Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
2781/24139 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään satoi taas lunta, toukokuussa. Löysin koiran kanssa uuden kävelyreitin metsästä. Poimin mustikanvarpuja mukaan. Maljakossa niihin tulee nopeasti lehtiä ja kukkia. Yöllä on ollut pakkasta, aamulla autojen tuulilaseissa hyhmäistä lunta. Kevät - missä olet?

Ihana: Kevät - missä olet?😉

Meillä kukkii narsissit pihassa - on kevät. Vaikka eilen satoi lunta.

Tänään vielä lepäilen aivastuksieni kanssa, parempi olo jo

Kertokaahan: Mitä Teille kuuluu tänään?

Hilpeää Helatorstaita

N63

Vierailija
2782/24139 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan vastannut ennenkin tämän saman tähän ketjuun, mutta sunnuntaisin on aina tarve tulla tänne, kun lapset ovat lähteneet. Eli yksinäiseltä tuntuu ja kumppania kaipaan. Kosketusta ja läheisyyttä.

M44

Minkälainen ihminen alapeukuttaa tällaista kommenttia? Olen eri, mutta kysyn vaan. Menkää itseenne kiusaajat. Tuo on henkistä väkivaltaa lyödä toista alas.

Tääl on joku pöhkö, joka alapeukuttaa kaikkee... ihme harrastus, eikö olis kivampi tehä jotain muuta???🤔

Annetaan peukuttaa, ei piitata

Juu, sormi osuu varmaan aina alapeukun kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2783/24139 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Kuulumisia? Helatorstain vietto? Mis ootte?

Vierailija
2784/24139 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikko pitänyt kiirettä. Nyt aion levätä ja hemmotella itseäni. Ulkoilen ja sitten löhöilen ja katson Areenasta Pysäyttäkää Nyqvist -sarjaa taas kerran. Herkkuna on suklaata. Puhun varmaan sisareni kanssa pitkään puhelimessa. Meillä on sellainen tapa, parannamme hetken yhdessä maailmaa. Siitä tulee kivan kevyt olo. 

Vierailija
2785/24139 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomisesta ei tule hilpeää helatorstaita itselleni, sillä olen töissä. Sentään perjantai on mulla vapaapäivä.

Tänään oli täysin katastrofaalinen työpäivä. Mikään ei mennyt putkeen ja kaikilla oli nuppi kireenä.

Toivottavasti huominen on parempi päivä.

Vierailija
2786/24139 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko käydä ostoksilla. Tiesin vaan olevan väärä päivä. Kaikki kaupat täynnä väkeä. Levotonta oli. Liikenteessä taas liikkeellä ikäviä kuskeja. Vaarallisia ohituksia ja perässä roikkumista. Pahinta pitkään aikaan. Onneksi olen taas kotona. Ei vähään aikaan huvita samanlaista reissua tehdä. 

Vierailija
2787/24139 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu, heräsin 6, keitin aamukahvin ja lueskelen ja viestin vauva.fi sivuilla.

Vierailija
2788/24139 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan sisälle kylmältä säältä pelastamiani orvokkeja.

Vierailija
2789/24139 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava päivä ollut tähän asti.  Aamupäivällä lueskelin ystäviltä saamiani vanhoja kirjeitä vielä kerran ja poltin ne.

Ystävä naapurista kävi päiväkahvilla kahden tyttärensä kanssa.

Miehen kanssa kävimme pienellä metsäkävelyllä.

Lisäksi vielä juttelin sisareni kanssa puhelimessa.

Vierailija
2790/24139 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2791/24139 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mukava päivä ollut tähän asti.  Aamupäivällä lueskelin ystäviltä saamiani vanhoja kirjeitä vielä kerran ja poltin ne.

Tuota olen just ihmetellyt: Mitä teen vanhoille kirjeille, korteille, päiväkirjoille? Toisaalta haluaisin jättää jotain jäljelle myöhemmille sukupolville... siinäpähän ihmettelisivät täti-vainaan nuoruuden rakkauksia ..

Toisaalta voisin polttaa... en osaa päättää.

Minulla on moniä 93v kuolleen tätini posteja, ovat aarteita...

Vierailija
2792/24139 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätväsymystä. Väsyttää vaan, ilman mitään syytä.

Vierailija
2793/24139 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon ällöttävän makuista imelää litkua, jonka on tarkoitus tyhjentää maha huomenna olevaa tutkimusta varten.

Kai se kohta rupeaa vaikuttamaan, se litku.

Ja sen arvaa mitä loppupäivän teen.

Vierailija
2794/24139 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunasin jo alkuiltapäivästä, kun on halpaa sähköä. Pari päivää mennyt siivotessa. Ihanaa kun ei ole kipuja, sain toimivan lääkkeen. Harmi kun kuuri loppuu viikon päästä, sitten alkaa taas kivut. Viikonloppuna tulee omaa väkeä syömään ja kakkukahveille. Euroviisut vois taas illalla katsoa.

Vierailija
2795/24139 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon ällöttävän makuista imelää litkua, jonka on tarkoitus tyhjentää maha huomenna olevaa tutkimusta varten.

Tsemppiä tähystykseen, ilmeisesti siihen olet menossa. Hyvin se menee.

Vierailija
2796/24139 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💯

Vierailija
2797/24139 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Sinulle!  Sinnehän minä. Jännittää kyllä, jos onkin kovin kivuliasta.

Vierailija
2798/24139 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota olen just ihmetellyt: Mitä teen vanhoille kirjeille, korteille, päiväkirjoille? Toisaalta haluaisin jättää jotain jäljelle myöhemmille sukupolville... siinäpähän ihmettelisivät täti-vainaan nuoruuden rakkauksia ..

Toisaalta voisin polttaa... en osaa päättää.

Minulla on moniä 93v kuolleen tätini posteja, ovat aarteita...

Minulla on kirjeitä ja kortteja tallessa pilvin pimein, ja päiväkirjojakin aika monta! Edesmenneen äitini saamia onnittelu- ym. kortteja laitoin aikoinaan Suomen lähetysseuralle.  Heiltä sain silloin kirjekuoria postittamista varten, ei tarvinnut maksaa postikuluja.  He myyvät kortit keräilyharrastajille ja niistä saadut tulot  menevät hyvään tarkoitukseen. En tiedä vieläkö heillä on sama systeemi.

Tuo tämänpäiväinen oli tosiaankin vasta alkua.  Olen harrastanut kirjeenvaihtoa nuoruudesta lähtien enkä aikaisemmin ole raaskinut kirjeitä hävittää, mutta jotakin niille on tehtävä, koska kaikkea ei voi säilyttää.  En minäkään halua ihan kaikkia hävittää.

Vierailija
2799/24139 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hyvää, kiitos. Olen lepäillyt ja tehnyt kana-couscous -pataa, joka on ihan hyvää. Sitä ennen salaattia. Join kahvia ja söin mangojäätelöä. Pesin ja imuroin lattiat ja nyt on toinen pyykkikoneellinen pyörimässä. Aion tehdä itselleni pienen jalkahoidon illalla.

Odotan sunnuntaita, kun lähdemme kolmeen pekkaan illallisristeilylle. En ole jaksanut matkustella viime vuosina ja haluan elvyttää matkustelun. En usko että ostan laivalta juuri mitään. En tarvitse mitään enkä juo viinaa enää.

Eilen kuohui. Vein autoni korjaamoon, jota pitävät ovat venäläisiä. Korjauksen hinta oli sovittu, mutta yrittivät velkoa 29e lisää. En suostunut maksamaan. Ei ollut perusteita. Meinasi tulla riita, mutta olen huomannut että venkkujen kanssa pitää korottaa ääntään, että saa asiansa kuulluksi. Eli aloin lähes huutaa, jolloin Nikolai nopeasti perui lisäveloituksen. Junttia käytöstä minulta, mutta toimi. Niin taisi olla Nikolainkin yritys junttia.

Olin kuohuksissa, mutta tyytyväinen itseeni illalla. Aiemmin elämässä maksoin kiltisti, jos joku velkoi sopimuksetta. Onneksi olen koulinut luonnettani.

Vierailija
2800/24139 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Sinulle!  Sinnehän minä. Jännittää kyllä, jos onkin kovin kivuliasta.

Yksilöllistä kuulemma, sattuuko vai ei. Pyydä kipulääkettä etukäteen ja ota mukaasi jotain lisäksi. Kyllä sä selviät. 

Ketju on lukittu.