Mitä mieltä olette korkeamoraalisesta naisesta, joka vaatii kuukausien yhdessäoloa ennen seksiä?
Jos nainen on kaunis ja on korkeamoraalinen kaikille miehille, se olisi unelmanainen miehelle. Tällöin kovin moni muukaan mies ei ole dippailut naista aiemmin ja on helpompi luottaa naiseen suhteessa. Toisaalta on suuri riski, ettei suhde lopulta edes etene intiimitasolle.
Kommentit (145)
Sepä vasta pettymys onkin, kun mies pihtaa kuukaisia, eikä sittenkään saa joka kolossa siivutettua vehjettään nousemaan. Käyttäisivät vähemmän, niin voisi toimiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettei lähde kenen tahansa kanssa harrastelemaan, säästyy paljolta. Suomessa moni nuori mies ei sitoudu, eikä sitä väkisin kannata yrittää. Mutta jos olisi sitoutuvaa sorttia oleva mies sille naiselle, pitäisi tietää sopiiko kaksi yhteen edes (eivät tunne toisia aluksi, pitäisi tuntea joku pitkältä ajalta edes kaukaisesti), koska aika monille tulee eroja nuorena vielä - ja parempi erotakin jos huono tilanne. Mutta tuossa tapauksessa kannattaisi olla enimmäkseen sinkkuna, ei osu väärään kumppaniainekseen, pelkkä pidättäytyminen ei ehkä riitä - on myös miehiä jotka väkisin yrittävät, joka on nuorelle naiselle riski. Manipuloiva tyyppi ei sovi, tuskin moni jaksaa odotella silti, ellei ole vakaumuksellinen. Silti, ei tarvitse mennä heti petiin.
Miltä siinä säästyy? Nautinnolta mikä tekee hyvää keholle ja mielelle. En lähtisi säästelemään, voi tulla patoutumia ja mt-ongelmia.
Kaikki nuoret naiset eivät etsi seksuaalista asiaa ekana, vaan ihan parisuhdetta turvaksi tai koska välittää, on kiinnostunut jostain - jos miehelle on pelkästään seksi tärkein, se ei voi toimia tuon tyyppiselle naiselle. Eivät kaikki koe sitä patoutumaksi. Jos hyvin käy homma toimii sen yhden kanssa, eivät ihmiset ole monisuhteisia kaikki. Henkisellä puolella usea kumppani tuo ongelmia päähän joillekin, koska tulee tauteja, hyväksikäyttöjä, raskauden pelkoja, jatkuvia eroja ja ehkä seksodemoneita. Eivät kaikki miehet ole mitään kuoropoikia tai kunnollisia, jotka jäisivät parisuhteeseen, jos ilmankin saa. Sinun maailmankatsomus ei ole kaikilla, ihmiset ajattelevat myös toisin.
Minä naisena en halua tuhlata aikaani kuukausitolkulla, mahdollisimman pian pitää selvitä onko ns. Sopivat ja toimivat vehkeet ja osataanko niitä käyttää. Mitä hittiä, jos siinä nysvätään ensin iän kaiken ja sitten vasta selviää, että ei siitä miehestä ole mihinkään, niin ei oikein kiva. Suhteen täytyy toimia kaikilla osa-alueilla ja seksuaalisuus on niistä tosi tärkeä.
Eli en tiedä onko korkealla moraalilla yhtään tekemistä asian kanssa, ennemmin sillä, ettei oikein vaan kiinnosta tai ei ole aloitekykyä.
Välillä olen niin väsynyt olemaan yksin, että saattaisin jopa harkita tuollaista naista seurakseni. Mutta kun ajattelen pidemmälle, uskon että yhdeksässä kuukaudessa mielenkiintoni naista kohtaan on sammunut seksin puutteen takia. Kyllä se parisuhde vain toimivaa seksiä tarvitsee ja se luo niitä hyvän olon hormoneja jotka saavat pariskunnat pysymään toisesta kiinnostuneena ja jopa rakastumaan.
Vierailija kirjoitti:
En jaksais tässä iässä tuollaista kokematonta naista. Kun nainen on käsitellyt runsaasti parrua ja ollut paljon porattavana, niin kyllä se näkyy osaamisena. Kaikkea saa tehdä ja naisella on omiakin ideoita nautinnollisiin sessioihin.
Olen ollut pitkässä avioliitossa ja olemme harrastaneet koko ajan seksiä pari kertaa viikossa. Olenko minäkin ollut parrulla porattavana ja muita käyttämiäsi alatyylisiä ilmauksia? Olen varmasti harrastanut tuon yhden miehen kanssa enemmän seksiä kuin useampi irtosuhteita tai lyhyitä suhteita harrastanut yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Hohhhoijaa, miten ihmeset jaksaa pitää yllä tätä sovinistista kaksinaismoralismia?
Nainen on ***ra, antaa tai ei anna ja tietty kuluu läytössä.
Miehillä tässä ei sitten suinkaa ole mitään osaa ja arpaa, eikä "aikuiset suhteet" kulut tai löysytä miestä.
Mun toivo on nuorissa ihmisissä, varsinkin miehissä. Jospa ne onnistuisi ajattelemaan vähän avoimemmin kuin nämä keski-ikäiset katkerat tapaukset.
Eikös täällä ole oltu ennemminkin sitä mieltä että EI kulu käytössä? Etkö ole lukenut ennen kommentointia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksais tässä iässä tuollaista kokematonta naista. Kun nainen on käsitellyt runsaasti parrua ja ollut paljon porattavana, niin kyllä se näkyy osaamisena. Kaikkea saa tehdä ja naisella on omiakin ideoita nautinnollisiin sessioihin.
Olen ollut vain mieheni kanssa, eli menetin neitsyyteni vasta 25-vuotiaana. Harrastamme seksiä 5-7 kertaa edelleen näin 10 vuoden suhteen jälkeen. Voit laskea, että olen aika paljon kokeneempi kuin se, joka harrastaa kerran tai pari kuussa yhden yön suhteita. Ihan vain ohiksena..
N35
Tuohan on sama kuin sanoisit että olet kokenut kokki, kun olet laittanut samaa ruokaa joka päivä 15 vuotta. Miehet ovat erilaisia. Et saa kokemusta tekemällä yhden kanssa. Voin kertoa kokemuksesta, että naisen kokemuksen kyllä huomaa kun osuu kohdalle.
Jos mies ei ole kiinnostava niin ei kiinnosta harrastaa seksiäkään. Olen aina ollut huonosti ihastuva ja olen kiinnostunut harvasta. Lasteni isän kanssa seksiä oli heti ja yhdessä oltiin 22v. Sen jälkeen pari vuotta yksin ja ei seksiä, kunnes törmäsin nykyiseen kumppaniin ja seksiä oli eka tapaamisella ja max 1 pvä viikossa, jolloin sitä ei ole
Vierailija kirjoitti:
Välillä olen niin väsynyt olemaan yksin, että saattaisin jopa harkita tuollaista naista seurakseni. Mutta kun ajattelen pidemmälle, uskon että yhdeksässä kuukaudessa mielenkiintoni naista kohtaan on sammunut seksin puutteen takia. Kyllä se parisuhde vain toimivaa seksiä tarvitsee ja se luo niitä hyvän olon hormoneja jotka saavat pariskunnat pysymään toisesta kiinnostuneena ja jopa rakastumaan.
Tossa on se vaara, että rakastuu väärään ihmseen.
Olen korkealibidoinen, mutta haluan vain tietynlaista seksiä vain pysyvän kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli haluaisin olla pelkkänä kaverina olisin äijäporukassa. Olisi paljon hauskempaa ilman turhaa ylimääräistä draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut pitkässä avioliitossa ja olemme harrastaneet koko ajan seksiä pari kertaa viikossa. Olenko minäkin ollut parrulla porattavana ja muita käyttämiäsi alatyylisiä ilmauksia? Olen varmasti harrastanut tuon yhden miehen kanssa enemmän seksiä kuin useampi irtosuhteita tai lyhyitä suhteita harrastanut yhteensä.
No on tuo pari kertaa viikossa kyllä aika vähän.
No hän sitten ei harrasta seksiä ennen kuukausien yhdessäoloa. Jokainen tavallaan. Pitäisikö tästä olla jokin erityinen mielipide?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettei lähde kenen tahansa kanssa harrastelemaan, säästyy paljolta. Suomessa moni nuori mies ei sitoudu, eikä sitä väkisin kannata yrittää. Mutta jos olisi sitoutuvaa sorttia oleva mies sille naiselle, pitäisi tietää sopiiko kaksi yhteen edes (eivät tunne toisia aluksi, pitäisi tuntea joku pitkältä ajalta edes kaukaisesti), koska aika monille tulee eroja nuorena vielä - ja parempi erotakin jos huono tilanne. Mutta tuossa tapauksessa kannattaisi olla enimmäkseen sinkkuna, ei osu väärään kumppaniainekseen, pelkkä pidättäytyminen ei ehkä riitä - on myös miehiä jotka väkisin yrittävät, joka on nuorelle naiselle riski. Manipuloiva tyyppi ei sovi, tuskin moni jaksaa odotella silti, ellei ole vakaumuksellinen. Silti, ei tarvitse mennä heti petiin.
Miltä siinä säästyy? Nautinnolta mikä tekee hyvää keholle ja mielelle. En lähtisi säästelemään, voi tulla patoutumia ja mt-ongelmia.
Kaikki nuoret naiset eivät etsi seksuaalista asiaa ekana, vaan ihan parisuhdetta turvaksi tai koska välittää, on kiinnostunut jostain - jos miehelle on pelkästään seksi tärkein, se ei voi toimia tuon tyyppiselle naiselle. Eivät kaikki koe sitä patoutumaksi. Jos hyvin käy homma toimii sen yhden kanssa, eivät ihmiset ole monisuhteisia kaikki. Henkisellä puolella usea kumppani tuo ongelmia päähän joillekin, koska tulee tauteja, hyväksikäyttöjä, raskauden pelkoja, jatkuvia eroja ja ehkä seksodemoneita. Eivät kaikki miehet ole mitään kuoropoikia tai kunnollisia, jotka jäisivät parisuhteeseen, jos ilmankin saa. Sinun maailmankatsomus ei ole kaikilla, ihmiset ajattelevat myös toisin.
Eihän se sitä tarkoita, että seksi on tärkein jos mies haluaa seksiä. Omituinen asenne.
Toisinpäin se kuuluisi mennä, ensin testataan pimpsa ja sitten jos se on hyvä tutustutaan tyttöön tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Sepä vasta pettymys onkin, kun mies pihtaa kuukaisia, eikä sittenkään saa joka kolossa siivutettua vehjettään nousemaan. Käyttäisivät vähemmän, niin voisi toimiakin.
Itseasiassa se on täsmälleen päinvastoin. Mitä enemmän käyttää sitä paremmin toimii.
Nykyisessä yliseksualisoituneessa ilmapiirissä on kiinnostavaa, että joku ei etenekään seksiin. Mitäpä muutaman kuukauden odotus, kun tiedossa voi olla loppuelämän rakastelut. Kannatan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on tuo pari kertaa viikossa kyllä aika vähän.
4 lapsen vanhemmille vähän 2 kertaa viikossa? Ok, Mitenkäs sinulla sitten? Seurusteluaikana se oli 4 kestä vuorokaudessa ja sitä emme edes haluaisi nykyään.
Se, että naisella on ollut useampi kumppani ja päätynyt heti sänkyyn miesten kanssa, EI tarkoita sitä , että nainen ei osaisi olla uskollinen parisuhteessa. Älytöntä edes ajatella, että sinkkuna tehtyjen asioiden takia nainen ei voisi olla uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vain mieheni kanssa, eli menetin neitsyyteni vasta 25-vuotiaana. Harrastamme seksiä 5-7 kertaa edelleen näin 10 vuoden suhteen jälkeen. Voit laskea, että olen aika paljon kokeneempi kuin se, joka harrastaa kerran tai pari kuussa yhden yön suhteita. Ihan vain ohiksena..
N35
Puhtaasti mielenkiinnosta ihmisen fysiikkaan: Olen kuullut että immenkalvo katoaa ajan mittaan itsestään ja juuri n. 25 ikävuoteen mennessä. Pitääkö paikkansa tai huomasitko mitään "repeämistä" tai tuliko verta?
Eiköhän tuo ole yksilöllistä. En ole edellinen mutta about saman ikäisenä menetin neitsyyteni (vuoden nuorempana) ja ei kyllä ollut kadonnut mihinkään.
En ole korkeamoraalinen, minulla on vain matala libido ja hitaasti lämpiävä luonne.
Molemmille parempi, että pelaan avoimin kortein eikä haaviin tartu edes normaalilibidoista miestä.