Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Lapsosen synttärit pidetty tänään. Siinäpä se päivä on mennyt.
Olen varmaan vastannut ennenkin tämän saman tähän ketjuun, mutta sunnuntaisin on aina tarve tulla tänne, kun lapset ovat lähteneet. Eli yksinäiseltä tuntuu ja kumppania kaipaan. Kosketusta ja läheisyyttä.
M44
Todella väsynyt olo ollut koko päivän. Nukuin tunnin päikkärit ja hetken helpotti. Töitä klo 10-18.30 (tässä välissä siis tuo päikkäri kuitenkin). Töitä aivan liikaa. Joulun jälkeen on ollut 4 päivää vapaana (sis. viikonloput, pääsiäiset, pyhät, vaput).
Ihan puhki. Mutta. Kyllä mää tästä. Ei ole vaihtoehtoja.
Kunhan nyt jaksaisin tästä alkaa tekemään suunnittelemani jauhelihakastikkeen, niin olisi ensi viikon ruuat helppo pyörittää sen ympärille.... Mutta kun väsyttää....
Nyt syvä henkäys. Ja kastikkeentekoon. Ei saa pistää makaamaan sohvalle. Vasta kastikkeen jälkeen.
Kivaa su-iltaa teille muille.
yrittäjä
Frisbeegolfasin pitkästä aikaa ja nyt särkee lievästi päätä. Tässä on tullut nukuttua ja oleskeltua. Hemmetti, jos tässä alkaa tulla kipeeksi.
Korona nosti taas päätään, viime torstaina viikon todetut tartunnat n150, aiemmat luvut oli joitain kymmeniä. Monilla menee kuitenkin tavallisena flunssana, eikä testejä tehdä. Eli tauti liikkuu...
Muistakaa pestä kädet, käsidesit
Väsyttää ja itkettää
eipä tässä muuta
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan vastannut ennenkin tämän saman tähän ketjuun, mutta sunnuntaisin on aina tarve tulla tänne, kun lapset ovat lähteneet. Eli yksinäiseltä tuntuu ja kumppania kaipaan. Kosketusta ja läheisyyttä.
M44
Minkälainen ihminen alapeukuttaa tällaista kommenttia? Olen eri, mutta kysyn vaan. Menkää itseenne kiusaajat. Tuo on henkistä väkivaltaa lyödä toista alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Minkälainen ihminen alapeukuttaa tällaista kommenttia? Olen eri, mutta kysyn vaan. Menkää itseenne kiusaajat. Tuo on henkistä väkivaltaa lyödä toista alas.
Tääl on joku pöhkö, joka alapeukuttaa kaikkee... ihme harrastus, eikö olis kivampi tehä jotain muuta???🤔
Annetaan peukuttaa, ei piitata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Tääl on joku pöhkö, joka alapeukuttaa kaikkee... ihme harrastus, eikö olis kivampi tehä jotain muuta???🤔
Annetaan peukuttaa, ei piitata
Just näin. Kiusaaja tavoittelee aina reaktioita, ne on hänelle merkki, että onnistuu käyttämään muihin sairasta valtaa. Ei noteerattu, vaietaan, niin kyllästyy.
Oon elokuvissa ja rapisutan karkkipussiani paljon, pidän jalkojani ylhäällä, näprään kännyllä ja puhun itsekseni.
Kaikki nämä on nyt sallittua, kun oon ainut katsoja 😂
Katson Immaculate elokuvaa. No, keskityn mä nyt elokuvaa katsomaan, mutta rapisutan karkkipussiani niin paljon kuin haluan. Kaamea leffa hetki taattu ilman häiriötekijöitä.
Oioi
En muista, milloin olisin flunssan kourissa ollut. Kuumetta ei oo, yskä, nuha, nenä tukossa, aivastuksia kymmenittäin. Vetämätön olo.
Toivottavasti Teillä muilla on paremmin
Kertokaahan, mitä Teille kuuluu
N63
Huono olo. Itkettää ja masentaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kertoa lisää, mikä on murheen syy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen näköalattomuus. Kesä ja valon määrä ahdistaa ja on terveysongelmia. Yksinäisyys. Monta asiaa nyt vaan yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen näköalattomuus. Kesä ja valon määrä ahdistaa ja on terveysongelmia. Yksinäisyys. Monta asiaa nyt vaan yhtä aikaa.
Niinpä. Valon lisääntyminen saa toiset innostumaan ja toiset lamaantumaan. Onko ketään, kenen kanssa voit jutella? Jaettu murhe on puolikas enää. Tai voit kirjoittaa asiat paperille. Tai piirtää. Joskus se voi selkiyttää ajatuksia. Syötkö hyvin, saatko nukuttua? Uni on äärimmäisen tärkeä ihmisille.
Voimia Sinulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Valon lisääntyminen saa toiset innostumaan ja toiset lamaantumaan. Onko ketään, kenen kanssa voit jutella? Jaettu murhe on puolikas enää. Tai voit kirjoittaa asiat paperille. Tai piirtää. Joskus se voi selkiyttää ajatuksia. Syötkö hyvin, saatko nukuttua? Uni on äärimmäisen tärkeä ihmisille.
Voimia Sinulle
Kiitos ystävällisistä sanoistasi, arvostan. Aloitin jokin aika sitten terapian. Siellä pystyn puhumaan asioistani. Olen kiitollinen, että yleensä pääsin terapiaan. Toivon, että saan asioitani selkiytettyä. Haluaisin kuitenkin osata nauttia tulevasta kesästä, olla ulkona ja nauttia luonnon kauneudesta.
Mun piti lähteä tänään kolmelta töistä, mutta työpäiväni venyikin puolikuuteen. Sentään aika pitkälle saatu työt tehtyä. Vielä on mahdollista, että saa määräajassa työt valmiiksi.
Sohvalla makoilen nyt ja voisin nukahtaa. Aivan poikki oon. Ilta myöhäsellä ajattelin katsoa euroviisujen ekan semin, jos vain pysyn hereillä. Muita euroviisujen seuraajia?
Vierailija kirjoitti:
Mun piti lähteä tänään kolmelta töistä, mutta työpäiväni venyikin puolikuuteen. Sentään aika pitkälle saatu työt tehtyä. Vielä on mahdollista, että saa määräajassa työt valmiiksi.
Sohvalla makoilen nyt ja voisin nukahtaa. Aivan poikki oon. Ilta myöhäsellä ajattelin katsoa euroviisujen ekan semin, jos vain pysyn hereillä. Muita euroviisujen seuraajia?
Taidan jättää väliin, mun suosikki oli Sara Siipolan Oon paskana
Tänään satoi taas lunta, toukokuussa. Löysin koiran kanssa uuden kävelyreitin metsästä. Poimin mustikanvarpuja mukaan. Maljakossa niihin tulee nopeasti lehtiä ja kukkia. Yöllä on ollut pakkasta, aamulla autojen tuulilaseissa hyhmäistä lunta. Kevät - missä olet?
Voi että.