Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21460)
Yksi kirjoittaja/monta.
Toiset vastailee itselleen, saadakseen kannatusta asialleen. Läpinäkyvää.
Jatketaan kuulumisilla, eikö?
Mummeli kirjoitti kyl asiaa, hänen poistonsa ei mene mihinkään spämmipoistoon. Anteeksipyyntö paikallaan.
Minunkin viestejäni eilen poistettiin. Monta. Kirjoitin kuulumisia, jossain soimasin äikkämodea, kun viestejä jatkuvasti poistui. Muidenkin.
Huvitti erikoisesti, kun Mummeli reumatismissaan laati Miss Marple listaansa, kas kun ei ikävissään leikkinyt Hyacinth Buketia R.I.P
En uskalla nimimerkkiä laittaa, saa siitä ikuisesti lokaa yllensä, jos poistattaa törkyä/arvostelee ketjua :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kiva viettää sunnuntaita etelän lämmössä uima-altaalla, auringon lämmittäessä ja kylmän juoman viilentäessä juuri sopivassa suhteessa.
Melkein kadehtisin. On vaan äärettömän tylsää toi lentäminen. Kymmeniä reissuja on tehty, eiköhän riitä jo. Siis meille. Ja luonto kiittää.
Mutta mukavaa lomaa Sulle :)
Lentäminen on tylsää enkä tykkää siitä yhtään. Silti matkakuume on ainakin vielä isompi luin lentoinho. Välillä siis pitää sitä lentämistä sietää. Miten ihanaa on päästä tutkimaan jotakin uutta paikkaa tai maata! Maisemat,sää, kasvit, eläimet, kieli, kulttuuri, historia, ihmiset, ruoka...
Seikkailujen
Mummeli on kyllä anteeksipyyntönsä ansainnut.
Voitaisko sopua, ettei poisteta tänään muita kuin asiattomia viestejä?
Ettei ilkeiltäs?
Että kirjotettas otsikon mukaisia kuulumisia?
Auton valojen säätöä. Tekis mieli vaihtaa tuo uuteen.
Ei tarvitse olla mikään salapoliisi. Muita yksinäisiä -ketjussa sivulla 82 äikänope itse leikittelee ajatuksella kuinka Seppo ja Pirjo tulevat hänen ketjuunsa sotkemaan. Ne ovat äikäopen keksintöjä siellä. Ja Tylsässä ketjussa hän laittaa Sepon ja Pirjon asialle, niin kuin lupasikin tehdä. Voi teitä Sherlokit. Voi Mummelia.
Sivullinen, monta eri ketjua lukenut. En tarvitse neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, pit kirjoittaa Israelista. Tutut kävi kymmeniä vuosia sitten sukellusreissulla, eivät palanneet sinne koskaan. Upeat oli sukellukset, muuten oli jotenkin rajoittavaa. Varuillaan sai olla, vartijoita yms oli paljon. Jotenkin ahdistava ilmapiiri muualla liikkuessa kuin turistialueella. Tämä siis heidän mielipiteensä, kukaan muu tuttu ei ole tuolla käynyt.
Lampaalle kiitos oivaltavista kommenteista. Ja luonnosta/puutarhasta kirjoittavalle tsemppiä istutuksiin.
Doris
Ahaa, no olen kuullut ihan toisenlaisia kokemuksia Israelista. Pyhä maa. Emme ole lähdössä sinne sukeltamaan.
Riippuu varmaan, missä seurassa liikkuu ja missäpäin maata.
Vierailija kirjoitti:
Ettei ilkeiltäs?
Jampe on koulussa, ei se tätä lue. Poistaa mitä haluaa. Mummonsa puolesta.
Mun mielestä jokainen voisi osallistua ketjun hyvän hengen luomiseen sillä, että kirjoittaa itse kuulumisia ja viestejä, joissa ei rivien välissäkään kettuilla toisille eikä jaeta kirjoittajia kahden kerroksen väkeen. Yritin näin itse eilen toimia. Ei sillä, olen täällä minäkin toisinaan kimpaantunut enkä ole mikään pulmunen. Mutta lähtökohtaisesti näin. Ei muuta tälle päivälle. Moi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla mikään salapoliisi. Muita yksinäisiä -ketjussa sivulla 82 äikänope itse leikittelee ajatuksella kuinka Seppo ja Pirjo tulevat hänen ketjuunsa sotkemaan. Ne ovat äikäopen keksintöjä siellä. Ja Tylsässä ketjussa hän laittaa Sepon ja Pirjon asialle, niin kuin lupasikin tehdä. Voi teitä Sherlokit. Voi Mummelia.
Hyvä oivallus. En tuota tiennyt, siks nauratti Mummelin etsivähomma :)
Opella on kovasti hommaa ketjuillessaan... eipä ehi opettaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kiva viettää sunnuntaita etelän lämmössä uima-altaalla, auringon lämmittäessä ja kylmän juoman viilentäessä juuri sopivassa suhteessa.
Melkein kadehtisin. On vaan äärettömän tylsää toi lentäminen. Kymmeniä reissuja on tehty, eiköhän riitä jo. Siis meille. Ja luonto kiittää.
Mutta mukavaa lomaa Sulle :)
Lentäminen on tylsää enkä tykkää siitä yhtään. Silti matkakuume on ainakin vielä isompi luin lentoinho. Välillä siis pitää sitä lentämistä sietää. Miten ihanaa on päästä tutkimaan jotakin uutta paikkaa tai maata! Maisemat,sää, kasvit, eläimet, kieli, kulttuuri, historia, ihmiset, ruoka...
Seikkailujen
Taasko alkoi poistaminen ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ope. Pyydä Mummelilta anteeksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei ilkeiltäs?
Miksi poistaa vain opea kuvaavat viestit? Arveluttavaa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettei ilkeiltäs?
Miksi poistaa vain opea kuvaavat viestit? Arveluttavaa :(
Just samaa olin laittamassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jokainen voisi osallistua ketjun hyvän hengen luomiseen sillä, että kirjoittaa itse kuulumisia ja viestejä, joissa ei rivien välissäkään kettuilla toisille eikä jaeta kirjoittajia kahden kerroksen väkeen. Yritin näin itse eilen toimia. Ei sillä, olen täällä minäkin toisinaan kimpaantunut enkä ole mikään pulmunen. Mutta lähtökohtaisesti näin. Ei muuta tälle päivälle. Moi.
Samaa mieltä. Yleensä olen rauhan asialla, eilen paloi käämit. Tänään ei.
Maanantaita! Jälleen aurinkoinen syyspäivä. En jaksanutkaan lähteä labraan vaan koiran aamulenkin jälkeen menin takaisin peiton alle :D Jotain järkevää pitäisi varmaan tehdä tänään, kun vaan keksisi, mistä aloittaisi. Logistiikan kannalta järkevintä olisi vihdoin jatkaa työhuoneen - tai siis harrastehuoneen - remontointia, koska kun se huone on valmis, saan sinne nyt muissa huoneissa olevia tavaroita. En vaan pysty siirtämään sieltä huonekaluja pois yksin. Saan siihen kyllä varmasti nostoapua, mutta jo tällä viikolla tulee huoltomiehiä putsaamaan ilmanvaihtokoneet, niin tavaroita ei voi olla yläkerran käytävällä. Ensi kuussa pitäisi alkaa taloyhtiössä iso remontti ja myös silloin yläkerran käytävän pitää olla tyhjä. Ei kuitenkaan vielä tietoa, alkaako se vai siirtyykö myöhemmäksi. Eikä tietoa siitäkään, kauanko kestää per asunto eli milloin voisi olettaa, että remonttimiehet tulee tänne. Ja tehdäänkö se remppa yleensäkän asunto kerrallaan vai esimerkiksi samanlaiset asunnot peräkkäin ja sitten siirrytään seuraaviin. Tästä pitäisi tulla infotilaisuus, mutta eipä isännöitsijä nyt tiedä vielä sitäkään, milloin infotilaisuus voisi olla. Marraskuu alkaa kuitenkin jo ensi viikolla, niin vähän veikkaan, että ei taida remppa vielä silloin alkaa.
Mä olen luounteeltani nk putkiaivo ja haluaisin hoitaa aina yhden projektin valmiiksi ja sitten siirtyä seuraavaan. Eikä niin, että mulla on viisi keskeneräistä projektia. Kuten nyt on. Kun 2 vuotta sitten sattui se vesivahinko, mulla oli viikko aikaa tyhjentää olohuone ja keittiö. Tavaroita vaan siirrettiin kauhealla kiireellä minne ikinä sattui mahtumaan. Kun 8 viikkoa myöhemmin päästiin takaisin kotiin, olikin vain 3 viikkoa aikaa siirtää kaikki tavarat niin, että taloyhtiön ikkunaremontti pääsi alkamaan. Joten taas kauheella kiireellä siirrettiin tavaroita minne nyt vaan sattui mahtumaan. Ja sitten, kun olisi voinut kaikessa rauhassa alkaa laittaa niitä oikeille paikoilleen, äidin muistisairaus paheni entisestään. Ei vaan voimat riittäneet yhtään mihinkään muuhun, kun töitäkin piti vielä jaksaa tehdä. Ehkä mä vaan nyt teen tavallisia arkihommia ja odotan ainakin sitä infotilaisuutta ennenkuin ryhdyn mihinkään isompaan hommaan. Jos siinä infotilaisuudessa sitten tulisi tieto, että mun asuntoon remppa tulee aikaisintaan helmikuussa, niin voisi jotain jo suunnitellakin. Tai että remppa tulisi jo joulukuun alussa, niin sitten tietäisin, että ei kannata aloittaa ennenkuin vasta rempan jälkeen. Mulla on onneksi ihmisiä, jotka tulevat auttamaan mua tavaroiden nostelemisessa, mutta en voi oikein heitäkään "roikottaa" valmiudessa ja sitten yks kaks ilmoittaa, että huomenna pitäisi tulla.
Tällaisia mietteitä tänään. Ja pakko sanoa, että se sentään helpottaa, etten ole työelämässä enää. Ei tarvitse miettiä, että pitää sitten ehtiä tekemään kaikki vapaapäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää sit on niin salaista tietoa, että joka viesti piti poistattaa, missä mainittiin? Ihmettelen.
Maanantain aamupäivää!
Kävimme asioilla, mm. ottamassa influenssarokotukset.
"Onpa hienoa, että kenenkään ei tarvitse odottaa hetkeäkään voidakseen alkaa tehdä maailmasta parempaa."
- Anne Frank
Mukavaa uutta viikkoa jokaiselle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa on eläkkeellä tai sairaslomalla tai virkavapaalla. Tai opettaa iltaisin maahanmuuttajille suomea tai kansalaisopistossa tekstintuottoa. Monenlaista voi tehdä sillä koulutuksella. Tai on toimittaja?
Vierailija kirjoitti:
Montakos viestiä tänään jo poistunut? Tutki sinä Sherlokki. Miksi???
Mitä se sinulle kuuluu