Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esprit-nettikauppa

Vierailija
21.04.2010 |

Onko kukaan tilannut Espritin nettikaupasta (www.esprit.fi)? Millaisia kokemuksia toimitusajoista, palautuksesta jne?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa käytettynä Facebookin Esprit-kirppikseltä, siellä paljon uusia!

Vierailija
22/48 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useasti, ei mitään ongelmia. Tilaukset tulee nopeasti ja hyvityksetkin toimii (mulle on tosin se ja sama, ehtiikö hyvitys samaan visa-laskuun vai ei).

Joskus se on musta hankalaa, että espritin koot heittelee eikä 34 olekaan aina 34:=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on ne esrpritillä vieläkin hitaammat kuin vaikka nextillä. Nopeammat kuin HM:llä.

Vierailija
24/48 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EDI= electronic data interchange

Olen tilannut Espritiltä muutaman kerran, ja kaikin puolin hyvin on sujunut. Nyt kuitenkin petyin. Tein tilauksen 21.11.2012 ja katsoin seurantakoodilla niin se oli 22.11.2012 Turussa. Nyt on jo 28.11.2012. Katsoin lähetysseurantaa, niin edelleen on lähetys Turussa. Enpä taida tilata espritiltä mitään, ainakaan jos on kiire saada paketti. Ylihuomenna 30.11.2012 on synttärit ja lahjana espritin vaate. Kovasti jännitän saako synttärisankari lahjapaketin ajoissa.

Vierailija
25/48 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palauttanut, kaikki ongelmitta.

Paketti tulee noin viikossa, huom. Esprit on saksalainen merkki joten tuotteetkin tulevat SAKSASTA.

Palautussumma toki kestää jonkin aikaa mutta so?

Tilaan melko paljon teini-ikäisille pojilleni

Vierailija
26/48 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Espritin syy, jos postinkulku Suomessa hidasteleee. Haloo??

Vierailija
27/48 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siis tavarat, jotka kuuluivat Belgialaiselle naiselle, siis Esprit on sotkenut tilaukset ja on nyt ilmoittanut, ettei voi hyvittää minulle kun minulla ei ole esittää postin kuittia, selvitin postista, että he eivät anna kenellekään palautuksesta kuittia, päinvastoin Espritillä PITÄISI olla lähetyskoodi, josta he näkevät mitä ovat minulle lähettäneet, olen selvittänyt tätä asiaa heidän kanssa jo kuukauden, soittanut kolme puhelua ja kirjoittanut viisi viestiä. OLEN TODELLA PETTYNYT, ENKÄ TILAA SIELTÄ KOSKAAN MITÄÄN!!!

Vierailija
28/48 |
22.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottokorttitilin hyvitys kestää toooodella pitkään = noin kuukauden. Olen yrittänyt hieman vähentää ostoja; tulee niin herkästi ostettua. Valikoima on laaja.

Vierailija
29/48 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän kokoni ja ne mallit, jotka minulle sopivat, joten helppo tilata.

Toimitus on kestänyt 2-3 viikkoa, maksu visalla on sujunut hyvin ja palautuksetkin otettu vastaan, mutta hyvityksessä on kestänyt myös aika pitkään.

Mitään kiireellistä en sieltä tilaisi, mutta edullisiin perusvaatteisiin siellä on parempi valikoima kuin missään Espritin kaupassa lähiseudulla.

Vierailija
30/48 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä käyttää ylipainoiset "muka sporttiset" naiset, jotka luulevat olevansa tyylitietoisia, kun pukeutuvat Espritiin, hohhoijaa. Ainoa asia, mitä sieltä kannattaa ostaa on sateenvarjo - vaatteet ovat täyttä kuraa.

Vierailija
31/48 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelua. Hoono soomi.

Vierailija
32/48 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko enää, että saan rahojani takaisin. Olen soittanut useasti ja laittanut sähköposteja, Esprit ei tiedä minne on lähettänyt minun maksamani paketin, KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!!!!!

Vierailija
33/48 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Espritin mokkasiinit alella, ja kun avasin paketin oli negatiivinen yllätys. Toinen kenkä rikki, ihan kuin joku oikein isojalkainen olisi murjonut kengän ja ommel pitkän matkaa rikki. Eikö kukaan ole sitä huomannut, paketin laittaja esim. ??? Olen tosi pettynyt Espritiin!!!

Vierailija
34/48 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut valittavat täällä lähestysaikaa, mutta eihän se Espritistä ole kiinni vaan postista. 

Vierailija
35/48 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kun ei kerran ole postikuluja niin tuote tulee mitä ilmeisimmin halvimmalla (pisimällä) luokalla.

Vierailija
36/48 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Espritin nettikauppaa säännöllisesti. Toimitus ja rahojen palautus ovat hieman hitaan puolisia, mutta toimivat kuin junan vessa! Lisäbonuksena vielä todella toimivat nettisivut!

Vierailija
37/48 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on vuosi, kun tilaan Esprin tuotteita. Ihan hyvin se toimii, ei mitään ollut ongelmia. Paketin saanti kyllä kestää noin 10 pv. Aina tulee, mitä on tilattu ei sotkuja ollut kertakaan. Ostan aina vain alenettuja tuotteita. Nyt tein palautuksen, katson miten se toimi. Muuten on hyvä verkkokauppa, suosittelen.

Vierailija
38/48 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut paljon, ei ongelmaa. Just tilasin 50 e arvosta tavaraa, joista maksoin 12 euroa, koska käytin pisteitäni.. (kertyy ostoksista)

Toimitus kestää 5 päivästä 15 päivään, mutta se on ymmärrettävää, kun tulee ulkomailta.

Koot tosin on vähän suuria, käytän yleensä housuissa 36:sta mutta espritillä koko on 34. Yläosissa ehdottomasti xs, vaikka normisti menee s.

SUOSITTELEN :)

Vierailija
39/48 |
24.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen Esprit -kirppiksen löytää

T. Museojäänne, joka ei ole Facebookissa

Vierailija
40/48 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää toimitukset hävyttömän pitkään. Luvataan ihan eri toimitusaikoja mitä ne todellisuudessa on. Kyllä suomen posti paketit äkkiä toimittaa, jos Esprit vaan saa ne jotenkin suomeen saakka. Taitaa tosiaan käyttää jotain euroopan halvinta ja hitainta rekkafirmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän