Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22970)

Näytä aiemmat lainaukset

Lainatkaa nyt ihan oikeasti niitä viestejä oikein. Vai pitääkö tänne pyytää jotain 10-vuotiaita neuvomaan, miten se tehdään? Ihan turhaa riidan haastamista kommentoida henkilölle A jotain, mitä henkilö B on kirjoittanut. Jos se oikein lainaaminen ei ole vaikeaa tällaiselle 64-vuotiaallekaan, niin ei sen pitäis olla teille nuoremmillekaan. Vai ihan vittuillaksenneko vaan kirjoitatte mitä lystää ja mihin lystää? Olen kyllä huomannut senkin, että joillain ketjuun kirjoittaneilla ainoa tarkoitus on saada koko ketjua katoamaan. Säälittävää. Menkää vaikka jonkun kaverin kanssa pizzalle tai jotain, niin on edes hetken aikaa vähän parempi mieli. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on EU:n tarkkaililuokalla. Nyt kun olemme ylivelkaantunut, varmaan Kreikka, Portugal, Irlanti ym maat joita me vastaavassa tilanteessa autoimme joitakin vuosia sitten, auttavat nyt vuorostaan meitä rahallisesti???

Irlannissa menee valtiontaloudessa tällä hetkellä aika hyvin. Työttömyyskin on jossain 4%:in tienoilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22923/22970 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama meno jatkuu....

Haukkumista ja rumaa kieltä. Luudalle töitä.

Vierailija
22924/22970 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Lainatkaa nyt ihan oikeasti niitä viestejä oikein. Vai pitääkö tänne pyytää jotain 10-vuotiaita neuvomaan, miten se tehdään? Ihan turhaa riidan haastamista kommentoida henkilölle A jotain, mitä henkilö B on kirjoittanut. Jos se oikein lainaaminen ei ole vaikeaa tällaiselle 64-vuotiaallekaan, niin ei sen pitäis olla teille nuoremmillekaan. Vai ihan vittuillaksenneko vaan kirjoitatte mitä lystää ja mihin lystää? Olen kyllä huomannut senkin, että joillain ketjuun kirjoittaneilla ainoa tarkoitus on saada koko ketjua katoamaan. Säälittävää. Menkää vaikka jonkun kaverin kanssa pizzalle tai jotain, niin on edes hetken aikaa vähän parempi mieli. 

Ooh!

Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamisesta, mistä tässäkin ketjussa jotkut tuntuu saavan orkk...orkideoja, kerronpa jotain. Mun poika oli ala-asteella koulukiusattu pienen koonsa takia. Olin aina sanonut, että pitää vaan kääntää toinenkin poski. Vaikak tiesinkin, että pienestä koostaan huolimatta mun poikani oli fyysisesti paljon vahvempi kuin moni muu itseään isompi. Monta kertaa sitten koulun kanssa käytiin niitä diipadaapakeskusteluja. Lopulta sanoin pojalleni, ettäö seuraavan kerran, kun joku käy sun päälle, niin vedä ihan kunnolla turpaan. Että enää ei pidä kääntää toista poskeaan. Ja niinhän siinä sitten kävi, että yks kerta pojan ollessa vitosella kutosen pojat oli tönäisseet mun pojan koulun pihalla vesilammikkoon. Mun poika nousi siitä ylös ja veti lammiikkoon kaatanutta nyrkillä nenään. Niin luåjaa, että koulu joutui tilaamaan ambulanssin. Sekä mun poika että se pojan kaatanut joutui jälki-istuntoon, mutta sana kiiri ylä-asteelle toiseen kouluun. 

SSyksyllä, kun poikani oli jo ylä-asteella, yks kertamun puhelin soi. Ihan tuntematon nainen  ja kysyi, olenko "Matin" äiti. Vastasin, että olen. Tämä nainen purskahti itkuun ja kertoi, että hänen tyttärenäs toisessa koulussa ala-asteen käytyään oli aina ollut koulukiusattu. Mutta oli yläasteella päätynyt mun pojan kanssa samalle luokalle ja mun poika oli joka ainoa päivä saattanut tämän tytön koulusta kotiin. Monesti oli tullut perään näitä koulukiusaajia, mutta kun mun poika oli kääntynyt ja kysynyt, onko teillä jotain asiaa, olivat juosseet karkuun. 

Mä olen vähän kuin mun poika. Jos haluat tapella, niin tappele sitten mun kanssa. Jos taas alat pilkkaamaan esimerkiksi Pitkistä, niin aika saamaton vätys, luuseri ja turha olento koko tässä maailmankaikkeudessa olet. Halveksin kaikkia kiusaajia. 

Vierailija
22926/22970 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamisesta, mistä tässäkin ketjussa jotkut tuntuu saavan orkk...orkideoja, kerronpa jotain. Mun poika oli ala-asteella koulukiusattu pienen koonsa takia. Olin aina sanonut, että pitää vaan kääntää toinenkin poski. Vaikak tiesinkin, että pienestä koostaan huolimatta mun poikani oli fyysisesti paljon vahvempi kuin moni muu itseään isompi. Monta kertaa sitten koulun kanssa käytiin niitä diipadaapakeskusteluja. Lopulta sanoin pojalleni, ettäö seuraavan kerran, kun joku käy sun päälle, niin vedä ihan kunnolla turpaan. Että enää ei pidä kääntää toista poskeaan. Ja niinhän siinä sitten kävi, että yks kerta pojan ollessa vitosella kutosen pojat oli tönäisseet mun pojan koulun pihalla vesilammikkoon. Mun poika nousi siitä ylös ja veti lammiikkoon kaatanutta nyrkillä nenään. Niin luåjaa, että koulu joutui tilaamaan ambulanssin. Sekä mun poika että se pojan kaatanut joutui jälki-istuntoon, mutta sana kiiri ylä-asteelle toiseen kouluun. 

Mitäs mitäs! Lampaalla keittää!

Näytä aiemmat lainaukset

22936: "Mitäs mitäs! Lampaalla keittää!

Ei mulla mikään keitä. Kunhan vaan kerroin, mitä mieltä olen koulukiusaajista. Sekä omista että lasteni kouluajoista on jo ihan hiton kauan. Ihan hyvällä tuulella olen edelleen. Ihan kuten silloinkin, kun sairaanhoitajana lähti töistä hoidettuaan ensin jotain vatipäitä. Ei mun verenpaineeni tämän ketjunkaan vatipäistä nouse, mutta ei munkaan tarvitse aina olla vatipäille ymmärtäväinen. 

Vierailija
22928/22970 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Lammas. Jippii!

Vierailija
22929/22970 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ketju on ilmoitettu ylläpidolle rasististen ja miesvihapuheiden vuoksi. Sitä viestiä spämmättiin tänään viidesti. Jos ketju lukitaan tai poistetaan, tämä on syynä. Tämähän on jo kolmas kerta.

Ilmoita raukka. Naisvihaahan sinä olet tänne viljellyt koko ajan nimittelyinesi. Kun narsisti olet, niin ilmoitat koko ketjun sieltä salatusta yhteydestäsi. 

Vanha mies olet jo, reilusti yli viisikymppinen äijä. Ja riehut juurikin palstalla, kuin kuolemaa tekevä vanha ampiaiskuhnuri. Täällähän sinä vietät vanhuuden päiväsi kun et muuhun enää pysty, riehut. Miten edes kehtaat. Nuo haukkumasanasi ovat niin läpinäkyviä.

Etkö ymmärtänyt? Olen jo ilmoittanut koko ketjun ylläpidolle.  Tämä viesti vahvistaa miesvihapuheen, kiitos tästä.

Hah hah. Sinun puheistasi puhumattakaan. Tietenkin sinä olet ilmoittanut. Ilmoitat myös itsesi. Kiitos siitä.

Vierailija
22930/22970 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oot täällä kyselemässä. Kuulumisia ja kuulumisia. 

Pää on kipeä. Ja vatsassa kiertää. 

Vierailija
22931/22970 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko palsta näyttää seonneen.

Vierailija
22932/22970 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on EU:n tarkkaililuokalla. Nyt kun olemme ylivelkaantunut, varmaan Kreikka, Portugal, Irlanti ym maat joita me vastaavassa tilanteessa autoimme joitakin vuosia sitten, auttavat nyt vuorostaan meitä rahallisesti???

Juu, aivan varmasti auttavat. Hölmöläiset ovat auliisti jakaneet rahojaan sinne ja tänne. Niin nyt sitten ollaan p.a.

Vierailija
22933/22970 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmee tauti iski. Kuume 38,3 nuha, yskä, kurkku ja lihakset kipeenä.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ketju on ilmoitettu ylläpidolle rasististen ja miesvihapuheiden vuoksi. Sitä viestiä spämmättiin tänään viidesti. Jos ketju lukitaan tai poistetaan, tämä on syynä. Tämähän on jo kolmas kerta.

Ilmoita raukka. Naisvihaahan sinä olet tänne viljellyt koko ajan nimittelyinesi. Kun narsisti olet, niin ilmoitat koko ketjun sieltä salatusta yhteydestäsi. 

Vanha mies olet jo, reilusti yli viisikymppinen äijä. Ja riehut juurikin palstalla, kuin kuolemaa tekevä vanha ampiaiskuhnuri. Täällähän sinä vietät vanhuuden päiväsi kun et muuhun enää pysty, riehut. Miten edes kehtaat. Nuo haukkumasanasi ovat niin läpinäkyviä.

Etkö ymmärtänyt? Olen jo ilmoittanut koko ketjun ylläpidolle.  Tämä viesti vahvistaa miesvihapuheen, kiitos tästä.

No tällaisena eläkeikää ihan just lähestyvänä naisena en ole koskaan enkä ikinä - edes silloin kasarilla - kohdannut miesten taholta sellaista naisvihaa kuin mitä nykyisin sosiaalisessa mediassa kohtaa. Ja en tarkoita itseäni, olen onneksi jo mummoikäinen. Onneksi tyttärenikin on jo nelikymppinen. Eikä kummallakaan lapsistani ole aikomustakaan hankkia lapsia. Vähän huolestuttaa siskoni toinen lapsenlapsi, joka on vasta 9v tyttö ja kasvaa tähän naisvihamieliseen maailmaan, jossa monen mielestä naisen tehtävä on vaan synnyttää ja antaa piparia jokaiselle vastaantulevalle ääliöille. Olisin vafrmaan ollut ihana mummo lapsenlapsilleni, mutta olen tosi kiitollinen siitä, että lapseni eivät lapsia halua. Joten se siitä sun miesvihasta. 

Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että jokainen toki ilmoittakoon asiattomaksi sen, minkä aiheelliseksi kokee. Itse en ole ilmoittanut tässä ketjussa enkä edes koko AV-palstalla vielä yhtäkään viestiä. Siitäkään huolimatta, että joskus on niin sairaita kommentteja, että entisenä sairaanhoitajana mietin, onko tuon kirjoittaja ihan vaan kivamukavasti sekaisin vai oisko se ehkä ulkopuolisille - siis ei palstalla vaan siellä reaalimaailmassa - vaarallinen. 

Vierailija
22936/22970 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää tunkkinne, prkl! 

Vierailija
22937/22970 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko palsta näyttää seonneen.

Ketju (ei palsta)

Vierailija
22938/22970 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että jokainen toki ilmoittakoon asiattomaksi sen, minkä aiheelliseksi kokee. Itse en ole ilmoittanut tässä ketjussa enkä edes koko AV-palstalla vielä yhtäkään viestiä. Siitäkään huolimatta, että joskus on niin sairaita kommentteja, että entisenä sairaanhoitajana mietin, onko tuon kirjoittaja ihan vaan kivamukavasti sekaisin vai oisko se ehkä ulkopuolisille - siis ei palstalla vaan siellä reaalimaailmassa - vaarallinen. 

Varmasti palsta kiinnostaa enemmän ihmisiä kun siellä keskustelee vain sinä ja sinun peronallisuushäiriöt.

Vierailija
22939/22970 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä

Vierailija
22940/22970 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden pesua. Saan kruunun joulukuussa, eli pian. Jess! Huomenna hampaat skannataan. Nyt on ollut väliaikainen kruunu. Täytyy olla tarkka hampaiden puhdistuksessa ja hammasvälit huolellisesti käydä hammastikulla läpi.

Harmillista, hammasvälipuhdistimien laatu on jotenkin kärsinyt. Ne kumimaiset "rotanhännät" tahtovat mennä heti poikki. Enkä niitä helpolla takahampaisiin edes saa. Siis lankaimella putsaan loput.

Hyvää yötä. Ja rauhaa, ihan kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän