Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon miehen ulkonäkö oikeasti merkitsee naiselle?

Vierailija
04.10.2022 |

Jos kaikki muu on kohdallaan.

Kommentit (149)

Vierailija
101/149 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon. Ei ole ollut ongelmaa saada naisia, vaikka olen 173 cm pitkäaikaistyötön. Naamani on pelastanut minut in-celiydeltä.

Miehellä ei oikeasti tarvi olla edes komea naama että voi "saada naisia", kunhan huolii naisen, joka pelaa ulkonäkönsä puolesta samassa sarjassa. Eikä ole luonteeltaan kuvotus.

Kummasti nyt näitä yläpeukutettuja "sama sarja/taso" juttujakin on alkanut tässä ketjussa tulemaan, vaikka naiset muuten on aina sitä mieltä ettei mitään sarjoja tai tasoja ole kun toisissa keskusteluissa joku mies kehtaa sellaisiin viitata ja sitä pitää päästä näpäyttämään. Niin ne mielipiteet muuttuu tilanteen mukaan.

Kukaan tuskin kiistää, että ihmiset ovat erilailla suosittuja parisuhdemielessä. Voiko tämän suosion sitten pisteyttää taulukkoon on toinen juttu tai miten tarkasti voi/kannattaa suosiota koittaa määritellä. Vaikka olisit miten suosittu, niin se ei tarkoita että saisit automaattisesti jonkun kenestä olet itse kiinnostunut.

Vierailija
102/149 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle naiselle?  Jos pysytään  Suomen rajojen sisällä, niin Suomessa on naisia n. 2,8 miljoonaa.

Menepä ja sano mitä kullekin heistä miehen ulkonäkö merkitsee.

Oma  ulkonäkökriteerini on, että miehessä on jotakin vetovoimaa minuun nähden. 

Ja mitä se vetovoima on, sitä on hyvin usein erittäin vaikea eritellä.  Se on kai sitä kuuluisaa "kemiaa" sitten.

Johonkin vain viehättyy eikä osaa sanoa edes mihin.

Hyvin pinnallinen ihminen arvostaa pintaa ja näyttävyyttä. Mitä sillä sitten loppupeleissä on arvoa suhteessa, en tiedä.  Jos ja kun hänet löytää jonka tuntee olevan se sydämen valittu ja itse on hänelle sitä  samaa,  on toinen se paras ja ainoa.  Ei kuljeta mittanauha taskussa ja vaaka kainalossa,  ei vertailla eikä anneta muitten mielipiteitten vaikuttaa. 

Sitä sanotaan kuulepas rakkaudeksi.  Aidoksi syväksi rakkaudeksi.  Ja  onnellinen hän joka sen löytää.  Hyvin hyvin moni ei löydä, ja siksi  Suomi on täynnä katkeroituneita yksinäisiä vihamielisiä sieluja. Surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/149 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että vähässä on ihmiset joita ei kumppanin ulkonäkö kiinnosta. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että kumppanin pitäisi olla yleisen kauneuskäsitykseen mukaan komea/kaunis. Noita yleisen kauneuskäsityksen mukaan komeita/kauniita ihmisiä on kuitenkin todellä vähän.

Vierailija
104/149 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö, raha ja luonne merkitsee. Näiden suhde riippuu naisesta.

Tapasin kerran Hifkin hallilla konserissa ollessani pitkän ruman miehen jolla oli naisestaan päätellen ilmeisesti paksu lompakko, mutta taatusit kuspäinen luonne.

Vierailija
105/149 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle merkitsee todella paljon, mutta naisissa on eroja. Luonnekin merkitsee todella paljon ja siksi olenkin hyvin nirso.

Vierailija
106/149 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ulkonäöllä ei ole väliä. Luonteella ja älykkyydellä on paljonkin väliä, kuten myös sillä, että huumorintajumme sopisivat yhteen. Arvojen ja unelmienkin pitäisi sopia yhteen, muuten parisuhde ei toimi. Etsin siis itselleni sopivaa, ja se oikea kaveri saattaa tulla vastaan missä muodossa vaan, siis ulkonäöllisesti. 

Vierailija
107/149 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tekin haluatte viehättyä siitä toisesta? Ilmeisesti olette ruvenneet miettimään rakkautta. Rakkauteen ei kuulu lahjominen. 

Vierailija
108/149 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään jos on rahaa. Se on fakta joka selviää kun maailmanmenoa katsoo.

Vierailija
109/149 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pistänyt merkille että ainakaan yksinäisyyttä pelkäävällä naistuttavalla ei vaikuta miehen ulkonäöllä olevan minkäänlaista merkitystä. Sinne kelpaa vähän kaikenlaiset ilmestykset.

Vierailija
110/149 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti arvot, ajattelu ja käytös on tärkeämpiä mutta on ulkonäkökin.

Se on selvää, että mitä lähempänä yleisiä normeja on (ulkoa ja sisältä), sitä suositumpi on. Ja vastaavasti mitä enemmän poikkeaa massasta, sitä haastavampaa on löytää seuraa seurusteluun. Ei toki mitään mahdotonta, mutta potentiaalinen kumppanien määrä on selvästi alhaisempi.

Ihmiset ovat jo evolutiivisesti varautuneempia erilaista kohtaan.

Vierailija
111/149 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkitsee. Mutta sitten sitä rakastuu toiseen ja ei haittaa jos oma mies harmaantuu 

Vierailija
112/149 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäkö ei miellytä, niin sitä eivät kompensoi miehen muut ominaisuudet. 

Vierailija
113/149 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle merkitsee ilmeisesti aika vähän, koska on ollut parikin kumppania, jotka löysivät ulkonäöstään vähän väliä valitettavaa, johon en ollut kiinnittänyt mitään huomiota tai ajatellut, että olisi mikään ongelma. 

Vierailija
114/149 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää että miellyttää juuri minun silmää, ei ketään muuta tarvitse miellyttää, eli ei tarvitse olla yleisten standardien mukaisesti komea tai hyvännäköinen. Tällä hetkellä mieheni on lyhyt, kasvoista jo hieman elämää nähneen näköinen silmäpussineen ja ryppyineen, mutta ah, minulle hän on komein mies maan päällä <3

Vierailija
115/149 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ulkonäkö merkitsee. Kaikki muu ei sitä paitsi oikein voi olla kunnossa niin, että habitus ei olisi jotenkin miellyttävä. Tuohon kaikkeen muuhun kun kuuluu esim. tyyli ja se, että pitää itsensä kunnossa.

Ihmetyttää tämä vieläkin sitkeästi elävä ajatus, että naiset olisivat ostettavissa rahalla. Jos naista ei kiinnosta oma ja miehen ulkonäkö niin ei kiinnosta välttämättä seksikään.

Vierailija
116/149 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin melko ruman ja ylipainoisen (naisellinen vartalo, iso maha, epämuodostuneisuutta jossain kohdissa ym.) miehen kanssa. Se oli ihan ok, jotenkin viehätyin hänestä kuitenkin aluksi.

Vähitellen ruma luonne tuli esiin ja kaikki viehätys katosi, lopetin suhteen. Mies oli epäsiisti, laiska,pihi, myöhästeli, haki jatkuvasti muitten hyväksyntää, kohteli muita hyvin ja huonosti lähimpiään eli lapsiaan, lemmikkiään ja minua. Tämä kaikki paheni ajan myötä ja ilmeni kaikenlaista muutakin kauheaa. Aluksi hän oli mukava, vähitellen aina vähemmän.

Pakko uskoa, että ihmisen ulkonäkö kertoo aika paljon muustakin.

Mitä tarkoittaa "epämuodostuneisuus"? 

Vierailija
117/149 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisma ratkaisee eniten.

Vierailija
118/149 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ulkonäkö ei miellytä, niin sitä eivät kompensoi miehen muut ominaisuudet. 

Siis onhan naisia keille kelpaa kylmä käteinen. Nykyään on olemassa ihan sokerideittailuun varattuja sivustojakin. Miesten pitää vain olla hiljaa onnenonkimisesta, mikäli ite mahdollistaa.

Vierailija
119/149 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä vähän kuin naisen ulkonäkö miehelle: ei mitään.

Vierailija
120/149 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä vähän kuin naisen ulkonäkö miehelle: ei mitään.

Useimmat tyytyy saadakseen käyttöönsä lämpimän reiän,palvelijan ja statusmukuloiden vääntäjän. Vaikka miehet kuinka tykkää vääntää niin isyys nostaa sun arvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi