Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22254)

Vierailija
22241/22254 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Nro 22241: "Tuon Käenpesän ensikatsomisesta on mulla mennyt paljon aikaa ja joskus viime vuonna, vai miten se oli, katsoin sen uudelleen. Se olikin sitten ihan eri tavalla koskettava ja pysäyttävä filmi, paljon enemmän kuin silloin aiemmin. Nämä oman elämän vierineet vuodet sen tekivät."

Saatat hyvinkin olla oikeassa, että joku nuorusvuosien leffa voisi olla ihan hyvä katsoa uudelleen. Sitä ehkä katsoisi toisella tavalla kuin aikoinaan. Näkeeköhän Kauriinmetsästäjää enää mistään? Sen kävin teininä katsomassa ihan leffateatterissa, kun ei silloin 1970-luvun lopulla ollut vielä mitään suoratoistopalveluita ja telkkarista tuli se mität uli.

Muistan tuon Käenpesän -70luvun leffakerhosta, sit meni kymmeniä vuosia. Tänä vuonna näin uudestaan. Loistava leffa - edelleen.

Vierailija
22242/22254 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin väsynyt. Pitkä viikko takana. Kääriytynyt vällyjen väliin ja pian menen nukkumaan. Ihmetyttää kuinka rankaksi työelämä on mennyt. Yhdeltä ihmiseltä vedetään kaikki mehut pois  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22243/22254 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Sopu tulisi jos ap pyytäisi anteeksi tekoaan. Saatais jatkaa taas.

Pyydän kaikilta nöyrimmästi anteeksi tekojani, jotka ovat loukanneet teitä ketjua seuranneita. Kadun syvästi ja toivon, että voitte antaa minulle anteeksi. 

ap

Vierailija
22244/22254 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa aurinkoinen päivä. Katsoin tänne aiemmin, eipä ollut intoa kirjoitteluun, kun oli häiriköinti päällä. Miksi ihmeessä joku jaksaa ilkeillä, aamusta iltaan? Kuuntelin radiota, tein käsitöitä. Laitoin ruokaa. Laiteltiin viestejä ystävien kaa. Rattoisasti kului päivä. Huomisia leipomisia suunnittelen, sämpylöitä. Mukavasti menee, mutta menköön :)

Vierailija
22245/22254 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasse Norres - lepää rauhassa

Lasse oli entinen duunikaveri mulle. Aina iloinen ja myönteinen. 

Vierailija
22246/22254 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joku avasikin Räväkät kuulumiset, eipä taida tungosta olla. Täälläkin häiriköijät ei tahdo sinne mennä, kivempi täällä rähjätä. Ihmettelen." 

Juu minä sen avasin joskus viime loppiaisena, kun tylsistä kuulumisista valitettiin  ja eipä sinne ole tungosta ollut. 

Vierailija
22247/22254 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin vakka pyytää ap:n puolesta anteeksi jos se on siitä kiinni ja rauha säilyy. 

Vierailija
22248/22254 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin vakka pyytää ap:n puolesta anteeksi jos se on siitä kiinni ja rauha säilyy. 

Tässä ketjussa ei ole mitään anteeksipyydettävää.

Jossain muussa, muka, on. Muttei sielläkään oikeasti. Kunhan skitsoilevat :(

Vierailija
22249/22254 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Sopu tulisi jos ap pyytäisi anteeksi tekoaan. Saatais jatkaa taas.

Pyydän kaikilta nöyrimmästi anteeksi tekojani, jotka ovat loukanneet teitä ketjua seuranneita. Kadun syvästi ja toivon, että voitte antaa minulle anteeksi. 

ap

Ja äikältä kanssa! Pyydä nyt!

Vierailija
22250/22254 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmetin väsynyt. Pitkä viikko takana. Kääriytynyt vällyjen väliin ja pian menen nukkumaan. Ihmetyttää kuinka rankaksi työelämä on mennyt. Yhdeltä ihmiseltä vedetään kaikki mehut pois  

Tässä kun seuraan läheiseni elämää niin kyllä työelämä on muuttunut jopa parissa vuodessa paljon. Ennen tuollakin oli joka vuorossa yksi ihminen enemmän ja nyt on yksi vähennän ja työtaakka vaan kasvaa. Ei voisi enää vähemmällä tehdä. Ehkä jo laitontakin. No, asukkaat sitten maksavat tässä.

Toki yrittävät hoitaa kunnolla, mutta mitään ohjelmaa ei ole, eikä edes jutella ehditä heidän kanssaan. Pelkkää liukuhihnaa ihmisten kanssa koko työ. Kuka sitten haluaa sellaista, että säästetään ihmisten elämään liittyen. Kahviakin keitetään niin vähän, että siinäkin pitää säästää. Naurettavaa. 

Vierailija
22251/22254 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo anteeksipyyntö ap;n nimissä ei ollut mun Mörrin, tekemä. Se oli joku muu. Ja mä en ole äikkä, mutta tunnen hänet kyllä työn kautta. Joten turha äikkää haukkua. Haukkukaa  mua. Jos on pakko. Näköjäån joku muukin on kyllästynyt ap:n juttuihin. 

Vierailija
22252/22254 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihana. 💛

Vierailija
22253/22254 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, nukkukaa hyvin.

Vierailija
22254/22254 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja viikonloppua.