Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22649)

Vierailija
22641/22649 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikaa kutakin. Tämä on tullut tiensä päähän. Heippa!

Vierailija
22642/22649 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on useampikin ollut yhteydessä ylläpitoon. Harmiksemme ketju varmaan suljetaan, häirikkö kehuskelee vpn-yhteydellään. Siitä syystä jäljitys/esto on hankalaa. Siispä ehdotinkin ketjun sulkemista tai jopa poistamista, ellei häiriköinti lopu.

Asiaa seurataan. Me kaikki voimme vaikuttaa asiaan.

Niin kauan kuin tuo Deestä ja aloittajasta työkseen jankkaava asuu palstalla, keskustelu on tällaista. Dee sitä ap tätä.

Vauva.fi voisi vähitellen tehdä kuin muut foorumit, estää salatut osoitteet. Ja poistaa alanuolet kokonaan, ylänuolet riittää.

Kannatetaan.

Ehkä kaikki nuolet on turhia. Enemmän toivoisin ilmiantojen määrän keräystä törkyviesteihin.

Tai, unelmaketjussahan ei törkyä olisi. Siitä unia näen.

Hyvää yötä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22643/22649 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa sinulle! Pysykin poissa.

Vierailija
22644/22649 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heippa sinulle! Pysykin poissa.

Kylläpä täällä ilkeillään nyt kaikille. 

Vierailija
22645/22649 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Tämähän on minun vaatimaton mielipiteeni: olen tykännyt ketjusta. Siis aiemmasta. Minulta harvoin kysytään kuulumisia, oli kiva, kun täällä kysyttiin. Minua ei myöskään haitannut, että Ap emännöi täällä. Se just teki tästä erilaisen. Oli kiva jakaa kuulumisia, huolia, murheita. Ihan niitä tavallisia. Siksi olikin ikävä seurata ketjun riitaantumista. Järkyttävää lukea valheita Ap:sta, päivästä toiseen. Minä törkeimpiä myös ilmiannoin. En koskaan voi ymmärtää, miksei ketjun luonnetta inhoavat voineet mennä muihin ketjuihin? Tai avanneet omia ketjujaan? Miksi piti tätä tavallista ketjua häiriköidä, kuukaudesta toiseen? En vaan tajua.

Yksinäiselle ei ole montaakaan tärkeää ketjua. Tämä oli sellainen. Ja nyt luin, että suljetaan. Olen tosi harmissani. Mutta kiitokset mukaville ketjua seuranneille. Voikaa hyvin.

Vierailija
22646/22649 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on useampikin ollut yhteydessä ylläpitoon. Harmiksemme ketju varmaan suljetaan, häirikkö kehuskelee vpn-yhteydellään. Siitä syystä jäljitys/esto on hankalaa. Siispä ehdotinkin ketjun sulkemista tai jopa poistamista, ellei häiriköinti lopu.

Asiaa seurataan. Me kaikki voimme vaikuttaa asiaan.

Älkää nyt kaikkea uskoko. Ihan höpöä tämä yllä.

Vierailija
22647/22649 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Tämähän on minun vaatimaton mielipiteeni: olen tykännyt ketjusta. Siis aiemmasta. Minulta harvoin kysytään kuulumisia, oli kiva, kun täällä kysyttiin. Minua ei myöskään haitannut, että Ap emännöi täällä. Se just teki tästä erilaisen. Oli kiva jakaa kuulumisia, huolia, murheita. Ihan niitä tavallisia. Siksi olikin ikävä seurata ketjun riitaantumista. Järkyttävää lukea valheita Ap:sta, päivästä toiseen. Minä törkeimpiä myös ilmiannoin. En koskaan voi ymmärtää, miksei ketjun luonnetta inhoavat voineet mennä muihin ketjuihin? Tai avanneet omia ketjujaan? Miksi piti tätä tavallista ketjua häiriköidä, kuukaudesta toiseen? En vaan tajua.

Yksinäiselle ei ole montaakaan tärkeää ketjua. Tämä oli sellainen. Ja nyt luin, että suljetaan. Olen tosi harmissani. Mutta kiitokset mukaville ketjua seuranneille. Voikaa hyvin.

Liika määräily ja kontrollointi pilasi tämän. Emännän olisi pitänyt väistyä heti, hyvin pian hän alkoi ärsyttää monia kirjoittajia. Olisi pitänyt antaa kaikkien kertoa kaikenlaisia asioita. Poistamista ei ollenkaan. Se ärsytti häiriköt heti liikkeelle ja se ei sitten loppunutkaan, koska poistaminenkaan ei loppunut. 

Vierailija
22648/22649 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tykkäsi emännästä.

Erilaista kuin muissa ketjuissa.

Vierailija
22649/22649 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää kuuluu, ihminen viettää elämästään valtaosan töissä ja tänään illanvietossa tajusin että vähän ihastuin työkaveriin koska se on aika söpis. En aiemmin tajunnut että se on tommonen kiva. :3

T. Ysärin lapsi