Miten paljon miehen ulkonäkö oikeasti merkitsee naiselle?
Kommentit (149)
Naiset ovat yksilöitä ja tykkäävät eri näköisistä miehistä.
Esim. minusta kaljut miehet ovat hyvännäköisiä, mutta myös pitkätukat ja lyhyt hiuksiset käy.
Ulkonäkö on hyvin tärkeää! Mutta ei se tarkoita sitä, että vain joku kalsarimainoksen mallipoika kelpaisi. Siis mieluummin ota "other danish guy" - mainoksen iskävartaloisen hepun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten tarvi miehille olla hoikka ja kaunis. Olen tavis kaikinpuolin ja olen hyvin saanut miesseuraa.Jotkut ovat olleet komeita ja koulutettuja. Tottakai miehen kiva ulkonäkö on plussaa. Ylipaino ei viehätä mua. Tärkeintä on se,että miehen kanssa voi keskustella.Moni suomalainen mies on melko vähäpuheinen.
Ihmettelen kanssa tätä palstalla vallitsevaa legendaa, kun oikeassa elämässä ei vaikuta olevan ollenkaan niin ja päälle 100 kilon keijukaisetkin on hyvin haluttuja miesten keskuudessa.
Koko palstahan on naisten vastine niille kammoksutuille "uli miehille" jotka kitisee ettei kiltti mies kelpaa vaan pitää olla jännä mies. Uli naiset kitisee ettei kelpaa ellei nainen ole kaunis ja hoikka. Kummatkn yhtä kaukana todellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset vielä kehtaavat haukkua miehiä ulkonäkö keskeisyydestä. Nämä kommentit kun luki niin naisethan on enemmän ulkonäkö keskeisiä kuin miehet. Ei naiset pysty siihen samaa mitä itse miehiltä vaativat
Eivät ole,vaan miehet. Miehille ainoa asia,mikä naisessa on tärkeää, on ulkonäkö. Naisille ratkaisee myös muut tekijät.
Muut asiat merkitsee vasta alkukarsinnan jälkeen ja alkukarsinnasta selviää vain ja ainoastaan sitten kun ulkonäkö miellyttää
Itse kuitenkin valitset laput silmillä ja on aivan sama miltä nainen näyttää, eikö totta?
Eikö pointti ollut se että mies saa tästä kuitenkin naisten osalta haukut, mutta naisten tekemänä se on ihan ookoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon. Ei ole ollut ongelmaa saada naisia, vaikka olen 173 cm pitkäaikaistyötön. Naamani on pelastanut minut in-celiydeltä.
Miehellä ei oikeasti tarvi olla edes komea naama että voi "saada naisia", kunhan huolii naisen, joka pelaa ulkonäkönsä puolesta samassa sarjassa. Eikä ole luonteeltaan kuvotus.
Kummasti nyt näitä yläpeukutettuja "sama sarja/taso" juttujakin on alkanut tässä ketjussa tulemaan, vaikka naiset muuten on aina sitä mieltä ettei mitään sarjoja tai tasoja ole kun toisissa keskusteluissa joku mies kehtaa sellaisiin viitata ja sitä pitää päästä näpäyttämään. Niin ne mielipiteet muuttuu tilanteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset vielä kehtaavat haukkua miehiä ulkonäkö keskeisyydestä. Nämä kommentit kun luki niin naisethan on enemmän ulkonäkö keskeisiä kuin miehet. Ei naiset pysty siihen samaa mitä itse miehiltä vaativat
Eivät ole,vaan miehet. Miehille ainoa asia,mikä naisessa on tärkeää, on ulkonäkö. Naisille ratkaisee myös muut tekijät.
Muut asiat merkitsee vasta alkukarsinnan jälkeen ja alkukarsinnasta selviää vain ja ainoastaan sitten kun ulkonäkö miellyttää
Itse kuitenkin valitset laput silmillä ja on aivan sama miltä nainen näyttää, eikö totta?
Eikö pointti ollut se että mies saa tästä kuitenkin naisten osalta haukut, mutta naisten tekemänä se on ihan ookoo.
En minä ainakaan naisena ole miehiä kivittämässä, jos heille naisen ulkonäkö on tärkeää. On minullekin tärkeää parisuhteen fyysisen kipinän takia, että mies miellyttää silmääni. Enkä halua päätyä suhteeseen miehen kanssa, joka ei lainkaan syty ulkonäöstäni.
Jos se naisen ulkonäkö on sitten ainoa merkityksellinen asia jollekin miehelle, niin mikäpä minä olen sitäkään tuomitsemaan. Itsepähän jokainen kriteerinsä asettaa. En vain osaa siihen samaistua.
Mieheni / Minä:
180 cm / 170 cm
Hoikka ja atleettinen / hoikka, liikunnallinen
Symmetriset kasvot / sama, kauniiksi sanotaan
Tuuheat hiukset / sama x 2
Suorat hampaat / kaksi hammasta vähän vinossa
KTM / DI
Soittelee musaa / tekee runoja
Minä kyllä kiinnitin ihan ensiksi miehessäni huomiota ulkonäköön. Samoin hän minuun kertomansa mukaan. Perhoset lenteli vatsanpohjassa molemmilla, kun ihastuimme. Suhde syveni rakkaudeksi, kun tutustuimme paremmin ja huomattiin, että ollaan sopivasti samanlaisia ja erilaisia. Nyt aviossa jo 20 vuotta. Edelleen sutinaa :D
Asiat kompensoituvat. Esim. en hirveästi tykkää huonohiuksisista miehistä, mutta jos hän on jotenkin naamaltaan komea ja muuten karismaattinen, niin kyllä käy se kaljukin (siis kaikki ajettu pois).
Ehkä ilkeys, ahneus, epäsiisteys tai lihavuus on sellaisia, joita ei oikein mikään korjaa.
Makuasioitahan nämä ovat.
Kyllähän sillä on jonkinlainen merkitys. Mieluummin katsoo siistiä ja komeaa kuin ruokotonta ja rumaa. Se on sitten eri asia mikä on komea ja mikä on ruma. Jokaisella naisella on omat mieltymyksensä. Omassakin kaveripiirissä näkyy tosi isosti erot maussa. Se millainen mun mielestä on tosi komea ja seksikäs, on kaverin mielestä epäviehättävä. Se mikä kaverin mielestä on kuuminta hottia, ei ole ollenkaan minun makuuni. Eikä tuo komeus noudattele läheskään aina sitä stereotyyppistä dressmann miestä. Jotkut semmoset kauneusihanteiden mukaiset on mun mielestä epäviehättäviä.
Joillekin naisille se merkitsee jonkin verran, toisille ei yhtään. Mutta sellaiset naiset ovat harvassa, joita kiinnostaisi miehessä pelkkä ulkonäkö.
Naiselle on enemmän merkitystä miehen ulkonäöllä, kuin miehelle naisen
Hyvin vähän on merkitystä. Jonkin verran saatan kiinnittää huomiota tyyliin, mutta suurin osa on siltäkin osin melko neutraaleja ja harva erottuu suuntaan taikka toiseen. Jonkun myös aiemmin mainitsema selvästi likaiset hampaat on mulle kyllä ällötys ja jostain syystä katson hampaat kyllä aina. Jos ajattelin esim. että omaan tuttava/kaveripiiriini kuuluu noin 25 miestä niin tasan yksi heistä on mielestäni oikeasti komea ja vastaavasti yksi on sellainen, jonka ulkonäkö on mielestäni vastenmielinen. Enkä tämän vastanmielisenkään kohdalla osaa edes nimetä mikä piirre hänessä ei miellytä eli mitään selvää näkyvää vikaa ei ole (esim. pituus tai rumuus jne). Eli suurin osa näistä tuntemistani miehistä "kelpaisi" kyllä mulle ulkonäkönsä puolesta, jos muut jutut vaan natsaisi. Ja miehet on siis esim. 170 - 195cm välillä pitkiä, löytyy sporttisia, pullukoita, kaljuja, tuuheahiuksisia, parralla ja ilman jne. Eli keskenään todella erilaisia. 681Ja kuinka moni näistä miehistä sitten oikeasti on minusta viehättäviä ja löytyisin ns. kipinää niin sanoisin, että ehkä kaksi. Aiemmin myös tuo komea yksilö kuului tähän porukkaan, mutta yhden ikävän tempauksen jälkeen meni hänestä vähän maku enkä pidä häntä enää viehättävänä vaikka hän komea onkin noin niin kuin objektiivisesti tarkasteltuna.
Olen todellakin sitä mieltä, että miehille naisen ulkonäkö on huomattavasti tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ulkonäkö ratkaisee kiinnostuksen. Viehätyn monennäköisistä ja kokoisista naisista.
Tämän jälkeen alkaa sitten todella ihminen siellä kuoren alla ratkaisemaan, voiko olla mitään viehätystä enempää.
Ei ole löytynyt vielä ketään muulla tavoin viehättävää tarkemmin tutustuessa.
Mies.
Minulle miehen täytyy olla vähän rumempi kuin itse, siis vähän alemmalla tasolla, mutta kuitenkin niin että jaksan katsella.
On kokemusta kyllä sellaisistakin että kun suhde arkipäiväistyy ja tulee riitaa, niin toisen naamaa jo inhottaa katsoa.
Viimeksi meni vähän vikaan, kun mies nähtävästi katsoo olevansa ylemmällä tasolla, ja että hänellä on varaa arvostella minua.
Sitä kemiaa vaan on jonkun kanssa ja jonkun ei.
Jos on 10 kaljua 170 cm pitkää miestä niin yhden kanssa voi olla kemiaa ja muiden kanssa ei. Miehillä on eri näköiset kasvot, ovat eri painoisia ja on erilainen luonne, erilainen vaatetyyli.
Kyllähän se on aamulla mukavampi herätä vähän komeamman miehen vierestä kuin jonkun turilaan.
Tärkeintä miehellä on Isot Munat ja paksu lompsa. Naiset pitävät isoista munista, saunassa miehen Munat arvostellaan. Suomalainen sauna on sitövaret että miehet saavat vertailla muniaan
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö, raha ja luonne merkitsee. Näiden suhde riippuu naisesta.
Veikkaan että juuri sinä satut sattumoisin olemaan sinkku
Ketä ei parisuhteen kannalta kiinnostaisi kumppanin ulkonäkö? Miksi haluaisin kumppanin, joka ei viehetä minua tai ketä minä en viehetä?
1. Hän osaa hurmata kaikki
Sosiopaatit osaavat sanoa juuri oikeat asiat ihmisille, jotta he saavat nämä ihmiset pitämään heistä. He osaavat jakaa kohteliaisuuksia, jotka koukuttavat toisen osapuolen heihin. Tämä ominaisuus ei toki ole aina merkki sosiopaattisesta luonteesta, joten kannattaa tarkkailla myös muita merkkejä.
2. Hän ei välitä tunteistasi
Sosiopaatit eivät tunne empatiaa muita ihmisiä kohtaan, joten heitä eivät muiden tunteet kiinnosta. Jos joudut riitaan sosiopaatin kanssa, hänellä on hankaluuksia ymmärtää, mistä olet suuttunut. Häneltä on turha odotella anteeksipyyntöjä.
3. Hän ei usko itsekään omia sanojaan
Sosiopaatit ovat hyviä valehtelemaan, mutta jotkin heidän ilmeensä ja tekonsa saattavat paljastaa heidän todelliset ajatuksensa. Sinulle saattaa sosiopaattisen ihmisen kanssa tulla tunne, että he eivät itsekään usko sitä, mitä sanovat.
4. Hän valehtelee jatkuvasti
Kuten edellä todettiin, valehteleminen on sosiopaatille luontevaa. Yleensä he yrittävät valheillaan saada itsensä vaikuttamaan todellista paremmilta ja kyvykkäämmiltä ihmisiltä.
5. Et ole hänelle vihainen pitkään
Jos saat sosiopaatin kiinni valheesta ja suutut tästä, suuttumuksesi tuskin on pitkäaikaista. Sosiopaatti tietää, mistä naruista vetää, jotta hän saa sinut lepyteltyä.
6. Hänellä ei ole paljon syviä ihmissuhteita
Sosiopaatit ovat erittäin sosiaalisia seuranpitäjiä, mutta moniin syvällisiin ihmissuhteisiin heillä ei useinkaan rahkeet riitä. Tämä johtuu heidän itsekeskeisestä luonteestaan ja taipumuksestaan satuttaa muita.
Psykopaatti on kylmän laskelmoiva, sosiopaatti taitava manipuloimaan: Lue varoitusmerkit käytöksessä