Miten paljon miehen ulkonäkö oikeasti merkitsee naiselle?
Kommentit (149)
Ulkonäön ei tarvitse olla täydellinen, mutta ei se vastenmielinenkään voi olla.
Ei se kovin paljoa merkitse minulle ainakaan. Ulkonäkö on ihmisellä muuttuva asia muutenkin, se kaikki muu merkitsee ja vaikuttaa huomattavasti enemmän.
Kyllä ulkonäöllä on iso merkitys, mutta se ei tarkoita, että pitäisi olla miesmallin näköinen. Oma miesmakuni esimerkiksi on sellainen, ettei miesmallin näköinen viehätä lainkaan, vaan sellainen rumankomea, mitä rumempi, sen parempi. Ja toinen asia mikä viehättää on pituus eli pitkä ja raamikas mies on mieleeni. Pidän myös kaljuista ja rokonarpisista miehistä.
Kokemusteni mukaan pariutumishaluisten ikisinkkumiesten ainoa yhdistävä tekijä on heikko ulkonäkö. Voipi olla sattumaa tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Kokemusteni mukaan pariutumishaluisten ikisinkkumiesten ainoa yhdistävä tekijä on heikko ulkonäkö. Voipi olla sattumaa tai sitten ei.
Minun tuntemani ikisinkku nuorimies on oikein miellyttävän näköinen ja pituuttakin on 180 cm. Ja luonteenkin pitäisi olla mukava, on hyvässä ammatissa, tienaa suurituloisen verran, on sivistynyt ja hyväkäytöksinen.
En oikein tiedä mistä kiikastaa. Hän olisi ollut kiinnostunut minun tyttärestäni, joka on kaunotar, mutta tyttäreni löysi heti uuden miehen erottuaan entisestä.
Miehellä on ikää jo yli 30, tunnen perheen, joka on aivan huippu. Toivon sydämestäni, että löytää naisen itselleen. En jaksa uskoa, että miehessä on mitään vikaa taustojensa perusteella.
Rakastan rakastan rakastan rakastan rakastelen kirjoitti:
No yks mies kestä oon nyt kiinnostunut omaa seksikkään parran/ sängen. Sillä on ihana ääni ja se on älykäs ja luova. Se on niin puoleensavetävä, että osa päivästä menee siitä unelmointiin.
Tiedostan kuitenkin, etten voi koskaan omistaa ketään ja että oma arkeni täytyy olla hallinnassa.
Jokin meissä ihmisissä kuitenkin halajaa rakkautta. Kosketus ja leikkimielinen aikuisten välinen piehtarointi piristäsi kummasti :).
Nyt lähetänkin telepaattisia rakkausväreitä ihastukselleni, saas nähdä aistiiko ne ;).
Wow !
Ja jospa lakkaisit esittämästä naista? Mä oon jo kertaalleen kertonut olevani vapaaehtoisesti lapseton a-seksuaali. Unelmoi sä vaan, runkkari!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle oli tärkeää, että mies on:
- alle 180 cm
- pullea
- tummatukkainen
- silmät vaaleansiniset.
Hänestä kyllä heti huomasi, että hän on etevä. Tapasimme opiskelupiireissä eli ammatillinen suuntautuminen oli kummallakin sama.
Ei ja ei
Vierailija kirjoitti:
Katson miestä kuin Hevosmies Hevosta ostaessa. Katsoo hevosen harjan ,hampaat ja kengät.Ne on oltava kaikki miehellä kunossa. Hoidetut hiukset,jos niitä ei ole kalju vaan,Ei mitän takatukaa kalun eten. Hampaat oltava hyvät. Kyllä sen näkee käykö hammaslääkäri. Kengät tai lenkarit hyvät.Muut vaatet puhtaat ja ehdottomasti lempeä katse.Puhuessa katsotaan silmin eikä puhelin.
Mitä jos katson miehenä naista samoin kriteerein? Nouseeko haloo?
Sen verran mulla kriteereitä on miehelle, että pakko olla:
-takkutukka
-pitkä parta, jossa näkyy ruoan tähteet
-iso kaljamaha
- lapsellinen käytös on vain plussaa
- ei tarvitse olla hyvinkoulutettu
-on työtön
-valittaa joka asiasta
-juo alkoholia päivittäin
-viihtyy pubeissa kaverien kanssa
ja lisäksi on uniikki lumihiutale, joka osaa käyttää tietokonetta ja kännyä, joiden kanssa viihtyy koko ajan. Niin saan olla itse rauhassa ja muut naiset eivät katsele moista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Että ihan kokemuksesi mukaan. Kerropa nyt mistä ja miten sen kokemuksen olet hankkinut?
Ja kuka sen heikon ulkonäön sitten määrittelee? sinäkö? Sinulleko se valta ja voima on annettu?
En kyllä ihan tältä istumalta allakirjoita että yksikään ihminen maailmassa voisi päättää kaikkien maailman naisten puolesta kenellä miehellä on heikko ulkonäkö.
Sen voin kyllä myöntää, että v-mäinen luonne näkyy hyvin usein ulospäin, vaikka miten olisi muuten raamikas tyyppi. Harva nainen haluaa sellaista miestä.
Itseasiassa minulla naisena pitkällä kokemuksella naisena olosta ja naispuolisten ystävieni, perheenjäsenteni ja työkavereitteni jne kautta olen kyllä tullut siihen tulokseen että ihan kaiken näköiset miehet ovat pariutuneet jos ovat ssältä kultaa. Ja he jotka ovat haksahtaneet ja valinneet väärin ovat eronneet.
Jos näma ei kunnosa, se tulee halun etee ... 🦄
Ei, se on biologiaa, ei kemiaa ... H2O
Kyllä se merkitsee, kyllähän sitä seksiä haluaa sellaisen kanssa joka itseä viehättää ulkoisesti. Mutta joskus toki voi käydä niinkin että luonne on niin hyvä että ulkonäkökin alkaa viehättää.
Paljon! Ehdottomasti tärkein asia. En halua sänkyyni sellaista, josta en syty.
Mitä, ulkonäöllä siis ON merkitystä .... 🦬
Nuorilla asia menee niin, etä jokaisella kauniilla tytöllä on aina komea poikaystävä, sitten vähän myöhemmin muut asiat rupeavat vaikuttamaan, kuten vaikka raha.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin melko ruman ja ylipainoisen (naisellinen vartalo, iso maha, epämuodostuneisuutta jossain kohdissa ym.) miehen kanssa. Se oli ihan ok, jotenkin viehätyin hänestä kuitenkin aluksi.
Vähitellen ruma luonne tuli esiin ja kaikki viehätys katosi, lopetin suhteen. Mies oli epäsiisti, laiska,pihi, myöhästeli, haki jatkuvasti muitten hyväksyntää, kohteli muita hyvin ja huonosti lähimpiään eli lapsiaan, lemmikkiään ja minua. Tämä kaikki paheni ajan myötä ja ilmeni kaikenlaista muutakin kauheaa. Aluksi hän oli mukava, vähitellen aina vähemmän.
Pakko uskoa, että ihmisen ulkonäkö kertoo aika paljon muustakin.
Siis mitä ihmettä?
Eiväthän nuo ominaisuudet liity mitenkään ulkonäköön.
En voisi ottaa parrallista lihavaa miestä, vaikka olisi kuin mukava.
Merkitsee hyvin paljon. Naiset pitävät vain top 20% miehistä aidosti viehättävinä.
Minulle tärkeintä on kemia ja yleensä sitä joko on tai ei, siis ei herää myöhemminkään ellei sitä jotain ole ollut heti. En voi mitään yleistystä tähän laittaa, että minkälainen ulkomuoto viehättää. Tästä johtuen on vaikea löytää kumppania, koska vaikka ihailisin jonkun henkilön ulkomuotoa, niin ellei kemiaa ole niin ei sitä ole, eikä silloin voi suhteesta tulla mitään.