Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon miehen ulkonäkö oikeasti merkitsee naiselle?

Vierailija
04.10.2022 |

Jos kaikki muu on kohdallaan.

Kommentit (149)

Vierailija
61/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se merkitsee aika paljon. Pitää olla omaa silmää miellyttävä. 

Mutta minä en ainakaan etsi mitään miesmallia. Riittää että parta on aina ajettu pois, kerran kuussa hiukset leikattu parturissa lyhyeksi, puhtaat ja siistit perusvaatteet ja normaali paino. 

Ja tietty pitää olla sellainen pilke silmissä. Se pilke on jopa tärkeämpää kuin parran sängen pituus.

Vierailija
62/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljonkaan, mutta mulla on sattumalta komea mies tällä hetkellä ja onhan tuota ilo katsella. Vaatteilla, hiusten pituudella tai sellaisilla asioilla ei ole mulle merkitystä, mutta ennen kaikkea kasvot ovat tärkeät. Huono puoli on se, että himottaa kauheasti koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran pitää olla kivannäköinen, että tekee mieli koskea. Mieheni on melko pitkä ja liikunnallinen ja hänellä on kauniit, lempeät silmät, mutta samalla on kuitenkin vatsaa eikä ole mikään laatikkoleuka. Ihan sama minulle kun on maailman ihanin luonne.

Aikanaan katselin tosi komeaa ja trimmattua miestä ja onhan se ensin kivaa, mutta kuunteleminen on lopulta se olennaisempi puoli.

Vierailija
64/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella ikäisensä näköinen.

Vierailija
65/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkaako pojilla kaverin valinnassa yhtään fyysinen olemus?

Vierailija
66/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon. Ei ole ollut ongelmaa saada naisia, vaikka olen 173 cm pitkäaikaistyötön. Naamani on pelastanut minut in-celiydeltä.

Vierailija
67/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö, raha ja luonne merkitsee. Näiden suhde riippuu naisesta.

Uohdit statuksen. Suomessa varsinkin status on varmaan tärkeämpää naisille kuin raha. Esim. suurin osa naisista varmaan rankkaisi lääkärin korkeammalle kuin miljonääri yrittäjän tai lottovoittajan. Köyhemmissä maissa ja missä on alhainen tai olematon sosiaaliturva taas naiset arvostaa puhtaasti rahan määrää enemmän.

Vierailija
68/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei naaman ulkonäöllä niin väliä mulle, mutta tykkään muuten, että saa olla roteva. Nämä ovat makuasioita. Itse en oikein syty hintelistä poikamaisista tyypeistä. Mieluummin kirveellä veistetty. Saa olla partaa ja vaikka mahaakin.

Hah, mä taas tykkään just hintelistä ja poikamaisista, tosin partaa saa olla kyllä näilläkin.

Vierailija
69/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon. Ei ole ollut ongelmaa saada naisia, vaikka olen 173 cm pitkäaikaistyötön. Naamani on pelastanut minut in-celiydeltä.

Miehellä ei oikeasti tarvi olla edes komea naama että voi "saada naisia", kunhan huolii naisen, joka pelaa ulkonäkönsä puolesta samassa sarjassa. Eikä ole luonteeltaan kuvotus.

Vierailija
70/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä kaikilta niitä pisteitä kerätään tässä kisassa? Kenen pitää kattoo että oho, minkä misukalan pyydysti?

Vierailija
71/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset vielä kehtaavat haukkua miehiä ulkonäkö keskeisyydestä. Nämä kommentit kun luki niin naisethan on enemmän ulkonäkö keskeisiä kuin miehet. Ei naiset pysty siihen samaa mitä itse miehiltä vaativat

Eivät ole,vaan miehet. Miehille ainoa asia,mikä naisessa on tärkeää, on ulkonäkö. Naisille ratkaisee myös muut tekijät.

Muut asiat merkitsee vasta alkukarsinnan jälkeen ja alkukarsinnasta selviää vain ja ainoastaan sitten kun ulkonäkö miellyttää

Tämä pätee ehkä nettideitteihin, mutta live-elämässä tavattujen kohdalla ei mene näin. Koska silloin nousevat muutkin asiat esiin, kuten kommunikointi, keskinäinen dynamiikka, persoona, huumorintaju, miten yleensä toisen kanssa synkkaa.

Vierailija
72/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on menestynyt, todella varakas, sivistynyt ja huumorintajuinen mies, niin villi veikkaukseni on, että suurimmalle osalle naisista ei merkitse miehen ulkonäkö yhtään mitään.

Vierailija
73/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö, raha ja luonne merkitsee. Näiden suhde riippuu naisesta.

Pätee myös miehiin. Jostain syystä miehet valehtelevat rahasta.

Vierailija
74/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän nainen tykkää seksistä, sitä tärkeämpää on että mies on hyvän näköinen.

Vierailija
75/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset vielä kehtaavat haukkua miehiä ulkonäkö keskeisyydestä. Nämä kommentit kun luki niin naisethan on enemmän ulkonäkö keskeisiä kuin miehet. Ei naiset pysty siihen samaa mitä itse miehiltä vaativat

Eivät ole,vaan miehet. Miehille ainoa asia,mikä naisessa on tärkeää, on ulkonäkö. Naisille ratkaisee myös muut tekijät.

Muut asiat merkitsee vasta alkukarsinnan jälkeen ja alkukarsinnasta selviää vain ja ainoastaan sitten kun ulkonäkö miellyttää

Tämä pätee ehkä nettideitteihin, mutta live-elämässä tavattujen kohdalla ei mene näin. Koska silloin nousevat muutkin asiat esiin, kuten kommunikointi, keskinäinen dynamiikka, persoona, huumorintaju, miten yleensä toisen kanssa synkkaa.

Samaa mieltä. Ja omalla kohdallani se menee aika usein vieläpä niin päin, että vaikka mies miellyttäisi kovastikin omaa silmääni, mutta juttelun myötä osoittautuu minulle epäsopivaksi, niin romanttinen/seksuaalinen kiinnostukseni loppuu samantien.

Vierailija
76/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiopaatti miehet ovat taikureita hurmaamaan naisia, puhuvat yleensä nopeasti ja osaavat mielistellä huomaamattomasti sekä vedellä oikeista naruista, tunnen tälläisen äijän ja ei ole mikää komea,pitkä tai muutenkaan haluttavan näköinen mutta naiset ovat lääpällään.

Vierailija
77/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aika paljon merkitsee. En voisi kuvitella alkavani suhteeseen sellaisen miehen kanssa joka ei ole omiin silmiini komea. Ja haluan myös että mies on minua pidempi.

Vierailija
78/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon, olen visuaalinen ihminen ja nautin kauniista asioista.

En voisi katsella minusta ei viehättävää ihmistä päivittäin.

Vierailija
79/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on menestynyt, todella varakas, sivistynyt ja huumorintajuinen mies, niin villi veikkaukseni on, että suurimmalle osalle naisista ei merkitse miehen ulkonäkö yhtään mitään.

Paitsi jos on oikea kaunotar ja varaa valita näidenkin seasta kuten minulla oli. En todellakaan huolinut sitä menninkäisen näköistä vaikka oli kuinka miljonääri ja sivistynyt.

Ei, ne klassisen pitkät tummat ja raamikkaat komistukset ovat minun mieleeni ja onnekseni minäkin heidän.

Vierailija
80/149 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaankin sitten todella pinnallinen nainen, mutta jos ei miehen ulkonäkö miellytä omaa silmääni, niin siinä ei menestys, varakkuus, sivistys ja huumorintaju auta. No, menestys ja varakkuus mulle ei tosin merkitse muutoinkaan (sivistys ja huumorintaju kyllä oleellisesti).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi