Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkeä vanhus marketissa

Vierailija
20.05.2025 |

Tulin hyllyn takaa ja kurkistelin ison ostoskärryni, jossa taapero istui, kanssa tuleeko toista käytävää pitkin ketään. Ja tulihan sieltä; noin 55v vanhus setä joka törmäsi vauhdilla ostoskärryyni etukulmaan ja alkoi huutaa minulle "vttuako sieltä eteen tuut "!

Jotain muutakin se vielä huusi kun jähmetyin paikalleni vain. Ehkä pieni juttu mutta itse järkytyin vanhuksen käytöksestä varsinkin kun mulla oli lapsi mukana kärryssä. Vieläkin vapisuttaa ja kiukuttaa kun en saanut sanaa suustani, pyysin vain anteeksi vaikka minuun törmättiin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se yksi kansanedustaja saanut tuon ikäisenä lapsen?

Vierailija
2/33 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitko vasemmalta?  Marketin risteykset on tasavertaisia risteyksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 55-vuotias vanhus setä oli sinun isäsi. Nyt jotain tolkkua näihin tyhmiin aloituksiin.

Vierailija
4/33 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo lapsen kanssa varovainen.  Ja katso mitä se lapsi touhuaa, joskus tekis mieli mennä hätiin kun lapsi tippumaisillaan kärryistä.

Vierailija
5/33 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka suuri on "iso ostoskärry"? Se missä on se auto lapsille siinä edessä? 

Vierailija
6/33 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on "näitä vika on aina muissa" -tyyppejä. Olisit vaan huutanut vastaan, että katsoisit eteesi kun juokset kaupassa.

Vierailija
7/33 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

v-llä alkavaa sanaa käyttävät vain buumereita nuoremmat. se onkin monipuolinen, käy substantiivista, adjektiivista, verbistä, unohtamatta partisiippimuotoja. kertakaikkiaan kätevä ja kieltämme rikastuttava.  

Vierailija
8/33 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulitko vasemmalta?  Marketin risteykset on tasavertaisia risteyksiä

Tulin oikealta kapealta käytävältä hiukan leveämmälle käytävälle. Ja olin valmis väistämään mutta en nähnyt kärryni takaa vaikka kurkottelin. Pappa tuli vauhdilla kärryni kylkeen. -ap

Vierailija
9/33 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on taas jollakin tarkka ikänäkö, 55 v vanhus. En ihmettele jos ei kaupassakäynti suju. 

Vierailija
10/33 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se 55-vuotias vanhus setä oli sinun isäsi. Nyt jotain tolkkua näihin tyhmiin aloituksiin.

Isäni ikäinen, ehkä. Miksi aloitukseni on tyhmä? Miksi vastasit tyhmään aloitukseen? Kai saan edes vauvapalstalla avautua järkytyksestäni. -ap

Vierailija
11/33 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka suuri on "iso ostoskärry"? Se missä on se auto lapsille siinä edessä? 

Tavallinen iso ostoskärry jossa on kahvan edessä istuinosa lapselle. Olen alle 160cm pitkä joten mulle se on iso kärry. -ap

Vierailija
12/33 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei 55-vuotias ole VANHUS :D vanhus on 70->

Vierailija
13/33 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

v-llä alkavaa sanaa käyttävät vain buumereita nuoremmat. se onkin monipuolinen, käy substantiivista, adjektiivista, verbistä, unohtamatta partisiippimuotoja. kertakaikkiaan kätevä ja kieltämme rikastuttava.  

Juuri näin.

Valitettavasti on vielä olemassa ihmisiä, jotka kuvittelevat kyseessä olevan suomenkielen rappeuma, ymmärtämättä sanan rikastuttavaa vaikutusta.

Vierailija
14/33 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen iso ostoskärry jossa on kahvan edessä istuinosa lapselle. Olen alle 160cm pitkä joten mulle se on iso kärry. -ap

Lapsihan kuitenkin tavallaan suojassa siinä.  Vartalosi suojaa jalkansa ja törmäys sinne tavarapäätyyn.  

Vierailija
15/33 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsihan kuitenkin tavallaan suojassa siinä.  Vartalosi suojaa jalkansa ja törmäys sinne tavarapäätyyn.  

Ei lapsella ollut hätää, kauhistuin vain ilkeän sedän kiroilua ja huutoa. Lapsi kyllä kuuli ja ymmärsi vihanpurkauksen. -ap

Vierailija
16/33 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vanhus oli nähnyt jotain kivaa ostettavaa, mutta ei ollut varaa siihen, niin piti purkaa kiukkuaan ja raivota vieraalle ihmiselle.

Vierailija
17/33 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kohta lapsesi kaahaa kaupassa lastenkärryillä, tormäilee mummoihin ja kikattaa kun se on kivaa.  Yritän vöistellä näitä kaahareita.

Vierailija
18/33 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poikani oli alakoulussa, kysyin minkälainen hänen opensa on. Kertoi, että oli sellainen vanha mies. Toista kautta kuulin, että ope oli 27-vuotias.

Nyt poikani on samanikäinen kuin marketin ilkeä vanhus.

Vierailija
19/33 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi viisastella, mutta tuohan on ihan normaalin kokoinen ostoskärry. 

Vierailija
20/33 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni ikäinen, ehkä. Miksi aloitukseni on tyhmä? Miksi vastasit tyhmään aloitukseen? Kai saan edes vauvapalstalla avautua järkytyksestäni. -ap

Ei kannata välittää. Tällä palstalla on paljon ihmisiä jotka voivat todella pahoin. Tänne he sitten oksentavat huonoa oloaan aamusta iltaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi