Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kertoi tapailleensa toistakin naista samaan aikaan kanssani-WTF?

xxx
19.09.2022 |

Mies, jonka kanssa olemme nyt olleet vuoden, kertoi yllättäen nyt että tapaili jotain toistakin naista samaan aikaan kanssani. Mutta oli sitten kuulemma valinnut minut ja asiallisesti kertonut tästä toiselle naiselle. Tämän naisen tapailun oli aloittanut hieman ennen kuin tapasi minut. Eli olemme siis olleet kierrossa ainakin jossakin määrin samaan aikaan.

Toki olen tietoinen että voidaan tapailla useita samaan aikaan mutta minä nimenomaan kysyin häneltä silloin alussa tapaileeko muita ja vastaus oli ei. Eli valehteli. Ja tämä on yksi asia mikä minua häritsee.

Toinen on se että miksi yleensäkään kertoi tätä nyt tässä vaiheessa? Olen ihan pihalla tästä ja nyt on sitten jotenkin paha mieli. Miksi ihmeessä uskoutui asiasta nyt? Osaako joku antaa vaikka miehistä näkökulmaa, kaikki näkökulmat toki on toivottuja, että miksi piti tämä nyt enää ottaa puheeksi minun kanssani?

Kommentit (249)

Vierailija
101/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa lyhennys WTF ?

Vierailija
102/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vinkki kaikille sinkuille on siinä että älkää tapailko ketään. Tapailusuhteet on valitettavan usein 1-3 kk kestäviä juttuja joissa vietetään mukavaa aikaa yhdessä ja toisella ei ole aikomustakaan tehdä muuta kuin käyttää toista hyväksi saaden väliaikaista seuraa sinkkuelämäänsä piristämään.

Mun nykyisen avopuolison kanssa oltiin heti tekemisissä niin paljon kuin oli mahdollista ja varsinkin vkonloput 24/7. Siinä ei paljoa kumpikaan tapaile muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikilla on suhteiden alussa sellaista epämääräistä tapailua ja mahdollista pientä päällekkäisyyttä kun ei oikein tiedä seurustellaanko vai ei, joten en ottaisi tuosta mitään stressiä.

Suhteen alussa tämän kyllä jokainen valehtelee, ellei kyseessä ole joku ihan avoin pelleily suhde.

Miksi avautui nyt? Ehkä halusi asian pois omatuntoa kolkuttamasta, en keksi muuta, mutta tämähän vain kertoo, että miehellä on omatunto, eli näen tämänkin hyvänä asiana???

Vierailija
104/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikilla on suhteiden alussa sellaista epämääräistä tapailua ja mahdollista pientä päällekkäisyyttä kun ei oikein tiedä seurustellaanko vai ei, joten en ottaisi tuosta mitään stressiä.

Suhteen alussa tämän kyllä jokainen valehtelee, ellei kyseessä ole joku ihan avoin pelleily suhde.

Miksi avautui nyt? Ehkä halusi asian pois omatuntoa kolkuttamasta, en keksi muuta, mutta tämähän vain kertoo, että miehellä on omatunto, eli näen tämänkin hyvänä asiana???

Mitä tarkoitat epämääräistä tapailua? En minä ainakaan ristiin ole pannut kahta miestä vuorotellen viikkojen tai kuukausien ajan (kesto ei ole ap:n tapauksessa tiedossa) koskaan? Toki on treffejä julkiselle paikalle voinut olla sovittuna usean kanssa samoihin aikoihin, mutta jos jonkun kanssa on siitä kotitreffeille ja seksiin edetty, niin muut on kyllä aina heti jääneet taa.

Vierailija
105/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette ja onko tavoitteena perustaa perhe (lapsia) vai ihan vaan parisuhde?

Ihmetyttää kyllä tuo kertominen. Voisiko olla riski, että mies saattaisi jäädä kiinni tuon toisen naisen pyörittämisestä (esim. suuttunut jätetyksi tullut toinen nainen uhannut paljastaa miehen sinulle) ja mies katsoi parhaaksi kertoa itse? Eli ehkä mies petasi sitä, että jos toinen nainen ottaa yhteyttä, olisit jo hyväksynyt asian tms. Tällöin heidän suhteensa olisi varmasti kyllä kestänyt pidempään, kuin mitä mies nyt myönsi.

En ainakaan huomannut, että kertoiko ap tuota ikää ja perheenperustamistoivetta, mutta munkin mielestä niillä on merkitystä. Esim. jos ovat alle 30v, on ihan mahdollista, että naisia pyörittänyt mies voisi asettua ja tuo on ollut sellaista villiä nuoruutta. Jos kyse yli 30-vuotiaasta miehestä, on tuollainen käytös jo paljon vakavampi asia ja kertoo kyllä miehen arvomaailmasta. Yli 30-vuotiaalle miehelle en edes harkitsisi antavani anteeksi.

Myös lapsitoive oleellinen siinä mielessä, että vain kahden aikuisen parisuhteesta on helpompi irrottautua, jos myöhemmin selviää, että mies on moraaliton pettäjä. Eli silloin voisi ottaa riskin ja jatkaa, jos suhde nyt tuntuu hyvältä. Mutta jos hänen kanssaan menee tekemään lapsia, tulee todennäköisesti vauvavuotena petetyksi taas ja sitten erokin on vaikeampi, koska lapsi. Eli lapsia en tuollaisen kanssa tekisi.

Niin että 29-vuotiaalta sietäisit, mutta vuotta vanhemmalta et? Mikä logiikka? Mitä ihmettä sille miehelle tuossa vuoden aikana tapahtuu? Ei se arvomaailma mihinkään tuossa vuoden aikana muutu, sori vaan. Mun mielestä olisi loogista että teini-ikäiseltä tuollaisen pelleilyn katsoo läpi sormien, mutta kun puhutaan aikuisista, se ihminen on tosiaankin ollut täysin tietoinen mitä tekee.

Huoh, ei nyt tietenkään ole siitä syntymäpäivästä kiinni, mutta itse olin esim. 25-vuotiaana vielä aika kevytkenkäinen, eikä ollut asettuminen tavoitteena. Kuitenkin sitten n. 30-vuotiaana alkoi perheenperustaminen ja vakiintuneemmat suhteet kiinnostaa (ja perustinkin perheen).

Pointti oli se, että jos varttuneempi (esim. vaikka 37v) mies vielä tekee noin, niin on todennäköisesti jo niin tottunut tuohon pelailuun, ettei hänestä enää lojaalia kumppania saa. Mikä se tarkka raja kellekin on, varmaan vaihtelee.

Ja siis itse en missään iässä olisi tuota anteeksi antanut, mutta on siinä silti eroa, että minkä ikäisenä käyttäytyy noin, kuin tuo mies.

Vierailija
106/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehet nyt monet valehtelee, koska syystä a tai b haluaa pitää sut kuvioissa. Turvana, huvina, varasuunnitelmana, paremman puutteessa, egon pönkittäjänä...

Minulle yksi sanoi että on eronnut exästään jo vuosi sitten, kaikki on siltä osin ohi ja käsitelty ja yhtään ei eksää kaipaa. Kun nimenomaan kyselin, kun itse hain miestä joka on valmis uuteen suhteeseen ja erot käsitelty.

Sitten muutaman kuukauden tapailun jälkeen mies lipsautti että oli pannut eksää vielä sen koko vuoden eron jälkeen, ihan meidän tapaamiseen saakka melkein. Ja kun heillä oli yhteisiä lapsia, eli eksä pysyisi kuvioissa jatkossakin niin... yök.

Miesten kanssa nyt on turha yrittää olla tosissaan. Tekee itsekin miten tykkää ja tapailee ketä huvittaa milloin huvittaa, niinhän se mieskin tekee puheistaan huolimatta. 

Vierailija
107/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla osuis kans aika hyvin tuohon ajankohtaan viime loppuvuonna ollut tapailusuhde. Oli kiihkeää ja ihastusta ja kivoja hotelliviikonloppuja. Miehellä oli työkiireitä ja -matkoja ja lapsi, jota ei kuitenkaan tavannut arkisin. Näillä syillä ei siis nähty jatkuvasti. Viestiteltiin kyllä aika paljon.

Lopulta aloin painostaa läheisten tapaamiseen ja tammikuussa mies sitten lopetti suhteen. Mulle jäi vähän olo, että ehkä hänellä oli joku toinen. Tiesin vielä aika pitkään, että hän oli edelleen tinderissä, mutta jossain vaiheessa poistuin itse sieltä, eikä asia tullut puheeksi. Suhde vaikutti lupaavalta ja puhuttiin tulevaisuudesta ennen kuin sitten loppui.

Vierailija
108/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kui sä ny simmottos?

Vierailija
109/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ollut varalla ja kun ykkösvalinta on jättänyt miehen, niin nyt pönkitetään egoa. Koska ap tulee aina olemaan se vara. Ja varma.

Edellinen on saattanut olla myös se varalla oleva ja sitten on tullut ap. Kummin päin tahansa yhtä paska lopputulos.

Vierailija
110/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kui sä ny simmottos?

reps :D

Vierailija
111/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kysyä kauanko se toinen nainen oli kuvioissa entäs jos se ollu monta kuukautta, vuoden, ei voi tietää.

Ja tähän kysymykseen varmaankin saisin luotettavimman vastauksen siltä toiselta naiselta. Harmi että en tiedä kuka hän on. Mies tuskin tunnustaisi jos toinen olisi ollut mukana koko tämän ajan. Koska tietää että sitten tulisi ainakin kenkää. Ellen sitten onnistuisi jotenkin lirkuttelemalla vakuuttamaan miestä että pahimmallakaan tunnustuksella ei olisi eroon johtavia seurauksia. Mutta olen siinä mielentilassa että varmaan en pystyisi pitämään hymyä huulilla tarpeeksi kauan aikaa että uskoisi.

Suhteen alussa rassasin häntä tästä asiasta koska ilmeisesti se naisen intuitio sitten piti paikkansa kun oli jotenkin  olo outoasiasta vaikka toinen systemaatttisesti asian kielsi ja päätin silloin uskoa. Jos nyt sitten halusi puhdistaa omatuntonsa. Tämä tai sitten se että naiselle on sanottu moro tyyliin viimeviikolla.

Ap

Miten selitteli tuota, että valehteli sinulle päin naamaa silloin aluksi?

Vierailija
112/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden päästä se mies kertoo että ai niin saatoin mää tavata kerran kolmattaki naista.

Mikä logiikka :o

Tai, että oikeasti se toinen "alun juttu" oli loppunut silloin kun kertoi tästä.

Vierailija
113/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitit kilpailun, onnea!

No voiko valehtelijan saamista sanoa voitoksi?

Vierailija
114/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ollut vähän pidempäänkin sutinaa molempien kanssa. Veikkaan, että toisen naisen kanssa on mennyt sukset ristiin ja on uhannut paljastaa miehen sinulle, joten koittaa nyt selitellä tilannetta parhain päin.

Vierailija
115/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan tuon alkuvaiheen päällekkäisyyden ja useampien tapailun, mutta se yleensä päättyy siihen, kun asiasta on keskusteltu ja sovittu, ettei enää muita. Eikös ap ollut kysynyt mieheltä tapaileeko hän muita ja mies oli sanonut, että ei? Toi on minusta se pointti ja ongelma.

Vierailija
116/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä sitten? Ihmiset tapailevat useita samaan aikaan, ei siinä ole mitään epätavallista.

Joko diilaat asian kanssa, tai laitat ko. miehen vaihtoon.

Vierailija
117/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What the fuck = mitä vittua

Vierailija
118/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitan tuon alkuvaiheen päällekkäisyyden ja useampien tapailun, mutta se yleensä päättyy siihen, kun asiasta on keskusteltu ja sovittu, ettei enää muita. Eikös ap ollut kysynyt mieheltä tapaileeko hän muita ja mies oli sanonut, että ei? Toi on minusta se pointti ja ongelma.

Kyllä. Mies oli sanonut, että ei tapaile muita, ei ole ketään muuta kuin ap. Ja tosiasiallisesti oli käynyt panemassa toista muijaa, jonka panemisen oli aloittanut jo ennenkuin oli tavannut ap:ta. Eli mies petti tätä toistakin muijaa, sillä kun äijä tapasi ap:n, äijä alkoi panemaan ap:takin. Jonkin aikaa pani vuorotellen molempia, toistensa tietämättä ja valehteli silmät kirkkaina, ettei ole ketään muuta kuin ap.

Yhtäkkiä mies sitten muistikin tämän petoksen ja päätti suuressa neroudessaan kertoa tämän ap:lle.

Vierailija
119/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette ja onko tavoitteena perustaa perhe (lapsia) vai ihan vaan parisuhde?

Ihmetyttää kyllä tuo kertominen. Voisiko olla riski, että mies saattaisi jäädä kiinni tuon toisen naisen pyörittämisestä (esim. suuttunut jätetyksi tullut toinen nainen uhannut paljastaa miehen sinulle) ja mies katsoi parhaaksi kertoa itse? Eli ehkä mies petasi sitä, että jos toinen nainen ottaa yhteyttä, olisit jo hyväksynyt asian tms. Tällöin heidän suhteensa olisi varmasti kyllä kestänyt pidempään, kuin mitä mies nyt myönsi.

En ainakaan huomannut, että kertoiko ap tuota ikää ja perheenperustamistoivetta, mutta munkin mielestä niillä on merkitystä. Esim. jos ovat alle 30v, on ihan mahdollista, että naisia pyörittänyt mies voisi asettua ja tuo on ollut sellaista villiä nuoruutta. Jos kyse yli 30-vuotiaasta miehestä, on tuollainen käytös jo paljon vakavampi asia ja kertoo kyllä miehen arvomaailmasta. Yli 30-vuotiaalle miehelle en edes harkitsisi antavani anteeksi.

Myös lapsitoive oleellinen siinä mielessä, että vain kahden aikuisen parisuhteesta on helpompi irrottautua, jos myöhemmin selviää, että mies on moraaliton pettäjä. Eli silloin voisi ottaa riskin ja jatkaa, jos suhde nyt tuntuu hyvältä. Mutta jos hänen kanssaan menee tekemään lapsia, tulee todennäköisesti vauvavuotena petetyksi taas ja sitten erokin on vaikeampi, koska lapsi. Eli lapsia en tuollaisen kanssa tekisi.

Niin että 29-vuotiaalta sietäisit, mutta vuotta vanhemmalta et? Mikä logiikka? Mitä ihmettä sille miehelle tuossa vuoden aikana tapahtuu? Ei se arvomaailma mihinkään tuossa vuoden aikana muutu, sori vaan. Mun mielestä olisi loogista että teini-ikäiseltä tuollaisen pelleilyn katsoo läpi sormien, mutta kun puhutaan aikuisista, se ihminen on tosiaankin ollut täysin tietoinen mitä tekee.

Huoh, ei nyt tietenkään ole siitä syntymäpäivästä kiinni, mutta itse olin esim. 25-vuotiaana vielä aika kevytkenkäinen, eikä ollut asettuminen tavoitteena. Kuitenkin sitten n. 30-vuotiaana alkoi perheenperustaminen ja vakiintuneemmat suhteet kiinnostaa (ja perustinkin perheen).

Pointti oli se, että jos varttuneempi (esim. vaikka 37v) mies vielä tekee noin, niin on todennäköisesti jo niin tottunut tuohon pelailuun, ettei hänestä enää lojaalia kumppania saa. Mikä se tarkka raja kellekin on, varmaan vaihtelee.

Ja siis itse en missään iässä olisi tuota anteeksi antanut, mutta on siinä silti eroa, että minkä ikäisenä käyttäytyy noin, kuin tuo mies.

Mä olen varmaan poikkeus, sillä en ole koskaan pannut kahtaa eri tyyppiä samaan aikaan. En myöskään ole ikinä harrastanut yhden yön juttuja. Tapaillut olen kyllä useampia miehiä samaan aikaan parikymppisenä mikä kirjaimellisesti tarkoitti sitä, että käydään yöelämässä bailaamassa ja soitellaan ja kirjoitellaan, mutta ei seksiä.

Seksi on aina ollut mulle vain vakiintuneen kumppanin kanssa. Tiedän, että olen poikkeus. Ja miehiä oli jonossa asti, olin vielä aika menevännäköinen silloin nuorempana :D

Vierailija
120/249 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mies oli sanonut, että ei tapaile muita, ei ole ketään muuta kuin ap. Ja tosiasiallisesti oli käynyt panemassa toista muijaa, jonka panemisen oli aloittanut jo ennenkuin oli tavannut ap:ta. Eli mies petti tätä toistakin muijaa, sillä kun äijä tapasi ap:n, äijä alkoi panemaan ap:takin. Jonkin aikaa pani vuorotellen molempia, toistensa tietämättä ja valehteli silmät kirkkaina, ettei ole ketään muuta kuin ap.

Yhtäkkiä mies sitten muistikin tämän petoksen ja päätti suuressa neroudessaan kertoa tämän ap:lle.

Tämä valehtelu on suuri ongelma tällä hetkellä. Mies tiesi että tämä asia on dealbraker ja tärkeä asia minulle. Toki tunnen myös ahdistusta siitä että on harratannut seksiä iloisesti jonkin toisen naisen kanssa samaan aikaan.

Syytä valehtetuun en ole vielä mieheltä kysynyt, olin niin pölmistynyt kun tästä avautui etten saanut juuri mitään kommentoitua. Ja mies nyt kuvittelee että kaikki on ok välilämme kun en saanut raivaria. No nyt kun tämän kunnolla sisäistin olen aika lailla valmis sen saamaan.

Olemme jo nelikymppisiä ja lapsettomia molemmat joten onneksi viattomat eivät tässä tule kärsimään. Mitenkään voittajafiilis tässä ei nyt todellakaan ole vaikka ilmeisesti valinta osui minuun. Toimi kuitenkin aika ikävästi tuota toista naistakin kohtaan. Eli suoraan sanoen kusetti meitä kumpaakin. Ja tokihan siinä toisessa naisessakin oli jotain mikä häntä veti puoleensa koska selvästikään ihan heti ei sanonut hänelle että on löytänyt uuden ja pystynyt lopettamaan suhdetta. Ei sekään mikään kiva juttu jonka kanssa nyt elää.

Ap