Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
2681/24139 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oli tarkoitus tehdä tänään paljon. Kävin kyllä kaupassa ja pienen kävelyn tein. Siiten se jäi. On varmaan pakko vielä hoitaa opiskeluun liittyviä juttuja ja lähteä kävelylle myös. Joskus tulee laiskoja päiviä niin kuin tämä. Kun tästä kirjoittamisesta kerran tuli tapa niin palasin taas tänne. 

No silence - Memories of you 

Vierailija
2682/24139 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää välittäkö negailijoista ja mielensäpahoittajista. Niillä, joku ihme tarve purkaa omaa pahaa oloaan toisille ihmisille, joilla ei mitään tekemistä heidän pahan olonsa kanssa.

Itse olen kaihoisasti katsonut tänään ulos, että haluttaisi mennä kävelylle. Nätti ilma. Mutta töitä pitänyt tehdä kotona sohvan nurkassa. Määräpäivä tiistaina... Inhoan fataljeja, mutta toisaalta, jos niitä ei olisi, en varmaan saisi aikaiseksi. 

Saunassa just kävin. Tosin olen pikasaunoja. Ihana kyllä aina saunan jälkeen. Ajattelin vielä vähän kirjoittaa työhommaa ja sitten tv -ilta. 

Kiitos muuten musiikkivinkeistä. Olen niitä sitten googlettanut satunnaisesti. 

Minun elokuvasuositus on se leffassa oleva Back to Black (Amy Winehousesta). Minä tykkäsin. 

Kivaa iltaa kaikille. Myös niille ilkeilijöille ja alapeukuttajille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/24139 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun hotellihuoneessa Lontoon Bethnal Greenissa ja pidän pientä lepotaukoa, kun sataa vettä. Olen tänään käynyt myöhäisellä aamupalalla vegaanikahvilassa, kahdessa pienessä ja oikein mielenkiintoisessa museossa täällä East Endissa ja sitten lounaalla intialaisessa ravintolassa. Illaksi olen menossa syömään kivaan ravintolaan Lontoossa asuvan ystäväni kanssa. 

Vierailija
2684/24139 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmavinkk tänääni: Teemalla Hankala perintö

Vierailija
2685/24139 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tämän Areenasta. Upeita maisemia! Tarinakin alkoi edetä ja muuttua mielenkiintoiseksi kolmannesta jaksosta eteenpäin. Loppuratkaisu oli kiva. Joskus alut on hitaita ja vähän pitkästyttäviä, niin kuin mielestäni tässä sarjassa.

Vierailija
2686/24139 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei o varmaan tarkoitus, et uuvuttaa muita palstalaisia ja mieti, ketä kiinnostaa lukea pitkiä jorinoita päiväsi kulusta, kun oot porukoilla, kirpparilla, katsot elokuvan, kuuntelet biisin. Aina sitä samaa.

ADIOS! ADIOS! ADIOS!

ENKÄ KOSKAAN PALAA!

M31

Toivottavasti palaat. Kiinnostavia juttuja sulla. Leffa- ja biisisuositukset on hyviä.

Vierailija
2687/24139 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa nyt kun luin viestisi ja unohdin katsoa. 

Vierailija
2688/24139 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinko paistaa, lokit huutelee, letkee musa soi ja mä pakkailen kamppeita mökkireissulle. Illalla pääsee löylyttelemään puusaunaan. Fiilis on korkealla.

Lähdetään puolilta päivin ajelemaan miehen ja kisun kanssa, vapun vietto ja omat nelikymppiset rikkumattomassa luonnonrauhassa järven äärellä. 

Neljä vuotta viimeisestä reissusta (mies käynyt itsekseen), olen voinut huonosti ja ollut lamaantunut masennuksesta. Välillä paniikkikohtauksien rampauttama, kodin vankina.

Osaan todella nauttia ja arvostaa tämän hetkistä hyvää oloa ja tulossa olevia ihania lämpimiä päiviä, retkeilyä kansallispuistossa. 

Elämä voittaa <3

Lämpimät onnittelut, mukavaa synttäriä luonnon rauhassa!.

Tiedän kokemuksesta mitä masennus on.  Onneksi elämä on voittanut!

Tsemppi

Kiitos paljon!

Vierailija
2689/24139 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ihan hyvää kuuluu aamuun. Aurinko paistaa heti aamusta. Toivottavasti sitä riittäisi pitkälle päivään jo tässä vaiheessa vuotta! Oli hyvä havainto löytää kuulumisketju.

Vierailija
2690/24139 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ulkona takapihalla niin lumet  sulaneet vauhdilla. Järripeipot ovat saapuneet muutolta, metsästä kuuluu joka paikasta srii, srii, srii. Eilen metsä sinisenä sinivuokoista. Ihana toukokuu alkaa pian.

Vierailija
2691/24139 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin ulkona takapihalla niin lumet  sulaneet vauhdilla. Järripeipot ovat saapuneet muutolta, metsästä kuuluu joka paikasta srii, srii, srii. Eilen metsä sinisenä sinivuokoista. Ihana toukokuu alkaa pian.

Hyvän mielen kommentti, mukava lukea aamusta tällaisia luontohuomioita. :)

Täällä kävi äsken käpytikka tervehtimässä juodessani aamukahvia kuistilla. Kurkisteli linnunpönttöön. Kuikat ääntelevät ja uiskentelevat peilityynessä järvessä. Upea päivä aluillaan. 

Ylitin eilen itseni heittämällä talviturkin +4 asteiseen veteen!

Vierailija
2692/24139 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhempi kuin Ap. Työskentelen kokopäiväisesti, käyn kuntosalilla ja ulkoilen. Kärsin unettomuudesta.

Vierailija
2693/24139 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kävi äsken käpytikka tervehtimässä juodessani aamukahvia kuistilla. Kurkisteli linnunpönttöön. Kuikat ääntelevät ja uiskentelevat peilityynessä järvessä. Upea päivä aluillaan. 

Huuui. Talviturkki tarpeen uimisen jälkeen?

Joskus nuorempana kävin jäiden seassa uimassa, kun pyörälenkillä tuli hiki. Enpä enää🤔

Kevään merkkejä: narsissit nousee penkistä, ja kohta varmaan sinivuokot. Arvelen, että kevät etenee vauhdilla, kun on kosteaa ja aurinko lämmittää. Kevät on ihanaa aikaa.

Mukavaa Maanantaita Kaikille

N63

Ps M31, palaathan linjoille, sinua kaipaa moni

Vierailija
2694/24139 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Hyvä sinä!

Minäkin joskus vuosia sitten heitin talviturkin, kun oli vielä jäitä järvessä ja aloitin uintikauden. Nyt hyvä jos heinäkuussa uskallan uida!

Mukavaa viikon alkua kaikille!

Vierailija
2695/24139 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkina sekalaista Jarkko Aholaa💕

Vierailija
2696/24139 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ollut kävelyä, töitä pystyssä, kävelyä, kävelyä, kävelyä, istumista pari tuntia ja kävelyä.

Tuntuu jalat kipeältä nyt. Reppukin matkan varrella tuli aika painavaksi, että täyttä urheilua koko päivä. 

Onneksi huomenna ei tarvitse mennä töihin, kun on vapaa päivä. Saa levätä! Toisessa ketjussa eräs kehotti kaikille kävelyä ja tänäänhän mä sitä tein oikein urakalla.

Mun päivän kappale on Livin' la Vida Loca - Ricky Martinilta.

Vierailija
2697/24139 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille Teille

Kaikki ovat tervetulleet ketjuun, paitsi ilkeilijät!

Mukavaa Vappua!🥳🥳🥳

Istuin eilen ulkosalla ja kuopsutin kukkapenkkiä, narsissin lehdet jo nousee. Pikkusen rusottaa poskipäät.

Nyt alan tehdä pizzaa, 2 pyöreää

Puolisolle: kinkku, ananas, aurajuusto, valkosipuli

Itselle: kinkku, tonnikala, valkosipuli.

Lämmitetään pihasauna, nautitaan ulkoilmasta

Musiikkia leipomiseen tuo radio, plus lisäksi Vesterinen: Ennen sä kyllä nauroit useimmin

Matka Maailman Ympäri: Jos tahdot auttaa

Maustetytöt: Ne tulivat mun isäni maille

Kolmas Nainen: Paskanhajua

N63

Vierailija
2698/24139 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa hyvä, perustakaa oma ketjunne te, ketkä haluatte rajoittaa osallistujia.

Pitäkää oma ketjunne rajoitettuna vain teille kahdelle(?) ilkeilijälle

Älkää pilatko meidän mukavaa ketjua, joka sallitaan kaikille

Paitsi teille t ö r p ö i l l e!!!

Vierailija
2699/24139 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei o varmaan tarkoitus, et uuvuttaa muita palstalaisia ja mieti, ketä kiinnostaa lukea pitkiä jorinoita päiväsi kulusta, kun oot porukoilla, kirpparilla, katsot elokuvan, kuuntelet biisin. Aina sitä samaa.

Ketjun aihehan on juuri omasta päivästä kertominen. Sellaisesta kiinnostuneet lukevat näitä ja ketjun pituudesta päätellen kiinnostusta on. Hyppää yli, mitä et halua lukea.

Vierailija
2700/24139 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2700 viestiä, hyvä me😉🙂😉🙂

Ketju on lukittu.