Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22617)

Vierailija
22601/22617 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollakin näyttää elämässä olevan asiat tosi hyvin, kun jaksaa jankata täällä aamusta iltaan. Ei oikeita ongelmia ilmeisesti lainkaan, kun monilla on niitäkin huolia mitä pohtia ihan riittämiin. Näin elät kai tosi hyvää elämää ilmeisesti, että jaksat tälläistä. Tai sitten sinulla on asiat todella huonosti ja et ymmärrä enää mitä kirjoitat. 

Älä syytä ap:tä. Hän on eläkkeellä ja yksinäinen ja lapseton. Elämä on tyhjää. Hänen täytyy hankkia sisältöä edes jostain. Hänelle se elämä on tämä ketju ollut jo neljä vuotta. Ehkä tämä pitää hänet jotenkin järjissään. Nyt menee kyllä huonosti, mennyt jo monta kuukautta. Ehkä hän ei ymmärrä tilaansa ja yrittää jatkaa vaan. 

Onko mieskään totta? Hän

Jos on ollut sukupuolielämää miehen kanssa vuosikausia, ei voi olla niin estynyt seksiasioissa kuin ap on, joten epäilen, että mieskin on samaa harhamaailmaa kuin lapsi ja monet ammatit ja persoonat. Mutta taudin kuvaan kuuluu harhoissa eläminen. Ne uskoo itse todeksi, siksi ap ei voi myöntää edes bloggarina oloaan saati muita harhojaan. Ne ovat hänelle todellisuutta. Olkaa armollisia, ei sairaudelle voi mitään.

Vierailija
22602/22617 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollakin näyttää elämässä olevan asiat tosi hyvin, kun jaksaa jankata täällä aamusta iltaan. Ei oikeita ongelmia ilmeisesti lainkaan, kun monilla on niitäkin huolia mitä pohtia ihan riittämiin. Näin elät kai tosi hyvää elämää ilmeisesti, että jaksat tälläistä. Tai sitten sinulla on asiat todella huonosti ja et ymmärrä enää mitä kirjoitat. 

Älä syytä ap:tä. Hän on eläkkeellä ja yksinäinen ja lapseton. Elämä on tyhjää. Hänen täytyy hankkia sisältöä edes jostain. Hänelle se elämä on tämä ketju ollut jo neljä vuotta. Ehkä tämä pitää hänet jotenkin järjissään. Nyt menee kyllä huonosti, mennyt jo monta kuukautta. Ehkä hän ei ymmärrä tilaansa ja yrittää jatkaa vaan. 

Nykyään kaikki ovat avohoidossa. Muista vielä 70- 80-luvuilla oli sairaaloita ja hoitolaitoksia, nyt kaikki hoidetaan avohoidossa. Jollei osaa tai halua ottaa lääkkeitään, kaikki kärsivät, Itsemurhat lisääntyy ja väkivalta. Raha tietysti ratkaisee, mutta ihminen kärsii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22603/22617 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

22564: "Onko tämä mitä sinulle kuuluu tänään vai jotain joka kuuluisi muihin keskusteluhin?"

Vastasin vain toisen henkilön kommenttiin. Olen jo tänä päivänä kertonut omat kuulumiseni. Oletko sinä vai kiukutteletko edelleen vain kuin uhmaikäinen kakara? 

Viimeksi kun tarkastin, minä olen minä ja kohtuullisen iso mies. Sinun kysymyksestä voisi päätellä että olet yksi jankkaajista? Miksi sinun pitää pilata mukava keskustelu? Joskus on päiviä että isolla miehelläkin on sanottavaa ja joskus kiva tietää että toisilla oli mukava päivä. "mitä sinulle tänään kuluu", lunta leijaili maahan vähän ja raivasin nuorta koivikkoa moottorisahall

Kun on uskottavuus mennyt, ihan sama mitä väität. Moottorisahalla vesakkoon. Juu, juu.

Vierailija
22604/22617 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

22564: "Onko tämä mitä sinulle kuuluu tänään vai jotain joka kuuluisi muihin keskusteluhin?"

Vastasin vain toisen henkilön kommenttiin. Olen jo tänä päivänä kertonut omat kuulumiseni. Oletko sinä vai kiukutteletko edelleen vain kuin uhmaikäinen kakara? 

Viimeksi kun tarkastin, minä olen minä ja kohtuullisen iso mies. Sinun kysymyksestä voisi päätellä että olet yksi jankkaajista? Miksi sinun pitää pilata mukava keskustelu? Joskus on päiviä että isolla miehelläkin on sanottavaa ja joskus kiva tietää että toisilla oli mukava päivä. "mitä sinulle tänään kuluu", lunta leijaili maahan vähän ja raivasin nuorta koivikkoa moottorisahalla. Haluatko nähdä kasvotusten kuinka uhmaikäinen

Luetun ymmärtäminen? Siinä puhuttiin KARSIMISESTA, ei muusta. Puu pitää karsia, että sitä voi kuljettaa mihinkän. 

Vierailija
22605/22617 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun tarkastin, minä olen minä ja kohtuullisen iso mies. Sinun kysymyksestä voisi päätellä että olet yksi jankkaajista? Miksi sinun pitää pilata mukava keskustelu? Joskus on päiviä että isolla miehelläkin on sanottavaa ja joskus kiva tietää että toisilla oli mukava päivä. "mitä sinulle tänään kuluu", lunta leijaili maahan

Taas luetun ymmärtäminen? Nuori KOIVIKKO . Onko sinulla muita vaikeuksia?

Vierailija
22606/22617 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuus on näköjään ap:lle kova paikka.

Hän näytteli yh-äitiä kun perusti Muita yksinäisä  ketjun  ja nyt hän näyttelee Mummelia. 

Yksinäisä? Tuon ketjun aloittaja kirjoitti monesti totuuden itsestään, kunnes kyllästyi häirikköön ja taisi häipyä viimein.

Minä seuraan sitä ketjua, tylsiä kuulumisia ja muutamaa muuta. Joku telkkaketjukin on.

Kaikissa ketjuissa häirikkö on onnistunut sekoittamaan, riitauttamaan ketjua. Miten ehtiikin joka paikkaan, kun töitäkin pitäis tehdä, täällä? 7.00-23.00.

En muista, oliko aiemmin kysymyksiä puutarhurille, nyt oon kahvitauon verran hollilla. Tuota lajikejuttua olen itsekin ihmetellyt, en tiedä vastausta. Sen muistan, että jossain isossa kaupassa Rondello-lajike tomaatista oli paljon kalliimpi kuin muut.

Miksi kotimaiset omenat ovat niin kalliita kaupassa? Siis silloinkin, kun runsas satovuosi.

Kysymys puutarhurille.

Toki muutkin saa vastata.

Vierailija
22607/22617 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jollekin kirjoittajalle. Nyt ymmärrän paremmin, jos  Ap:n älytön käytös ja muut kummat jutut johtuukin sairaudesta. Ei hän voi pyytää anteeksi tai katua mitään, jollei ole sairaudentuntoa.  Hän uskoo olevansa bloggari tai mikä milloinkin. Tämä selittäisi valehtelun, joka onkin oire vakavammasta. Luulihan se Kellokosken prinsessakin olevansa oikeasti prinsessa ja hoitohenkilökunta meni mukaan siihen harhaan ja kohteli häntä prinsessana.

Vierailija
22608/22617 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos jollekin kirjoittajalle. Nyt ymmärrän paremmin, jos  Ap:n älytön käytös ja muut kummat jutut johtuukin sairaudesta. Ei hän voi pyytää anteeksi tai katua mitään, jollei ole sairaudentuntoa.  Hän uskoo olevansa bloggari tai mikä milloinkin. Tämä selittäisi valehtelun, joka onkin oire vakavammasta. Luulihan se Kellokosken prinsessakin olevansa oikeasti prinsessa ja hoitohenkilökunta meni mukaan siihen harhaan ja kohteli häntä prinsessana.

Kertokaa tämä häiriköillekin. Tietävät jättää sairaan rauhaan, ei häntä "saa järkiinsä" koskaan.

Vierailija
22609/22617 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa tämä häiriköillekin. Tietävät jättää sairaan rauhaan, ei häntä "saa järkiinsä" koskaan.

Jess. Jankutijankutijankuti.

Lunta maa valkoisenaan, radiossa soi mukava musiikki, odettelen jo joululauluja. En niin innokas kuitenkaan ole, että Jouluradiolle kääntäisin.

Torstaiko toivoa täynnä?

Vierailija
22610/22617 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jess. Jankutijankutijankuti.

Lunta maa valkoisenaan, radiossa soi mukava musiikki, odettelen jo joululauluja. En niin innokas kuitenkaan ole, että Jouluradiolle kääntäisin.

Torstaiko toivoa tä

Opi jo! Älä vastaa mitään!  Lupasit niin. Muu ei auta.

Vierailija
22611/22617 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vinkkiä hyvään verkkokeskusteluun

Lue Keskustelun säännöistä ylhäältä.

Vierailija
22612/22617 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet uskomaton, jo kello 10.03 alat vängätä taas vastaan! Sinä itse jatkat tätä loputtomiin, ap. Oletko joko tosi tyhmä tai tosi jääräpää. 

Vierailija
22613/22617 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin äkkiä huikkaamaan huomenta ennen kun rähinäporukka herää tänne rähiseen. Maa on valkoisena ja tänään luvassa lisää lunta.

Haastat taas riitaa tällä. Heti aamulla. Oma syysi,  jos riitely jatkuu. Sinä aloitit tänäänkin. Miksi?

Vierailija
22614/22617 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä sen keksin: Vanha gramofoni, mummolla oli sellainen. Sama savikiekko soi rahisevana alusta loppuun ja taas uudestaan. Sama tulee mieleen tästä häiriköstä. Samaa, rahisevaa, toistuvaa, ärsyttävää. Ja uudestaan.

Nyt poistun. Palaan joku päivä katsomaan, ehkä. Hankala on hyppiä jonninjoutavien raapustusten yli. Onneks on muutaki elämää.

Sori, mut tää nauratti mua, rahiseva savikiekko :)

Päivän naurut.

Vierailija
22615/22617 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä sen keksin: Vanha gramofoni, mummolla oli sellainen. Sama savikiekko soi rahisevana alusta loppuun ja taas uudestaan. Sama tulee mieleen tästä häiriköstä. Samaa, rahisevaa, toistuvaa, ärsyttävää. Ja uudestaan.

Nyt poistun. Palaan joku päivä katsomaan, ehkä. Hankala on hyppiä jonninjoutavien raapustusten yli. Onneks on muutaki elämää.

Päivän naurut.

"Hullulla on halvat huvit."  Vanhan kansan viisaus pitää edelleen paikkansa.

Vierailija
22616/22617 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuus on näköjään ap:lle kova paikka.

Hän näytteli yh-äitiä kun perusti Muita yksinäisä  ketjun  ja nyt hän näyttelee Mummelia. 

Yksinäisä? Tuon ketjun aloittaja kirjoitti monesti totuuden itsestään, kunnes kyllästyi häirikköön ja taisi häipyä viimein.

Minä seuraan sitä ketjua, tylsiä kuulumisia ja muutamaa muuta. Joku telkkaketjukin on.

Kaikissa ketjuissa häirikkö on onnistunut sekoittamaan, riitauttamaan ketjua. Miten ehtiikin joka paikkaan, kun töitäkin pitäis tehdä, täällä? 7.00-23.00.

En muista, oliko aiemmin kysymyksiä puutarhurille, nyt oon kahvitauon verran hollilla. Tuota lajikejuttua olen itsekin ihmetellyt, en tiedä vastausta. Sen muistan, että jossain isossa kaupassa Rondello-lajike tomaatista oli paljon kalliimpi kuin muut.

Minä en ole puutarhuri, mutta kauppiaathan sen viimeisen hintalapun tuotteeseen laittavat. Varmaan yli puolet lisää.

Vierailija
22617/22617 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 vinkkiä hyvään verkkokeskusteluun

Lue Keskustelun säännöistä ylhäältä.

Tämä on hyvä muistutus.

Vierailija
22618/22617 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän naurut.

"Hullulla on halvat huvit."  Vanhan kansan viisaus pitää edelleen paikkansa.

Totta. Osaat itseironian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi