Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21593)
Dooris vois mennä taas sinne Lappiin (?) niin palstakin olis kivempi.
Huono olo menen kohta roikkumaan komeroon.
Mitä Sinulle tänään kuuluu? Sotkin varmaan tätä keskustelua myös itse ja en tiedä kuka "Doris" on. Mutta aloitus kuuluu, mitä sinulle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D-hullu taas heräilee... antaa horista omiaan.
Tuol on muuten ketju, missä mode kysyy parannusta toimintaan -> kertokaahan sinne ehdotuksia.
Ehdotetaan sinne, että on pakko kirjautua, niin Doris ei voi enää valehdella olevansa milloin mikäkin.
Naurattaa tää... oon mikä oon, taisi laulaa jo joku suomalainen julkkis. Sopii mulle.
Doris
Huomaatko D, muutkin ovat väsyneet sinun valepersooniisi ja haluavat kirjautumisen, jotta sinä voisit olla vain yksi henkilö. Nää sun lapsivalheet ja monet feikkipersoonat on avanneet silmiä näkemään mikä sä oikein olet. Valehtelija.
Mikä ihme tää Dooris-juttu on?
Miks maikkarin piti suurentaa turhaan sääkartta seinän kokoiseksi kun kamera kuvaa sen kuitenkin noin kaukaa ja kaikki näkyy epäselvemmin kun ennen. Meteorologikin on lähes näkymätön kasvoja tuskin erottaa. Ylellä on parempi karttakoko ja kamerointi.
Vierailija kirjoitti:
Ihanat nää huippukonsertit ensivuonna
Mpoemmista huhutaan: Eput ja Nylon Beat
Kumpaan varaat liput, jos vielä saa???
Eput on nähty, Nylon Beat ei kiinnosta. Eli en kumpaankaan.
Jaaha, meuhkaaja aktivoitui taas. Johan olikin pari päivää mukavaa asiallista tarinointia tässä ketjussa.
Nukuinpa hyvin viime yön. Edellisyönä heräsin klo 4 enkä saanut enää unta.
On kuin lahjan olisi saanut.
Olemme seuranneet Rick Steinin ruokamatkoja telkkarista, mielenkiintoista katsottavaa ja ihania ruokia. Samoin Kauppakaupunkien aarteita on hyvä tanskalainen sarja, uusintoinakin katsoo mielellään.
Hyvää keskiviikkoa kaikille.
"Toivoisin sinunkin muistelevan päiviä kesämme kaunehimman..."
Niin sumuinen aamu. Kaunista tämäkin. Mietin kimalaisia, kun aamuteeveessä sanottiin, kuinka kimalaiset tuntevat iloa. Ja kuinka lajitovereiden ilo ja optimismi voi tarttua, kun etsivät hyviä kukka-apajia ja tekevät hyviä löytöjä.
Mukavaa keskiviikkoa!
Vierailija kirjoitti:
Miks maikkarin piti suurentaa turhaan sääkartta seinän kokoiseksi kun kamera kuvaa sen kuitenkin noin kaukaa ja kaikki näkyy epäselvemmin kun ennen. Meteorologikin on lähes näkymätön kasvoja tuskin erottaa. Ylellä on parempi karttakoko ja kamerointi.
Samaa olen ihmetellyt usein. Ja sitä, kun toimittajat ovat korokkeella. Pois lähtiessä astuvat alas. Ihme, ettei kukaan ole vielä kompastunut.
Miksiköhän se huone, missä ihmiset, vieraat, odottelee vuoroaan on 'lämpiö'?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On unen aika, telkassa just kerrottiin unen tärkeydestä. Aikuinen ihminen tarttee 8-9 tuntia unta / vrk, moni nukkuu 6-7h. Kituu kauan, eikä ymmärrä.
Hyvää yötä
Hyvää yötä ja kauniita unia. Tosin työttömillä ei ole mitään rytmiä ja ilmeisesti "kituvat kauan" sinun mielestä, mutta nuku rauhassa.
Viestissä taidettiin tarkoittaa kitumisella, että kärsivät vähästä unesta tietämättään. Siis että pitäis nukkua enemmän, olo kohenisi.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä harmitti kun lohet oli loppu k-supermarketissa, tulee kuulemma huomenna lisää, aion pyytää pojan hakemaan. Voitin kuitenkin pelikoneesta 20e eka panoksella. Nyt ijuon itakahvi ja katon salkkarit.
Saatiin viimenen ;) kahvitarjous viime viikolla tmannista meni ohi. "Rajoitettu erä" arrrggghhhhh
Soitin aamulla kauppaan , onko lohet tulleet, niin oli ja poika kävi hakee, maksoi 13,20e. Nyt on uunissa.Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tää Dooris-juttu on?
Doris on ketjun aloittaja, emäntä. Kyselee täällä kuulumisia niiltäkin, joilta kukaan muu ei koskaan kysy. Jotenkin noin oli tarina.
Emännöinnistä toiset tykkää, toiset ei. Empatian osoitukset ja tsemppaukset joku kokee kielteisiksi.
Tuo yksi on pakkomielteinen Dorisjankkaaja, kellekään ei ole selvinnyt, miksi. Huomaat kyllä tyylin, jos seuraat ketjua. Vastailee itse itseään kompaten ja myös muille esitettyihin kysymyksiin. Tekeytyy siis toisiksi, mistä myös muita syyttää. Läpinäkyvää. Ja valehtelee. Kerää monen kirjoittajan tarinaa yhden taakse. Syyttelee aiheetta. On ilkeä. Kiroilee, haistattelee.
Sohii, riitelee, yrittää saada pahaa mieltä muillekin, kun itsellään selkeästi on.
Ohitetaan häirikkö, ilmiannetaan törkeydet.
Jatketaan omilla mukavilla kuulumisilla
Mummeli
Joka tänään innostuu imuroimaan. Tai sit huomenna... katsokaas, mullakin on kolmen pisteen näppäin.
Lammas, ootko jo toipunu eilisestä?
Onko Doris ilkeilly työpaikallakin näin. Työkaverit huokasseet helpotuksesta kun se jää eläkkeelle.