Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21456)
Vierailija kirjoitti:
Maanantain aamupäivää!
Kävimme asioilla, mm. ottamassa influenssarokotukset.
"Onpa hienoa, että kenenkään ei tarvitse odottaa hetkeäkään voidakseen alkaa tehdä maailmasta parempaa."
- Anne Frank
Mukavaa uutta viikkoa jokaiselle!
Kiitos sinulle, siitäkin, kun mainitsit nuo influenssarokotukset.
Muistin nyt itse selvittää läheiselleni, mikä tilanne on hänen hyvinvointialueellaan ja miten ajanvaraus nyt toimii. Eipä ollut paikallislehdessä isoa ilmoitusta, kuten hän oli odottanut, jotta pääsisi varaamaan aikaa. Ei huhuiltu vanhuksia terveyspiikille lehdessä eikä muuallakaan. Pitää itse hoksata kaivaa tieto netistä oikeaan aikaan. Itsekin olin siis vähän myöhään nyt liikkeellä, mutta toivottavasti ajan saaminen nyt toteutuu.
Niskat ja hartiat aivan jumissa, levoton olo, taidan tänään ottaa kännit ja rentoutua.
Vierailija kirjoitti:
Mä tallensin Mummeli sun muutamia viestejä eilen talteen. Niissä oli hyviä huomioita. Olen itsekin nyt hiljaa seuraillut tapahtumia jonkun aikaa. 'Tutkintalinjasi' menee osapuilleen omani kanssa linjassa.
Migreenissä olin aamulla ja siitä huolimatta leivoin tiikerikakun. Niskoista taitaa johtua. Olen harkinnut, että menisin ottamaan botoxneulaa noihin kallonpohja lihaksiin. Saiskos siitä avun? Muuten ajatuksena tuo botuliini puistattaa.
Kesä meni jotenkin sumussa. Muistan niin hyvin kevään, mutta mihin tuo kesä taas katosi?
Mukavaa päivää kaikille.
Ps. Vinkiksi; Kopioin omat viestini myös talteen ;)
Kiitos
Mummeli
Tein vielä pannukakkua, kun oli maitoa reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Niskat ja hartiat aivan jumissa, levoton olo, taidan tänään ottaa kännit ja rentoutua.
Samaa mietin, en siis kännejä. Mut hyvää ruokaa, lasi viiniä. Rentoutumista. Meen just kauppaan kattooon.
Vapaan kunniaksi, voi maanantainakin herkutella.
Vierailija kirjoitti:
Mä tallensin Mummeli sun muutamia viestejä eilen talteen. Niissä oli hyviä huomioita. Olen itsekin nyt hiljaa seuraillut tapahtumia jonkun aikaa. 'Tutkintalinjasi' menee osapuilleen omani kanssa linjassa.
Migreenissä olin aamulla ja siitä huolimatta leivoin tiikerikakun. Niskoista taitaa johtua. Olen harkinnut, että menisin ottamaan botoxneulaa noihin kallonpohja lihaksiin. Saiskos siitä avun? Muuten ajatuksena tuo botuliini puistattaa.
Kesä meni jotenkin sumussa. Muistan niin hyvin kevään, mutta mihin tuo kesä taas katosi?
Mukavaa päivää kaikille.
Tää oli hyvä viesti. Monenlaiset viestit poistuu. Ei vain toistot. Täällä yritetään vierittää tekoälyn piikkiin. Ei uskottavaa, kun opea kuvailevat viestit katosi. Tavalliset tarinat poistui. Ja hetkessä. Siksipä pitkään myös eri ketjuja seuranneena kallistun open ja moden yhteyteen. Yksi ja sama, kun poistot tuli salamannopeasti eilen.
Mummoteoriaan en usko hetkeäkään.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa päivää kaikille.
Tää oli hyvä viesti. Monenlaiset viestit poistuu. Ei vain toistot. Täällä yritetään vierittää tekoälyn piikkiin. Ei uskottavaa, kun opea kuvailevat viestit katosi. Tavalliset tarinat poistui. Ja hetkessä. Siksipä pitkään myö
:)
Olen myynyt äskettäin kaikki hopeani ja kultani ja maksellut kertyneitä velkoja. Olen rutiköyhä eläkeläinen jonka rahat ei sitten millään riitä. Ei ole enää mistä vähentää, ruuasta olen vähentänyt jo pitkän aikaa. Isona kuluna on auto, mutta ilman sitä en pärjää, syrjässä kun asun.
Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen myynyt äskettäin kaikki hopeani ja kultani ja maksellut kertyneitä velkoja. Olen rutiköyhä eläkeläinen jonka rahat ei sitten millään riitä. Ei ole enää mistä vähentää, ruuasta olen vähentänyt jo pitkän aikaa. Isona kuluna on auto, mutta ilman sitä en pärjää, syrjässä kun asun.
Hohhoijaa.
Mä myin kaikki astiastoni netissä. Oli useampi käyttämätön. Jätin vähän tarpeellisia. Maljakot, ryijyt, taulut ja muut, joita en tarvitse olen myös myynyt. Samalla teen kuolinsiivousta.
Mä tein makaronilaatikkoa ja pannukakkua. Tuoksuu ihanasti valkosipuli.
Tein itse karjalanpiirakoita ja maistelen tässä juuri ensimmäistä. Maku on erittäin hyvä, mutta ulkonäöltään eivät ole yhtä sieviä kuin karjalaisen isoäitini tekemät aikoinaan olivat.
Tein 40 piirakan taikinasta vain 20 ja heitin lopun taikinan roskiin. Rupesi väsyttämään se väkertäminen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Tein itse karjalanpiirakoita ja maistelen tässä juuri ensimmäistä. Maku on erittäin hyvä, mutta ulkonäöltään eivät ole yhtä sieviä kuin karjalaisen isoäitini tekemät aikoinaan olivat.
Tein 40 piirakan taikinasta vain 20 ja heitin lopun taikinan roskiin. Rupesi väsyttämään se väkertäminen.
Soo, soo nyt tuli ruokahävikkiä! Perunaa vai riisiä? Tein kerran perunapiiraita tänä vuonna, hyviä toki, mutta rumia. Karjalaistätini olisi ihmetellyt tasoani :)
Mummeli. Rusinasoppaa...
Osaatko tehdä karjalanpiiraita, ässiä, bostonpullaa? Luulusin, että kaikki mummelit osaa:)
Itse en voi sietää rusinaa simassa yms. Ovat kuin jotain pulleita ötököitä. Sori.
Tai rusinapulla, rusinakakku. No thanks.
Arvatkaas? Katsoin Kauniit ja Rohkeat, upeat Caprin maisrmat. Oikeasti matkakuume iski. Mies tahtois Thaimaaseen, mulle riittäis 4h lento. Katsotaan miten käy.
Oli aikainen herätys tänään, lähdettiin jo klo 7 keskussairaalalle silmätutkimukseen. Ei syöty aamupalaakaan vaan siellä kanttiinista kahvit ja voileivät.
Samalla autoon vaihdatettiin talvikitkat ja käytiin kaupoissa. Linnuille on nyt pähkinöitä ja talipalloja pitkäksi aikaa.
Meillä on aina periaatteena yksi tie ja monta asiaa- sen kerran kun lähtee autolla niin hoidetaan kaikki mahdollinen samalla. Syömässä tietysti myös, kotona vaan iltapalaa tänään.
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Oli aikainen herätys tänään, lähdettiin jo klo 7 keskussairaalalle silmätutkimukseen. Ei syöty aamupalaakaan vaan siellä kanttiinista kahvit ja voileivät.
Samalla autoon vaihdatettiin talvikitkat ja käytiin kaupoissa. Linnuille on nyt pähkinöitä ja talipalloja pitkäksi aikaa.
Meillä on aina periaatteena yksi tie ja monta asiaa- sen kerran kun lähtee autolla niin hoidetaan kaikki mahdollinen samalla. Syömässä tietysti myös, kotona vaan iltapalaa tänään.
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.
Itse mietin just tänään, kun tuulilasi jäässä. Yksi tie, monta asiaa. Talvella kauppareissuja on paljon vähemmän. Huonoon keliin ei tartte lähteä.
Nää tämmöset on varmaan "maalaisjärkisiä" juttuja. Luulen näin.
Mukavaa maanantai-iltaa
Doris
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Soo, soo nyt tuli ruokahävikkiä! Perunaa vai riisiä? Tein kerran perunapiiraita tänä vuonna, hyviä toki, mutta rumia. Karjalaistätini olisi ihmetellyt tasoani :)
Ainoita asioita, mitkä saavat itseni ärsyyntymään ovat esim ruokahävikki. Siitä en pidä. Sivusta.
Mukavaa päivää kaikille.