Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärripurriankeuttaja kaivautui luolastaan taas hohhoihaa, kyllästyttää. Hänen kannattais avata ankeuttajie ketju, siel olis tungosta, eiku...
Missä lie piileksii, kun joskus on päivänkin vaiti? Tykkääköhän peilikuvastaan? Miksi joku haluaa käyttäytyä noin ällösti. Sairasta ja säälittävää
Haastaa riitaa ja jankkaa. Joku aina joskus hermostuu häneen.
Pesis suunsa saippualla ja painuis haistattelemaan ihan omaan pikku ketjuunsa!
Tämä;) v sanaa ei kannattais käyttää.
Mitä ihmettä täällä taan vängätään? Mistä tuo häirikkö kerää nuo syytöksensä? Uskooko oikeasti ressukka kirjoituksiinsa?
En ole huomannut aloittajan riitelevän, joku muu täällä riitaa haastaa, ja saakin jonkun toisen mukaan jankkaamaan.
Rauhoitutaas taas. Pliis.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, että se joka ei ole riidoissa kenenkään kanssa, riitelee täällä juuri nyt. 🤔
Häirikkö riitelee!
Jaaha sama meininki täällä taas. Vaikka täytyyhän ihmisen jossain höyryjä päästellä.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha sama meininki täällä taas. Vaikka täytyyhän ihmisen jossain höyryjä päästellä.
Täältäkö se ymmärtäjä taas löytyi? Ei saa ilkeillä, ei ole sopivaa!
Maailma ihmetyttää taas. Kelan työntekijöitä kiinostaa vain palkka ja ei yhtään asiakkaiden kohtelu. Vornanen saa ampua ihmistä ja sutta ei saa ampua kun käy koiran kimppuun. Saulin mukaan teroristien kanssa pitää neuvotella. Musta perjantai on lupa ostaa halvalla turhaa. En pysty mitenkään vaikuttamaan mihinkään ja valvon öitä miettien näitä. Joulukin alkaa taas ahdistamaan, paistan pihvin ja katson yksin telkkaria.
Vierailija kirjoitti:
Minä siivoan pois noita teidän riitelyitä täältä. Ikäviä lukea.
Tajuat kai että osan pitää keskustella vaikka sodasta ja se on terapiaa ja jopa veljeyttä. Jos et kestä itse jotain keskustelua, ei sinulla ole sen takia lupa poistaa keskustelua.
Aamulla viimeistelin villasukat; niistä tuli aika hauskat.
Sauvakävelyllä kävin ja seuloin hiekoitushiekkaa talven liukkaiden varalle.
Sapuskaakin tein ja vähän kirjallisia töitä.
Harmaa päivä oli, vettä sateli ajoittain.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan yksin riitele.🕸
Kyllä meidän ankeuttajahäirikkö riitelee. Vastailee omiin kommentteihinsa yrittäen saada vaikutelman, että monikin häntä komppaa.
Voisko poistua taas pilttuuseensa.
No jotain todisteita väitteidesi taa, kiitos. Olen seurannut ketjua miltei alusta asti ja huomannut kyllä, minkä ajojahdin kohteeksi aloittaja on joutunut. En ole itse huomannut mitään tuollaista, että hän haukkuisi ketään. 'Emännöinnin' myönsi ja lopettikin jo aikaa sitten.
Naurettavaa mustamaalata ketään ilman syytä.