Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22970)
Vierailija kirjoitti:
Hampaiden pesua. Saan kruunun joulukuussa, eli pian. Jess! Huomenna hampaat skannataan. Nyt on ollut väliaikainen kruunu. Täytyy olla tarkka hampaiden puhdistuksessa ja hammasvälit huolellisesti käydä hammastikulla läpi.
Harmillista, hammasvälipuhdistimien laatu on jotenkin kärsinyt. Ne kumimaiset "rotanhännät" tahtovat mennä heti poikki. Enkä niitä helpolla takahampaisiin edes saa. Siis lankaimella putsaan loput.
Hyvää yötä. Ja rauhaa, ihan kaikille.
Hei, kauanko sinulla on ollut tuo väliaikainen kruunu? Minulla varmaankin joskus sama operaatio edessä, nyt on väliaikainen silta. Olen ostanut hammasväliharjoja yksityiseltä hammaslääkäriltä, olen ollut niihin tyytyväinen. Näkyi niitä apteekissakin olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hampaiden pesua. Saan kruunun joulukuussa, eli pian. Jess! Huomenna hampaat skannataan. Nyt on ollut väliaikainen kruunu. Täytyy olla tarkka hampaiden puhdistuksessa ja hammasvälit huolellisesti käydä hammastikulla läpi.
Harmillista, hammasvälipuhdistimien laatu on jotenkin kärsinyt. Ne kumimaiset "rotanhännät" tahtovat mennä heti poikki. Enkä niitä helpolla takahampaisiin edes saa. Siis lankaimella putsaan loput.
Hyvää yötä. Ja rauhaa, ihan kaikille.
Hei, kauanko sinulla on ollut tuo väliaikainen kruunu? Minulla varmaankin joskus sama operaatio edessä, nyt on väliaikainen silta. Olen ostanut hammasväliharjoja yksityiseltä hammaslääkäriltä, olen ollut niihin tyytyväinen. Näkyi niitä apteekissakin olevan.
Hei, väliaikainen kruunu on ollut minulla nyt aika tarkkaan 2 kk. Minulla päätettiin laittaa vaan implantti. Minä tosin käytin väliaikaista osaproteesia jonkin aikaa. Marketista ostin samoja, mitä hammaslääkäri antoi pari mallikappaletta, olivat ne marketin huonompia, vaikka sama merkki.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä saa varovasti kävellä kun loska on jäätynyt möykkeliköksi!
Käytiin lounaalla- oli tosi hyvää!
Sieltä mies tuli verenluovutukseen. Minä jostakin syystä lopetin sen. Pari kertaa suonta ei meinannu löytyä ja tuntui ilkeältä se tökkiminen.
Harmaa päivä, pari pakkasastetta. Hyvin aika täällä kakkoskodin maisemissa menee. Olisin valmis muuttamaan tänne. Edullisesti on taloja myynnissä. Tämä
kaksiomme on liian pieni vakituiseksi kodiksi tai pitäis luopua kaikista ok- talomme tavaroista.
Meillä on omakotitalo ja kakkoskoti mutta en voisi kummastakaan luopua kun joskus asiaa ajateltu. Molemmissa on puolensa ja kiva asua välillä toisessa. Lapsuudessa opittu juttu kun vanhemmilla oli myös kaksi kotia ja oli niin kiva viettää isän kesälomat maalla ja talvet kaupungissa.
Jotenkin surettaa tuo Ukrainan tilanne. Päättyy niin tai näin. Huono ratkaisu. Krimiä myöten kaikki pitäisi saada. Ukrainalle, siis. Piste.
Sota päättyköön!
Alunperin tämä ketju on ollut ystävällinen, suotuisa, tavallinen ja mukava. Siitä tykkäsin ja toivoisin jatkuvan samanlaisena. Palsta on täynnä monenlaisia eri aiheisiin kuuluvia. Ok.
Tämä on tavallisuudessaan ainutlaatuinen. Olkoon niin. Räväköille ja muille on omat ketjunsa.
Jatketaan kuulumisilla. Vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Alunperin tämä ketju on ollut ystävällinen, suotuisa, tavallinen ja mukava. Siitä tykkäsin ja toivoisin jatkuvan samanlaisena. Palsta on täynnä monenlaisia eri aiheisiin kuuluvia. Ok.
Tämä on tavallisuudessaan ainutlaatuinen. Olkoon niin. Räväköille ja muille on omat ketjunsa.
Jatketaan kuulumisilla. Vuodesta toiseen.
Sama. Mulle kiva ketju, siis alussa. Kun joku kysyi kuulumisia, noin vaan. Minulta.
Ihana ajatus. Tää viime aikojen riitely on prsiistä. Menisivät muihin ketjuihin, ellei tämä ketju miellytä.
Että te jaksatte jankata päivästä toiseen!
Tänään ollut ohjelmassa ulkoilua, vähän siivoilua, ruuanlaittoa, ystävien kanssa viestittelyä ja kissan kanssa telkkarin katsomista. Aamulla varmaan pitää herätä aikaisin, koska käytin jo koiran iltalenkillä. Tänään satoi pikkasen lunta ja jotenkin näyttää ulkona valoisammalta, mutta ilmeisesti lumi sulaa parin päivän sisällä pois.
Joku kyseli lapsuuden leluista ja mulla oli vielä joitain vuosia sitten vanha nalle, mutta oli jo sen verran rikkinäinen, että siitä vaan valui puruja ulos. Heitin pois. Omien lasteni leluja mulla on jonkin verran. Säästin heidän lempikirjansa ja jonkin verran leluja ihan sitä varten, jos tulee lapsiperheitä käymään.
Ensi viikonloppuna on 1. adventti ja pitääkin kaivaa ikkunalle sopivat kynttilät esille. Sähkökynttilät tosin, koska kun on kissa ja koira, niin en tykkää polttaa oikeita kynttilöitä kuin vain silloin, kun pystyn koko ajan vahtimaan, ettei kumpikaan kaada tai tiputa kynttilää. Parvekkeella jouluvalot jo onkin. Yläkerran käytävällä mulla on 3 kpl paristoilla toimivia kynttilöitä, joita voi säätää kaukosäätimellä. Tai laittaa vaikka illan hämärtyessä ne palamaan ja ajastaa sammumaan 6 tunnin päästä.
Eilen ja tänään kokopäivän oikeus. Eilen Helsinki ja nyt matkalla Espooseen. Huomenna Hämeenlinnan vankilaan.
Aina kiire ennen vuodenvaihdetta, mutta nyt tilanne se, että yritän vain selvitä päivä kerrallaan....
Venäjän tunti jää ( taas) väliin. No, siinä mielessä ei haittaa, että kieli jäisi käyttämättä. Tällä viikolla jo pari venäjäksi hoidettua puhelua ja Eilen kävi yhdessä pakkokeinoasiassa niin, että tulkki oli mennyt väärään paikkaan ja Tuomari kysyi, että odotetaanko tulkkia vajaa 30 min vai voisiko AA K tulkata asiakkaalleen. No, minähän hyppäsin sitten tulkiksikin.... Heh. Onneksi en tätä tiennyt etukäteen, sillä olisin jännittänyt riittävästi.
Kukaan muu kuin minä ja asiakas ei ymmärtänyt puhettani. Tai toivottavasti edes se asiakas ymmärsi....
En puhu venäjää täydellisesti, mutta lukenut sitä enemmän tai vähemmän aktiivisesti 14v lähtien.
asianajaja, N5
Siis juristikommentti oli nimimerkillä
asianajaja, N54
Eka adventti sunnuntaina, kohta lauletaan yhdessä kauneimmat joululaulut. Että mä tykkään tästä hämärästä ajasta.
Koristeita oon laitellu jo, adventiksi joululiinoja tarttis silittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin lapsuuteni vauvanukelle jouluvaatteet: hatun, nutun ja tossut. On hauskan näköinen. Kiva askarrella hälle vaatteita, kun valmistuvat niin nopsaan. Ekan hatun tein siksi, kun ressukalla on pää halki ja teipattu, ei tikkejä :)
Onko teillä tallessa leluja lapsuudesta?
On tallessa. Yksi niistä, joka on erityisen rakas, pieni pehmotiikeri, niitä myytiin bensa-asemalla, olivat kyseisen yhtiön maskotti tuo tiikeri. Se oli minulla mukana joka paikassa. Sen on setäni antanut joululahjaksi. Serkkuni sai myös sellaisen.
Onko sillä nimi?
Pikku Tiikeriksi sitä sanoin.
Joku juttelee itsensä kanssa.
Ja poistattaa aina tämän vastauksen! : D Kuude
Patologinen valehtelu nro x: teit pyllypyyhkimis-deitti-ilmoituksesi ennen kuin olit hevostallissa käynytkään.
Joku oli tehnyt hyvän työn autooni liittyen. Tarkemmin en kirjoita, mutta mukava juttu tuo, että joku viitsii ns korjata autostani yhden jutun ja niin paljon nähdä vaivaa. Tämä siis tapahtui autoni ollessa parkissa tuntien ajan yhdessä paikkaa jonakin päivänä. En edes huomannut asiaa edes heti, kun tuotakin asiaa pitää katsoa tarkkaan kuitenkin, että sen huomaa ja olen kuitenkin viime viikollakin kokoajan seuraillut tuota ja näin lopulta mietin että mitä katsoa, kun ei itse pysty sille itse tekemään mitään.
Näin tuo asia on ollut mielessäni ja olen miettinyt sitä, kun en ole ketään avuksi tuossa ollut ja korjaamolle ei saa aikoja nyt. Näin tämä hyvä työ nyt pelasti paljon ja voin selvitä tuon asian kanssa nyt jonkin aikaa ja osa pysyy kiinni sentään, vaikka ei olekaan vielä täysin kunnossa. Silti lisäaikaa nyt sain ja varmistuksen, että osa pysyy paikoillaan. Kiitos tästä tuntematon. Arvostan tekoasi.
Hurja tuo kerrostalojen tulipalo ulkomaan uutisissa. Kuinkahan monta sieltä vielä löytyykään kun asukkaitakin monta tuhatta.
Vierailija kirjoitti:
Sisareni kanssa parannettiin maailmaa puhelimessa.
Kävelylenkillä pupujussi loikki vastaani, aika lähelle tuli, kun pysähdyin paikalleni. Sitten kääntyi takaisin ja loikki pellon kautta metsään.
Nii. Mitä sitte? Ja. Kerrohan.
Ilmastonmuutos etenee kun pakkanen ja lunta tuli näin aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Hurja tuo kerrostalojen tulipalo ulkomaan uutisissa. Kuinkahan monta sieltä vielä löytyykään kun asukkaitakin monta tuhatta.
Miten tämä liittyy sinun elämääsi? Kerrohan.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Järkyttävät oli kuvat.
Mukavia nuo luuntokuvaukset, mitä eläimiä näkynyt. Itse olen nähnyt ketun usein tänä vuonna, aika läheltäkin.
Hilipatipippan hei! Nyt nukkumaan jo vei!