Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22628)
Lunta satelee. Mukava kävelyilma taas. Ei näköjään päivää ilman kauppareissua- no tuleepa ulkoiltua samalla.
Kotityönä tänään viherkasvien suihkuttelu. Mulla on kaksirunkoinen jukka joka ikävästi ruskistaa lehtiensä kärjet. Mistä johtunee? Kuvittelin että tykkäisi olla kesällä ulkona, puolivarjoisalla kuistilla mutta näytti kärsivän siitä. Kliiviat kukoistaa mutta kukkivat vain kesällä kuistilla.
Joku mainitsi joulukalenterin. Me ostetaan yhteinen ja arvotaan kumpi saa avata ekan luukun. Kyllä aikuinenkin siitä ilahtuu.
Mukavaa loppuviikkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 vinkkiä hyvään verkkokeskusteluun
Lue Keskustelun säännöistä ylhäältä.
Tämä on hyvä muistutus.
Joo. Mutta moniko noudattaa? Luetunymmärtäminen?
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas monta sivua yhtä jaskan pauhantaa; miten te jaksatte, sitä ihmettelen.
:) eiku :(
Kukapa aloitti aamulla 7.01?
Vierailija kirjoitti:
Työvuoro alkaa monells klo 7.00
Olitko myöhässä?
Sairaalat, tehtaat, kaupat jne. Leipomoissa aloitetaan jo 4.00.
Vierailija kirjoitti:
Tarvis jostain pari euroo
Sori, mä annoin jo yhelle tätille maanantaina mun kakseurosen.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri? Psykologi? Neurologi? Ap:n tilasta huolestunut kansalainen? Ei saa jättää heitteille, niin meille on opetettu. Lääkärin valakin taitaa velvoittaa.
"Olga osoitti lukuisissa haastatteluissa pysyneensä optimistisena ja toiveikkaana siitä, että hän vielä parantuisi syövästä. Tuukka kertoo kyseisten piirteiden säilyneen Olgassa loppuun asti.
Toivo säilyy niin kauan kuin elämää vain on. Ja eihän meitä olisi haitannut, jos Olga olisi ollut vain sängyssä, kipeänä ja sairaana, kunhan hän vain oli täällä. Sekin olisi kelvannut meille, Tuukka sanoo."
En halua arvostella häntä, mutta minusta hieman erikoisia sanoja. Jos mietin esim pappaani niin hänellekin oli helpotus päästä pois, koska oli vakavasti sydänsairas ja hengenahdistusta. Näin en minä olisi halunnut, että hän olisi kärsinyt ja elänyt, vaikka vielä vuosia siinä tilassa. Näin minusta nuo sanat ovat jotenkin jo liikaa ja sairaalle ihmiselle esim vuodenkin lisäkärsiminen sängyssä maaten on liikaa vaadittu ja vaikka omaisille olisikin riittänyt se niin se liikaa sillä kärsivälle sairaalle ihmiselle. Pakko oli vielä tästä kirjoittaa.