Miten paljon miehen ulkonäkö oikeasti merkitsee naiselle?
Kommentit (149)
Aika paljon, katsomalla pariskuntia näet että ovat suunnilleen samaa viehätystasoa.
En tiedä muista, mutta mulle miehen ulkonäkö merkkaa paljon. Pitää olla komea ja pitkä mies.
Kyllä musta on ainakin kiva katsella mieheni kasvoja kun ne viehättää itseä. Mutta komeus ja kauneus on katsojassa, esim mieheni oli sinkku 6v ennen kun tapasi minut koska ei löytänyt naisystävää. Ei siis ole mikään mallimaisen komea, vaan tavis pullukka. Söpöt kasvot ja hyvä luusto, tummat piirteet.
Ulkonäkö, raha ja luonne merkitsee. Näiden suhde riippuu naisesta.
Joillekin ulkonäkö ei merkkaa juuri mitään ja sen huomaakin että miksi, kun ei mies persoonaltaankaan ole mikään hääppöinen. Kunhan vaan joku on ettei yksin tarvi olla.
Pituus jonkin verran joillekin. Muuten ei, on vain plussaa jos muuten natsaa.
Ei paljoakaan. Itse akateemisena naisena arvostan miehessä älykkyyttä ja naisen kunnioitusta. Aina ei ole ollut näin: Nuorena ja kauniina olin yhdessä ns. komean miehen kanssa. Jälkeenpäin selvisi, että hän oli kyllä jaellut avujaan hyvinkin aktiivisesti muillekin naisille. Komea, mutta todella mitäänsanomaton. Seksi ok mutta älykkyys... No, pubiruusujen hurmaamiseen sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista, mutta mulle miehen ulkonäkö merkkaa paljon. Pitää olla komea ja pitkä mies.
Naisenkin pitää olla hoikka ja kaunis. Katsotaanpa miten peukut jakautuu!
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Tuollaisen miehen kanssa olen samaa paria.
Ei muuten tarvi miehille olla hoikka ja kaunis. Olen tavis kaikinpuolin ja olen hyvin saanut miesseuraa.Jotkut ovat olleet komeita ja koulutettuja. Tottakai miehen kiva ulkonäkö on plussaa. Ylipaino ei viehätä mua. Tärkeintä on se,että miehen kanssa voi keskustella.Moni suomalainen mies on melko vähäpuheinen.
Jos kaikki muu on kohdallaan, niin ei yhtään mitään.
En ole kylläkään tavannut sellaista miestä, jolla olisi kaikki kohdallaan. Eli joutuvat kompensoimaan ulkonäöllä edes vähän.
Jossakin kohtaa lompakon paksuus ja ulkonäkö. Jos on ihan h......tin paksu lompsa ei ulkonäöllä ole mitään väliä varmaan 90% naisista. Toisaalta vaikka olisit kuin elokuvatähti mutta täysin pa ja velkaa loppuelämäksi, tuskin monikaan nainen yhtä iltaa pidemmäksi ajaksi kiinnostuu.
Riippuu siitä, mitä kysymyksellä tarkoitetaan. Tottakai ulkonäkö merkitsee. Paljon. Parisuhde on myös seksisuhde, joten kumppanin pitää olla fyysisesti haluttava. Mutta se taas ei edellytä, että miehen tulisi olla stereotyyppisellä tavalla komea. Kun katsot ympärillesi, niin huomaat, että hyvin monenlaiset ja -näköiset miehet ovat naistensa silmissä haluttuja ja puoleensavetäviä.
Pitkässä juoksussa ei ulkoiset asiat ole tärkeitä. Älykkyys miehessä kiinnostaa enemmän. Minusta älykkyys on uteliaisuutta erilaisia asioita kohtaan.Työmieskin voi olla fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon, katsomalla pariskuntia näet että ovat suunnilleen samaa viehätystasoa.
Ja tasoteoria ei pitänyt paikkaansa? Jepjep
Mulla hassusti niin päin että olen aina halunnut että mies on ruma. En ole itse mikään kedon kaunein kukkanen, ja inhoaisin tilannetta jossa mies olisi selvästi paremman näköinen. Joten olen aina etsinyt rumia miehiä, että olisin edes suhteessa häneen ok. näköinen :D Samoin en haluaisi ikinä pitkää, koska olen itse erittäin lyhyt enkä halua näytää lapselta tai kääpiöltä miehen rinnalla. Aviomieheksi valkkasin 167 cm pitkän, kaljuuntuvan, koukkunokkaisen, huonoryhtisen ja ruipelon söpöläisen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisenkin pitää olla hoikka ja kaunis. Katsotaanpa miten peukut jakautuu!
Tuo kommentoija kirjoitti, että hänelle pitää olla komea ja pitkä mies. Ei että miehen = miesten pitää olla komeita ja pitkiä. Lisäksi hän on trolli, jonka tarkoituskin on haastaa riitaa. Miksi ruokit juuri häntä etkä asiallisesti kommentoineita?
Katson miestä kuin Hevosmies Hevosta ostaessa. Katsoo hevosen harjan ,hampaat ja kengät.Ne on oltava kaikki miehellä kunossa. Hoidetut hiukset,jos niitä ei ole kalju vaan,Ei mitän takatukaa kalun eten. Hampaat oltava hyvät. Kyllä sen näkee käykö hammaslääkäri. Kengät tai lenkarit hyvät.Muut vaatet puhtaat ja ehdottomasti lempeä katse.Puhuessa katsotaan silmin eikä puhelin.
Naisesta kiinni. Jollekin toiselle 10/10 voi olla 5/10 ja toisinpäin.