Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21460)

Vierailija
21101/21460 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen sivullinen enkä pitänyt tuosta Doriksen aamunavauskommentista, jossa hän kommentoi palstan riitelyä. Miksi, miksi pitää kaivella eilispäivän juttuja? Kyllä jokainen täällä osaa omat juttunsa kirjoittaa.

Hyvää maanantaita kaikille.

No hienostihan se jo poistuikin...

Vierailija
21102/21460 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla mikään salapoliisi. Muita yksinäisiä -ketjussa sivulla 82 äikänope itse leikittelee ajatuksella kuinka Seppo ja Pirjo tulevat hänen ketjuunsa sotkemaan. Ne ovat äikäopen keksintöjä siellä. Ja Tylsässä  ketjussa hän laittaa Sepon ja Pirjon asialle, niin kuin lupasikin tehdä. Voi teitä Sherlokit. Voi Mummelia.

Sivullinen, monta eri ketjua lukenut. En tarvitse neuvoja.

Miksi tää sit on niin salaista tietoa, että joka viesti piti poistattaa, missä mainittiin? Ihmettelen.

Tekoäly tunnistaa sanoja ja toistoa. Jotakin siinä oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21103/21460 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kiva viettää sunnuntaita etelän lämmössä uima-altaalla, auringon lämmittäessä ja kylmän juoman viilentäessä juuri sopivassa suhteessa. 

Melkein kadehtisin. On vaan äärettömän tylsää toi lentäminen. Kymmeniä reissuja on tehty, eiköhän riitä jo. Siis meille. Ja luonto kiittää.

Mutta mukavaa lomaa Sulle :)

Lentäminen on tylsää enkä tykkää siitä yhtään. Silti matkakuume on ainakin vielä isompi luin lentoinho. Välillä siis pitää sitä lentämistä sietää. Miten ihanaa on päästä tutkimaan jotakin uutta paikkaa tai maata! Maisemat,sää, kasvit, eläimet, kieli, kulttuuri, historia, ihmiset, ruoka...

Seikkailujen

MIKSI VIESTEJÄ POISTUU T A A S? Ei jankkaavia, toistavia, vaan ihan tavallisia!

Vierailija
21104/21460 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla mikään salapoliisi. Muita yksinäisiä -ketjussa sivulla 82 äikänope itse leikittelee ajatuksella kuinka Seppo ja Pirjo tulevat hänen ketjuunsa sotkemaan. Ne ovat äikäopen keksintöjä siellä. Ja Tylsässä  ketjussa hän laittaa Sepon ja Pirjon asialle, niin kuin lupasikin tehdä. Voi teitä Sherlokit. Voi Mummelia.

Miksi tää sit on niin salaista tietoa, että joka viesti piti poistattaa, missä mainittiin? Ihmettelen.

Ei kelpaa selitys. Ihan tavallisia, erilaisia tarinoita poistuu. Mode=äikkä + vpn???

Vierailija
21105/21460 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko tämä etunimi, en nyt kirjoita sitä ettei poistu, mutta aina kun on Boriksen nimi, poistuu. Tekoäly tuntee sen. Jaa muita toistuvia sanoja, vaikka se aikanope, niin poistuu jänkkäyksen vuoksi.

Näytä aiemmat lainaukset

Lisäänpä vielä näihin mun remppa&projektipohdintoihin sen, että tässä samassa härdellissä olisi tarkoitus saada kaikki siten, että mun ei sitten jatkossa tarvitse kiipeillä tikkailla tarvitessani jotain. Eli tehdä kodistani mahdollisimman "esteetön". Mun ystävä on sanonut, että kyllä hän voi tulla tekemään hommat, kun vaan sanon, mihin mikäkin tavara kuuluu. Mutta sepä se, että mä en pysty vielä sanomaan, mihin minkäkin tavaran haluan. Keittiö mulla on kunnossa jo eli tavarat, joita tarvitsen päivittäin tai edes viikottain, ovat käden ulottuvilla. Ne taas, joita tarvitsen vain harvoin, voivat olla ylähyllyilläkin. Plus että tässä samalla olisi tarkoitus jatkaa kuolinsiivoustakin. En voi juoksuttaa ketään täällä jatkuvasti, mutta en myöskään pyytää istumaan peukaloitaan pyörittämässä, kun mä mietin :D 

Vierailija
21107/21460 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa selitys. Ihan tavallisia, erilaisia tarinoita poistuu. Mode=äikkä + vpn???

Tää oli hieno yhtälö

Doriksen aloitus päivälle poistui näemmä myös, mitäs kiellettyä siinä taas olikaan?

Jotenkin toivottiin kiltteyttä ilkeilyn sijaan.

Hui kauhea, mikä sisältö -> poistoon oitis!

Eri

Vierailija
21108/21460 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko tämä etunimi, en nyt kirjoita sitä ettei poistu, mutta aina kun on Boriksen nimi, poistuu. Tekoäly tuntee sen. Jaa muita toistuvia sanoja, vaikka se a

Doris allekirjoittaa viestinsä - eihän kaikki poistu. Selitys ontuu :)

Vierailija
21109/21460 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kiva viettää sunnuntaita etelän lämmössä uima-altaalla, auringon lämmittäessä ja kylmän juoman viilentäessä juuri sopivassa suhteessa. 

Melkein kadehtisin. On vaan äärettömän tylsää toi lentäminen. Kymmeniä reissuja on tehty, eiköhän riitä jo. Siis meille. Ja luonto kiittää.

Lentäminen on tylsää enkä tykkää siitä yhtään. Silti matkakuume on ainakin vielä isompi luin lentoinho. Välillä siis pitää sitä lentämistä sietää. Miten ihanaa on päästä tutkimaan jotakin uutta paikkaa tai maata! Maisemat,sää, kasvit, eläimet, kieli, kulttuuri, historia, ihmiset, ruoka...

Seikkailujen

Tsemppiä Miss Marple :) jatkahan tutkintaa.

Vierailija
21110/21460 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin huutamalla eli isolla kirjaimella kirjoitetut poistuu ja jos on peräkkäin kolme kysymysmerkkiä tai huutomerkkejä, poistuu . Onko oikeinkirjoitusohjelma, joka poistaa? ja sitten toistot.

Vierailija
21111/21460 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän biisi: Kitara, taivas ja tähdet

Rakkaus on lumivalkoinen.

Näillä pärjää maanantain

Vierailija
21112/21460 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin huutamalla eli isolla kirjaimella kirjoitetut poistuu ja jos on peräkkäin kolme kysymysmerkkiä tai huutomerkkejä, poistuu . Onko oikeinkirjoitusohjelma, joka poistaa? ja sitten toistot.

???

Tässähän testataan???

Mielestäni ei poistu.

Vierailija
21113/21460 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 950 viestiä... seuraan poistoja...

puutarhuri tauollaan, palaan kahdelta :)

Vierailija
21114/21460 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

!!!

Vierailija
21115/21460 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa turhia kikkailemasta. Jos on paljon poistoja, lukitaan.

Vierailija
21116/21460 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäminen on tylsää enkä tykkää siitä yhtään. Silti matkakuume on ainakin vielä isompi luin lentoinho. Välillä siis pitää sitä lentämistä sietää. Miten ihanaa on päästä tutkimaan jotakin uutta paikkaa tai maata! Maisemat,sää, kasvit, eläimet, kieli, kulttuuri

ISOLLA kirjoitettu tuo, ei poistunut. Luikuria lasketaan tekoälystä :(

Vierailija
21117/21460 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varokaa turhia kikkailemasta. Jos on paljon poistoja, lukitaan.

Lopetan kikkailun ! ! ! Laitoin välin, poistuuko nyt??? Vitsivitsi

Vierailija
21118/21460 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksenä sinulle tuo mitä yhdessä viestissä eilen pohdin. Eli miten käy myymättä jääneille taimille puutarhamyymälässä? Tuokin missä käyn on vaan sellainen missä niitä myydään eli ei kasvata itse mitään ja näin mietin, että heittätkö taimet pois. Ei ole edes minusta talvisäilytystiloja tuolla. Vai ostaako joku taimisto taimet takaisin? Aloin tätä kaikkea pohtia, kun ajatuksena ikävä jos heittävät pois. 

Vierailija
21119/21460 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummeli kiittää ja kumartaa, kun vihdoin voi. Kumartaa siis. Selkä on parempi, tänään en malta vakoilla. Keitän rusinasoppaa ja mannapuuroa, namiskuukkelia.

Olkeeha ihmisiks

Vierailija
21120/21460 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksenä sinulle tuo mitä yhdessä viestissä eilen pohdin. Eli miten käy myymättä jääneille taimille puutarhamyymälässä? Tuokin missä käyn on vaan sellainen missä niitä myydään eli ei kasvata itse mitään ja näin mietin, että heittätkö taimet pois. Ei ole edes minusta talvisäilytystiloja tuolla. Vai ostaako joku taimisto taimet takaisin? Aloin tätä kaikkea pohtia, kun ajatuksena ikävä jos heittävät pois. 

Osa taimistoista ottaa takaisin. Tosin ei kovin huonokuntoisia. Osassa taimimyymälöitä taimet on 'myyntitilissä', taimisto tuo ja vie kauden lopussa. Huonokuntoiset menee kompostiin. Esim tmannilla olen nähnyt: ota tästä lootia, ennen kompostointia.

Nyt töihin tömps

Puutarhuri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan