Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22207)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse Norres - lepää rauhassa
Jonkun lehtijutun perusteella elinaikaa oli ennustettu jouluun asti.
Tätäkö ap pilkkasi? Suositteli suurempaa morfiiniannosta? Jouluun oli luvattu elinikää sillekin vanhukselle. Häpeä ap!
Mäkin muistan tämän. Oli lokakuussa kun ap kirjoitteli valtavasti ja luuli kait kuolevan vastaavan hänelle. Kiusasi ja käski ottamaan tuplasti morfiinia, että kuolisi nopeammin. Silloin mäkin järkytyin tuosta kirjoittelusta. Vaikka oli kännissä, kertoi itse ottaneensa, niin oli törkeää puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätäkö ap pilkkasi? Suositteli suurempaa morfiiniannosta? Jouluun oli luvattu elinikää sillekin vanhukselle. Häpeä ap!
Mäkin muistan tämän. Oli lokakuussa kun ap kirjoitteli valtavasti ja luuli kait kuolevan vastaavan hänelle. Kiusasi ja käski ottamaan tuplasti morfiinia, että kuolisi nopeammin. Silloin mäkin järkytyin tuosta kirjoittelusta. Vaikka oli kännissä, kertoi itse ottaneensa, niin oli törkeää puhetta.
Tämä oli silloin kun ap;n varkaus paljastettiin. Hän suuttui ja rähjäsi ja kiroili.
"Muistatko pitkästi kirjoittava, isänpäivänä D vastasi sulle omalla lässytystyylillään Tylsässä ketjussa ja allekirjoitti sen D:llä.
Todistettu taas yksi valhe."
Muistan kyllä, mutta olen minäkin vastaillut muiden viesteihin monessa ketjussa. Näin jos Doris haluaa ystävällisesti ns nimimerkillä minulle vastata myös toisessa ketjussa niin sehän on ihan ok. Ei se kerro siitä, että hän olisi silti tuon ketjun ap. Ihmeellistä pohdintaa nyt jollain ja liikaa aikaa miettiä tuollaisia. Ei minullakaan ole kyllä elämä vielä tuollaista, että pohtisin jotai tänne kirjoittamista ja kirjoittajia noin paljon. Muuten voin toki pohtia kaikkea, mutta joku raja sentään.
Voi hyvänen aika tuota pakkomielteistä jankkaajaa!!
Kerro ihmeessä kuuluuko sinulle muuta kuin tuon omituisen asiasi jatkuva pyöritys? Eikö elämässi ole muuta?
Mahtava ilma on pitkästä aikaa. Kävellen kauppaan, repuissa kierrätyspisteelle lehdet, muovit, lasipullot. Ihana auringonpaiste, raikas tuuli. Yöllä oli ollut pakkasen puolella, lunta täällä ei vielä ole satanut.
Eilen tuntunut flunssanpoikanenkin onneksi jäi tulematta.
Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille- myös sinulle mörri. Toivottavasti löydät elämääsi uutta sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
"Muistatko pitkästi kirjoittava, isänpäivänä D vastasi sulle omalla lässytystyylillään Tylsässä ketjussa ja allekirjoitti sen D:llä.
Todistettu taas yksi valhe."
Muistan kyllä, mutta olen minäkin vastaillut muiden viesteihin monessa ketjussa. Näin jos Doris haluaa ystävällisesti ns nimimerkillä minulle vastata myös toisessa ketjussa niin sehän on ihan ok. Ei se kerro siitä, että hän olisi silti tuon ketjun ap. Ihmeellistä pohdintaa nyt jollain ja liikaa aikaa miettiä tuollaisia. Ei minullakaan ole kyllä elämä vielä tuollaista, että pohtisin jotai tänne kirjoittamista ja kirjoittajia noin paljon. Muuten voin toki pohtia kaikkea, mutta joku raja sentään.
Viisas viesti tänne törkeyksien sekaan. Kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös huomasin tuon silloin. Huonosti käyttäytyi ap koko sen päivän. Luulisi nut hävettävän.
Hmm...kun eilen illalla toivoin auringonpaistetta, ajattelin, että sitten tammikuussa ehkä taas aurinko paistaa. Mutta...nyt paistaakin jo aurinko. Ja lumisadettakin on tiedossa.Ja tästä voinkin siirtyä muisteloihin - joskus lyhyen ajan taakse - nimittäin Irlannin reissuun. Oli nimittäin varoiteltu, että syyskuussa siellä sataa aina. Mutta kuinkas kävikään? Joo, satoi kyllä aina, kun oltiin sisätiloissa, mutta kun lähdettiin ulos, sade loppui. Matkaopaskin sanoi, että ei muista kertaakaan yli 20 vuoden työuraltaan tällaista reissua, missä syyskuun matkailijoiden kohdalle ei kertaakaan olisi osunut sade. Kun oltiin yhtenä päivänä Moherin kallioilla, opas silloin sanoi, että yleensä täältä ei näe Aransaarille, mutta jos poikkeuksellisesti sattuu olemaan aurinkoinen päivä, niin näkyy. Ja siellä me sitten seisoskeltiin kalliolla ja katseltiin Aransaarille. Mutta joskus pitää kyllä olla tarkkana, mitä toivoo. Aikoinaan nimittäin ajattelin, että olisi hyvä päästä näkemään tämän päivän sairaalamaailmaa sieltä sisältä päin. Ei olisi pitänyt ajatella, koska sitten tuli nähtyä niin ensihoito, ambulanssit, päivystykset, röntgenit, leikkaussalit, heräämöt ja vuodeosastotkin. Potilaan ominaisuudessa. En mä nyt ihan sitä toivonut :D Niin ja yks joulu toivoin, että saisin viettää joulun ihan rauhassa. Noh, just joulun alla puhkesi umppari ja joo, sain viettää joulun ihan rauhassa :D
Minulla on aikaa tähän. En muuta voi tehdä. Jaksan kyllä. Jatkan kyllä.
Jankuti jankuti jankuti
Jankkari komppaa itseää, että sais muka kannatusta valheilleen.
Typerää ja säälittävää
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Hmm...kun eilen illalla toivoin auringonpaistetta, ajattelin, että sitten tammikuussa ehkä taas aurinko paistaa. Mutta...nyt paistaakin jo aurinko. Ja lumisadettakin on tiedossa.Ja tästä voinkin siirtyä muisteloihin - joskus lyhyen ajan taakse - nimittäin Irlannin reissuun. Oli nimittäin varoiteltu, että syyskuussa siellä sataa aina. Mutta kuinkas kävikään? Joo, satoi kyllä aina, kun oltiin sisätiloissa, mutta kun lähdettiin ulos, sade loppui. Matkaopaskin sanoi, että ei muista kertaakaan yli 20 vuoden työuraltaan tällaista reissua, missä syyskuun matkailijoiden kohdalle ei kertaakaan olisi osunut sade. Kun oltiin yhtenä päivänä Moherin kallioilla, opas silloin sanoi, että yleensä täältä ei näe Aransaarille, mutta jos poikkeuksellisesti sattuu olemaan aurinkoinen päivä, niin näkyy. Ja siellä me sitten seisoskeltiin kalliolla ja katseltiin Aransaarille. Mutta joskus pitää kyllä olla tarkkana, mitä toivoo. Aikoinaan nimittäin ajattelin, että olis
Ihania matkamuistoja. Jokos teillä oli siskos kanssa reissukuvienkatseluilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todisteet varkaudesta puhuu kyllä ap sua vastaan. Kävin katsomassa 15.10. klo 14.32 äikkä esittelee otsikon ja klo 14.40 sinä avaat sen nimisen ketjun omissa nimissäsi. Ihan selvät todisteet. Äikkä kertoi ketjussakin sen olevan hänen, silti vielä valehtelet. Törkeää.
Moraalisesti väärin ja laillisesti tekijänoikeuden rikkomista. Oli alkuperäinen kenen vaan, niin sinä olet varastanut toiselta idean ja otsikon. Hävytöntä käytöstä aikuiselta.
Usko jo, tuon tylsimysketjun aloittaja EI OLE Doris. Voit lakata syyttämästä häntä. Tiedän, kuka sen aloitti.
Onko hän Anonyymi-ikuisesti, bloggari, lukiolainen, yh-äiti, vai kuka sun feikkipersoonistasi? Jouku uusi?
Nro 22199: "Ihania matkamuistoja. Jokos teillä oli siskos kanssa reissukuvienkatseluilta?"
Ei ole vielä ollut. Isä on pitänyt mun siskoni kiireisenä aina, kun siskoni on ollut kaupungissa. Mahdollisimman vähänhän mun sisko täällä on. Ja vaikka itse olen kaikkea muuta kuin mökki-ihminen (vieläpä paikassa, jossa on vain ulkohuussi eikä vesijohtovettä ), niin mä ymmärrän mun siskoani oikein hyvin. Mökki on hänelle se paikka, mihin pääsee pakoon lähes kaikkia velvollisuuksiaan ja missä saa olla ihan rauhassa. Mutta kunhan nyt ilmaantuu taas joskus kaupunkiin, niin pitää sopia reissukivienkatseluilta.
Tähän vielä totean, että minusta jotkut tämän ketjun viestit ja viestien sävy on hyvin häiritsevää ja ikävää. Jos minä olisin tämän ketjun ap ja joku kirjoittaisi minusta tänne noin kauheaa ja ilkeää tekstiä niin kyllä se vaikuttaisi minuun. Olen yli puolet elämästäni saanut kuulla kaikkea ikävää ihmisiltä ja minut on arvosteltu muiden toimesta ikävällä tavalla. On pilkattu, huudeltu ja puhuttu pahaa ihan hirveästi.
Niin paljon, että vaikka nyt taas on ollut rauhallisempaa elämää itselläni (kiitos siitä) niin silti minulla on aina taustalla ajatus, että kuka seuraavaksi kehtaa huudella jotain. Joskus mietinkin sitä kaikkea, että vaikka minullekin sanotaan, että "ryven menneessä" tai "reagoin liikaa" tms niin kyllä jokainen varmaan pelästyisi hieman jos saisi kuulla ilkeää huutelua ja pilkkaa joistakin jutuista mitkä liittyvät ikäviin puheisiin sinusta ja aiempaan kiusaamiseen. Täysin yllättäen jossain kauppareissulla tai kadulla kulkiessa. Silti en minäkään haluaisi välittää, mutta välillä mietin kuka taas on kuullut minusta jotain ikävää. Ja kyllä sekin tuo häpeää jos moni uskoo sinusta mitä vaan heille on puhuttu.
Näin jos saisin vielä täällä kuulla ikävyyksiä niin kyllä se vaikuttaisi minuun, vaikka jollekin tämä on vaan palsta ja oikeasta elämästä erillinen asia. Sitten saamme kuulla esim julkisuuden henkilöiltä, kuinka ikävät viestit ja arvostelu tms vaikuttaa heihin ja kokevat ne jutut vaikeina asioina.
Näin, vaikka emme julkkiksia täällä luultavasti olekaan niin silti pitäisi muistaa se, että siellä on oikea ihminen lukemassa ne kirjoittamasi viestit. Pitäisi miettiä onko teksti sellaista, että voisit esim antaa läheisesi lukea sen tai jos sinulla ei läheisiä ole niin pitäisi miettiä sisimmässään tuoko viestini pahaa maailmaan vai hyvää ja sen mukaan kirjoittaa sanansa. Minäkin voisin paremmin ja uskoisin itseeni sekä arvostaisin itseäni paljon enemmän jos jotkut olisivat joskus arvostaneet minua senverran, että olisivat jättäneet ne ilkeät puheet, juorut ja kiusaamisen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Tähän vielä totean, että minusta jotkut tämän ketjun viestit ja viestien sävy on hyvin häiritsevää ja ikävää. Jos minä olisin tämän ketjun ap ja joku kirjoittaisi minusta tänne noin kauheaa ja ilkeää tekstiä niin kyllä se vaikuttaisi minuun. Olen yli puolet elämästäni saanut kuulla kaikkea ikävää ihmisiltä ja minut on arvosteltu muiden toimesta ikävällä tavalla. On pilkattu, huudeltu ja puhuttu pahaa ihan hirveästi.
Niin paljon, että vaikka nyt taas on ollut rauhallisempaa elämää itselläni (kiitos siitä) niin silti minulla on aina taustalla ajatus, että kuka seuraavaksi kehtaa huudella jotain. Joskus mietinkin sitä kaikkea, että vaikka minullekin sanotaan, että "ryven menneessä" tai "reagoin liikaa" tms niin kyllä jokainen varmaan pelästyisi hieman jos saisi kuulla ilkeää huutelua ja pilkkaa joistakin jutuista mitkä liittyvät ikäviin puheisiin sinusta ja aiempaan kiusaamiseen. Täysin yllättäen jossain kauppareissulla tai
Nätisti kirjoitat. Luulen, ettei ap viitsi vaivautua vastailemaan valheellisiin solvauksiin. Kaikki tolkun ihmiset täällä tunnistaa häirikön ja pötykirjoituksensa. Muistan, kun aloittajan tauolla ollessa täällä kirjoitettiin hänenä. Sen jälkeenkin törkyviestejä joku allekirjoitti Doriksena. Kerran aloittaja ainakin kertoi, ettei yh-äitinä avannut ketjua, oikoi muitakin valheita, mutta solvaus jatkui. Ja jatkuu yhä.
Ei kannata häirikön kirjoituksille korvaansa lotkauttaa, on surkea, säälittävä toope. Huonokäytöksinen. Epäkohtelias. Miksi piittaisimme hänen naurettavista huuteluistaan, jankkaamisistaan. On vielä huonomuistinenkin. Kaivaa aina uudestaan ja uudestaan jo aiemmin selvitetyt asiat ;(
Seurattiin ikkunasta kun linnut meni vanhasta muistista juomaan ja kylpemään. Jäässähän vesi oli, siinä tepastelivat ihmeissään.
No mies juoksutti lämmintä vettä heille.
Mukavaa katsottavaa kun tintit pärskii vedessä.
Aamulla kävimme asioilla keskustassa, mm. ruokakaupassa, apteekissa.
Kun tulimme kotiin vaihdoimme omaan autoon talvirenkaat. Nyt voi talvi tulla :)
Syyskesän viimeisestä ahvensaaliista tein sardiineja, leivinuunissa haudutan noin 5 tuntia. Sitten herkuttelemme!
Hyvää viikonloppua jokaiselle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli silloin kun ap;n varkaus paljastettiin. Hän suuttui ja rähj
Lopettaisit hyvä ihminen ryyppäämisen. Mitä sinä täällä kännissä häiriköit. Minä jo ihmettelinkin. Mörriankeuttajahäirikkö aamusta alkaen kännissä riehuu - yäk.
22199
Poistuu taas, toivottavasti häijyt häiriköt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole kirjoittanut aikoihin sanaakaan, sinä täällä nolaat itsesi. Älyäisit edes lopettaa joskus. Kymmeniä typeriä jankkauksia. Tuottaako toi spämmäys suurtakin iloa sulle?