Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22254)
Vierailija kirjoitti:
Pitkästi kirjoittava, sanon suoraan, jos näen ap;n kirpparilla tai muualla. Seison sanojeni takana. Kaikki on totta.
Sinä mitään seiso. Järki sulla seisoo ainoastaan, eikä mikään muu.
Vierailija kirjoitti:
Lampaan lapset varmasti osasivat pyytää anteeksi, vai mitä? Osaako ap?
Sivusta tämää huomio.
Entäs Kale-vauva?
Edelleen olen sitä mieltä, ettei toisen ketjun asiat kuulu tänne :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta tämää huomio.
Samaa mieltä. Sopu tulisi jos ap pyytäisi anteeksi tekoaan. Saatais jatkaa taas.
Jospa tätä setvittäisi ihan siellä toisessa ketjussa. Tämä ketju voisi jatkaa otsikon mukaan kuulumisia.
Kas näin. Ensilumi saapui viideltä, ei paljon, mutta hiutaleita näkyi. Jospa saataisi valkea joulu.
Kaunis aurinkoinen päivä oli ja kylmä, luntakin hiveli hiljakseen pienen hetken. Ensilumi 2025 meillä?
Illan elokuvatarjonta television puolella näyttää siltä, että voisin pitää elokuvaillan.
Varasto-elokuva on mua naurattanut. Hyvää kotimaista komediaa. Siinä paras on Jope Ruonansuun esittämä työllistetty, joka ohjataan varastolle töihin. Hän ottaa päivänokoset varaston hyllyllä ja lukee siellä Aku Ankkaa.
Toinen vaihtoehto on Yksi lensi yli käenpesän. Taidan kallistua tämän filmin puoleen, näin arvelen nyt, mutta katson fiiliksen mukaan.
Mukavaa perjantai-iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Sivusta tämää huomio.
Mun lapset kyllä osasivat, mutta kysymys kuuluukin, kenen pitää ensin pyytää anteeksi? Sen, joka rikkoo nukkekodin television vai sen, jotka päivästä toiseen potkii toistuvasti nukkekodin television rikkonutta? Siinäpä mietittävää tämänkin ketjun nahistelijoille.
Vierailija kirjoitti:
Illan elokuvatarjonta television puolella näyttää siltä, että voisin pitää elokuvaillan.
Varasto-elokuva on mua naurattanut. Hyvää kotimaista komediaa. Siinä paras on Jope Ruonansuun esittämä työllistetty, joka ohjataan varastolle töihin. Hän ottaa päivänokoset varaston hyllyllä ja lukee siellä Aku Ankkaa.
Toinen vaihtoehto on Yksi lensi yli käenpesän. Taidan kallistua tämän filmin puoleen, näin arvelen nyt, mutta katson fiiliksen mukaan.
Mukavaa perjantai-iltaa!
Teeman Valoa, Valoa, Valoa on mun valinta.
Mukavaa iltaa... tai antoisaa elokuvailtaa niinkuin Petteri aina sanoi (Peter von Bagh)
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa perjantai-iltaa!
Mä jokin aika sitten tajusin, että tosi vähän katson nykyisin elokuvia. Katson enemmän sarjoja. Lähinnä kaikkea true crimeä tai sitten dokumentteja. En osaa sanoa, miksi käsikirjoitetut elokuvat ei enää oikein nappaa. Olen elämäni aikana katsonut Käenpesän ja paljon muitakin elokuvia, mutta yksikään ei ole ollut niin hyvä, että katsoisin uudestaan. Nyt tuossa pari päivää sitten ajattelin, että se Lapua 1976 voisi olla ihan katsottava. Kun kuitenkin muistan sen tapahtuman. Olin silloin 15 v ja sehän oli aika iso juttu siihen aikaan. En katsonut kuitenkaan sitä elokuvaa edes puoleen väliin. En kaipaa draamaa enkä romantiikkaakaan edes omaan elämääni, niin en jaksa sellaista katsoa telkkaristakaan. Joistan fiktiorikossarjoistakin alkaa ärsyttää se, miten tyhmiä ne rikoksen tekijät oikein on. Jättävät sormenjälkiään ja DNAtaan sinne sun tänne. Pari vuotta sitten tapasin yhden sinällään ihan kiinnostavan miehen ja alettiin jutella niitä näitä. Noh, mähän sitten innostuin kertomaan, millä tavalla minä hävittäisin ruumiin. Voitte varmaan arvata, ettei juttu jatkunut sen enempää :D :D
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa perjantai-iltaa!
Mä jokin aika sitten tajusin, että tosi vähän katson nykyisin elokuvia. Katson enemmän sarjoja. Lähinnä kaikkea true crimeä tai sitten dokumentteja. En osaa sanoa, miksi käsikirjoitetut elokuvat ei enää oikein nappaa. Olen elämäni aikana katsonut Käenpesän ja paljon muitakin elokuvia, mutta yksikään ei ole ollut niin hyvä, että katsoisin uudestaan. Nyt tuossa pari päivää si
Tuon Käenpesän ensikatsomisesta on mulla mennyt paljon aikaa ja joskus viime vuonna, vai miten se oli, katsoin sen uudelleen. Se olikin sitten ihan eri tavalla koskettava ja pysäyttävä filmi, paljon enemmän kuin silloin aiemmin. Nämä oman elämän vierineet vuodet sen tekivät.
Vierailija kirjoitti:
D on Tylsän ketjun aloittaja. Miksi hän muuten riehuisi siellä? Ja haukkuisi äikkää? Todistettu siis tämäkin.
Meinaatko katsoa tänään elokuvaa? Tulee telkusta monta hyvää vaihtoehtoa.
Nro 22241: "Tuon Käenpesän ensikatsomisesta on mulla mennyt paljon aikaa ja joskus viime vuonna, vai miten se oli, katsoin sen uudelleen. Se olikin sitten ihan eri tavalla koskettava ja pysäyttävä filmi, paljon enemmän kuin silloin aiemmin. Nämä oman elämän vierineet vuodet sen tekivät."
Saatat hyvinkin olla oikeassa, että joku nuorusvuosien leffa voisi olla ihan hyvä katsoa uudelleen. Sitä ehkä katsoisi toisella tavalla kuin aikoinaan. Näkeeköhän Kauriinmetsästäjää enää mistään? Sen kävin teininä katsomassa ihan leffateatterissa, kun ei silloin 1970-luvun lopulla ollut vielä mitään suoratoistopalveluita ja telkkarista tuli se mität uli.
Tänään oli kyllä kaunis aurinkoinen päivä. Olin jo melko aikaisin ekalla kävelyllä. Onneksi niin kun siinä aamulla paistoi eniten. Toisen lenkin tein vielä ennen pimeää. Oikeastaan siihen asti olinkin virkeä ja sitten väsymys iski. Olisi pitänyt lukea kokeeseen, mutta nukahdin. Huono juttu.
Nyt sitten lähden viimeiselle kävelylle. Lunta on satanut tännekin. Ihan ok, mutta liukkautta en toivoisi. Itse kyllä pysyn yleensä pystyssä, mutta äitini puolesta jännitän ja sen vuoksi talven tulo vähän stressaa, kun muistan viime talven jäiset tiet täällä. Toki niitä liukuesteitä yms on kenkiin.
Tänään hyvin tavallinen päivä. Erikoisempaa on vaan se, että söin peräti kaksi lämmintä ruokaa. Kurpitsakeittoa lounaaksi ja ns päivällinen taas laatikkoa missä juustoa, makaronia, tomaattia ja pakasteesta vuoden vanhaa kasvisproteiinivalmistetta. Oli ihan ok tuokin.
Vierailija kirjoitti:
Niin pal viestejä katoaa, ettei tosikaan. Turhaa yrittää vastailla kellekään, kymmenittäin poistuu.
Hemmetti että piti ton ankeuttajan pesiytyä just tähän ketjuun, mitään ei ole kuulumisia kerrottavana, riitaa haastaa. Miks ei osaa olla pois, ei selkeesti tykkää edes tästä ketjusta.
No, kuulumisiin: ostettiin kaupasta ruoan lisäks 8% valkoviini. Tuntuu juhlalta, kun puokkiin juotiin ruoan kanssa. Perjantain kunniaksi. Nyt köllötellään, odotellaan illan leffaa. Tavallinen arki on parhautta ja ihana viikonloppu edessä.
Toivotaan rauhallista eloa ketjuun
Ja mukavaa viikonloppua kaikille :)
Tänään just jossain Diabetes-päivän uutislähetyksessä oli, että ruuan jälkeen pitäisikin lähteä lenkille. Pöh, mä olen aina mennyt mieluummin ruokalevolle.
Mua ei oikeasti ketjun typerä nahistelu haittaa. Mutta tulee kyllä siitä mieleen, miten omat lapseni nahisteli milloin mistäkin ja mä jouduin joskus toimimaan erotuomarina. Nyt en ole näiden ketjun nahistelijoiden äiti. Kirjoittelen omia kuulumisiani ja luen muiden kuulumisia . Joskus - kuten tänään - vähän oikaisen käsityksiä, mikä on Suomen lain mukaan laitonta ja mikä ei. Ettei joku ketjuun kirjoittava kuvittele, että hänen kirjoitustaan koskisi joku tekijänoikeuslaki. Kuinkahan moni on edes noteerannut Kalevauvan? Niiden biisien sanoitushan on suoraan palstalaisten kommenteista.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/