Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22672)
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on tämän ketjun lisäksi ainakin 3 muutakin kuulumisketjua. Yksinäisten, tylsien ja räväköiden kuulumisten ketjut. Jostain kumman syystä nämä eivät kelpaa häirikölle ja kumppaneilleen. Montako kuulumisketjua pitää olla? Ja miksi häirikkö ei aloita ihan uutta ketjua? Jos kuulumisten vaihto ei kiinnosta, voihan perustaa vaikka haukkumisketjun.
Ja tämä oli siis mun kirjoittamani.
Tiedätkö, mun näkemyksen mukaan, jos nyt tulisi vaikka Kuulumiset 2- ketju, häirikkö seuraisi meitä sinnekin ja pilaisi senkin väittäen aloittajiksi ja Dorikseksi milloin ketäkin. Haluaa siis ihan kiusaa tehdä typerällä käytöksellään. Haukkumisketjut tai mitkään ketjut ei hänelle kelpaa, ellei saa haluaamaansa ' kaikupohjaa'. Doristahan täällä ei enää olla nähty kommentoimassa ja tuo yksihän hänet ' hengissä pitää' vaikka väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on tämän ketjun lisäksi ainakin 3 muutakin kuulumisketjua. Yksinäisten, tylsien ja räväköiden kuulumisten ketjut. Jostain kumman syystä nämä eivät kelpaa häirikölle ja kumppaneilleen. Montako kuulumisketjua pitää olla? Ja miksi häirikkö ei aloita ihan uutta ketjua? Jos kuulumisten vaihto ei kiinnosta, voihan perustaa vaikka haukkumisketjun.
Sivusta tähän. Itse en osaa kirjoittaa tylsien kuulumisten ketjuun. Jotenkin pidän mieluummin tästä mitä sinulle kuuluu - ketjusta, kun tänne voi kirjoittaa tavallisia kuulumisia. Tylsien kuulumisten ketjuun ehkä pitäisi jaksaa ja osata kirjoittaa ns hauskasti. Itse sain jo palautetta, että ei kannata kirjoittaa tekohauskasti ja ehkä otin vinkin siitä ja koen näin, ettei tuo ketju sovi minulle.
Yksinäisten ketjuun taas on vaikeaa kirjoittaa itsestään ja elämästään niin henkilökohtaisesti. Ei se ole helppoa ja en kaipaa neuvoja muilta elämääni liittyen. Ainakaan niin, että liian paljon puututaan viesteihini ja samoin sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, mun näkemyksen mukaan, jos nyt tulisi vaikka Kuulumiset 2- ketju, häirikkö seuraisi meitä sinnekin ja pilaisi senkin väittäen aloittajiksi ja Dorikseksi milloin ketäkin. Haluaa siis ihan kiusaa tehdä typerällä käytöksellään. Haukkumisketjut tai mitkään ketjut ei hänelle kelpaa, ellei saa haluaamaansa ' kaikupohjaa'. Doristahan täällä ei enää oll
Juuri näin siinä kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta tähän. Itse en osaa kirjoittaa tylsien kuulumisten ketjuun. Jotenkin pidän mieluummin tästä mitä sinulle kuuluu - ketjusta, kun tänne voi kirjoittaa tavallisia kuulumisia. Tylsien kuulumisten ketjuun ehkä pitäisi jaksaa ja osata kirjoittaa ns hauskasti. Itse sain jo palautetta, että ei kannata kirjoittaa tekohauskasti ja ehkä otin vinkin siitä ja koen näin, ettei tuo ketju sovi minulle.
Yksinäisten ketjuun taas on vaikeaa kirjoittaa itsestään ja elämästään niin henkilökohtaise
Mä olen käynyt lukemassa yksinäisten sekä tylsien kuulumisten ketjua. Yksinäisten ketjuun en kirjoita, koska en kuulu kohderyhmään. Tylsien kuuulumisten ketjuun en kirjoita, koska vaikka mun kuulumiseni pääasiassa ovatkin tylsiä, niin ei tarvitse miettiä, onko kuulumiseni tarpeeksi tylsä vai ei. Siksi tämä ketju on ollut ihan mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, mun näkemyksen mukaan, jos nyt tulisi vaikka Kuulumiset 2- ketju, häirikkö seuraisi meitä sinnekin ja pilaisi senkin väittäen aloittajiksi ja Dorikseksi milloin ketäkin. Haluaa siis ihan kiusaa tehdä typerällä käytöksellään. Haukkumisketjut tai mitkään ketjut ei hänelle kelpaa, ellei saa haluaamaansa ' kaikupohjaa'. Doristahan täällä ei enää oll
Doris ei ole sillä nimellä, mutta on täällä jatkuvasti. Kuka muu riitelisi kuin hän? Hän tarttuu aina kaikkeen. Jos joku muu aloittaisi ketjun, se menestyisi, mutta Doriksen persoona on niin mielipiteitä jakava, että hän saa varmasti kaikenlaista palautetta. Ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Äksylle äksyillään. Riitelijälle riidellään.Sortajaa sorretaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaan edesmenneen äitini minulle neulomiin villasukkiin oli ilmestynyt pari reikää, ahkerasti käytössä ovat olleet. Minähän parsin reiät, en raatsi heittää vielä sukkia pois, vaikka itseltäkin uusia sukkia syntyy välillä kuin sieniä sateella. Nämä lämmittävät jalkojani vielä pitkään, äidin tekemät.
Melkoisen laiska päivä tänään(kin).
Ihana tarina, ihanat sukat. Onkohan 100% villaa, itse kehrättyä lankaa omasta lampaasta, nimeltään Lapsu?
Hei, ei ole sukkani itse kehrätystä langasta tehdyt, eikä varmaan 100 % villaakaan. Meillä ei ole koskaan ollut lampaita, vaikka lypsykarjaa olikin. Lämpimät sukat kuitenkin.
Nro 22666: "Doris ei ole sillä nimellä, mutta on täällä jatkuvasti. Kuka muu riitelisi kuin hän? Hän tarttuu aina kaikkeen. Jos joku muu aloittaisi ketjun, se menestyisi, mutta Doriksen persoona on niin mielipiteitä jakava, että hän saa varmasti kaikenlaista palautetta. Ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Äksylle äksyillään. Riitelijälle riidellään.Sortajaa sorretaan."
Eli sen kuuluisan Jonkun Muun pitäisi perustaa uusi ketju, johon Dorista inhoavat voisivat mennä keskustelemaan? Etkö sinä voisi olla tämä Joku Muu?
Tänään oli tarkoitus mennä yhden kaverini kanssa stadiin syömään, mutta päätettiin siirtää tapaaminen joulukuun alkuun. Eilen satanut lumipeite hävisi jo parissa tunnissa ja nyt on taas yhtä ankean harmaata kuin marraskuussa yleensäkin. Ei vielä tietoa, mitä tänään tekisin. Monta hommaa kyllä on, mutta nyt kun oli puhetta villasukista, ajatus telkkarin katsomisesta villasukkia neuloen kuulostaa aika hyvältä. Vielä, jos kävisi hakemassa lähikaupasta pullon glögiä. Mutta ehkä vasta illalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika aikaa kutakin. Tämä on tullut tiensä päähän. Heippa!
Heippa sinulle! Pysykin poissa.
Tässä on kiteytettynä syy ketjun häirikköjen syntymiseen. Ilkeilet ja ajat pois. Olen kiltti mummo, mutta sinä et osaa käyttäytyä. Häpeä!
Ettet vain olisi 'Doris'. 'Raavas'mieskin voi tekeytyä ' kiltiksi mummoksi' tai Dorikseksi anonyymillä palstalla. Helppoa piiloutua sen taakse ja vielä sitten se salattu yhteys.
Näin kerrottiin ylläpidosta, yhteyksissä ollaan oltu. Kehoitettiin vaan jatkamaan keskustelua ja ohittamaan häiriköt.
Nro 22666: "Doris ei ole sillä nimellä, mutta on täällä jatkuvasti. Kuka muu riitelisi kuin hän? Hän tarttuu aina kaikkeen. Jos joku muu aloittaisi ketjun, se menestyisi, mutta Doriksen persoona on niin mielipiteitä jakava, että hän saa varmasti kaikenlaista palautetta. Ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Äksylle äksyillään. Riitelijälle riidellään.Sortajaa sorretaan."
Eli sen kuuluisan Jonkun Muun pitäisi perustaa uusi ketju, johon Dorista inhoavat voisivat mennä keskustelemaan? Etkö sinä voisi olla tämä Joku Muu?
Sinä olet parempi. Perusta sinä Lampaan karsina!
Vierailija kirjoitti:
Eli sen kuuluisan Jonkun Muun pitäisi perustaa uusi ketju, johon Dorista inhoavat voisivat mennä keskustelemaan? Etkö sinä voisi olla tämä Joku Muu?Sinä olet parempi. Perusta sinä Lampaan karsina!
En perusta. Mä viihdyn ihan hyvin tässä ketjussa. En tarvitse uutta ketjua.
Olet yksinkertainen. Tässä juuri itsekin kerrot jopa omasta päsmäröinnistäsi. Lue tuo viimeinen virke. Se. Se on päsmäröintiä ja emännöintiä. Se on syynä vihaan ja kostoon.