Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2684)

Vierailija
2681/2684 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin pyytää lopettamaan doomscrollaamisen ja poistamaan tietyt sosiaaliset mediat. Ihana empaattinen ystävä muuttuu vihaiseksi maailman pahuuden puhujaksi vietettyään liikaa aikaa seuraamalla amerikkalaisia sisällöntuottajia, eikä yhtään ymmärrä suodattaa, että ovatko nämä hänen netistä toistamansa asiat a) totta, b) oikeasti niin pahoja, ja c) vaikuttamassa suoraan meidän suomalaisten arkipäivään. Onhan se hyvä olla perillä maailman tapahtumista, mutta päivästä toiseen suuttuminen asioille joille ei voi mitään koska ne tapahtuvat toisella mantereella ja itseä 600 kertaa rikkaampien ihmisten toimesta on vain huonoksi mielenterveydelle.

Siinä kohtaa pysäytin ääneen ja palauttelin maan pinnalle kun alkoi puhua näitä incelien toistamia lauseita kuinka naiset haluaa vain rikkaan miehen jne. Haloo! Sinä olet meistä kahdesta se joka on naimisissa, ja vaimosi on rakastava työssä käyvä tavallinen tallaaja kuten sinäkin. Nyt se netti pois päältä!

Vierailija
2682/2684 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luota liikaa miehesi, ihmiset harvoin muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/2684 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun harvoin saamme aikataulut osumaan yksiin niin, että näemme kasvotusten, voisimmeko tavata ilman lastasi? Lapsella on ihana, huolehtiva isä joka voisi pitää lapsesta huolta tapaamisemme ajan. Pienen lapsen läsnäollessa et pysty keskittymään kunnolla muuhun kuin lapseen.

Lisäksi, toivon että olisit kiinnostuneempi minun elämästäni, vaikkei minulla olekaan lapsia ja vaikka minun elämäni tärkeät asiat eivät ole sinulle tuttuja. 

Tämä! On se vaan niin kumma, että jotkut aikuiset eivät ymmärrä tätä. Lapsi on aina ns. kapulana rattaissa aikuisten ystävyydessä. Ei ole ihme jos ja kun välit viilenee. 

Vierailija
2684/2684 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun harvoin saamme aikataulut osumaan yksiin niin, että näemme kasvotusten, voisimmeko tavata ilman lastasi? Lapsella on ihana, huolehtiva isä joka voisi pitää lapsesta huolta tapaamisemme ajan. Pienen lapsen läsnäollessa et pysty keskittymään kunnolla muuhun kuin lapseen.

Lisäksi, toivon että olisit kiinnostuneempi minun elämästäni, vaikkei minulla olekaan lapsia ja vaikka minun elämäni tärkeät asiat eivät ole sinulle tuttuja. 

Tämä! On se vaan niin kumma, että jotkut aikuiset eivät ymmärrä tätä. Lapsi on aina ns. kapulana rattaissa aikuisten ystävyydessä. Ei ole ihme jos ja kun välit viilenee. 

Mun kaveri raahasi teiniään mukaan tapaamisiin niin kyllä ne siitä sitten jäivät kokonaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän