Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Kivan näköinen perjantaiaamu. Kirkasta taivasta, nurmikolla lunta.
Mukavaa perjantaita kaikille ja myös mörrille mukavaa päivää.
Faith kirjoitti:
Tänne saattaa tänään sataa ensilumi iltapäivällä! Jo aamulla näkyi ohut valkoinen kerros läheisen talon katolla kun avasin verhot. Se oli jotain huurteen ja lumen väliltä.
Mä laitoin aamulla lämmityksen päälle. Mun makkari yläkerrassa on asunnon lämpimin huone ja vasta sitten, kun täällä tippuu lämpötila 20:een asteeseen, olen laittanut lämmityksen päälle. Jos laittaa aikaisemmin, sitten pitää nukkua ikkuna auki. Ja se taas on sitten vähän tyhmää päästää lämpö harakoille. Mulla on asunnossa myös 3 sähkötakkaa ja jos vietän pidemmän aikaa jossain muussa huoneessa, napsautan sähkötakan puoleksi tunniksi päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ap aloitti itse taas tahallaan riidan, että saa kuolleen ketjun eloon. Niin säälittävää.
"Solvaa ap:tä aamusta iltaan = pakkomielle"
Vierailija kirjoitti:
Kiitos samoin. Mörri täällä päivystää, että pysytään laittomuuksista erossa. Virkavalta paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos samoin. Mörri täällä päivystää, että pysytään laittomuuksista erossa. Virkavalta paikalla.
Tää nauratti. Suuria syntisiä ollaan...
Mites se olikaan: Heittäköön ensimmäisen kiven se, joka synnitön on.
Perjantaivilli jippi aijeeeeee 🥳 hyvää perjantaita kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virkavalta, kas kun ei Napoleon. Tällä on nyt joku syndrooma yli-ihmisestä, joka valvoo, vahtii, halitsee. Naurattaa. Suuruudenhullu kaiken muun lisäksi. Onkohan penskana ollut liian pieni pipo tms, kun nyt pitää isotella.
Lasse Norres - lepää rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Jonkun lehtijutun perusteella elinaikaa oli ennustettu jouluun asti.
22178 -> poistuu, poistuu ;(
Lopeta häirikkö. Nolaat ja häpäiset itsesi totaalisesti :(
Vierailija kirjoitti:
Lopeta häirikkö. Nolaat ja häpäiset itsesi totaalisesti :(
En minä nolaa. Ap on nolannut itsensä jo aikoja sitten. Minä en ole tehnyt yhtään rikosta tai huijausta. Ap on tenhyt kymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä nyt pilkkaa kuollutta? Häpeä!
Ap lauantaina lokakuussa kännissä. Minäkin muistan tuon riehumisen.
Ap ei ole kirjoittanut aikoihin sanaakaan, sinä täällä nolaat itsesi. Älyäisit edes lopettaa joskus. Kymmeniä typeriä jankkauksia. Tuottaako toi spämmäys suurtakin iloa sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun lehtijutun perusteella elinaikaa oli ennustettu jouluun asti.
Tätäkö ap pilkkasi? Suositteli suurempaa morfiiniannosta? Jouluun oli luvattu elinikää sillekin vanhukselle. Häpeä ap!
Mäkin muistan tämän. Oli lokakuussa kun ap kirjoitteli valtavasti ja luuli kait kuolevan vastaavan hänelle. Kiusasi ja käski ottamaan tuplasti morfiinia, että kuolisi nopeammin. Silloin mäkin järkytyin tuosta kirjoittelusta. Vaikka oli kännissä, kertoi itse ottaneensa, niin oli törkeää puhetta.
"Muistatko pitkästi kirjoittava, isänpäivänä D vastasi sulle omalla lässytystyylillään Tylsässä ketjussa ja allekirjoitti sen D:llä.
Todistettu taas yksi valhe."
Muistan kyllä, mutta olen minäkin vastaillut muiden viesteihin monessa ketjussa. Näin jos Doris haluaa ystävällisesti ns nimimerkillä minulle vastata myös toisessa ketjussa niin sehän on ihan ok. Ei se kerro siitä, että hän olisi silti tuon ketjun ap. Ihmeellistä pohdintaa nyt jollain ja liikaa aikaa miettiä tuollaisia. Ei minullakaan ole kyllä elämä vielä tuollaista, että pohtisin jotai tänne kirjoittamista ja kirjoittajia noin paljon. Muuten voin toki pohtia kaikkea, mutta joku raja sentään.
Vierailija kirjoitti:
"Muistatko pitkästi kirjoittava, isänpäivänä D vastasi sulle omalla lässytystyylillään Tylsässä ketjussa ja allekirjoitti sen D:llä.
Todistettu taas yksi valhe."
Muistan kyllä, mutta olen minäkin vastaillut muiden viesteihin monessa ketjussa. Näin jos Doris haluaa ystävällisesti ns nimimerkillä minulle vastata myös toisessa ketjussa niin sehän on ihan ok. Ei se kerro siitä, että hän olisi silti tuon ketjun ap. Ihmeellistä pohdintaa nyt jollain ja liikaa aikaa miettiä tuollaisia. Ei minullakaan ole kyllä elämä vielä tuollaista, että pohtisin jotai tänne kirjoittamista ja kirjoittajia noin paljon. Muuten voin toki pohtia kaikkea, mutta joku raja sentään.
Viisas viesti tänne törkeyksien sekaan. Kiitos :)
Hmm...kun eilen illalla toivoin auringonpaistetta, ajattelin, että sitten tammikuussa ehkä taas aurinko paistaa. Mutta...nyt paistaakin jo aurinko. Ja lumisadettakin on tiedossa.Ja tästä voinkin siirtyä muisteloihin - joskus lyhyen ajan taakse - nimittäin Irlannin reissuun. Oli nimittäin varoiteltu, että syyskuussa siellä sataa aina. Mutta kuinkas kävikään? Joo, satoi kyllä aina, kun oltiin sisätiloissa, mutta kun lähdettiin ulos, sade loppui. Matkaopaskin sanoi, että ei muista kertaakaan yli 20 vuoden työuraltaan tällaista reissua, missä syyskuun matkailijoiden kohdalle ei kertaakaan olisi osunut sade. Kun oltiin yhtenä päivänä Moherin kallioilla, opas silloin sanoi, että yleensä täältä ei näe Aransaarille, mutta jos poikkeuksellisesti sattuu olemaan aurinkoinen päivä, niin näkyy. Ja siellä me sitten seisoskeltiin kalliolla ja katseltiin Aransaarille. Mutta joskus pitää kyllä olla tarkkana, mitä toivoo. Aikoinaan nimittäin ajattelin, että olisi hyvä päästä näkemään tämän päivän sairaalamaailmaa sieltä sisältä päin. Ei olisi pitänyt ajatella, koska sitten tuli nähtyä niin ensihoito, ambulanssit, päivystykset, röntgenit, leikkaussalit, heräämöt ja vuodeosastotkin. Potilaan ominaisuudessa. En mä nyt ihan sitä toivonut :D Niin ja yks joulu toivoin, että saisin viettää joulun ihan rauhassa. Noh, just joulun alla puhkesi umppari ja joo, sain viettää joulun ihan rauhassa :D
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Hmm...kun eilen illalla toivoin auringonpaistetta, ajattelin, että sitten tammikuussa ehkä taas aurinko paistaa. Mutta...nyt paistaakin jo aurinko. Ja lumisadettakin on tiedossa.Ja tästä voinkin siirtyä muisteloihin - joskus lyhyen ajan taakse - nimittäin Irlannin reissuun. Oli nimittäin varoiteltu, että syyskuussa siellä sataa aina. Mutta kuinkas kävikään? Joo, satoi kyllä aina, kun oltiin sisätiloissa, mutta kun lähdettiin ulos, sade loppui. Matkaopaskin sanoi, että ei muista kertaakaan yli 20 vuoden työuraltaan tällaista reissua, missä syyskuun matkailijoiden kohdalle ei kertaakaan olisi osunut sade. Kun oltiin yhtenä päivänä Moherin kallioilla, opas silloin sanoi, että yleensä täältä ei näe Aransaarille, mutta jos poikkeuksellisesti sattuu olemaan aurinkoinen päivä, niin näkyy. Ja siellä me sitten seisoskeltiin kalliolla ja katseltiin Aransaarille. Mutta joskus pitää kyllä olla tarkkana, mitä toivoo. Aikoinaan nimittäin ajattelin, että olis
Ihania matkamuistoja. Jokos teillä oli siskos kanssa reissukuvienkatseluilta?
Ihana oli herätä valosaan aamuun. Kirkas taivas, pikkupakkanen.
Päivän suunnitelmat auki, katsotaan.
Mukavaa perjantaita pl mörri