Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Ihan hyvää kuuluu. Harmittelen lumien sulamista.
En ole uusi hahmo. Ollut jo pitkään mukana. Siitä olen aivan samaa mieltä, että erittäin tylsä "hahmo" olen. Tämä johtuu pitkälti siitä, että minun elämässä ei todellakaan tapahdu käytännössä mitään muuta kuin töitä...
Pahoittelen tylsää elämääni. Itseäni tämä harmittaa kaikkein eniten, mutta pahoillani siitä, että sinäkin olet tylsistynyt minuun. Onneksi sinä voit olankohautuksella ohittaa minun viestini, kun taas minä joudun elämään tätä tylsää elämääni.
asianajaja, N54
Hei, meille tylsille on äikäiopen idea: Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia. Siellä saa nauraa eikä ketään ajeta pois, vaikka olisi hauskakin. Tavataan siellä! Ps. Ollaan oltu tekemisissä sun työn kautta ja oikeasti olet hauska ihminen. Tsemppiä sulle!
Hei,
nyt alkoi kiinnostamaan.... Siis tarkoitatko, että tosielämässä ollaan oltu tekemisissä?? Olet siis tunnistanut minut. Aika kivakin juttu, sillä kirjoittelen monissa ketjuissa ja aina, kun tulee ammattini esille, niin alkaa karsea ryöpytys siitä, että olen trolli eikä "oikeat" asianajajat palstalla pyöri... Tätä olen ihmetellyt aina, sillä eihän tuo ole kuin minun ammattini eikä mitään muuta, joten miksi ihmeessä "oikeat asianajajat" eivät voisi palstalla pyöriä.
Kiitos "lampaalle" vinkistä tuon imelletyn perunalaatikon kanssa. Pitääpä välittää tietoa äidillekin, niin voi ostaa valmiiksi, vaikka pakkaseen, jos sattuisi vaikka tuota löytymään.
asianajaja, N54
Vierailija kirjoitti:
Tuo asianajaja on uusi hahmo. Aika tylsä kuitenkin.
1/5
Eipäs ole kuin kiva :)
Vierailija kirjoitti:
Kova on setti: Ensin tavallinen N61, joka vanhenee. Sitten Doris joka muuttuu Anonyymi-Ikuiseksi ja lukiolaiseksi, puutarhuriksi, bloggariksi, yh-äidiksi, satunnaiseksi matkailijaksi, mummoksi, äikänopeksi ja nytkö uusin on asianajaja!Mielikuvitusta täytyy ihailla. Paitsi uusimmassa aloituksessa: Mitä sinulle kuuluu nuori! Eihän nuoret perjantai-iltana eikä koskaan ole tällä palstalla.
Säälittääkin.
Lisää nyt tuohon listaan vielä tuo masentunutmies.68v.joka kirjoittaa lauseet yhteen.
Löysin kaapista melkein kolme vuotta vanhoja linssejä. Ovat tänne jo muutossa kulkeutuneet. Ne tuskin menevät vanhaksi, kun vielä avaamaton paketti. Keitän siis niistä sopan nyt moneksi päiväksi. Taitaa viikoksi riittää tuo. Muutenkin pitäisi nyt kaikki kaapit käydä läpi. Papuja on ainakin vielä käyttämättä. Siivosin muutenkin keittiötä tosin kaappeja en purkanut, kun niissä tavaraa vielä melko paljon. Käteni (toisessa ihottumaa) ei vaan tykkää pesuaineista ja hanskat loppu. Näin ei oikein hyvä idea siivota ilman.
Ulkona olen ollut ja täälläkin tiet ihme kyllä sulivat jäästä ainakin melkein. Ehkä senverran lauha tuuli ollut. Näin pääsee taas paremmin kulkemaan. Lintujen ruokkimisen aloitin myös ja paljon niitä on käynyt. Lumiseen aikaan näin tiellä Ilveksen jäljet. Joku vuosi niitä jälkiä näkyi paljon. Olen tainnut kerran nähdä ilveksen vuosia sitten.
Muuten opiskeluja yritän eteenpäin, vaikka nuo tentit mitä pitää käydä paikan päällä tekemässä tulevat varmaan olekaan vaikeita. En minä tuota melkein 500 kirjaa kyllä muista ulkoa millään. Hyvä, kun edes jotain siitä. Näin, kun miettii, että tuollaisia tulee olemaan nyt paljon niin mitähän tuostakin tulee. Vähän aloin miettiä onko tässä koko hommassa järkeäkään.
Samoin tuollakin tulee olemaan niitä ns esitwlmien pitämisiä muille ja itselleni ne eivät todellakaan ainakaan enää sovi. En oikeastaan tiedä miten järkevästi niistä selviän ja saisin edes asiat kerrottuna muille jotenkin. Ymmärhän minä sen, että tuskin monikaan niistä pitää silti.
Sitten mietin, että jos minä tykkään siivota niin pitäisi kai käydä se koulutus loppuun ja työllistyä sinne, koska onhan se toisaalta niinkin, että jos mokaat elämässäni asioita niin turha luulla, että pääset niistä eroon. Tämä työllistymiseen tai opintoihin yleensäkin liittyen. Näin en minäkään usko, että edes korkeampi koulutus niin paljon itseäni auttaa. Se auttaisi, kun saisi käännettyä sen 10 vuotta taaksepäin. Ehkä tai sitten ei. Näin jokainen vuosi minkä täytän tulee vaan kertomaan itselleni sen, että olen myöhässä monissa asioissa.
Samalla en minä vaadi paljon, mutta myönnän virheeni ja samalla tiedän sen, että joillakin asioille on ole voinut mitään ja vaikka saisin sen 10 vuotta pois niin tietyt jutut menisivät samoin kuin nyt. Vaikeita päiviä ollut nyt monin tavoin.
Ihan tavallinen kuulumisten ketju. Miksi tämä pitää pilata? En vaan voi ymmärtää.
Jospa joku häirikkö selittäisi. Miksi ei tämä ketju saa jatkaa ennallaan? Miksi pitää yrittää muuttaa? Miksi poistetaan kymmenittäin mukavia viestejä päivittäin?
Tykkään alkuperäisestä ideasta! Miksi sinä ilkiö et?
En viitsi kirjoittaa tylsien kuulumisten ketjuun, kun itseäni ei ole naurattanut nyt pariin viikkoon mikään asia. Lähinnä ärsyttänyt vaan tai sitten surullinen olo. Minä en edelleenkään vaan ole se pohjaton "sanko" mikä kestää mitä vaan ja jaksaa kantaa kaikki murheet niin omat kuin toisenkin. Ja joka jaksaa aina eteenpäin niin hyvin.
Monesti mietin mitä järkeä tässä kaikessa on. En minä toisaalta luovuttamassa ole, mutta silti hyvin merkityksetöntä kaikki tuntuu olevan nyt. Ulkoilu auttaa jotenkin ja silti fiilis on nyt se, että mitähän huonoa taas huominen tuo mukanaan ja yhtään enempää en kaipaisi juuri nyt.
Joskus viikko sitten tuli se raja vastaan ja mietin, että nyt loppui se oma jaksaminen tietyissä asioissa. Sen huomasi silloin ja ehkä läheiseni ymmärtää sen tai luulen, että ei, mutta olen nyt hiljainen ihminen ollut. Voin auttaa ja tehdä juttuja, mutta en jaksa enää kovin paljon kommentoida ja olla seurana jos voimani viedään samalla ja sen jälkeen olo on kuin elämässäni ei ole järkeä enää. Näin jokin raja on ylittynyt nyt viikon sisällä. En vaadi paljon, mutta kaikkea en minäkään jaksa, kun opiskeluissakin liikaa jo kaikkea juuri nyt.
Jos iloa tuottavia juttuja mietin niin siivotessa huomasin ison lukin keittiössä ja olen sitä katsellut, että missähän se on. Näin se tuli taas esiin ja annoin kiivetä seinää pitkin turvaan nurkkaan. Saa asua täällä rauhassa. Muuten toivoisin taas lomaa elämästäni ja rauhaa elämääni. Melko hyvinhän kaikki menikin aina näihin viikkoihin asti.
Tuohon yllä olevaan viestiin vastauksena. En toisaalta tarkoittanut viestilläni 22969 arvostella tylsien kuulumisten ketjua. Kirjoitin vaan, että nyt minulla ei riitä huumori sinne ja näin parempi kirjoittaa tänne jos se sallitaan.
Vierailija kirjoitti:
En viitsi kirjoittaa tylsien kuulumisten ketjuun, kun itseäni ei ole naurattanut nyt pariin viikkoon mikään asia. Lähinnä ärsyttänyt vaan tai sitten surullinen olo. Minä en edelleenkään vaan ole se pohjaton "sanko" mikä kestää mitä vaan ja jaksaa kantaa kaikki murheet niin omat kuin toisenkin. Ja joka jaksaa aina eteenpäin niin hyvin.
Monesti mietin mitä järkeä tässä kaikessa on. En minä toisaalta luovuttamassa ole, mutta silti hyvin merkityksetöntä kaikki tuntuu olevan nyt. Ulkoilu auttaa jotenkin ja silti fiilis on nyt se, että mitähän huonoa taas huominen tuo mukanaan ja yhtään enempää en kaipaisi juuri nyt.
Joskus viikko sitten tuli se raja vastaan ja mietin, että nyt loppui se oma jaksaminen tietyissä asioissa. Sen huomasi silloin ja ehkä läheiseni ymmärtää sen tai luulen, että ei, mutta olen nyt hiljainen ihminen ollut. Voin auttaa ja tehdä juttuja, mutta en jaksa enää kovin paljon kommentoida ja olla seurana j
Ystävä kallis. Ymmärräthän, ettei meillä muillakaan elämä kulu noin vaan suit sait? Murheita, vastoinkäymisiä on kaikilla, niistä pitää selvitä ja oppia. Ei kenenkään elämä ole pelkkää myötätuulta, hankaluuksista pitää oppia selviämään, kukin tavallaan.
Elämä on yhtä kuoppaa ja ylämäkeä. Sinnikkyydellä selviät. Parisuhteessa: puhu. Ja puhu lisää. Niin ne asiat selviää.
Työstressi on vienyt yöunet, ainakin osittain. Karmeaa herätä melko tarkkaan aina neljän tunnin nukkumisen jälkeen aamuyöstä ja valvoa herätykseen asti, jolloin väsyttää ihan hirveästi. En vain saa ajatuskeloja katkeamaan yöllä vaikka mitä teen. Melatoniinisuihke auttaa nukahtamaan, mutta ei enää yöllä.
Koiran nisäpatti on myös stressannut. Huomasimme lomareissun jälkeen, että 9-vuotiaan narttukoiramme vatsaan on tullut lyhyen ajan sisällä melko pieni, aristamaton muhkura, jonka päällä rupea tms. Veimme koiran eläinlääkäriin, joka määräsi heti keuhkokuviin ja verikokeisiin, joista selviää, onko syöpä levinnyt. Kuulemma patti pitäisi leikata ja samalla koira steriloida.
Kaikki kokeet olivat kuitenkin puhtaat ja nyt patin päällä oleva rupi on lähtenyt pois ja pattia ei enää ole lähes ollenkaan. Mietimmekin nyt, oliko kyseessä väärä hälytys. Lääkärikäynti oli yli 400e ja jäi vähän sellainen olo, että ammuttiinko tykillä kärpästä. No, seuraillaan tilannetta.
Muu perhe on nyt pelireissulla ja voisin alkaa paketoida joululahjoja. Alkon glögiäkin olisi tuolla homman vauhdittajaksi. Ehkä se pitää vain nousta tästä sängyltä somettamasta ja alkaa tehdä jotakin järkevää tällekin päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen kuulumisten ketju. Miksi tämä pitää pilata? En vaan voi ymmärtää.
Jospa joku häirikkö selittäisi. Miksi ei tämä ketju saa jatkaa ennallaan? Miksi pitää yrittää muuttaa? Miksi poistetaan kymmenittäin mukavia viestejä päivittäin?
He ovat selittäneet moneen kertaan. Etkö muista? He kostavat koska heidät ajettiin ketjusta pois mielipiteidensä vuoksi. Toinen syy oli, että he eivät pidä ap:stä ja hänen toiminnastaan. Älä enää jankkaa tätä syyn kyselyä. Se on kerrottu monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat selittäneet moneen kertaan. Etkö muista? He kostavat koska heidät ajettiin ketjusta pois mielipiteidensä vuoksi. Toinen syy oli, että he eivät pidä ap:stä ja hänen toiminnastaan. Älä enää jankkaa tätä syyn kyselyä. Se on kerrottu monta kertaa.
Ap jankkaa tätä loputtomiin. Hän ei voi uskoa, että joku ei tykkäisi hänestä. Kaiken valehtelun, itsekehun, varkauden ja vanhuksen pilkkaamisen jälkeen? Hänestäkö ei pidetä? Miksi? Mietipä sitä.
"Ystävä kallis. Ymmärräthän, ettei meillä muillakaan elämä kulu noin vaan suit sait? Murheita, vastoinkäymisiä on kaikilla, niistä pitää selvitä ja oppia. Ei kenenkään elämä ole pelkkää myötätuulta, hankaluuksista pitää oppia selviämään, kukin tavallaan.
Elämä on yhtä kuoppaa ja ylämäkeä. Sinnikkyydellä selviät. Parisuhteessa: puhu. Ja puhu lisää. Niin ne asiat selviää."
No, totta kai minä ymmärrän, että jokaisella on murheensa. En minä niin väittänytkään. Ja samalla jos elämääni katsoo niin eihän se todellakaan mitään myötätuulta ole ollutkaan. Aina tietysti löytyy se jolla asiat huonommin. Ja en minä ikinä ole vielä tähän mennessä luullut, että elämä on helppoa. En ole ikinä edes ajatellut sitä asiaa niin.
Kirjoitin viestissäni lähinnä sen minkä jo sanoiksi puin eli nyt olen väsynyt ja olen yrittänyt paljon tähän saakka jo nyt olo on sen mukainen. Samoin niin kuin kirjoitin niin joskus ei vaan jaksa jos on jaksanut paljon. Sitten joku toteaa, että pitää vaan jaksaa. Kai jokainen sitten pärjää täällä niin kuin pärjää. Samoin en kirjoittanut parisuhteesta viestissäni. Sana läheinen voi tarkoittaa oikeastaan ketä vaan läheistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jankkaa tätä loputtomiin. Hän ei voi uskoa, että joku ei tykkäisi hänestä. Kaiken valehtelun, itsekehun, varkauden ja vanhuksen pilkkaamisen jälkeen? Hänestäkö ei pidetä? Miksi? Mietipä sitä.
Miten ap voisi korjata tilanteen? Nöyrtymällä? Pyytämällä anteeksi? Tunnustamalla? En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Työstressi on vienyt yöunet, ainakin osittain. Karmeaa herätä melko tarkkaan aina neljän tunnin nukkumisen jälkeen aamuyöstä ja valvoa herätykseen asti, jolloin väsyttää ihan hirveästi. En vain saa ajatuskeloja katkeamaan yöllä vaikka mitä teen. Melatoniinisuihke auttaa nukahtamaan, mutta ei enää yöllä.
Koiran nisäpatti on myös stressannut. Huomasimme lomareissun jälkeen, että 9-vuotiaan narttukoiramme vatsaan on tullut lyhyen ajan sisällä melko pieni, aristamaton muhkura, jonka päällä rupea tms. Veimme koiran eläinlääkäriin, joka määräsi heti keuhkokuviin ja verikokeisiin, joista selviää, onko syöpä levinnyt. Kuulemma patti pitäisi leikata ja samalla koira steriloida.
Kaikki kokeet olivat kuitenkin puhtaat ja nyt patin päällä oleva rupi on lähtenyt pois ja pattia ei enää ole lähes ollenkaan. Mietimmekin nyt, oliko kyseessä väärä hälytys. Lääkärikäynti oli yli 400e ja jäi vähän sellainen olo,
Oletko kokeillut sellaista kasvirohdosvalmistetta kuin Sedonium? On sitä vanhan kansan valeriaanaa eli rohtovirmajuurta. Myydään apteekeissa. Tuota voi siis ottaa myös yöllä, jos herää kesken unien ja alkaa stressaamaan eikä saa uudelleen unta. Ei pidä käyttää kuitenkaan kahta tuntia enne autolla ajoa tai muuta tarkkuutta vaativaa hommaa, mutta jos nukkumisaikaa olisi vielä vaikka 4 tuntia, niin hyvin voi ottaa.
https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/SEDONIUM-valeriaanavalmiste-50-…
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvää kuuluu. Harmittelen lumien sulamista.
Hyvä kun suli pois. Tulikin liian aikaisin, jouluksi vasta sitten lunta toivon.
plaa plaa plaa riitaketju jatkuu
En ole uusi hahmo. Ollut jo pitkään mukana. Siitä olen aivan samaa mieltä, että erittäin tylsä "hahmo" olen. Tämä johtuu pitkälti siitä, että minun elämässä ei todellakaan tapahdu käytännössä mitään muuta kuin töitä...
Pahoittelen tylsää elämääni. Itseäni tämä harmittaa kaikkein eniten, mutta pahoillani siitä, että sinäkin olet tylsistynyt minuun. Onneksi sinä voit olankohautuksella ohittaa minun viestini, kun taas minä joudun elämään tätä tylsää elämääni.
asianajaja, N54