Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21460)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla mikään salapoliisi. Muita yksinäisiä -ketjussa sivulla 82 äikänope itse leikittelee ajatuksella kuinka Seppo ja Pirjo tulevat hänen ketjuunsa sotkemaan. Ne ovat äikäopen keksintöjä siellä. Ja Tylsässä ketjussa hän laittaa Sepon ja Pirjon asialle, niin kuin lupasikin tehdä. Voi teitä Sherlokit. Voi Mummelia.
Sivullinen, monta eri ketjua lukenut. En tarvitse neuvoja.
Miksi tää sit on niin salaista tietoa, että joka viesti piti poistattaa, missä mainittiin? Ihmettelen.
Tekoäly tunnistaa sanoja ja toistoa. Jotakin siinä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kiva viettää sunnuntaita etelän lämmössä uima-altaalla, auringon lämmittäessä ja kylmän juoman viilentäessä juuri sopivassa suhteessa.
Melkein kadehtisin. On vaan äärettömän tylsää toi lentäminen. Kymmeniä reissuja on tehty, eiköhän riitä jo. Siis meille. Ja luonto kiittää.
Mutta mukavaa lomaa Sulle :)
Lentäminen on tylsää enkä tykkää siitä yhtään. Silti matkakuume on ainakin vielä isompi luin lentoinho. Välillä siis pitää sitä lentämistä sietää. Miten ihanaa on päästä tutkimaan jotakin uutta paikkaa tai maata! Maisemat,sää, kasvit, eläimet, kieli, kulttuuri, historia, ihmiset, ruoka...
Seikkailujen
MIKSI VIESTEJÄ POISTUU T A A S? Ei jankkaavia, toistavia, vaan ihan tavallisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla mikään salapoliisi. Muita yksinäisiä -ketjussa sivulla 82 äikänope itse leikittelee ajatuksella kuinka Seppo ja Pirjo tulevat hänen ketjuunsa sotkemaan. Ne ovat äikäopen keksintöjä siellä. Ja Tylsässä ketjussa hän laittaa Sepon ja Pirjon asialle, niin kuin lupasikin tehdä. Voi teitä Sherlokit. Voi Mummelia.
Miksi tää sit on niin salaista tietoa, että joka viesti piti poistattaa, missä mainittiin? Ihmettelen.
Ei kelpaa selitys. Ihan tavallisia, erilaisia tarinoita poistuu. Mode=äikkä + vpn???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko tämä etunimi, en nyt kirjoita sitä ettei poistu, mutta aina kun on Boriksen nimi, poistuu. Tekoäly tuntee sen. Jaa muita toistuvia sanoja, vaikka se aikanope, niin poistuu jänkkäyksen vuoksi.
Lisäänpä vielä näihin mun remppa&projektipohdintoihin sen, että tässä samassa härdellissä olisi tarkoitus saada kaikki siten, että mun ei sitten jatkossa tarvitse kiipeillä tikkailla tarvitessani jotain. Eli tehdä kodistani mahdollisimman "esteetön". Mun ystävä on sanonut, että kyllä hän voi tulla tekemään hommat, kun vaan sanon, mihin mikäkin tavara kuuluu. Mutta sepä se, että mä en pysty vielä sanomaan, mihin minkäkin tavaran haluan. Keittiö mulla on kunnossa jo eli tavarat, joita tarvitsen päivittäin tai edes viikottain, ovat käden ulottuvilla. Ne taas, joita tarvitsen vain harvoin, voivat olla ylähyllyilläkin. Plus että tässä samalla olisi tarkoitus jatkaa kuolinsiivoustakin. En voi juoksuttaa ketään täällä jatkuvasti, mutta en myöskään pyytää istumaan peukaloitaan pyörittämässä, kun mä mietin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa selitys. Ihan tavallisia, erilaisia tarinoita poistuu. Mode=äikkä + vpn???
Tää oli hieno yhtälö
Doriksen aloitus päivälle poistui näemmä myös, mitäs kiellettyä siinä taas olikaan?
Jotenkin toivottiin kiltteyttä ilkeilyn sijaan.
Hui kauhea, mikä sisältö -> poistoon oitis!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko tämä etunimi, en nyt kirjoita sitä ettei poistu, mutta aina kun on Boriksen nimi, poistuu. Tekoäly tuntee sen. Jaa muita toistuvia sanoja, vaikka se a
Doris allekirjoittaa viestinsä - eihän kaikki poistu. Selitys ontuu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kiva viettää sunnuntaita etelän lämmössä uima-altaalla, auringon lämmittäessä ja kylmän juoman viilentäessä juuri sopivassa suhteessa.
Melkein kadehtisin. On vaan äärettömän tylsää toi lentäminen. Kymmeniä reissuja on tehty, eiköhän riitä jo. Siis meille. Ja luonto kiittää.
Lentäminen on tylsää enkä tykkää siitä yhtään. Silti matkakuume on ainakin vielä isompi luin lentoinho. Välillä siis pitää sitä lentämistä sietää. Miten ihanaa on päästä tutkimaan jotakin uutta paikkaa tai maata! Maisemat,sää, kasvit, eläimet, kieli, kulttuuri, historia, ihmiset, ruoka...
Seikkailujen
Tsemppiä Miss Marple :) jatkahan tutkintaa.
Ainakin huutamalla eli isolla kirjaimella kirjoitetut poistuu ja jos on peräkkäin kolme kysymysmerkkiä tai huutomerkkejä, poistuu . Onko oikeinkirjoitusohjelma, joka poistaa? ja sitten toistot.
Päivän biisi: Kitara, taivas ja tähdet
Rakkaus on lumivalkoinen.
Näillä pärjää maanantain
Vierailija kirjoitti:
Ainakin huutamalla eli isolla kirjaimella kirjoitetut poistuu ja jos on peräkkäin kolme kysymysmerkkiä tai huutomerkkejä, poistuu . Onko oikeinkirjoitusohjelma, joka poistaa? ja sitten toistot.
???
Tässähän testataan???
Mielestäni ei poistu.
20 950 viestiä... seuraan poistoja...
puutarhuri tauollaan, palaan kahdelta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
!!!
Varokaa turhia kikkailemasta. Jos on paljon poistoja, lukitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentäminen on tylsää enkä tykkää siitä yhtään. Silti matkakuume on ainakin vielä isompi luin lentoinho. Välillä siis pitää sitä lentämistä sietää. Miten ihanaa on päästä tutkimaan jotakin uutta paikkaa tai maata! Maisemat,sää, kasvit, eläimet, kieli, kulttuuri
ISOLLA kirjoitettu tuo, ei poistunut. Luikuria lasketaan tekoälystä :(
Vierailija kirjoitti:
Varokaa turhia kikkailemasta. Jos on paljon poistoja, lukitaan.
Lopetan kikkailun ! ! ! Laitoin välin, poistuuko nyt??? Vitsivitsi
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksenä sinulle tuo mitä yhdessä viestissä eilen pohdin. Eli miten käy myymättä jääneille taimille puutarhamyymälässä? Tuokin missä käyn on vaan sellainen missä niitä myydään eli ei kasvata itse mitään ja näin mietin, että heittätkö taimet pois. Ei ole edes minusta talvisäilytystiloja tuolla. Vai ostaako joku taimisto taimet takaisin? Aloin tätä kaikkea pohtia, kun ajatuksena ikävä jos heittävät pois.
Mummeli kiittää ja kumartaa, kun vihdoin voi. Kumartaa siis. Selkä on parempi, tänään en malta vakoilla. Keitän rusinasoppaa ja mannapuuroa, namiskuukkelia.
Olkeeha ihmisiks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksenä sinulle tuo mitä yhdessä viestissä eilen pohdin. Eli miten käy myymättä jääneille taimille puutarhamyymälässä? Tuokin missä käyn on vaan sellainen missä niitä myydään eli ei kasvata itse mitään ja näin mietin, että heittätkö taimet pois. Ei ole edes minusta talvisäilytystiloja tuolla. Vai ostaako joku taimisto taimet takaisin? Aloin tätä kaikkea pohtia, kun ajatuksena ikävä jos heittävät pois.
Osa taimistoista ottaa takaisin. Tosin ei kovin huonokuntoisia. Osassa taimimyymälöitä taimet on 'myyntitilissä', taimisto tuo ja vie kauden lopussa. Huonokuntoiset menee kompostiin. Esim tmannilla olen nähnyt: ota tästä lootia, ennen kompostointia.
Nyt töihin tömps
Puutarhuri
No hienostihan se jo poistuikin...