Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon miehen ulkonäkö oikeasti merkitsee naiselle?

Vierailija
04.10.2022 |

Jos kaikki muu on kohdallaan.

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmässä parisuhteessani laskin rimaa ulkonäön suhteen, mies oli ihan hauskannäköinen mutta jokseenkin vatsakas jo kun tapasimme, enkä heti kokenut fyysistä vetoa. Rakastuin, ihailin miestä ja aloin nähdä hänet maailman komeimoana, arvatkaapa mitä sitten tapahtui? Mies lihoi vielä 15kg ja alkoi kohdella minua kuin paskaa. 

Vierailija
142/149 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan turhaa yrittää näille palstamiehille selittää omista haluistaan miesten suhteen, he tietävät ne jo, ihan jokaisen maapallon naisen osalta.

Tämä rahan painottaminen Suomessa,  jossa hyvin suuri osa naisista tienaa itse omat rahansa, lienee heidän keksimänsä selitys sille, miksi kukaan nainen ei ole heistä kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se merkitsee, sillä en pidä yhdenkään kaverini miestä omaan makuuni komeana, eivätkä he pidä minun valintojani. Silti aika hyvin pystyy näkemään kuka on kenenkin tyyppiä.

Komeus on niin katsojan silmässä.

Vierailija
144/149 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vertaa uutta miestä aina ex miehiin. Mikään ei koskaan kelpaa. Markulla oli kalliimpi auto. Joonalla oli isompi penis. Veikko vei aina hienoihin ravintoloihin. Uusi mies on aina ex miehien vertailun kohteena ja arvosteltavana.

Vierailija
145/149 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kiinnittää huomiota, mutta ei tarkoita, että kaikki komeat miehet viehättäisivät ollenkaan. Vain jotkut heistä, ei tarvitse olla superkomea ja joskus riittää pelkkä karisma.  

Vierailija
146/149 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se merkitsee, sillä en pidä yhdenkään kaverini miestä omaan makuuni komeana, eivätkä he pidä minun valintojani. Silti aika hyvin pystyy näkemään kuka on kenenkin tyyppiä.

Näin on, ihmisillä on eri tyypit. Yksi kaverini tykkää kaljuista. Minä ihastuin nuorena ennen kaikkea vaaleisiin, en tiedä miksi. 

Vierailija
147/149 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aivan turhaa yrittää näille palstamiehille selittää omista haluistaan miesten suhteen, he tietävät ne jo, ihan jokaisen maapallon naisen osalta.

Tämä rahan painottaminen Suomessa,  jossa hyvin suuri osa naisista tienaa itse omat rahansa, lienee heidän keksimänsä selitys sille, miksi kukaan nainen ei ole heistä kiinnostunut.

Niin, se on peräisin jostain jenkkiläisen YouTube gurun analyysistä jota toistelevat papukaijoina. No, kai ne jenkkiläiset naiset tuota joutuu ajattelemaan jonkin verran, kun siellä ei ole mitään sosiaaliturvaa. Pitää olla terveysvakuutus ja maksaa lasten opiskelut. 

Vierailija
148/149 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla pitkä mulkku pitkällä lompsalla. Lisäksi jännäkakka housussa ja hiusrajaniskalääkärilentelijäalfanenä

Vierailija
149/149 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, ihmisillä on eri tyypit. Yksi kaverini tykkää kaljuista. Minä ihastuin nuorena ennen kaikkea vaaleisiin, en tiedä miksi. 

Mä olen heikkona punapäihin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän