Mitä mieltä olette korkeamoraalisesta naisesta, joka vaatii kuukausien yhdessäoloa ennen seksiä?
Jos nainen on kaunis ja on korkeamoraalinen kaikille miehille, se olisi unelmanainen miehelle. Tällöin kovin moni muukaan mies ei ole dippailut naista aiemmin ja on helpompi luottaa naiseen suhteessa. Toisaalta on suuri riski, ettei suhde lopulta edes etene intiimitasolle.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nainen, joka kasvatettu seksikielteiseksi,on kasvatettu huonosti.
??? Mitä pahaa siinä on? Seksi nyt ei ole niitä tärkeimpiä asioita muuta kuin kanityyppisille tyypeille. Ihmiselämässä on paljon mielenkiintoisempia asioita, opiskelua, keskustelija,luovaa toimintaa jne. Pelkkä nylkytyselämä ei ketään kehitä.
Vaikka panis miten paljon, niin ei siihen ihan hirveästi saa aikaa kulumaan. Aikaa jää kyllä muuhunkin.
Olisipa aloituksesta jätetty tuo "korkeamoraalinen" pois niin tän voisi ottaa tosissaan.
Olen valikoinut tarkkaan ne jotka tapaan, seksin harrastaminen ei mikään kynnyskysymys vaikka eka treffeillä jos kipinää löytyy. Usein tavataan ensin kahvilla, toinen tapaaminen sitten toisen kotona. Molemmat tietää mitä tapahtuu.
Seksi on minulle tärkeää, iso osa kumppanin valintaa. Ei tuhlata kummankaan aikaa kun senkin selvittää alussa.
Hyvä esimerkki sekin kun tapasin kahvin merkeissä miehen, huumorintajun samanlaisuus selvinnyt jo viesteistä. Mies komea, hyvätapainen, fiksu, viehättävä, ei mitään vikaa. Seksi ei vain sujunut, siinä ei löydetty yhteistä virettä. Kyllä se kertoo paljon.
Se ei kuitenkaan kerro moraalistani mitään. Valikoin tarkkaan ketä tapailen, tapailen yhtä kerrallaan ja suhteissa olen aina ollut uskollinen ja rehellinen. Kohtelen ihmisiä aina hyvin.
ihan ok