Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette korkeamoraalisesta naisesta, joka vaatii kuukausien yhdessäoloa ennen seksiä?

Vierailija
28.09.2022 |

Jos nainen on kaunis ja on korkeamoraalinen kaikille miehille, se olisi unelmanainen miehelle. Tällöin kovin moni muukaan mies ei ole dippailut naista aiemmin ja on helpompi luottaa naiseen suhteessa. Toisaalta on suuri riski, ettei suhde lopulta edes etene intiimitasolle.

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuukausien on ehkä vähän turhan pitkä aika mielestäni, mutta arvostan naista joka ei ole helppo. Ei ole mitään tarvetta sellaiselle kyrpätynnyrille minne on kaikki kylän pojat tehneet tarpeensa.

Oletko itse sitten pillujuna?

En mutta haluaisin olla.

Eli tyypillinen mies. Katkera naisen seksielämästä koska itse ei kykene saamaan yhtä paljon. Säälittävää.

Vierailija
42/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kummallakin osapuolella on tarkoituksen vakavasuhde niin ihan turhaa odotella mitään. Jos kaksi ihmistä tuntee toisiinsa vetoa en usko sen edes olevan mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko sillä väliä. Jos tuntee voimakasta kemiaa toista kohtaan, niin kumppanien määrällä ei ole väliä.

Sitten kun parisuhteessa alkaa ongelmat, tulee mustasukkaisuus.

Vierailija
44/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis hyvä, että nää estoiset olis toistensa kanssa vois sitten paheksua muita. En ole ikinä tavannut naista joka olisi pystynyt pelkästään nukkumaan yhdessä vaikka näin on sovittu. Itse olen asennoitunut etukäteen niin ettei seksiä ole vaan pelkästään läheisyyttä. Siinä on vaan sitten edetty seksiin joka kerta. En kyllä pistä vastaan.

Itse kävin joskus aikoja sitten useilla nettitreffeillä. Kaikki naiset tekivät ennakkoon selväksi että ovat liikkeellä tositarkoituksella. Jotkut painottivat vielä erikseen ettei mitään pikaseksiä ole tiedossa. Kaikkien kanssa nussin ensitreffeillä. En ymmärrä miksi pitää esittää jotain siveyden sipulia. Ei se nykyisin mikään salaisuus ole, että paneminen tuntuu myös pillussa hyvältä.

Vierailija
45/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaminen tai odottamatta oleminen ovat molemmat, ok mutta mielestäni tällä asialla ei kyllä ole mitään tekemistä moraalin kanssa. 

Vierailija
46/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuukausien on ehkä vähän turhan pitkä aika mielestäni, mutta arvostan naista joka ei ole helppo. Ei ole mitään tarvetta sellaiselle kyrpätynnyrille minne on kaikki kylän pojat tehneet tarpeensa.

Oletko itse sitten pillujuna?

En mutta haluaisin olla.

Eli tyypillinen mies. Katkera naisen seksielämästä koska itse ei kykene saamaan yhtä paljon. Säälittävää.

Kaikki tyypilliset miehet on mielestäsi säälittäviä? Tilanne on lähtökohtaisesti tuo. Aika harvassa on miehet jotka pystyvät saamaan yhtä paljon seksiä kuin naiset. Siis oletuksella, että kumpikin etsii aktiivisesti seksiseuraa. Naiselle se on erittäin helppoa mutta miehelle ei. Tyypillinen nainen, ensimmäisen seksikerran toteuttaminen on aivan käsittämättömän vaikeaa ja on vielä jonkin aikaa sen jälkeenkin mutta sitten kun homma alkaa maistumaan sitä käytetään aseena miehiä vastaan. Melko kusipäistä touhua.

Vierailija
47/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, en tiennyt että aika siirtymä on mahdollista, miten 1950-luvulta pääsee pois?

Vierailija
48/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksais tässä iässä tuollaista kokematonta naista. Kun nainen on käsitellyt runsaasti parrua ja ollut paljon porattavana, niin kyllä se näkyy osaamisena. Kaikkea saa tehdä ja naisella on omiakin ideoita nautinnollisiin sessioihin.

Olen ollut vain mieheni kanssa, eli menetin neitsyyteni vasta 25-vuotiaana. Harrastamme seksiä 5-7 kertaa edelleen näin 10 vuoden suhteen jälkeen. Voit laskea, että olen aika paljon kokeneempi kuin se, joka harrastaa kerran tai pari kuussa yhden yön suhteita. Ihan vain ohiksena..

N35

Puhtaasti mielenkiinnosta ihmisen fysiikkaan: Olen kuullut että immenkalvo katoaa ajan mittaan itsestään ja juuri n. 25 ikävuoteen mennessä. Pitääkö paikkansa tai huomasitko mitään "repeämistä" tai tuliko verta? 

Vierailija
49/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei lähde kenen tahansa kanssa harrastelemaan, säästyy paljolta. Suomessa moni  nuori mies ei sitoudu, eikä sitä väkisin kannata yrittää. Mutta jos olisi sitoutuvaa sorttia oleva mies sille naiselle, pitäisi tietää sopiiko kaksi yhteen edes (eivät tunne toisia aluksi, pitäisi tuntea joku pitkältä ajalta edes kaukaisesti), koska aika monille tulee eroja nuorena vielä - ja parempi erotakin jos huono tilanne. Mutta tuossa tapauksessa kannattaisi olla enimmäkseen sinkkuna, ei osu väärään kumppaniainekseen, pelkkä pidättäytyminen ei ehkä riitä - on myös miehiä jotka väkisin yrittävät, joka on nuorelle naiselle riski. Manipuloiva tyyppi ei sovi, tuskin moni jaksaa odotella silti, ellei ole vakaumuksellinen. Silti, ei tarvitse mennä heti petiin.

Vierailija
50/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen lopulta kuukausien tapailun jälkeen ehdottaisi seksiä, pyytäisin häntä ensin odottamaan täsmälleen yhtä monta kuukautta suostumistani.

Mistä hän muuten tietäisi, että minulla on korkea moraali?

Vierailija
51/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksais tässä iässä tuollaista kokematonta naista. Kun nainen on käsitellyt runsaasti parrua ja ollut paljon porattavana, niin kyllä se näkyy osaamisena. Kaikkea saa tehdä ja naisella on omiakin ideoita nautinnollisiin sessioihin.

Olen ollut vain mieheni kanssa, eli menetin neitsyyteni vasta 25-vuotiaana. Harrastamme seksiä 5-7 kertaa edelleen näin 10 vuoden suhteen jälkeen. Voit laskea, että olen aika paljon kokeneempi kuin se, joka harrastaa kerran tai pari kuussa yhden yön suhteita. Ihan vain ohiksena..

N35

Teidän liitolla on huomattavasti paremmat edellytykset jatkua elämän loppuum asti kun näillä joka ihmistä panevilla.

Ole ylpeä itsestäsi.

Eikä ole, mihin tuo väite muka perustuu? Sinun henkilökohtaiseen mielipiteeseesi? Sellainenkin vaihtoehto on että olet väärässä.

Vierailija
52/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten välinen konsensuaalinen seksi ei ole moraalitonta.

Vierailija
53/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis hyvä, että nää estoiset olis toistensa kanssa vois sitten paheksua muita. En ole ikinä tavannut naista joka olisi pystynyt pelkästään nukkumaan yhdessä vaikka näin on sovittu. Itse olen asennoitunut etukäteen niin ettei seksiä ole vaan pelkästään läheisyyttä. Siinä on vaan sitten edetty seksiin joka kerta. En kyllä pistä vastaan.

Itse kävin joskus aikoja sitten useilla nettitreffeillä. Kaikki naiset tekivät ennakkoon selväksi että ovat liikkeellä tositarkoituksella. Jotkut painottivat vielä erikseen ettei mitään pikaseksiä ole tiedossa. Kaikkien kanssa nussin ensitreffeillä. En ymmärrä miksi pitää esittää jotain siveyden sipulia. Ei se nykyisin mikään salaisuus ole, että paneminen tuntuu myös pillussa hyvältä.

Tämä on muuten kummaa käytöstä naisilla tällainen. Minullakin esitti niinkuin ei seksiä haluaisikaan ja on suurinpiirtein joku aseksuaali, mutta niin vaan panemassa pian piti olla. Syyllisti vielä alkuun minua siitä, että edes kehtasin puhua jostain seksistä kun tavataan. Aivan kuin naiset eivät olisi omien aivojensa hallitsijoita, tai jotain.

Vierailija
54/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen lopulta kuukausien tapailun jälkeen ehdottaisi seksiä, pyytäisin häntä ensin odottamaan täsmälleen yhtä monta kuukautta suostumistani.

Mistä hän muuten tietäisi, että minulla on korkea moraali?

Mitä veikkaatte, mitä tapahtuisi jos tilanne olisi tosiaan topisin päin? Nainen katoaisi hyvin nopeasti takavasemmalle tai nousisi hirveä paskamyrsky kun hän on virittyneenä oikeaan tunnelmaan eikä saakaan kullia. Miehen pitää kyllä sietää pakkeja loputtomiin mutta naisen ei jostain syystä kertaakaan.

Vierailija
55/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ettei lähde kenen tahansa kanssa harrastelemaan, säästyy paljolta. Suomessa moni  nuori mies ei sitoudu, eikä sitä väkisin kannata yrittää. Mutta jos olisi sitoutuvaa sorttia oleva mies sille naiselle, pitäisi tietää sopiiko kaksi yhteen edes (eivät tunne toisia aluksi, pitäisi tuntea joku pitkältä ajalta edes kaukaisesti), koska aika monille tulee eroja nuorena vielä - ja parempi erotakin jos huono tilanne. Mutta tuossa tapauksessa kannattaisi olla enimmäkseen sinkkuna, ei osu väärään kumppaniainekseen, pelkkä pidättäytyminen ei ehkä riitä - on myös miehiä jotka väkisin yrittävät, joka on nuorelle naiselle riski. Manipuloiva tyyppi ei sovi, tuskin moni jaksaa odotella silti, ellei ole vakaumuksellinen. Silti, ei tarvitse mennä heti petiin.

Miltä siinä säästyy? Nautinnolta mikä tekee hyvää keholle ja mielelle. En lähtisi säästelemään, voi tulla patoutumia ja mt-ongelmia.

Vierailija
56/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveelliset naiset ottaa ensimmäiset 3 kuukautta vain suihin.

Vierailija
57/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy. Mä haluan pesälle heti ensimmäisenä iltana, jotta tiedän, onko rakkautta ylipäänsä ilmassa. 

Vierailija
58/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boooring! Next!

Vierailija
59/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä on väljä pillu ja hän yrittää vedättää sen paljastumista mahdollisimman pitkään.

Vierailija
60/145 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhhoijaa, miten ihmeset jaksaa pitää yllä tätä sovinistista kaksinaismoralismia?

Nainen on ***ra, antaa tai ei anna ja tietty kuluu läytössä.

Miehillä tässä ei sitten suinkaa ole mitään osaa ja arpaa, eikä "aikuiset suhteet" kulut tai löysytä miestä.

Mun toivo on nuorissa ihmisissä, varsinkin miehissä. Jospa ne onnistuisi ajattelemaan vähän avoimemmin kuin nämä keski-ikäiset katkerat tapaukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän