsimässä suppilovahveroita.
Ensimmäisessä ei ollut kuin muutama, mutta siellä oli tosi ihana kävellä. Sellaista sammalmaastoa, monenlaisia sammalia. Oli pehmeä kävellä ja kaunista katsella; paljon sammaloituneita kiviä ja kumpareita. Puiden oksilta riippui paljon naavaa, saasteetonta seutua siis. Nautin olostani, siellä sielu lepäsi.
Toisessa paikassa ei ollut niin kaunista, mutta sieltä löytyi suppiksia enemmänkin.
Alkajaisiksi tein suppispiirakan, mitä kohta maistelemme.
Tulipahan samalla päivän liikunta hoidettua aurinkoisessa säässä.
Olen 42 vuotias, kahden prinsessan äiti. Ruuhkavuosia elellään ja koti on aina kaaoksessa, joten työtä riittää, mutta elän parhainta elämän vaihetta. Olen oppinut nauttimaan elämästä ja jokaisesta päivästä, masennus opetti elämän oikeat arvot ja kiitän Jumalaa siitä sairaudesta. Masennuksen tarkoitus on murskata virheellinen identiteetti ja vapautua sen kahleista. Nyt kuljen valoista tietä vapaana ja henkisesti heränneenä enkä samaistu enää itseeni! Vapaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime joululomalla olen nähnyt lapsenlapsiani viimeksi, mutta huomenna he tulevat! Asuvat niin kaukana, että nähdään harvoin. Olen jo leiponut, ottanut leluja esiin ja lämmittänyt vieraskamaria. Maltankohan nukkuakaan?
Ihana viesti, toivotaan mukavia hetkiä
Kiitos! Oli ihania hetkiä. Leivottiin, leikittiin ja halittiin. Laulettiin, ulkoiltiin, piirrettiin, tehtiin palapelejä ja keksittiin hauskoja vitsitarinoita. Lähtiessä kaikkia itketti. Nyt täällä katselen videoita ja kuvia heistä. Jo matkalta isoin viestitti ja pieni toivoi sydämen kuvia lähetettäväksi. Pyykkiä ja siivousta, mutta niin kiitollinen olen elämälle. Mummona olo on ihanaa. Seuraavaksi nähdään kesällä.
kiitos kysymästä, kukaan muu ei ole kysynytkään.
Olen etätyössä koska on vähän flunssa enkä viitsi mennä toimistolle köhimään. Viikolla 42 on suurin osa lomalla joten on kuolettavan hiljaista, olen puoli päivää kirjoitellut niitä näitä tänne palstalle, vastaillut vain kouralliseen s posteja ja puhunut vain muutaman diiba daaba puhelun. Äsken meinasin jäädä oikein jaarittelemaan työkaverin kanssa ku oli niin kiva puhua jonkun kanssa.
nyt lopetan työt ja pistän tämänkin typerän palstan kiinni :-) Päivänjatkoja kaikille.
Olen tosi väsynyt, kun nyt on tämä ihme Superkuu ja en pysty nukkumaan sen takia kunnolla. Takana on tosi työteliäs kesä ja syksy ja nyt tuntuu, että voimat alkavat loppua. Täytyy alkaa ottamaan rennommin ja myös levätä. Muuten kuuluu ihan hyvää. Kannattaa pitää itsestään huolta, se on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi väsynyt, kun nyt on tämä ihme Superkuu ja en pysty nukkumaan sen takia kunnolla. Takana on tosi työteliäs kesä ja syksy ja nyt tuntuu, että voimat alkavat loppua. Täytyy alkaa ottamaan rennommin ja myös levätä. Muuten kuuluu ihan hyvää. Kannattaa pitää itsestään huolta, se on tärkeintä.
Olen samaa mieltä.Pitäkää huolta.142
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime joululomalla olen nähnyt lapsenlapsiani viimeksi, mutta huomenna he tulevat! Asuvat niin kaukana, että nähdään harvoin. Olen jo leiponut, ottanut leluja esiin ja lämmittänyt vieraskamaria. Maltankohan nukkuakaan?
Kiitos! Oli ihania hetkiä. Leivottiin, leikittiin ja halittiin. Laulettiin, ulkoiltiin, piirrettiin, tehtiin palapelejä ja keksittiin hauskoja vitsitarinoita. Lähtiessä kaikkia itketti. Nyt täällä katselen videoita ja kuvia heistä. Jo matkalta isoin viestitti ja pieni toivoi sydämen kuvia lähetettäväksi. Pyykkiä ja siivousta, mutta niin kiitollinen olen elämälle. Mummona olo on ihanaa. Seuraavaksi nähdään kesällä.
Minulla myös lapsenlapsia.Tyttärelläni nyt 3vuotias tyttö.Olemme yhdessä viikottain.Kuinka et näe lapsenlapsiasi enempää.Tulisin hulluksi noin vähän näkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös lapsenlapsia.T
Veikkaan että on anoppimummo eli oman pojan lapset on mummotettavia.
Eri
Monilla on pitkät välimatkat, sen tähden ei läheisiäkään usein näe. Joskus asutaan jopa eri maissa, kaikki on valintaa...
Istutin taimet maahan. Ehkä haen huomenna muutamia lisää. Oli aamulla aurinkoista. Minusta kiva sää tänään ja yllättävän lämmintä. Ulkona tulikin oltua taas paljon. Ehkä hieman surullinen olo on. Kaipaan sitä, että olisi joku jonka kanssa puhua kiinnostavista asiosta. Samalla minäkin olen silti ristiriitainen monissa jutuissa. Kaipaan seuraa, mutta osaanko olla luonteva ja rohkeasti tutustua. Kaikkea muuta. Ymmärrän sen.
On ikävää myös lukea tuosta yhdestä ketjusta vähemmistöjen arvostelua ja kaikkea muuta ikävää. Se, kun ei tavallaan yhtään sovi omaan näkökantaani ja ihmettelen miten joku voi kirjoittaa niin ilkeästi. Parasta tietysti on olla lukematta niitä. Silti sekin kuvaa sitä miten joku oikeasti ajattelee niin. Ikävä ajatus tämä.
Bad Flower - F*ck The World
Vierailija kirjoitti:
kiitos kysymästä, kukaan muu ei ole kysynytkään.
Olen etätyössä koska on vähän flunssa enkä viitsi mennä toimistolle köhimään. Viikolla 42 on suurin osa lomalla joten on kuolettavan hiljaista, olen puoli päivää kirjoitellut niitä näitä tänne palstalle, vastaillut vain kouralliseen s posteja ja puhunut vain muutaman diiba daaba puhelun. Äsken meinasin jäädä oikein jaarittelemaan työkaverin kanssa ku oli niin kiva puhua jonkun kanssa.
nyt lopetan työt ja pistän tämänkin typerän palstan kiinni :-) Päivänjatkoja kaikille.
Senpä takia ketjun aikoinaan avasin. Kuulin, että on paljon ihmisiä, keiltä kukaan koskaan ei kysy: Mitä Sinulle kuuluu?
Minä päätin kysyä. Mukava ketju, pahimmat tölväisyt olleet tyyliä: Mitä se sinulle kuuluu?
Täällä kerrotaan luonnosta, harrastuksista, elokuvista, sairauksista, biiseistä, lapsista, lapsenlapsista, vanhemmista, iloista, suruista...
Jatketaan samaan malliin.
Lakanapyykki pyörii, vien ulos kuivumaan. Ruska on värikkäämpää kuin aikoihin.
Päivän biisi: Miljoonasade ja Marraskuu
Huomasin kauan kaipaamani elokuvan: Rakkaani Merikapteeni, tulee Teemalla marraskuun alussa
Pirteää Perjantaita Kaikille
N63
Ps Kävin bingossa eilen, toka kertaa elämässä. Jännää oli, hyvä ettei menny yöunet
Ei todellakaan pirteä perjantai ole. Todella väsynyt päivä. Töistä kun pääsin niin parin tunnin tirsat otin. Vieläkin on ihan kaamea väsymys. Tuli tilattua pizzaa ja Vain elämää piyäisi vielä tänään katsoa.
Tuntuu, että päivä päivältä tulee vain väsyneemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan pirteä perjantai ole. Todella väsynyt päivä. Töistä kun pääsin niin parin tunnin tirsat otin. Vieläkin on ihan kaamea väsymys. Tuli tilattua pizzaa ja Vain elämää piyäisi vielä tänään katsoa.
Minuakin väsyttää.Johtuu siitä kun heräilen aina yöllä.Johtuu ehkä iästä kun olen jo 61 vuotias.Lapsenlapsi kuitenkin piristi kun taas nähtiin.Onneksi aamulla ei kello soi.Hyvää viikonloppua kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin väsyttää.Johtuu siitä kun heräilen aina yöllä.Johtuu ehkä iästä kun olen jo 61 vuotias.Lapsenlapsi kuitenkin piristi kun taas nähtiin.Onneksi aamulla ei kello soi.Hyvää viikonloppua kaikille.
Hyvää viikonloppua sinnekin. Itse en kärsi unettomuudesta, mutta joudun herää joka arkiaamu ennen seitsemään. Mulla on vielä pitkä matka eläkepäiville.
Huomenna todennäköisesti piristyy päivä, kun voi nukkua pitkään ja voi ottaa rennosti. Sisaruksenikin huomenna tapaan.
Masentaa vähän. En saanut yhtä tenttiä läpi joka töiden kannalta oleellista. Ottaa päähän. Olen aika perfektionisti omassa työssäni. Oppiminen on hankalampaa vanhemmiten. Nyt just yksin kotona, siemailen viiniä, sytytin kynttilät ja yritän päästä pettymyksestä yli.
Tänään kotona, selvitin pääsenkö liiton rahojen lisäpäiville, riittääkö työvuodet, vastaus oli että riittää joten eläkkeelle asti päivärahat tulee. Helpottaa elämää. Sitten värjäsin hiukset, huomenna lähden kaupan kautta äidille viemään ostokset. Nyt katon tv uskonto vai rakkaus ?
Vierailija kirjoitti:
Olen 42 vuotias, kahden prinsessan äiti. Ruuhkavuosia elellään ja koti on aina kaaoksessa, joten työtä riittää, mutta elän parhainta elämän vaihetta. Olen oppinut nauttimaan elämästä ja jokaisesta päivästä, masennus opetti elämän oikeat arvot ja kiitän Jumalaa siitä sairaudesta. Masennuksen tarkoitus on murskata virheellinen identiteetti ja vapautua sen kahleista. Nyt kuljen valoista tietä vapaana ja henkisesti heränneenä enkä samaistu enää itseeni! Vapaus!
Et samaistu enää itseesi. Jaa. Meni yli.
Tuo lause on järjetön.
Vierailija kirjoitti:
Et samaistu enää itseesi. Jaa. Meni yli.
Tuo lause on järjetön.
Tv:stä on voinut nähdä elokuvan Hevi reissu. Nyt elokuvateattereissa pyörii Hevimpi reissu, joka on jatkumoa Hevi reissulle.
Tämä tiedoksi tuolle pitkästi kirjoittavalle.