Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette korkeamoraalisesta naisesta, joka vaatii kuukausien yhdessäoloa ennen seksiä?

Vierailija
28.09.2022 |

Jos nainen on kaunis ja on korkeamoraalinen kaikille miehille, se olisi unelmanainen miehelle. Tällöin kovin moni muukaan mies ei ole dippailut naista aiemmin ja on helpompi luottaa naiseen suhteessa. Toisaalta on suuri riski, ettei suhde lopulta edes etene intiimitasolle.

Kommentit (145)

Vierailija
81/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että naisella on ollut useampi kumppani ja päätynyt heti sänkyyn miesten kanssa, EI tarkoita sitä , että nainen ei osaisi olla uskollinen parisuhteessa. Älytöntä edes ajatella, että sinkkuna tehtyjen asioiden takia nainen ei voisi olla uskollinen.

Kyllä menneisyys ennustaa tulevaisuutta.

Vierailija
82/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis hyvä, että nää estoiset olis toistensa kanssa vois sitten paheksua muita. En ole ikinä tavannut naista joka olisi pystynyt pelkästään nukkumaan yhdessä vaikka näin on sovittu. Itse olen asennoitunut etukäteen niin ettei seksiä ole vaan pelkästään läheisyyttä. Siinä on vaan sitten edetty seksiin joka kerta. En kyllä pistä vastaan.

Itse kävin joskus aikoja sitten useilla nettitreffeillä. Kaikki naiset tekivät ennakkoon selväksi että ovat liikkeellä tositarkoituksella. Jotkut painottivat vielä erikseen ettei mitään pikaseksiä ole tiedossa. Kaikkien kanssa nussin ensitreffeillä. En ymmärrä miksi pitää esittää jotain siveyden sipulia. Ei se nykyisin mikään salaisuus ole, että paneminen tuntuu myös pillussa hyvältä.

En usko.

En ole ikinä nussinut muuta kuin useamman kuukauden jälkeen parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena en halua tuhlata aikaani kuukausitolkulla, mahdollisimman pian pitää selvitä onko ns. Sopivat ja toimivat vehkeet ja osataanko niitä käyttää. Mitä hittiä, jos siinä nysvätään ensin iän kaiken ja sitten vasta selviää, että ei siitä miehestä ole mihinkään, niin ei oikein kiva. Suhteen täytyy toimia kaikilla osa-alueilla ja seksuaalisuus on niistä tosi tärkeä.

Eli en tiedä onko korkealla moraalilla yhtään tekemistä asian kanssa, ennemmin sillä, ettei oikein vaan kiinnosta tai ei ole aloitekykyä.

Vain miehen vika, jos seksi ei toimi? Kyllä se vaan on niin, että pitää olla molemminpuolinen yhteensopivuus. Minulle huono voi olla toiselle hyvä ja päinvastoin. Uuden kumppanin mieltymykset voivat myös olla erilaisia kuin aiempien, joten seksuaaliselle tutustumisellekin on hyvä antaa aikaa ennen kuin tuomitsee. Ymmärsin toki pointtisi ja olen suurilta osin samaa mieltä.

Vierailija
84/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, en kestä tätä 2naismoralismia!

vai korkeamoraaliset.

Ilmeisesti miehet sitten kaikki täysin moraalittoia..ziisus.

Vierailija
85/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu tollasia kyllä olen painanut mutta he halusivat viikkojen jallittelua mikä sopi taa minulle kun oli useanpaa naista kierroksessa koko ajan vakituisen vaginan lisäksi. kiva oli tyhjillä kasseilla istua kylässä enkä vongannut kun en viitsinyt kun tulin suoraan aina toisen perseen luota treffeille.

summa summarum joku oli noista aika peto toiset ihan normi vaginoita

Vierailija
86/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis seksin harrastaminen on moraalitonta?

No onhan tuokin mielipide, johon sulla on täysi oikeus.

Olen nainen ja en kyllä kuukausitolkulla odottaisi.

Vierailija
87/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sisältää ajatuksen siitä, että nainen ei ala seksiin suhteessa ennen kuin on jotain syvempää, isompaa, pysyvämpää tms. Ja jos ns. antaa ennen sitä ja juttu ei sitten jatku, niin nainen on ns. antanut turhaan. Eli seksi on tuollaiselle korkeamoraaliselle olennolla toisarvoinen väline, jonkin muun asian saamiseksi tai rinnalla. Mitä veikkaat, kun suhteen arki alkaa, onko makkarissa säpinää?

Vierailija
88/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sisältää ajatuksen siitä, että nainen ei ala seksiin suhteessa ennen kuin on jotain syvempää, isompaa, pysyvämpää tms. Ja jos ns. antaa ennen sitä ja juttu ei sitten jatku, niin nainen on ns. antanut turhaan. Eli seksi on tuollaiselle korkeamoraaliselle olennolla toisarvoinen väline, jonkin muun asian saamiseksi tai rinnalla. Mitä veikkaat, kun suhteen arki alkaa, onko makkarissa säpinää?

On olemassa hyvin kasvatettuja naisia, jotka haluavat seksiä vain jos nainen on rakastunut ja tuntee olonsa turvalliseksi. Tuntemattomien miesten kanssa he eivät halua seksiä.

Vierailija
89/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aikaisemmin seksin aloittaa niin sitä pidempään siitä voi nauttia. N23

Oletko ihan varma? Kyllä autokin kuluu käytössä.

Ai siksi siis 30v alkaen miehillä on erektiovaikeuksia?

Vierailija
90/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis hyvä, että nää estoiset olis toistensa kanssa vois sitten paheksua muita. En ole ikinä tavannut naista joka olisi pystynyt pelkästään nukkumaan yhdessä vaikka näin on sovittu. Itse olen asennoitunut etukäteen niin ettei seksiä ole vaan pelkästään läheisyyttä. Siinä on vaan sitten edetty seksiin joka kerta. En kyllä pistä vastaan.

Itse kävin joskus aikoja sitten useilla nettitreffeillä. Kaikki naiset tekivät ennakkoon selväksi että ovat liikkeellä tositarkoituksella. Jotkut painottivat vielä erikseen ettei mitään pikaseksiä ole tiedossa. Kaikkien kanssa nussin ensitreffeillä. En ymmärrä miksi pitää esittää jotain siveyden sipulia. Ei se nykyisin mikään salaisuus ole, että paneminen tuntuu myös pillussa hyvältä.

No mitä ihmeen siveyden sipulia tuossa on? Eihän nuo mitään sellaista ilmoiittaneet. Ja me naiset haluamme hyvää seksiä yhtä paljon kuin miehet. Sinä et sitä selvästikään noille naisille tarjonnut.

Naisten seksissä huonot asiat ovat huono mies sängyssä ja miesten jatkuva urputus ja yritys rajoittaa ja paheksua naisten seksielämää. Kasvakaa jo aikuisiksi. Koko maailma täynnä naisista seksin vuoksi syntyneitä ihmisiä ja miehet pahehsuu naisia seksin haluamisesta ja harrastamisesta.

Vierailija
91/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuukausien on ehkä vähän turhan pitkä aika mielestäni, mutta arvostan naista joka ei ole helppo. Ei ole mitään tarvetta sellaiselle kyrpätynnyrille minne on kaikki kylän pojat tehneet tarpeensa.

Oletko itse sitten pillujuna?

En mutta haluaisin olla.

Eli tyypillinen mies. Katkera naisen seksielämästä koska itse ei kykene saamaan yhtä paljon. Säälittävää.

Kaikki tyypilliset miehet on mielestäsi säälittäviä? Tilanne on lähtökohtaisesti tuo. Aika harvassa on miehet jotka pystyvät saamaan yhtä paljon seksiä kuin naiset. Siis oletuksella, että kumpikin etsii aktiivisesti seksiseuraa. Naiselle se on erittäin helppoa mutta miehelle ei. Tyypillinen nainen, ensimmäisen seksikerran toteuttaminen on aivan käsittämättömän vaikeaa ja on vielä jonkin aikaa sen jälkeenkin mutta sitten kun homma alkaa maistumaan sitä käytetään aseena miehiä vastaan. Melko kusipäistä touhua.

Kusipäisyys on vain sinussa.

Naisten normaali seksuaalisuus ei ole mikään ase miehiä vastaan! Mitä ihmettä höpötät?

Ja ihmettelet miksi et löydä naista? Voin vastata: vika on vain yksin sinussa. Kukaan nainen ei halua vihaa ja vastenmielisyyttä tirisevää miestä.

Vierailija
92/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koeajetaanhan se autokin ennen kaupantekijäisiä.

Jäljelle jää kysymys, kumpi polkee ja kumpi hurisee?

Vierailija
93/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostaisin! Toki näin miehenä joutuisin odotellessa käymään purkamassa paineet ammattilaisella, mutta kun naisen reidet lopulta aukeaisivat, opettaisin hänelle nautinnon salat niin että hän suorastaan kerjäisi heppiäni loppuikänsä.

Kukaan nainen ei halua seksistä maksavaa hyväksikäyttäjää seuraansa.

Vierailija
94/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostaisin! Toki näin miehenä joutuisin odotellessa käymään purkamassa paineet ammattilaisella, mutta kun naisen reidet lopulta aukeaisivat, opettaisin hänelle nautinnon salat niin että hän suorastaan kerjäisi heppiäni loppuikänsä.

Arvostaisit naisen pidättäytymistä mutta itse et olisi naisen arvoinen vaan h@oraisit heppi pitkällä, jakaisit helpolla munaasi kelle vain ja hyväksikäyttäisit todennäköisesti ihmiskaupan uhria.

Mitä kaksinaismoralismia.

Ihmetyttää kerta toisensa jälkeen että voiko mies olla noin tyhmä?

Vierailija
95/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuukausien on ehkä vähän turhan pitkä aika mielestäni, mutta arvostan naista joka ei ole helppo. Ei ole mitään tarvetta sellaiselle kyrpätynnyrille minne on kaikki kylän pojat tehneet tarpeensa.

Naista joka ei ole helppo? Nainen ei ole koskaan helppo vaan normaali.

Ja jos helpoista puhutaan niin vain miehet on helppoja, kerrothan sen itsekin eli kyrpätynnyri siis moni mies on valmis jakamaan munaansa helposti kelle vaan. Monta helppoa miestä versus yksi nainen. Ja miehillä on sitten otsaa haukkua naisia seksinharrastamisesta.

Miehet harrastaa yhden yön juttuja eri naisten kanssa ja kertoo sitten halveksien kaadoistaan että se ja sekin antoi, on helppo l@tka vaikka oikeasti vain miehet itse ovat helppoja ja halpoja. Ajatteletteko te miehet koskaan mitään?

Vierailija
96/145 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen seurustelukumppani ei halunnut seksiä kuin vasta jokusen kuukauden kuluttua tapailun alusta. Tuo oli kyllä lähellä kaataa suhteen ja itse asiassa mielestäni vaikuttaa edelleen negatiivisesti suhteeseen. Minulle tuli tuosta jonkinlainen epävarmuuden olo, joka ei ole täysin poistunut. Semmoinen epävarmuus motivaatiosta olla kanssani. Epävarmuutta siihen, että onko kanssani osin vain erittäin hyvän taloudellisen asemani ja muun takia. En nyt mikään ihmeellinen ole, mutta korkeasti koulutettu ja tulot noin 200ke vuodessa. Aiemmat suhteeni ovat olleet kaikki samassa taloudellisessa tilanteessa olevien työtuttujen kanssa ja niissä ollut seksiä alusta alkaen. Tosin näitä vain pari ja nuoruudessa taas ei ollut mitään suhdekuvioita, mikä vaikuttaa tuohon epävarmuuteen myös.

Vierailija
97/145 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni oli juuri tuollainen nainen tavatessamme, odotuksensa oli pitkä tapailuaika ennen minkään vakavamman aloittamista. Olisiko siinä pari viikkoa mennyt, että harrastimme seksiä ja käytännössä muutimme yhteen. Ja yhdessä ollaan oltu yli 25 vuotta.

Vierailija
98/145 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa hyvin kasvatettuja naisia, jotka haluavat seksiä vain jos nainen on rakastunut ja tuntee olonsa turvalliseksi. Tuntemattomien miesten kanssa he eivät halua seksiä.

Seksin ja rakkauden tarve ovat naisellakin eri asioita....

Vierailija
99/145 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan heitä todella paljon ja toivotan sellaisille hyvää jatkoa.

Vierailija
100/145 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on korkea moraali,  erittäinkin, mutta menin heti tavattuani mieheni sänkyyn kanssaan. Ja tehnyt niin aiemminkin, ei ole tehnyt minusta huonompaa tai parempaa millään lailla. Edelleeen haluan paljon seksiä, koska se ON hyvää. Mies yhä sama ihana,  vuoskymmenten jälkeenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi