Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22970)
Vierailija kirjoitti:
Oi Luoja, miten dorkaa kirjoitusta. Ihan vaan. Häipykää, olkaa hyvät!
Puhutko itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
On siinäkin ihminen, kun pitää toisten viestit poistattaa. Ei voi muuta sanoa. Näin ilkeästi sanottuina, kun on minullakin rajani. Parempi poistua ja pysyä poissa täältä näköjään. Tulee vaan entistä ärsyyntyneempi olo.
Niin samaa mieltä sun kanssa. Minun pitkä kirjoitus äikän opesta ja yleensä opiskelusta yliopistossa poistettiin välittömästi. Kuka tätä tekee? Siinä ei ollut mitään kiellettyä, kuten ei sinun kirjoituksessakaan. Minä epäilin Dorista, mutta miksi hän poistaa silmät ummessa kaikkea? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä monelle on tärkeimpiä on ihan tavalliset kuulumiset. Otsikon mukaiset. Mukava kertoa omistaan, kommentoida toisten.
Emme tahdo tänne 'päivitystä', emme tahdo uudistuksia. Tahdomme ketjun säilyvän omalla tavallisella tyylillään. Miksi se on niin vaikea ymmärtää?
Emme tahdo tänne riitelyä -> menkööt he muihin ketjuihin.
Tahdomme kertoa täällä tavallisista aamupaloista, käsitöistä, ristikoista, lintujen ruokinnasta.
Antakaa meidän olla me.
Kirjoitat "Me". Miten olet mitannut kannatuksen mielipiteellesi? Miksi kirjoitat kaikkien nimissä? Minulta ainakaan et ole kysynyt. Et ole saanut mandaattia puhua kaikkien puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinäkin ihminen, kun pitää toisten viestit poistattaa. Ei voi muuta sanoa. Näin ilkeästi sanottuina, kun on minullakin rajani. Parempi poistua ja pysyä poissa täältä näköjään. Tulee vaan entistä ärsyyntyneempi olo.
Niin samaa mieltä sun kanssa. Minun pitkä kirjoitus äikän opesta ja yleensä opiskelusta yliopistossa poistettiin välittömästi. Kuka tätä tekee? Siinä ei ollut mitään kiellettyä, kuten ei sinun kirjoituksessakaan. Minä epäilin Dorista, mutta miksi hän poistaa silmät ummessa kaikkea? En ymmärrä.
Tuo sinun kehumisesi kyllä lässähtää, kun samaan kommenttiin mollaat toista. Et taida itsekään muistaa mitä kirjoitat.
Arki alkoi, käytiin pojan kanssa vanhaa äitiäni tervehtimässä palvelukodissa, on viihtynyt hyvin siellä kuulemma. Söimme kotiin palatessa liha-makaronilaatikkoa. Nyt katon Emmerdalen.
Voi jestas taas tätä päiväkotimeininkiä!! Systerin kanssa tuossa viestiteltiin - kerroinkin jo aiemmin poikani joulupukkihommista eli että voisi osallistua taas sukujouluihin ja toimia jälleen joulupukkina, jos lähisukuun syntyy vielä lapsia - ja mun siskoni sanoi, että kun tyttärensä on vaka-opettaja, niin ei ole kauhean innokas hankkimaan omia lapsia. Saa lasten nahistelusta tarpeekseen töissäkin :D
Mun kuulumiset on aina tylsiä ja musta on ihan kiva lukea muiden kuulumisia. Vaikka olisivatkin "tylsiä" kuulumisia.
Ai niin, päivän uusin tylsä kuuluminen. Tipahti jääkaapista lasipullo sweet chili -kastiketta jalkapöytäni päälle. Ja Murphyn lakihan on, että ei tippunut vasemmalle jalalle, joka oli jo valmiiksi kipeä, vaan oikealle jalalle. Nyt on sitten molemmat jalat kipeinä :D Kohta nilkutan entistä pahemmin koiran kanssa iltalenkille.
Vierailija kirjoitti:
Kun avaa ketjun tänne, se on sen jälkeen julkinen ja kaikkien omaisuutta ja käytettävissä. Jos haluatte suljetun ketjun, avatkaa vaikka Whatsapp -ryhmä sille. Tätä ei voi omistaa kukaan. Eikä rajoittaa.
Olet kyllä ihan oikeassa. Palstalla on ollut useita ketjuja kotivarasta ja sähkökatkoksiin, vedenjakelun häiriöihin, sairastumisiin yms varautumisesta. Kerta toisensa jälkeen, vaikka keskustelu on ollut ihan asiallista ja kirjoittajat ovat jakaneet omia vinkkejään, ketjut on poistettu. Yhdessä ketjussa ehdotin, että keskustelua voisi jatkaa mun blogissani, mutta sekin ketju hävisi kuin pieru Saharaan hetken päästä. Voisinhan mä periaatteessa tehdä blogiini päivityksen "Mitä sinulle tänään kuuluu?" ja sitten MINÄ päättäisin, mitä siihen kommentoidaan :D Eli ilkeilyt ja haukkumiset heti pois. Mutta ehkä nyt en toistaiseksi viitsi tehdä niin. Se optio on kuitenkin olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä monelle on tärkeimpiä on ihan tavalliset kuulumiset. Otsikon mukaiset. Mukava kertoa omistaan, kommentoida toisten.
Emme tahdo tänne 'päivitystä', emme tahdo uudistuksia. Tahdomme ketjun säilyvän omalla tavallisella tyylillään. Miksi se on niin vaikea ymmärtää?
Emme tahdo tänne riitelyä -> menkööt he muihin ketjuihin.
Tahdomme kertoa täällä tavallisista aamupaloista, käsitöistä, ristikoista, lintujen ruokinnasta.
Antakaa meidän olla me.
Kirjoitat "Me". Miten olet mitannut kannatuksen mielipiteellesi? Miksi kirjoitat kaikkien nimissä? Minulta ainakaan et ole kysynyt. Et ole saanut mandaattia puhua kaikkien puolesta.
Minä voin liittyä "meihin" eli jotka lukee mieluummin muiden kuulumisia kuin ainaista nahinaa siitä, mitä joku on joskus jossain sanonut.
Hyvää yötä
Ketju jatkakoon ennallaan.
Vierailija kirjoitti:
Lemmikkiketjuun, saanko ystävällisesti ohjata. Hei hei!
Koirajutut on kivoja.
Vierailija kirjoitti:
"Sivusta tämäkin:
Ylläpito valvoo tätäkin ketjua. Monet eri ihmiset ovat kertoneet ilmiantavansa ilkeilyviestejä. Poistuvat erittäin herkästi.
Eilen kävin täällä. Ilkeilyviestejä toisensa perään. Muutama kuuluminen. Jonkun tunnin päästä ilkeilyt oli pois. Mutta myös moni tavallinen viesti.
Joku luuta täällä siivoaa."
Olen siivonnut viestit, joissa älytöntä ja lapsellista jankutusta Doriksesta tai sääntöjen vastaiset nimittelyt ja herjat. Muita viestejä en ole ilmoittanut. Joten sitten on kaksi ' luutaa '.
Rappuset harjattu lumesta. Helle tuli, vaikka pakkasta viis.
On valosaa ja tuulilasit jäässä. Naapurin kanssa vaihdettiin kuulumisia. Mukavaa maalaiselämää.
Eilen hiekkatie oli peilijäässä. Tosi liukasta.
Vierailija kirjoitti:
Kirjastoon.
Onkohan muissa maissa samanlaista ilmaista kirjastolaitosta?
Tuli kutsu pikkujouluihin. Aiemmin ollut jäsenille ilmainen, nyt 10€.
Taitaa jäädä väliin.
Kiitän ketjulaisia, mutta kirjoittamiseni tänne loppuu nyt. Olen ennenkin sanonut, että jos joku poistattaa viestin missä kirjoitan koirastani ja asiallisesti muutenkin niin sitten tämä ketju ei ole minun paikkani. Ajanhaaskuuta ja turhaa kirjoittamista jos joku ei vaan ei edes niiden viestien antaa täällä olla eli pakko nekin saada pois. Näin tämä päättyköön nyt tähän. Ja minun diagnosoimiseni ei ole kenenkään tehtävä täällä. Olen siitäkin asnonut, että jos en itse puutu muiden elämään niin älkää te minun. Muuten kiitos ja hei. Ehkä minä tyhmäkin opin sen, että jos pitäää pysyä pois niin pysyn, koska on alentavaa kirjoittaa tänne turhaan.
Ja vielä kerta kiellon päälle edelliseen viestiin, kun jo sanoin poistuvani. Minä tunnistan sinut ja sinå hollasit minulle terapiaa jo tuolla yksinäisyys ketjussa ja pilasit kirjoittamiseni sinne ja en voi edes sinne enää kirjoittaa, koska tartuit viesteihini. Nyt teet saman täällä ja poistatat viestini. Kiusaamista omalla tavaallaan tuokin. No, tämä saa sitten loppua osaltani tähän.
Kun avaa ketjun tänne, se on sen jälkeen julkinen ja kaikkien omaisuutta ja käytettävissä. Jos haluatte suljetun ketjun, avatkaa vaikka Whatsapp -ryhmä sille. Tätä ei voi omistaa kukaan. Eikä rajoittaa.