Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon miehen ulkonäkö oikeasti merkitsee naiselle?

Vierailija
04.10.2022 |

Jos kaikki muu on kohdallaan.

Kommentit (149)

Vierailija
41/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan viehättää. Ei siihen koskaan ole mitään kovin erityistä vaadittu.

Vierailija
42/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle oli tärkeää, että mies on:

- alle 180 cm

- pullea

- tummatukkainen

- silmät vaaleansiniset.

Hänestä kyllä heti huomasi, että hän on etevä. Tapasimme opiskelupiireissä eli ammatillinen suuntautuminen oli kummallakin sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset vielä kehtaavat haukkua miehiä ulkonäkö keskeisyydestä. Nämä kommentit kun luki niin naisethan on enemmän ulkonäkö keskeisiä kuin miehet. Ei naiset pysty siihen samaa mitä itse miehiltä vaativat

Eivät ole,vaan miehet. Miehille ainoa asia,mikä naisessa on tärkeää, on ulkonäkö. Naisille ratkaisee myös muut tekijät.

Vierailija
44/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna olen käynyt viime aikoina useinkin treffeillä ja tavannut aika paljon miehiä. En ole lähtenyt kenen tahansa kanssa, vaan valinnut aika tarkkaan ja viestitellyt jonkun aikaa ennen tapaamista.

Jostain syystä olen saanut treffeille hyväkuntousia ja hyvännäköisiäkin miehiä, mikä on tietysti mukavaa, mutta ei välttämättömyys. Omaa kultaa ei ole vielä löytynyt, koska toivoisin parempaa henkistä yhteyttä ja yhteensopivuutta, että lähtisin suhteeseen. Se on ollut välillä molemminpuolista.

Olen siis tavannut kuitenkin monia fiksuja ja komeita miehiä. Muutamissa on kuitenkin ollut yksi ulkonäöllinen piirre, joka on tosi vaikea sietää: ruskeat, hoitamattomat ja likaiset hampaat. Miehet, miksi? Toinen tähän liittyvä erityisen luotaantyöntävä asia on suun haju: haistan huonon suuhygienian ja se ällöttää. En ikinä suutelisi näitä tapauksia. Siinä myös selitys sille, ettei toisia treffejä ehkä tullut. Aikuisen miehen pitää pystyä parempaan, että kelpaa kumppaniksi kellekään.

Vierailija
45/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, mitä kysymyksellä tarkoitetaan. Tottakai ulkonäkö merkitsee. Paljon. Parisuhde on myös seksisuhde, joten kumppanin pitää olla fyysisesti haluttava. Mutta se taas ei edellytä, että miehen tulisi olla stereotyyppisellä tavalla komea. Kun katsot ympärillesi, niin huomaat, että hyvin monenlaiset ja -näköiset miehet ovat naistensa silmissä haluttuja ja puoleensavetäviä.

Tässä hyvin sanottu. Eli minunkin mielestäni ulkonäkö merkitsee ehdottomasti, mutta on paljon vaihtelua, mitä piirteitä kukin nainen pitää miehessä fyysisesti viehättävänä. Omalla kohdallani olen huomannut, että en viehäty niinkään stereotyyppisen komeista miehistä.

Vierailija
46/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset vielä kehtaavat haukkua miehiä ulkonäkö keskeisyydestä. Nämä kommentit kun luki niin naisethan on enemmän ulkonäkö keskeisiä kuin miehet. Ei naiset pysty siihen samaa mitä itse miehiltä vaativat

Eivät ole,vaan miehet. Miehille ainoa asia,mikä naisessa on tärkeää, on ulkonäkö. Naisille ratkaisee myös muut tekijät.

Muut asiat merkitsee vasta alkukarsinnan jälkeen ja alkukarsinnasta selviää vain ja ainoastaan sitten kun ulkonäkö miellyttää

Vierailija
47/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vaikka lukisit kommentit ennen kuin alat rakentamaan valheellista kulissia

Vierailija
48/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut asiat merkitsee vasta alkukarsinnan jälkeen ja alkukarsinnasta selviää vain ja ainoastaan sitten kun ulkonäkö miellyttää

Itse kuitenkin valitset laput silmillä ja on aivan sama miltä nainen näyttää, eikö totta?

Vierailija
49/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ulkonäkö, mutta ulkoinen olemus kyllä. Miehessä pitää olla jotain joka vetää puoleensa.

Vierailija
50/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle on tärkeää, että mies miellyttää omaa silmää. Se on ensimmäinen asia, jonka näen vieraassa ihmisessä. Kuitenkaan se ei ole AINOA asia mikä merkitsee.

Vierailija
51/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ulkonäkö, mutta ulkoinen olemus kyllä. Miehessä pitää olla jotain joka vetää puoleensa.

Aivan, se ulkoinen olemus kertoo yleensä paljon.

181

Vierailija
52/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla hassusti niin päin että olen aina halunnut että mies on ruma. En ole itse mikään kedon kaunein kukkanen, ja inhoaisin tilannetta jossa mies olisi selvästi paremman näköinen. Joten olen aina etsinyt rumia miehiä, että olisin edes suhteessa häneen ok. näköinen :D Samoin en haluaisi ikinä pitkää, koska olen itse erittäin lyhyt enkä halua näytää lapselta tai kääpiöltä miehen rinnalla. Aviomieheksi valkkasin 167 cm pitkän, kaljuuntuvan, koukkunokkaisen, huonoryhtisen ja ruipelon söpöläisen :)

Aika surullista. Miehesi ei siis saa koskaan kokea olevansa haluttu sinun silmissäsi, et katso häntä ihailevasti ja rakastavasti, et halua kosketella häntä. Tiedän, etten itse ole kedon kaunein kukkanen, mutta en kyllä haluaisi olla puolisoni kanssa, jos tietäisin että hän pitää minua rumana.

Itse puolestaan näen kyllä, ettei hän ole mikään kreikkalainen jumala eikä pääsisi Dressmann-malliksi, mutta edelleen saatan ihan vain jäädä katselemaan häntä, koska hän on niin hyvännäköinen ja haluttava.

Siis mitä ihmettä? Meillä on paljon kosketteluja ja halauksia ja erittäin aktiivinen seksielämä. En ole jotenkin sillä tavalla visuaalinen ihminen, että ulkonäkö vaikuttaisi seksihaluun sitten kun tunnen ihmisen ja hän on ihana ihmisenä. Sitä paitsi on hän minusta söpö myös, vaikka tiedänkin että useimpien siilmissä (myös omissani aluksi) hän on poikkeuksellisen ruma. Mutta mulle juuri rakkaimman näköinen, en vaihtaisi keneenkään muuhun, en vaikka joku komea filmitähti tulisi tarjolle. Koska hän on ainoa jota rakastan.

Vai kuitenkin siksi koska inhoaisit tilannetta jossa mies olisi selvästi paremman näköinen kuin sinä, kuten edellisessä viestissäsi kirjoitit, etkä voisi olla suhteessa mieheen ok näköinen.

Eri

En kiellä etteikö sekin olisi tukalaa, olla jossain juorulehtien komeat julkkismiehet joilla on ruma puoliso -listoilla :D Ja tuosta syystä tosiaan varmasti alunperin olisi jäänyt edes katselematta erityisen komeita. Mutta kyllä sitten kun ihmissuhde on jo vuosia jatkunut ja syventynyt, kyse on siitä että toista rakastaa ja on hyvä olla yhdessä, eikä tärkein asia ole enää tuo omaksi eduksi oleva ulkonäköero. 

Vierailija
53/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen iloa on tuosta iänikuisesta jankutuksesta miehet sitä, naiset tätä ja päinvastoin? Eikö olisi paljon mielenkiintoisempaa, jos jokainen kirjoittaisi itsestään ja niistä miehistä/naisista, joiden kanssa kenties on  tullut tämäkin kysymys ajankohtaiseksi?

Vierailija
54/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yks mies kestä oon nyt kiinnostunut omaa seksikkään parran/ sängen. Sillä on ihana ääni ja se on älykäs ja luova. Se on niin puoleensavetävä, että osa päivästä menee siitä unelmointiin.

Tiedostan kuitenkin, etten voi koskaan omistaa ketään ja että oma arkeni täytyy olla hallinnassa.

Jokin meissä ihmisissä kuitenkin halajaa rakkautta. Kosketus ja leikkimielinen aikuisten välinen piehtarointi piristäsi kummasti :).

Nyt lähetänkin telepaattisia rakkausväreitä ihastukselleni, saas nähdä aistiiko ne ;).

Wow !

Vierailija
55/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä musta on ainakin kiva katsella mieheni kasvoja kun ne viehättää itseä. Mutta komeus ja kauneus on katsojassa, esim mieheni oli sinkku 6v ennen kun tapasi minut koska ei löytänyt naisystävää. Ei siis ole mikään mallimaisen komea, vaan tavis pullukka. Söpöt kasvot ja hyvä luusto, tummat piirteet.

Sama mun miehessä. Ei lihava, mutta ns isävatsa. Mutta hänen silmät on enkelin siniset. Se katse sai minut lähestymään häntä silloin. Hänen katse oli surullinen ja samalla kutsuva ja ne silmät teki sen. Kun lähestyin häntä silloin, niin huomasin, että oli hermostunut. Mutta oli kohtelias ja se katse suoraan silmiin niillä silmillä. Olin myyty ja niin oli myös kaksi yastäväänikin. Sitten hänen rauhallisuus ja se olemus oli jotain huikeaa. Mutta hän ei ollut se raflan eka poka mitä naiset näkee. Hän on hieman huomaamaton, mutta onneksi hän katsoi minuun päin ja lähestyin häntä ja pyysin deiteille. Toisesta ystävästä näen edelleen, että hän katsoo aina mieheni silmiä, kun nähdään jossain. Mun ystävä on pyytänyt sitä anteeksi minulta, kun hän tietää mitä katsoo miehessäni. Ymmärrän häntä kyllä enkä ole mitenkään loukkaantunut, koska ne vangitsee.

Vierailija
56/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on siinä alkukarsinnassakin tärkeämpää muut asiat kuin se että onko pitkä tai komea. Tyyli jossain määrin kyllä, koska se voi kertoa että ei todennäköisesti sovita muutenkaan yhteen. Itse olen aika "normo" joten sellainen siisti tavistyyli vetoaa, mutta esim. Tinder-miehen pitkä mustaksi värjätty. heviletti ja mustat vaatteet, nahkaliivi jne oli itselleni aika turn off. Ei mitään vikaa niissä, mutta tuskin on minun tyylinen ihminen. Samoin en vaan hurmaannu näistä silloin tällöin pk-seudulla vastaan tulevista metroseksuaaleista joilla voi olla röyhelöpaita tai helmet tai raidoitettu tukka. Ei siinäkään mitään vikaa, mutta ei vaan nappaa itseäni. Mutta tyyliasiatkin voivat unohtua, jos se toinen on älykkään oloinen, mukavaa juttuseuraa ja kiva pilke silmäkulmassa. 

Vierailija
57/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkaa se sikäli, että eihän sitä ulkoisesti vastenmieliseltä ihmisestä syty seksuaalisesti. Mutta toisaalta ne muut asiat vaikuttaa paljon siihen, mille toinen omissa silmissä näyttää. Ehdottomasti valtaosa miehistä on kuitenkin ihan perus-ok:n näköisiä, eli sellaisia jonka kanssa voisi alkaa suhteeseen jos muuten asiat natsaisi. Itselle no-no on liian sliipattu ulkonäkö (kokisin itseni epävarmaksi kun en itse jaksa olla aina sliipattu) ja lihavuus.

Vierailija
58/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista, mutta mulle miehen ulkonäkö merkkaa paljon. Pitää olla komea ja pitkä mies.

Sama täällä. Tuollaisen miehen kanssa olen samaa paria.

Tähän lisään, että jos miehellä on hemmetin komeat kasvot, silloin käy lyhyempikin. Hyvännäköinen naama (ja sellainen ihana ilkikurinen hymy) on heittämällä tärkein asia ulkonäössä, enkä siitä pysty tinkimään.

Vierailija
59/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ihan hyvännäköinen ja panostan ulkonäköön, ja odotan mieheltä ns. samaa tasoa ulkonäön suhteen, joten ylipainoiset, huonohampaiset ja sottaiset verkkarihemmot ei kiinnosta.

Vierailija
60/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se merkkaa vaikka ois kiva sanoa, että vain luonteella on väliä. Luonne onkin toki ykkönen, mutta kun ei kukaan ole kiva aina. Kun miehellä on työstressiä tms, kiukkuaa mulle ilman syytä tai ei muuten vain ole parhaimmillaan niin kyllähän ne komeat kasvot ja ihanat silmät aika paljon pelastaa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme