Esprit-nettikauppa
Onko kukaan tilannut Espritin nettikaupasta (www.esprit.fi)? Millaisia kokemuksia toimitusajoista, palautuksesta jne?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi eri tilausta nettikaupasta 8.3.2019. Postin järjestelmässä 8.3. ennakkotieto tilausten saapumisesta Turkuun. Sen jälkeen ei mitään havaintoa. Tilauksia koskeva puhelinnumero oli kaksi kertaa hiljainen, kahdella seuraavalla kerralla kuului huminaa ja näppäimistön näpyttelyä, viidennellä kerralla vastasi mies intialaisella aksentilla englanniksi. Osasivat sanoa vain sen, että "Saksan päässä on viivästys", mutta syystä eivät osanneet sanoa mitään. Ja olisin tarvinnut tuotteita huomenna. :( Nettisivuilla luvattiin tuotteiden saapuvan 3-5 arkipäivässä. :(
Saitko näitä ikinä? Omassa tilauksessa saapuminen Turkuun 18.6., muttei vielä saapunut postin kuljetettavaksi...
Mulla ei ole ollut ikinä mitään moitittavaa.
Aiemmin maksoin tilatessa luottokortilla, palautusten kanssa ei ongelmia.
Nykyään tilaan laskulle, eikä edelleenkään ongelmia.
Pelkästään hyviä kokemuksia ko. nettikaupasta. Siis ei ole ollut mitään ongelmia.
Miten palauttavat rahat,kun e i kysytä tilinumeroa?
Itse olen ollut erittäin tyytyväinen tilauksiin. Toimitus on kyllä hitaampaa kuin luvataan. Mutta ostan tuotteet aina laskulla niin ei tarvitse odotella rahoja.
Ostin tuolta juuri ekaa kertaa ja valitsin maksutavaksi laskun. Ihmettelen kun laskua varten ei kysytty hetua tai pankin varmennusta??
Saatana en tilaa heidän kauttaan enää mitään. Koko helvetin tilausta ei näy Esprit -asiakastilillä eikä mitään postitusilmoitusta ole tullut sähköpostiin ja viikko kohta kulunut tilauksesta.
Kaksi eri tilausta nettikaupasta 8.3.2019. Postin järjestelmässä 8.3. ennakkotieto tilausten saapumisesta Turkuun. Sen jälkeen ei mitään havaintoa. Tilauksia koskeva puhelinnumero oli kaksi kertaa hiljainen, kahdella seuraavalla kerralla kuului huminaa ja näppäimistön näpyttelyä, viidennellä kerralla vastasi mies intialaisella aksentilla englanniksi. Osasivat sanoa vain sen, että "Saksan päässä on viivästys", mutta syystä eivät osanneet sanoa mitään. Ja olisin tarvinnut tuotteita huomenna. :( Nettisivuilla luvattiin tuotteiden saapuvan 3-5 arkipäivässä. :(