Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21620)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vänkääminen näyttää olevan hyvä keino saada taas porukka koolle tähän ketjuun.
Mitä muuten kuuluu tähän iltaan itse kullekin? Itse alan kohta kuunnella radio-ohjelmaa. Sitä ennen käyn iltapesulla ja pesen kutrit.
Mietin just, pitäisikö vaihtaa Radio Suomi Radio 1:een. Siellä tulis Hartaita säveliä ja Päivän mietelause, klassista musiikkia. Vois olla rauhoittavaa. Siellä tulee kuunnelmiakin.
Pesen huomenna kutrit, vaaleat hiukset pitkälle selkään. Puolikuivina laitan geeliä ja kiedon nutturalle kuivumaan. Tulee nätit kiharat.
Millaset kutrit sulla on?
Mun kutrit on lapaluihin asti, tummat ja väriä laitan lisää purkista, sävy on chocolate. Sama konsti minulla eli puolikuivina laitan hiukset yöksi sykerölle, niin saa kiharat, kun on taipuisat kutrit luonnostaan. Tykkään, että on suht helppohoitoiset.
Nyt alkaa mun radio-ohjelma. Mukavaa iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Doris vittuilee muille. Tunnistaa tuosta jankkauksesta ja kolmesta pisteestä, joita ei vieläkään osaa käyttää oikein. "Tuoko on sun päivän kuuluminen... " Tätä jankkaa aina.
Kukahan jankkaa? D-Hullu. Antaisit jo olla.
Ä l ä haistattele! Se on kiellyttyä.
Olikin pari päivää kiva ketju.
Toi yks d-jankkaaja ei päästä irti, miksi ihmeessä?
Voidaan jatkaa:
Milloin ekat kynttilät ulos lyhtyihin / kausivalot
Milloin joulukorttikirjoittajaiset/joululahjavalvojaiset
Milloin ekat piparit/tortut
Milloin ekat pikkujoulut
Jos yöllä sataa ja ei saa nukuttua, miksi ei lähde sateeseen kävelemään? Lapsilla on yleensä parhaat kysymykset jotka aikuset ohittavat "viisaudella". Sota, osakkeet, nälänhätä... Vain todellinen hullu lähtee syksyn sateella kävelylle ja poimii keväällä rentukan.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna lähden siskoni kanssa pienelle matkalle eli jännää ja hauskaa tulossa.
Hirmu hauskaa reissua teille.
Arvaan, että muistelette lapsuusmuistoja
Kerrohan meni reissu ;)
Doris
Katon kokkisotaa, Jutila esitteli just eväänsä.
Tylsistynyt olo, olen vaan. Eli ei oikein kuulu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doris vittuilee muille. Tunnistaa tuosta jankkauksesta ja kolmesta pisteestä, joita ei vieläkään osaa käyttää oikein. "Tuoko on sun päivän kuuluminen... " Tätä jankkaa aina.
Kukahan jankkaa? D-Hullu. Antaisit jo olla.
Ä l ä haistattele! Se on kiellyttyä.
Vitut on! Teen mitä tykkään. Niinhän sinäkin teet. Haukut muita ja ilkeilet. Viddu ei muuten ole haistattelua, vaan rakkaan ihanan elimen hellittelynimi.
V-sanan viljely, etkö itse huomaa miten toistelet? Jotenkin jaksan ihmetellä, miksi rakkaan elimen nimeä halveeraat. Outoa aikuiselta ? Ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan meni reissu ;)
Doris
Enhän kerro. Saat kerjätä muilta lisää pituutta ketjuus. Sitähän sä haluut. Et oikeesti oo kiinnostunu ku ittestäs. Narstitit o sellaisii.
Kaikki täällä varmaan osaa käyttäytyä, osaa olla kohtelias, osaa olla kiroilematta. Juuri niinkuin ohjeet ketjun käytökseen on. No. Miksi sitten jankataan, kiroillaan, trollataan? Miksi?
Ärsyttävää käytöstä monissa ketjuissa.
Mulle sama. Olkoon niin.
On muutakin elämää. Ihmettelen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan meni reissu ;)
Doris
Enhän kerro. Saat kerjätä muilta lisää pituutta ketjuus. Sitähän sä haluut. Et oikeesti oo kiinnostunu ku ittestäs. Narstitit o sellaisii.
Böö. Vastasit eri ihmisen kysymykseen. Se on kielletty! H. Huiilu!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankeeta kun taas ulkona harmaata ja märkää. Kotona möllötetään, mitähän järkevää sitä tänään tekis.
Miksi kaiken pitäisi olla järkevää? Monikkomuoto möllöttämisestä kertoo ettet ole yksin. Sadevaatteet päälle, otsalaput käyttöön ja reippailemaan. Tai kaapit auki ja katsoa mitä voisi kokata, vaikka pakastimeen. Kuulostaa että vanutaan töllön edessä ja räplätään kännykkää apaattisesti. Jos itse en olisi yksin, niin tekeminen muiden kanssa kuulostaisi mukavalle. Itse näpyttelen tätä viestiä ja hirvipaisti on hautumassa uunissa:)
Ammuitko itse?
Laitoitko porsasta ym sekaan? Mausteet?
Pienriistan metsästäjän vaimo (mies ampuu, valmistaa riistan)
Naapurin navetasta hoidettiin ammuminen. Riistalihaa osaa joko laittaa tai ei, edes sikana en hirveen sekaannu. Ainoat mausteet mitä hirvi tarvitsee on suola ja matala lämpöinen uuni. Viimeksi kun tarkastin hirvi ei ole pienriistaa, paitsi norjassa.
Ruokaileva yksinäinen mies, joka ulvoo öisin ja toisinaan hauduttaa lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankeeta kun taas ulkona harmaata ja märkää. Kotona möllötetään, mitähän järkevää sitä tänään tekis.
Miksi kaiken pitäisi olla järkevää? Monikkomuoto möllöttämisestä kertoo ettet ole yksin. Sadevaatteet päälle, otsalaput käyttöön ja reippailemaan. Tai kaapit auki ja katsoa mitä voisi kokata, vaikka pakastimeen. Kuulostaa että vanutaan töllön edessä ja räplätään kännykkää apaattisesti. Jos itse en olisi yksin, niin tekeminen muiden kanssa kuulostaisi mukavalle. Itse näpyttelen tätä viestiä ja hirvipaisti on hautumassa uunissa:)
Ammuitko itse?
Laitoitko porsasta ym sekaan? Mausteet?
Pienriistan metsästäjän vaimo (mies ampuu, valmistaa riistan)
Naapurin navetasta hoidetti
Paistaja. Kerro lisää! Tais olla luikuria tuo.
Ihanat nää huippukonsertit ensivuonna
Mpoemmista huhutaan: Eput ja Nylon Beat
Kumpaan varaat liput, jos vielä saa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vänkää.
Pysy kusipäänä?
Paljon alapeukkuja lukemisen ymmärtämiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D-hullu taas heräilee... antaa horista omiaan.
Tuol on muuten ketju, missä mode kysyy parannusta toimintaan -> kertokaahan sinne ehdotuksia.
Ehdotetaan sinne, että on pakko kirjautua, niin Doris ei voi enää valehdella olevansa milloin mikäkin.
Naurattaa tää... oon mikä oon, taisi laulaa jo joku suomalainen julkkis. Sopii mulle.
Doris
On unen aika, telkassa just kerrottiin unen tärkeydestä. Aikuinen ihminen tarttee 8-9 tuntia unta / vrk, moni nukkuu 6-7h. Kituu kauan, eikä ymmärrä.
Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
On unen aika, telkassa just kerrottiin unen tärkeydestä. Aikuinen ihminen tarttee 8-9 tuntia unta / vrk, moni nukkuu 6-7h. Kituu kauan, eikä ymmärrä.
Hyvää yötä
Hyvää yötä ja kauniita unia. Tosin työttömillä ei ole mitään rytmiä ja ilmeisesti "kituvat kauan" sinun mielestä, mutta nuku rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Olikin pari päivää kiva ketju.
Toi yks d-jankkaaja ei päästä irti, miksi ihmeessä?
Voidaan jatkaa:
Milloin ekat kynttilät ulos lyhtyihin / kausivalot
Milloin joulukorttikirjoittajaiset/joululahjavalvojaiset
Milloin ekat piparit/tortut
Milloin ekat pikkujoulut
Hyi doris sinua.
"Paistaja. Kerro lisää! Tais olla luikuria tuo."
Loppuu taas keskustelun tila. Mikä oli "luikuria"?
Ehdotetaan sinne, että on pakko kirjautua, niin Doris ei voi enää valehdella olevansa milloin mikäkin.