Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa ystävällesi, mutta se ei olisi OK?

Vierailija
03.10.2022 |

Eli mitä haluaisitte sanoa, neuvo tai mielipide, josta teille aivan varmasti suututtaisiin ja katkaistaisiin välit? Minulla on ystävä jolla on kolme suurta koiraa, eikä niitä lenkitetä ollenkaan. Tekee pahaa eläinten puolesta ja niiden jätöksiä on milloin missäkin. Olen monesti vihjannut, että mennäänkö vaikka yhdessä lenkille, mutta ei. Inhottavaa, teen kohta elsun.

Kommentit (2787)

Vierailija
2781/2787 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet näistä ketjun kommenteista on kyllä kaukana aidosta ystävyydestä ja ystävyyssuhteesta. Huh, en voisi ainakaan itse ajatella olevani jonkun ystävä, jos tuollaisia pyörittelisin mielessäni hänestä.

Vierailija
2782/2787 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2h seurassasi K ja huomasin hymyileväni koska mietin, että miten kiitollinen olenkaan omista älynlahjoistani, mä olen niin paljon sua fiksumpi ja nokkelaälyisempi. Olisi kamalaa olla noin yksinkertainen ja yksinkertaista elämää viettävä kuin mitä sinä olet ollut koko ikäsi. 

Tässä muuten haisee puhdas ylimielisyys ja narsismi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2783/2787 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet näistä ketjun kommenteista on kyllä kaukana aidosta ystävyydestä ja ystävyyssuhteesta. Huh, en voisi ainakaan itse ajatella olevani jonkun ystävä, jos tuollaisia pyörittelisin mielessäni hänestä.

Suurin osa vaikuttaa olevan samoilta tyypeiltä. Vieläpä sellaisilta, jotka eivät taida edes tietää mitä ystävä edes tarkoittaa.

Vierailija
2784/2787 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa vaikuttaa olevan samoilta tyypeiltä. Vieläpä sellaisilta, jotka eivät taida edes tietää mitä ystävä edes tarkoittaa.

Pointti näyttää monissa olevan se että kirjoittaja on pitänyt jotain ystävänään jopa vuosikymmeniä, mutta ystäväpä onkin pettänyt luottamuksen tai muuttunut ilkeäksi tai käyttäytyy jollain oudolla tapaa ja siksi tänne avaudutaan että saadaan purkaa se pettymys. Toisekseen, edelleen vaikka joku piirre tuttavassa tai ystävässä ärsyttää se voi muuten olla ihan ok. Asist eivät ole aina niin on-of.

Vierailija
2785/2787 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun kuunteleisit joskus muita jotka tietää mistä puhuu ja ottaisit neuvosta vaarin, olosi ja sairautesi helpottuisi jopa paraneisi kun ottaisit edes ne perusjutut toimintatavoiksesi. Juokset millon missäkin humpuukihoidoissa mutta muppisi on entistä enemmän sekaisin, mutta ihan kuka tahansa voisi ihan googlettamalla tai tekoälyltä kysymällä löytää monta hyvää vinkkiä esim nukahtamisen ja nukkumisen edistämiseen joka taas auttaisi muuten jaksamisessa. 

Mutta ei, ihan kuin tahallasi et suostu tekemään niitä asioita vaan hyvin kiivaasti ilmoitat ettei niillä asioilla ole tekemistä unettomuutesi kanssa, vaikka 90% aikuisista tietää että juuri ne perusasist on niitä mitkä auttaa nukahtamisen ja levollisen yöunen kanssa. On ihan käsittämätöntä mikä jääräpää olet. Mutta, niin makaa kuin petaa, omapa on elämäsi. Harmittaa vaan puolestasi ja näen ison ristiriidan siinä miten sanot eläväsi ja mikä kuitenkin tällähetkellä on tilasi.

Vierailija
2786/2787 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on väärin, että roikotat miestäsi suhteessa, kun et selvästi välitä hänestä enää pätkääkään. On henkistä väkivaltaa, että petit häntä niin kauan, mutta et koskaan kertonut hänelle totuutta. On raukkamaista edelleen syyttää miestä teidän liittonne huonosta tilasta, kun sinä kannat suurta valhetta, joka on salaa läsnä kotonanne joka päivä. Olen odottanut, että vihdoin tekisit jotain ratkaisuja elämäsi suhteen, mutta mitään ei ole tapahtunut. En voi olla enää läheinen ystäväsi, kun tekemisesi ovat niin moraalittomia ja itsekkäitä. Toteutat tuota itsekästä ja petollista ajattelua ja toimintaa muillakin elämän saroilla. 

minusta sinun pitää käräyttää tämä nainen miehelleen jos oikeesti tiedät hänen kauan pettäneen häntä! Lähetä vaikka anonyymi viesti  jonkun todisteen kanssa, niin ettei jäljet johda sinuun.

Vierailija
2787/2787 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys ja ylimielisyys ikäänkuin leikin varjolla nakertaa ystävyyttä. Sitä et ymmärrä vaikka siitä on moni huomauttanut. Olet siitä myös itse tietoinen ja olet ottanut asian esille mutta silti käytös jatkuu. Miksi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä